SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien eerst iets van soep?quote:
Of een broodje...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kippensoep een optie?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien eerst iets van soep?
Of een broodje...![]()
Of worst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja goed ideequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien eerst iets van soep?
Of een broodje...![]()
![]()
Ik wou het niet noemen maar dat is wel waar ik eerst aan dacht.....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:20 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est drôleSPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Das ist drollig![]()
![]()
Ik neem ook even een brood en tomatensoep maar. Komt door het harde werken vandaag, die honger.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bikkelquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem ook even een brood en tomatensoep maar. Komt door het harde werken vandaag, die honger.![]()
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem ook even een brood en tomatensoep maar. Komt door het harde werken vandaag, die honger.![]()
![]()
En bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem ook even een brood en tomatensoep maar. Komt door het harde werken vandaag, die honger.
Daar ging mijn warme chocomel ....![]()
Een broodje gezond zelfs.... 😊🥪quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een broodje gezond zelfs.... 😊🥪![]()
![]()
Nomnom!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een broodje gezond zelfs.... 😊🥪![]()
![]()
Vanmiddag gekocht in de winkel, tijdens de middagwandeling.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ho, even bolken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kleine bolk plaats...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je voelt je aangesproken?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rare klacht welquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:42 schreef devzero het volgende:
Na 2.5 maand eindelijk twee documenten afgemaakt en de bureaucratie in gestuurd. Trots op mezelf![]()
Hoeveel pages?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:42 schreef devzero het volgende:
Na 2.5 maand eindelijk twee documenten afgemaakt en de bureaucratie in gestuurd. Trots op mezelfAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat wordt het?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als het iets is wat je gewoon in huis hebt, denk ik niet dat je daarvoor naar de winkel hoeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En moet ik daarvoor mijn huis iut?
* gebrokenglas opent een open deur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas krijgt gelijk honger.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Totaal maar iets van 8 pagina's, waarvan ook nog een paar van een standaard template komen. Ik wil een aantal GPU server kopen en alles wat meer dan $75K kost, moet via een bod gebeuren. Overheid...quote:![]()
Het is voor mij al 47 minuten weekendquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
De tijd voor klachten is voorbij. Nog maar 4 uur en 15 minuten en dan is het weekend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat niet gelijk en zal mijn tijd wss nog uitdienen. maar het gaat aardig snel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ze gaan ons helemaal deaudtvermoorden daarmee!
ik praat soms met gasten en die hebben het totaal van chatgtp enzo. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
De tijd voor klachten is voorbij. Nog maar 4 uur en 15 minuten en dan is het weekend![]()
![]()
![]()
gaat me het niet eens om, maar denk hele sfeer wordt er allemaal niet leuker op?Do what you love, love what you do!![]()
nou wil niet negatief zijn, maar zie weinig goeds eigenlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je mag en gaat naar de hemelquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niet negatief zijn, maar zie weinig goeds eigenlijk.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
Het wordt pas oppassen als een gespierde meneer met een zonnebril zegt dat-ie terug zal komen.![]()
![]()
denk je? haha ik weet niet heb veel slechts gedaan ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag en gaat naar de hemel
Do what you love, love what you do!![]()
AI heeft al heel veel onbekende virussen geïdentificeerd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niet negatief zijn, maar zie weinig goeds eigenlijk.
Het kan zeer goed helpen met diagnoses van ziektes te maken.
Het kan je helpen een opstel te schrijven als je een aartsluie flikker bent.
Het kan een leuk liedje maken van die (matige) grap op de rommelmarkt.
enz enz enz.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
of Putin die je in je reet van eu komt neuken??????![]()
![]()
Hele mooie en goede dingen idd en er zitten ook risico's aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
AI heeft al heel veel onbekende virussen geïdentificeerd.
enz enz enz.![]()
![]()
waar? maar wie verzint dat dan eigenlijk wat je moet schrijven?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
AI heeft al heel veel onbekende virussen geïdentificeerd.
enz enz enz.Do what you love, love what you do!![]()
Natuurlijk, je moet het wel in de gaten blijven houden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hele mooie en goede dingen idd en er zitten ook risico's aan
Het kan ook een buitenkans zijn voor hackers om terreur te zaaien enzo.![]()
Dat ook idd. En zorgen dat de wetten up to date zijn hiervoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk, je moet het wel in de gaten blijven houden.
Het kan ook een buitenkans zijn voor hackers om terreur te zaaien enzo.![]()
Net als die AI plaatjes van hier; je klopt wat dingen in waar het eindresultaat aan moet voldoen en de software doet de rest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
waar? maar wie verzint dat dan eigenlijk wat je moet schrijven?
Een bekend voorbeeld is een tekst op Buzzfeed of zo over waarom bureaus racistisch zijn!![]()
![]()
hmmmmm zou me niks verbazen oorlog in EU over jaar. naja wie wil Katwijk nu he....quote:
Nee jij zit veiligquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm zou me niks verbazen oorlog in EU over jaar. naja wie wil Katwijk nu he....![]()
![]()
regering en wetten up to date?? LOLquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ook idd. En zorgen dat de wetten up to date zijn hiervoor.
nou dat zal de eerste keer zijn dan wss. reken op 10 jaar achteraf dat het rond is en dan al achterhaald.Do what you love, love what you do!![]()
Sowieso!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ook idd. En zorgen dat de wetten up to date zijn hiervoor.
Maar een stuk software moet nooit rechten als een mens krijgen, ook al zitten ze in het lichaam van Mr Data of is het een hologram als die dokter van Voyager.![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Maar een stuk software moet nooit rechten als een mens krijgen, ook al zitten ze in het lichaam van Mr Data of is het een hologram als die dokter van Voyager.
[ afbeelding ]![]()
![]()
haha denk je?quote:
naja ik ga goed altijd over dit soort geklaag enzo. maar laten we het maar positief houden ;0Do what you love, love what you do!![]()
Hmms mss over reageer ik beetje.![]()
maarre ik denk nog steeds toen ik jonger was leukere tijd als nu
Het zal onze tijd wel uitzingen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:58 schreef kree het volgende:
Hmms mss over reageer ik beetje.![]()
maarre ik denk nog steeds toen ik jonger was leukere tijd als nu
Geen idee of jij je een keer gaat voortplanten, maar ik denk niet dat jijzelf veel hinder gaat ondervinden van AI.![]()
mjah denk ik wel. damn vroeger boeide het me ook geen ruk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En je hebt wat geruktquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
mjah denk ik wel. damn vroeger boeide het me ook geen ruk.![]()
![]()
ik weet niet of ik me wil voortplanten. en ja dat zeg ik serieus, vind deze hele aardbol soort van niet leuk meer?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zal onze tijd wel uitzingen.
Geen idee of jij je een keer gaat voortplanten, maar ik denk niet dat jijzelf veel hinder gaat ondervinden van AI.
en beter minder mensen erop als meer?
dat gezegd trouwens. natuurlijk mis ik wel een maatje enzo of vriendin. echt helemaal kinderen nog? nah weet niet.Do what you love, love what you do!![]()
Vroeger was dit het hoogtepunt van AI met zelfbewustzijn:quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
mjah denk ik wel. damn vroeger boeide het me ook geen ruk.![]()
![]()
Beste optiequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Beter stoppen we allemaal met voortplanten![]()
moest huilen toenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger was dit het hoogtepunt van AI met zelfbewustzijn:
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger was dit het hoogtepunt van AI met zelfbewustzijn:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is vooral een westerse opvatting.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Beter stoppen we allemaal met voortplanten
Doet me denken aan al die libtards in Amerika die zich nu laten steriliseren nu Trump aan de macht komt. Die gaan zich dus niet voortplanten, en dan nemen de conservatievelingen het roer nog meer over in de loop der tijd.
Als westerlingen zich niet meer gaan voortplanten, ga je ook een heel andere samenleving in de wereld krijgen.![]()
Het is ook echt onmogelijk om aan die film te denken zonder dat je ook meteen aan dat nummer gaat denken die qua tekst er totaal niet bij past!quote:![]()
![]()
ik kan best emo worden bij films. hahaha nu is de laatste tijd vooral eruit wat eruit komt. maarja ok dat was een klassieker. traantje weggepinkt stiekem.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Johnny deed de Trump dance al lang voordat het hip werd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het over allemaal en de rest van de wereld ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Is vooral een westerse opvatting.
Doet me denken aan al die libtards in Amerika die zich nu laten steriliseren nu Trump aan de macht komt. Die gaan zich dus niet voortplanten, en dan nemen de conservatievelingen het roer nog meer over in de loop der tijd.
Als westerlingen zich niet meer gaan voortplanten, ga je ook een heel andere samenleving in de wereld krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als je nagaat waar overal wel niet computers inzitten tegenwoordig. Echt overal...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Johnny deed de Trump dance al lang voordat het hip werd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat de mensheid dus uitsterft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb het over allemaal en de rest van de wereld ook
Ik snap het sentiment, maar het is wel een beetje extreem natuurlijk.![]()
![]()
Na mij de zondvloedquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de mensheid dus uitsterft.
Ik snap het sentiment, maar het is wel een beetje extreem natuurlijk.![]()
![]()
En hoe China overal zit mee te spioneren met al die gadgets, smart home technologieën en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je nagaat waar overal wel niet computers inzitten tegenwoordig. Echt overal...![]()
Auto'squote:Op vrijdag 13 december 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe China overal zit mee te spioneren met al die gadgets, smart home technologieën en weet ik wat nog meer.![]()
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom. Ik wil me nog wel wat meer voortplanten voor die zondvloed komt hoor.![]()
![]()
Ja de vorige regering zat er over te denken MG's te verbieden bij bepaalde terreinen en gebouwen.quote:
Maar ook veel andere merken hebben Chinese technologieën in hun auto's zitten.![]()
Gewoon ALLES verbiedenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de vorige regering zat er over te denken MG's te verbieden bij bepaalde terreinen en gebouwen.
Maar ook veel andere merken hebben Chinese technologieën in hun auto's zitten.![]()
![]()
Noah? Iets met een ark toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jij doet het liever zoals Noah na de zondvloed?![]()
![]()
Meer mini-ToT'squote:Op vrijdag 13 december 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom. Ik wil me nog wel wat meer voortplanten voor die zondvloed komt hoor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ook zo mooi. Wéér een verbod, en dan wordt gedacht dat daarmee problemen worden opgelost.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon een heel leger van mini totjes producerenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom. Ik wil me nog wel wat meer voortplanten voor die zondvloed komt hoor.Uw ADH vitamine Worst
Of een heel leger hemarookworsten.....quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een heel leger van mini totjes producerenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die worden al geproduceerdquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een heel leger hemarookworsten.....
Uw ADH vitamine Worst
Jummiequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een heel leger hemarookworsten.....![]()
![]()
quote:Echt dat jong!
Z'n thuisbegeleiding zei vandaag nog dat ze echt een zwak voor hem had!![]()
En vandaag blokkeerde hij op een schattige en grappige manier de weg van een oud vrouwtje op de fiets!
Ze vond het gelukkig hartstikke leuk! (Hij weet wel bij wat voor mensen hij zulke dingen kan flikken!
)
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een heel leger van mini totjes produceren![]()
![]()
Ineens een drieling. Dan krijg je het nog druk...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ruben Koet ziet zijn drieling niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sittard is te ver vanuit Leiden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GTA stylequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik een auto nodig heb trek ik wel iemand eruit![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ruben Koet ziet zijn drieling niet meer.![]()
Na wat kogels door de schedel van diegene gejaagd te hebben?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik een auto nodig heb trek ik wel iemand eruit![]()
![]()
Ligt aan de tegenstandquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Na wat kogels door de schedel van diegene gejaagd te hebben?Uw ADH vitamine Worst
De depressieve postbode (volgens RoddelPraat.). Hij was (of is nog steeds?) een vlogger.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De depressieve postbode (volgens RoddelPraat.). Het was (of is nog steeds?) een vlogger.![]()
"Hier is je post.....pak maar aan.....of niet.......het maak ook niet uit.....het leven is toch een tranendal."quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De depressieve postbode (volgens RoddelPraat.). Het was (of is nog steeds?) een vlogger.![]()
.
[ Bericht 55% gewijzigd door gebrokenglas op 13-12-2024 17:19:18 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet gekliktquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:xtremerides1225![]()
![]()
Ja, je moet ervan houden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken en ik wil dat graag zo houden.![]()
Het gaat vaak ver.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken en ik wil dat graag zo houden.Uw ADH vitamine Worst
Een paar flessen wodka leegdrinken terwijl je met een baksteen op je hoofd slaat is beter voor je hersencellen dan dat kijkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat wil ik dan wel nog eens proberenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een paar flessen wodka leegdrinken terwijl je met een baksteen op je hoofd slaat is beter voor je hersencellen dan dat kijken![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel nog eens proberen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel nog eens proberen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank u, ik bolk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik drink iedereen er hierzo onderuit. LOL. of dat het helemaal het goeie is, dat is wel vraag twee he
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen achter de camera voor een nieuw programma formatquote:Uw ADH vitamine Worst
Geen idee ik vlog eh volg dat nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De depressieve postbode (volgens RoddelPraat.). Hij was (of is nog steeds?) een vlogger.![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:25 schreef kree het volgende:
ik drink iedereen er hierzo onderuit. LOL. of dat het helemaal het goeie is, dat is wel vraag twee heUw ADH vitamine Worst
Oke.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoef je niet te weten, wil je ook niet
Gelukkig niet gegoogled dan.![]()
![]()
Dealquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen achter de camera voor een nieuw programma format![]()
Oke. Dat wordt weer een slapeloos kree-weekend.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:25 schreef kree het volgende:
ik drink iedereen er hierzo onderuit. LOL. of dat het helemaal het goeie is, dat is wel vraag twee he
Moest jij btw nog aantreden bij het afsluiten van de waterleiding aan de Tarwekamp?![]()
Skattiequote:
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas heeft de steutel van de DTS-deur nog in zijn binnenzak zitten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas gooit de deur dicht
bonsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Preciesquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mario komt er nog aan rennen!F.K.A. SuperwormJim![]()
ze zijn er wel bezig geweest, maar dat is een andere afdeling die over het distributienet gaat, ik werk meer in de productie locaties, duinen en pompstations dus en vanuit de afgedamde maas en lek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Oke. Dat wordt weer een slapeloos kree-weekend.
Moest jij btw nog aantreden bij het afsluiten van de waterleiding aan de Tarwekamp?
Even afleiden in het BB-topic dan maarquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar mario komt er nog aan rennen!![]()
![]()
Nu moet mario z'n tandjes uit de deur peuteren!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de deur dicht
bons![]()
![]()
* gebrokenglas draait de deur op slot nu.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En moet mutti een Brinta papje maken voor 'mquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu moet mario z'n tandjes uit de deur peuteren!![]()
Ai. Gelukkig had hij al gegeten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu moet mario z'n tandjes uit de deur peuteren!
Toch?![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt door het sleutelgat en ziet Mario staan:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
En moet mutti een Brinta papje maken voor 'm![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik gooi wel ff een pak Brinta naar buiten toe.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ai. Gelukkig had hij al gegeten.
Toch?![]()
![]()
je kunt zeggen wat je wil hahaha, maar ok soms is het wel gezellig ook als ik weer met de meest zinloze onderwerpen kom
Nee joh, zonder jouw onderwerpen hebben we hier alleen maar smileydiarree!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:30 schreef kree het volgende:
je kunt zeggen wat je wil hahaha, maar ok soms is het wel gezellig ook als ik weer met de meest zinloze onderwerpen kom![]()
![]()
Je mist het hequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, zonder jouw onderwerpen hebben we hier alleen maar smileydiarree!![]()
![]()
als het maar leuk is, ik voel me wel goed in de rol van topic clownquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, zonder jouw onderwerpen hebben we hier alleen maar smileydiarree!
Hoewel kan wel serieus zijn soms ook he. dat weten jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Absoluut!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
als het maar leuk is, ik voel me wel goed in de rol van topic clown
Hoewel kan wel serieus zijn soms ook he. dat weten jullie.![]()
![]()
Viel Glück!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
Bier kaufen en dan saufen, maar eerst laufen![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, zonder jouw onderwerpen hebben we hier alleen maar smileydiarree!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Absoluut nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:34 schreef kree het volgende:
hebben jullie beetje zelfspot eigenlijk?![]()
Hey Kreequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:30 schreef kree het volgende:
je kunt zeggen wat je wil hahaha, maar ok soms is het wel gezellig ook als ik weer met de meest zinloze onderwerpen komHeb je vakantie tussen Kerst en oud en nieuw?
owh ik wel eigenlijk. hoewel ik dan nog redelijk serieus kan zijn, zeker over vak technisch dingen want is veiligheid.quote:
ben altijd wel in voor een geintje ookal gaat ie dan ten koste van mezelf? niet zo moeite mee eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik bedacht me net dat ik vandaag mijn salaris heb ontvangen en in een soort van pavlov reactie open ik de amazon app ipv mijn bank app![]()
![]()
paar daagjes. ik wilde dat vrij aan 1 sluiten maar lukte niet meer. begin januari wel vrij.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KreeHeb je vakantie tussen Kerst en oud en nieuw?
En nu ben je er weer vanaf?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Ik bedacht me net dat ik vandaag mijn salaris heb ontvangen en in een soort van pavlov reactie open ik de amazon app ipv mijn bank app![]()
Weet je zeker dat je een man bent?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
hahaha 20e. bij ons.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
Ik bedacht me net dat ik vandaag mijn salaris heb ontvangen en in een soort van pavlov reactie open ik de amazon app ipv mijn bank appDo what you love, love what you do!![]()
Van zijn salaris jaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat is ook lekker tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
paar daagjes. ik wilde dat vrij aan 1 sluiten maar lukte niet meer. begin januari wel vrij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus jij zegt dat dit typisch een vrouwending is, dingen kopen op Amazon zodra het salaris binnen is?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kloontje gespotquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik kon me inhouden. Ik had eergisteren al 1 boek gekocht![]()
Een boek? Zo'n ding van papier? Geen e-book?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik kon me inhouden. Ik had eergisteren al 1 boek gekochtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben altijd serieus. Ik heb altijd gelijk. Ik ben ook altijd aardig. Ik post altijd leuke posts. Ik neem mezelf uitermate serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik wel eigenlijk. hoewel ik dan nog redelijk serieus kan zijn, zeker over vak technisch dingen want is veiligheid.
ben altijd wel in voor een geintje ookal gaat ie dan ten koste van mezelf? niet zo moeite mee eigenlijk.![]()
true (denk ik)quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ik heb altijd gelijk. Ik ben ook altijd aardig. Ik post altijd leuke posts. Ik neem mezelf uitermate serieus.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En altijd zichzelf geblevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ik heb altijd gelijk. Ik ben ook altijd aardig. Ik post altijd leuke posts. Ik neem mezelf uitermate serieus.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ik heb altijd gelijk. Ik ben ook altijd aardig. Ik post altijd leuke posts. Ik neem mezelf uitermate serieus.![]()
e-bookquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een boek? Zo'n ding van papier? Geen e-book?Ik lees bijna alleen nog maar op mijn tablet. Koop en uit de bieb.
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik wel eigenlijk. hoewel ik dan nog redelijk serieus kan zijn, zeker over vak technisch dingen want is veiligheid.
ben altijd wel in voor een geintje ookal gaat ie dan ten koste van mezelf? niet zo moeite mee eigenlijk.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat is alleen maar mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat ligt het niet bij iedereenquote:
Bolken ligt in mijn aardquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ligt het niet bij iedereen![]()
![]()
Dan mag je het wetenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En wat als je Joost bent?![]()
![]()
Dat is ook keihard werkenquote:
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: