SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja maar de kans dat mijn motivatie gaat groeien is astronomisch klein. Aka nul.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog niet eens donker, dus je bent nog ruim op tijd
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook wel weer wat ver
Nja okeequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Uhm
Dat valt allemaal reuze mee
Hup hup, aan de slag
Sabbathquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Keb weer een plaatje gekocht
[ afbeelding ]
Oh daar staan goede liedjes op.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Keb weer een plaatje gekocht
[ afbeelding ]
ja ik kan veel hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
@:karzai Soms hebben we wel beetje zelfde smaak met muziek. :p
Had je wel zonder in te zoomen door om welke band het ging?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar staan goede liedjes op.Had nog niet ingezoomd haha.
Band wel maar ben niet zo bekend met al die CDs enz. Heb ik met zeer weinig artiesten hoor. Spotify dit dat.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je wel zonder in te zoomen door om welke band het ging?
Ik heb wel ingezoomd om te kijken welk album het is
Ruinerwold genotquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer hardop gelachen om Rob OnlinerGod
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef Karzai het volgende:
kreeg een appje dat ik zuurkool kan eten straks van mijn moeke
eetze voor straks alvast..quote:
Ben wel benieuwd hoe goor het eruit ziet op de plek waar nu mijn oven/ gasfornuis nu staat. Over 24 uur weet ik het maar het zal niet een prettig gezicht zijn lol.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef mschol het volgende:
eerste gordijnen en rolgordijnen hangen weer
Kan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel iets onder de oven leggen als hij tijdelijk op het laminaat staat maar zouden jullie dat ook met de koelkast doen? Zoveel schade kan die toch niet aanbrengen.
tijd voor weekendquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:49 schreef Ama het volgende:
Heb ik al last van mijn bek en dan bijt ik ook nog op mijn tong.
Ruim een miljoen gulden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgend jaar ruim half miljoen euro nodig voor een gemiddeld koophuis
"Half miljoen" laat het veel klinken maar wat is 500 doezoe tegenwoordig?
Weeeeeer de media hč.
Ja ongeīndexeerde guldens zekerquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig hoef ik voorlopig geen huis te kopen
Paar bierviltjes eronder kleine moeite groot plezier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel iets onder de oven leggen als hij tijdelijk op het laminaat staat maar zouden jullie dat ook met de koelkast doen? Zoveel schade kan die toch niet aanbrengen.
ik ook niet. heb net een paar eurocentjes te weinig op de bank om een huisje te kopenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig hoef ik voorlopig geen huis te kopen
Hoeveel? Je mag er wel 20 van mij lenen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. heb net een paar eurocentjes te weinig op de bank om een huisje te kopen
Of desnoods wat reclamekrantjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar bierviltjes eronder kleine moeite groot plezier.
Nee ik hoef er niet per se 2quote:
Daarmee kan ik morgen meteen naar de makelaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel? Je mag er wel 20 van mij lenen.
Nog meer?quote:
Fles heeft wel wat tips om er een paar te vinden. Iets met stapjes zettenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. heb net een paar eurocentjes te weinig op de bank om een huisje te kopen
22, en dan verhuren natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind nooit geld met stapjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fles heeft wel wat tips om er een paar te vinden. Iets met stapjes zetten
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
22, en dan verhuren natuurlijkVerhaarde huizen, dan zou je toch eens naar de ventilatie moeten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Let je er wel op dan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let je er wel op dan?![]()
Ik heb aan de ene kant wel het idee dat het winkeltje bij het pompstation hier tegenover als vanzelf een soort hotspot is, maar het is lang niet alleen daar dat ik ze vind hoor.
Daar ben ik ook wel weer eens aan toe eigenlijk jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaHeb alleen 1 keer een briefje van 5 gevonden, maar dat is ook alweer een jaar of 6 geleden toen ik net begon met lopen
Ik houd er niet zo van om steeds naar de grond te kijken bij het wandelen.quote:
Hmm,quote:
Ik loop liever op plekken met zo min mogelijk mensen om te wandelenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van om steeds naar de grond te kijken bij het wandelen.
Houd meer van mensen kijken
Van die behaarde schimmels overalquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhaarde huizen, dan zou je toch eens naar de ventilatie moeten kijken
ja oke dan heb je goeie kans om naar de grond te kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop liever op plekken met zo min mogelijk mensen om te wandelen
zijn ze aan het verstoffen?quote:
Ja je loopt daar letterlijk over de miljarden heen (Buisleidingenstraat), maar daar zie je nooit wat vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm,
Misschien ligt het aan de omgeving. Wellicht ligt er minder geld op industrieterreinen
Of je doet het verkeerd. Fles wil vast wat inzicht verschaffen
Wel allemaal zachte murenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die behaarde schimmels overal
Strak naar konten kijken dan, dan zie je wellicht geld uit broekzakken vallenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van om steeds naar de grond te kijken bij het wandelen.
Houd meer van mensen kijken
Huuuuuuuuuquote:
dat is meer wat voor @Dr_Flashquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strak naar konten kijken dan, dan zie je wellicht geld uit broekzakken vallen
dan is het tijd voor de kapperquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:24 schreef essnhills het volgende:
Er ligt wel regelmatig haar op de vloer enzo
Maar dat is gewoon mijn eigen haar
En het is alweer zo lang dat 1 haar opvalt
Heul nietquote:
ruim een jaar te laat dusquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Is pas anderhalf jaar geleden
Wordt je straks aangesproken op ongepast gedrag met dat staren naar kontenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strak naar konten kijken dan, dan zie je wellicht geld uit broekzakken vallen
Echt nietquote:
Gewoon zeggen dat het je om het geld te doen is. Dan is het vast goedquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je straks aangesproken op ongepast gedrag met dat staren naar konten
Wie, jij?quote:
En dan een beetje Roemeens gaan mompelen zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je om het geld te doen is. Dan is het vast goed
Nou ja dat is dus ook een dingetje. Ieder muntje heeft zijn verhaal maar je komt er nooit achter.quote:
quote:
Voor wat, 1 kroket of voor een familiemenu?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Tering, de snackbar is ook twee euro duurder geworden.
Frietje en cheeseburgerquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor wat, 1 kroket of voor een familiemenu?
Dat is wel veel dan ja, al heb ik geen idee hoe duur snackbars zijn, wat betaal je daar tegenwoordig, euro of 3 voor een frietje ofzo?quote:
mooi keb nog genoeg te vreten maar er kan altijd wat bijquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:41 schreef Haags het volgende:
Grote boodschappen zojuist bezorgd. Ik ben klaar voor het weekend!
Ik had laatst patat en snacks gehaald voor vier personen. Kostte meer dan 50 euro. WEET JE HOEVEEL DAT IS IN GULDENS????!!!?!?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Tering, de snackbar is ook twee euro duurder geworden.
HET KOST DUUR!quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had laatst patat en snacks gehaald voor vier personen. Kostte meer dan 50 euro. WEET JE HOEVEEL DAT IS IN GULDENS????!!!?!?
had je wel veel snacks gehaaldquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had laatst patat en snacks gehaald voor vier personen. Kostte meer dan 50 euro. WEET JE HOEVEEL DAT IS IN GULDENS????!!!?!?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je boven de rivieren woont hoor je patat te zeggen.
mja dat valt niet meer terug te rekenen nu vanwege de inflatie, zeker drie keer zo duurquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een toetsenbord met een mening.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oke USquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
had je wel veel snacks gehaald
Maar is een fysiek toetsenbord of een digitale?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een toetsenbord met een mening.
Met kiep?quote:
patat, friet, nee gewoon gesneden en gefrituurde aardappelquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je wel hoersubsidie?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
niks is goedkoop alles is duur ik neem wel een hoer
Gaan die prijzen ook met de inflatie mee?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
niks is goedkoop alles is duur ik neem wel een hoer
Maar in welke vorm?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
patat, friet, nee gewoon gesneden en gefrituurde aardappel
nee daar zal je wel extra voor moeten betalen?quote:
Doe je toch moeite om te reageren op een toetsenbord met meningquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een toetsenbord met een mening.
kan geen prijslijst vindenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan die prijzen ook met de inflatie mee?
"Eenmaal pijpen met gezeur, 60 euro.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee daar zal je wel extra voor moeten betalen?
Oke okequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:53 schreef Karzai het volgende:
maja tis niet echt omhoog geschoten tussen de 50 en honderd voor een kwartiertje
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Eenmaal pijpen met gezeur, 60 euro.
Eenmaal pijpen zonder gezeur, 80 euro".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goed nummer om de bass van de speakers weer eens te checken. Dat klinkt nog top.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:53 schreef Karzai het volgende:
maja tis niet echt omhoog geschoten tussen de 50 en honderd voor een kwartiertjequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zal je kink maar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke goorlellerij had ik van jou niet verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
de inhoud van de hele snekbar?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Tering, de snackbar is ook twee euro duurder geworden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben ook verbaasd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zulke goorlellerij had ik van jou niet verwachtYour beauty never ever scared me.![]()
Brrrrrquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Soms moet je uit onverwachte hoek komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zulke goorlellerij had ik van jou niet verwacht"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
DRIE MINUTEN reclame over eoa kut mes terwijl ik een schaakfilmpje wil zienYoutube stop hiermee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wie is hier nou de snekbarquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
jijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
youtube premiumquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
DRIE MINUTEN reclame over eoa kut mes terwijl ik een schaakfilmpje wil zienYoutube stop hiermee
![]()
![]()
Wie wil er nou ook een schaakfilmpje zien? Ze hebben alle kutreclame naar dat filmpje verhuisd zodat de rest er geen last van heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
daarom betaal ik gewoon 12,99 zonder reclamequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ik gebruik maar gewoon een adblockerquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is echt top. Wel jammer dat het zo prijzig is.![]()
![]()
Solo heeft een abonnement dus kan ik het ook gebruiken (is legaal hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik maar gewoon een adblocker).
dat vind ik teveel geld voor een reclame die je na paar sec kan wegklikken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom betaal ik gewoon 12,99 zonder reclame![]()
werkt dat met 2 profielen dan of lopen jullie suggesties door elkaar heen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Solo heeft een abonnement dus kan ik het ook gebruiken (is legaal hoor).
![]()
ik niet er is oneindig veel content op yt betaal het er graag voorquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat vind ik teveel geld voor een reclame die je na paar sec kan wegklikken.![]()
Ooit had ik jarenlang YouTube vanced maar helaas kwam daar na jarenlang een einde aan en sowieso had je op TV nog steeds advertenties.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja eens. Heb al genoeg abo's.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat vind ik teveel geld voor een reclame die je na paar sec kan wegklikken.![]()
Weet niet of dit een family abonnement is ofzo maar ik heb gewoon mijn eigen Google/YouTube account die ik gebruik. Ik zie zijn profiel en dingen helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt dat met 2 profielen dan of lopen jullie suggesties door elkaar heen?Your beauty never ever scared me.![]()
13 euro voor youtube, 13 euro voor spotify, 13 euro voor netflix, 13 voor disney, 13 voor nog wat anders.. zo loopt het wel op natuurlijk.quote:![]()
ach zal wel iedereen wil allemaal maar gratis er zit altijd een addertje on der het grasquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betaal je bij youtube wel dubbel: centen en je data![]()
Ik betaal niet voor YouTube maar ik heb weer een Spotify abonnement voor meer mensen die ik dus deel met hem.
ik heb alleen yt en ziggoquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
13 youtube
13 disney
13 netflix
13 HBO
12 Videoland..
etc etc etc.. dat tikt hard aan![]()
als je het betaalt wel jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach zal wel iedereen wil allemaal maar gratis er zit altijd een addertje on der het gras![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
13 euro voor youtube, 13 euro voor spotify, 13 euro voor netflix, 13 voor disney, 13 voor nog wat anders.. zo loopt het wel op natuurlijk.waarom kost alles 12 of 13 euro?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
13 youtube
13 disney
13 netflix
13 HBO
12 Videoland..
etc etc etc.. dat tikt hard aanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vermoedelijk omdat dat het prijspunt lijkt te zijn waar mensen niet (teveel) over de prijs gaan zeuren en het abo dus door laten lopenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom kost alles 12 of 13 euro?![]()
tijd voor thee met bokkenpootjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar ja deel ook van alles met mijn vader en andersom. Zolang dat nog kan.
half 6quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
das vroeg, al om 5 uur avondeten op?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat heb jij een geluk dat ik niet van de televisiepolitie ben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
Maar ja deel ook van alles met mijn vader en andersom. Zolang dat nog kan.![]()
Het is binnenkort wel keer klaar. Disney lukt me ook alleen nog via de Chromecast.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat heb jij een geluk dat ik niet van de televisiepolitie ben.
Heb ik net opquote:Wel zoete aardappelfriet
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
dat is fijn inderdaad, maar met het gezeik om huishoudens enzo kan ik eigenlijk niet makkelijk met andere delenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
Maar ja deel ook van alles met mijn vader en andersom. Zolang dat nog kan.
nu heb ik HBO en prime en overweeg een maandje netflix, al heb ik een site ontdekt waar ik van allerlei services films enzo kan zien, geen idee van het precieze aanbod![]()
![]()
ik misbruik alleen de nlziet van een oud collega.
Ik kan videoland wel gebruiken van mn ex maar dat kijk ik echt nooit, netflix keek ik voor het delen niet meer 'mocht' ook allang niet meer. Vind de videotheek veel makkelijker met alles op 1 plek.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
das ouderwetsquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
ik misbruik alleen de nlziet van een oud collega.
Ik kan videoland wel gebruiken van mn ex maar dat kijk ik echt nooit, netflix keek ik voor het delen niet meer 'mocht' ook allang niet meer. Vind de videotheek veel makkelijker met alles op 1 plek.![]()
![]()
uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
de 18plus sectie of kinderhoek?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zo strikt genomen is mijn werk potentieel een ENORME videotheekOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
elke dag dramscenes?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn werk is wel echt een grote videotheek.![]()
Per jaar?quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom betaal ik gewoon 12,99 zonder reclameSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
eet je alle sjokolade alleen op?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nachtbrakerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of heel vroegquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat ben jij nog laat wakker.
Tap tap tap![]()
Ja, dat kan ook.quote:
Half 3. Wel heel erg vroeg...Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja walker rewordedquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat ben jij nog laat wakker.
![]()
Ik dacht, misschien was je nog aan het gamen en was je de tijd vergeten.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh dat kan ik niet meerquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien was je nog aan het gamen en was je de tijd vergeten.![]()
![]()
lekker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Naan met lamsvlees in een Rogan Josh curry, ik ga mijn vingers afkluiven![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Naan met lamsvlees in een Rogan Josh curry, ik ga mijn vingers afkluiven![]()
![]()
Heel veel irritatie later staat mijn nightmare LEGO set eindelijk compleet op zijn plek.Nu blijf ik er ook vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef Ama het volgende:
Heel veel irritatie later staat mijn nightmare LEGO set eindelijk compleet op zijn plek.Nu blijf ik er ook vanaf.
Voor dit geld had je ook minimaal 20 Afrikaanse kindjes van de hongerdood kunnen redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die hebben ze er zo weer bij gefoktquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dit geld had je ook minimaal 20 Afrikaanse kindjes van de hongerdood kunnen redden.![]()
Half KSC woont in Den Haag maar ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:41 schreef Modus het volgende:
@:Dr_Flash
Tip: hier krijg je gratis treinsleutelhangers van oude informatiebordenIk heb al genoeg sleutelhangers ook trouwens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
https://www.nu.nl/economi(...)d-25-cent.html#nujij
ah, ze hebben weer een extra belasting die ze kunnen heffen.. valt mee dat het niet gelijk 35 of 50 cent is![]()
In the ruins of Chernobyl, scientists have discovered a black fungus feeding on deadly gamma radiation, slowly growing toward the reactor core. This mysterious organism, thriving in the abandoned wasteland, is not just surviving but actively absorbing nuclear radiation, as if healing the scar left by one of the world's worst disasters.![]()
Wordt ook de chinees weer duurder dusquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef mschol het volgende:
ah, ze hebben weer een extra belasting die ze kunnen heffen.. valt mee dat het niet gelijk 35 of 50 cent is
_____
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:06 schreef UitStraling het volgende:
In the ruins of Chernobyl, scientists have discovered a black fungus feeding on deadly gamma radiation, slowly growing toward the reactor core. This mysterious organism, thriving in the abandoned wasteland, is not just surviving but actively absorbing nuclear radiation, as if healing the scar left by one of the world's worst disasters.
_____
ah, een heilige graal voor ons afval?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:06 schreef UitStraling het volgende:
In the ruins of Chernobyl, scientists have discovered a black fungus feeding on deadly gamma radiation, slowly growing toward the reactor core. This mysterious organism, thriving in the abandoned wasteland, is not just surviving but actively absorbing nuclear radiation, as if healing the scar left by one of the world's worst disasters.![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt ook de chinees weer duurder dus![]()
![]()
Denk niet dat je daar met je eigen bakjes aan kunt komenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ze zijn hier bij de chinees wel overgeschakeld van plastic naar papieren tasjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
tenzij die net als de kwalitaria alles van karton kunnen gaan gebruikenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
denk et ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar met je eigen bakjes aan kunt komenik weet het hier niet, zo lang is het geleden dat ik hier chinees gehaald heb meestal ga ik uit eten bij de chinees de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn hier bij de chinees wel overgeschakeld van plastic naar papieren tasjes![]()
Precies dit en we kunnen onze nucleaire afvalbende laten opruimen door deze nieuwe schimmel, mits ze gewoon rustig blijven eten en niet ineens het internet en alle drones overnemen.quote:![]()
Heb hier denk ik al 10/15 jaar niet meer in dat restaurant gegeten, en toen was het geloof ik ook nog uit noodzaak omdat we aan het verbouwen waren en thuis niks konden makenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:14 schreef mschol het volgende:
ik weet het hier niet, zo lang is het geleden dat ik hier chinees gehaald heb meestal ga ik uit eten bij de chinees de laatste tijdAl ziet die chinees er sowieso wel uit als een soort tijdscapsule naar de jaren '90
_____
Survival of the fittest, denk mens is ook maar een diersoort die zich heeft aangepast, als er een soort komt die zich beter weet aan te passen aan de omstandigheden zal die overlevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies dit en we kunnen onze nucleaire afvalbende laten opruimen door deze nieuwe schimmel, mits ze gewoon rustig blijven eten en niet ineens het internet en alle drones overnemen.
_____
meestal als ik bij een kennis ben om wat IT problemen enzo op te lossen gaan we daar naar de chineesquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier denk ik al 10/15 jaar niet meer in dat restaurant gegeten, en toen was het geloof ik ook nog uit noodzaak omdat we aan het verbouwen waren en thuis niks konden makenAl ziet die chinees er sowieso wel uit als een soort tijdscapsule naar de jaren '90
![]()
Wel een goede manier van bedankenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal als ik bij een kennis ben om wat IT problemen enzo op te lossen gaan we daar naar de chinees
_____
ik vind het ook primaquote:en is ook gewoon een lekkere chinees
de chinees bij mij om de hoek is net eff wat minder qua kruiden gebruik ofzo![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef mschol het volgende:
ah, ze hebben weer een extra belasting die ze kunnen heffen.. valt mee dat het niet gelijk 35 of 50 cent is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De kip kerrie en saté hier zijn echt geweldig, maar de rest is niet heel denderend. In Budadorp zit een goede waar ik soms wel eens kom, die is overall een stuk beter, maar ook wel een stuk duurderquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het ook primaen is ook gewoon een lekkere chinees
de chinees bij mij om de hoek is net eff wat minder qua kruiden gebruik ofzo
_____
Duurder = beter.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kip kerrie en saté hier zijn echt geweldig, maar de rest is niet heel denderend. In Budadorp zit een goede waar ik soms wel eens kom, die is overall een stuk beter, maar ook wel een stuk duurder![]()
Maar beter is niet altijd lekkerderquote:
_____
Anders zou het ook niet duurder zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef Karzai het volgende:
nja is vaak wel zo dat duurder beter is![]()
Joequote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef Karzai het volgende:
sommige mensen hebben ook geen geen smaak ontwikkeling doorstaanTap tap tap![]()
Tenzij het kunstmatig duur is gemaakt, om mensen aan te trekken omdat het duur isquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:30 schreef Karzai het volgende:
nja is vaak wel zo dat duurder beter isOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Boksquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
_____
Ooit een keer een hoer van 35 euro gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar beter is niet altijd lekkerder
BEEST !!Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:36 schreef bitterbal het volgende:
Al meedere delen van het eiland staan onder water dus vandaag de kaplaarzen aan
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh jee. Je huisje ligt wel hoger dan de weg?quote:Op zaterdag 14 december 2024 06:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn weg naar het centrum nu ookAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
ja ik zit op een heuvel dus hier is het goed, heb 1 weg te nemen naar de hoofdweg, weet niet hoe die is. Maar de hoofdweg raakt nu ook overstroomt en weet niet of ik dan nog met de scooter durfquote:Op zaterdag 14 december 2024 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee. Je huisje ligt wel hoger dan de weg?![]()
probleem is ook dat vele wegen gaten of veel modder hebben dus als het zo onder water staat kan je dat helemaal niet meer zien![]()
Ja, dat is wel gevaarlijk dan idd. Beter dan mar gewoon thuis blijven vandaag.quote:Op zaterdag 14 december 2024 06:38 schreef bitterbal het volgende:
probleem is ook dat vele wegen gaten of veel modder hebben dus als het zo onder water staat kan je dat helemaal niet meer zienAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
ja moet wel eten :pquote:Op zaterdag 14 december 2024 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel gevaarlijk dan idd. Beter dan mar gewoon thuis blijven vandaag.
kan het misschien tot de 7/11 redden![]()
Oh, niet genoeg in huis.quote:Op zaterdag 14 december 2024 06:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet wel eten :p
kan het misschien tot de 7/11 reddenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Neequote:Op zaterdag 14 december 2024 06:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, niet genoeg in huis.ben even hier de straat in gelopen. dat ziet er goed uit. Ze hebben aan beide zijden een mooie afvoer hier gebouwd dus water kan hier weg
volgens mij zitten er een paar restaurants op de hoofdweg voordat stuk wat je net op de video zag![]()
Dit is andere kant van het eiland. woon ik gelukkig niet
kan je ook niet meer met je scooter doorheen
Dit is ergens anders op het eiland, weet niet waar![]()
![]()
Ook niet verstandig om zo met de auto doorheen te gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 06:58 schreef bitterbal het volgende:
Dit is andere kant van het eiland. woon ik gelukkig niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan je ook niet meer met je scooter doorheen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Water al te hoog zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet verstandig om zo met de auto doorheen te gaan.![]()
Doe in ieder geval voorzichtig wanneer je de deur uit gaat.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
ja heb nu geen honger zal zo wel komenquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doe in ieder geval voorzichtig wanneer je de deur uit gaat.
ze zeggen dat het tot maandag blijft regenen![]()
Heel weekend regen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu geen honger zal zo wel komen
ze zeggen dat het tot maandag blijft regenen
Hopelijk blijft de stroomvoorziening intact.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eerste stuk ging goed. Zit nu in restaurant. Zo kijken of K het naar de supermarkt weet te reddenquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel weekend regen.
Hopelijk blijft de stroomvoorziening intact.![]()
Paste niet meer in de kofferquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
ipv een weg, een rivier; pak je kano @:bitterbal![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Al op of nog lekker in bed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: