SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja maar de kans dat mijn motivatie gaat groeien is astronomisch klein. Aka nul.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog niet eens donker, dus je bent nog ruim op tijd
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaat ook wel weer wat ver
Nja okeequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Uhm
Dat valt allemaal reuze mee
Hup hup, aan de slag
Sabbathquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Keb weer een plaatje gekocht
[ afbeelding ]
Oh daar staan goede liedjes op.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
Keb weer een plaatje gekocht
[ afbeelding ]
ja ik kan veel hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:12 schreef Ama het volgende:
@:karzai Soms hebben we wel beetje zelfde smaak met muziek. :p
Had je wel zonder in te zoomen door om welke band het ging?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar staan goede liedjes op.Had nog niet ingezoomd haha.
Band wel maar ben niet zo bekend met al die CDs enz. Heb ik met zeer weinig artiesten hoor. Spotify dit dat.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had je wel zonder in te zoomen door om welke band het ging?
Ik heb wel ingezoomd om te kijken welk album het is
Ruinerwold genotquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer hardop gelachen om Rob OnlinerGod
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:17 schreef Karzai het volgende:
kreeg een appje dat ik zuurkool kan eten straks van mijn moeke
eetze voor straks alvast..quote:
Ben wel benieuwd hoe goor het eruit ziet op de plek waar nu mijn oven/ gasfornuis nu staat. Over 24 uur weet ik het maar het zal niet een prettig gezicht zijn lol.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef mschol het volgende:
eerste gordijnen en rolgordijnen hangen weer
Kan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel iets onder de oven leggen als hij tijdelijk op het laminaat staat maar zouden jullie dat ook met de koelkast doen? Zoveel schade kan die toch niet aanbrengen.
tijd voor weekendquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:49 schreef Ama het volgende:
Heb ik al last van mijn bek en dan bijt ik ook nog op mijn tong.
Ruim een miljoen gulden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgend jaar ruim half miljoen euro nodig voor een gemiddeld koophuis
"Half miljoen" laat het veel klinken maar wat is 500 doezoe tegenwoordig?
Weeeeeer de media hč.
Ja ongeīndexeerde guldens zekerquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig hoef ik voorlopig geen huis te kopen
Paar bierviltjes eronder kleine moeite groot plezier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel iets onder de oven leggen als hij tijdelijk op het laminaat staat maar zouden jullie dat ook met de koelkast doen? Zoveel schade kan die toch niet aanbrengen.
ik ook niet. heb net een paar eurocentjes te weinig op de bank om een huisje te kopenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig hoef ik voorlopig geen huis te kopen
Hoeveel? Je mag er wel 20 van mij lenen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. heb net een paar eurocentjes te weinig op de bank om een huisje te kopen
Of desnoods wat reclamekrantjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar bierviltjes eronder kleine moeite groot plezier.
Nee ik hoef er niet per se 2quote:
Daarmee kan ik morgen meteen naar de makelaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel? Je mag er wel 20 van mij lenen.
Nog meer?quote:
Fles heeft wel wat tips om er een paar te vinden. Iets met stapjes zettenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet. heb net een paar eurocentjes te weinig op de bank om een huisje te kopen
22, en dan verhuren natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind nooit geld met stapjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fles heeft wel wat tips om er een paar te vinden. Iets met stapjes zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |