Wie was beter ? Leo Horn of Frans Derks ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik weet er veel van af. En heb ook veel gezien. En ken ook veel erover.
Komt dat door het gebrek aan prijzen en vaak vroegtijdige uitschakelingen in Europa van Barcelona destijds?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar Cocu is idd onderschat wat dat betreft, ook gewoon een grote meneer geworden bij Barcelona maar weinig kunnen zich dat herinneren, volledig onterecht.
Welke van m'n 249 columns op de FP heb je niet gelezen ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
Eindelijk een verhaaltje uit de tijd dat er al wel kleurentelevisie was.
Beiden konden er wat vanquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was beter ? Leo Horn of Frans Derks ?
Cruijff heeft velen laten debuteren en velen teleurgesteldquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:45 schreef tong80 het volgende:
Vandaag in 86 debuteerde Bergkamp trouwens. Cruijff was trainer.
Als Louis III daar niet was, was Cocu daar nooit gekomenquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:26 schreef tong80 het volgende:
Cocu played for Barcelona between 1998 and 2004. There, he would become club captain, win La Liga in 1999 and play two Champions League semi-finals. He left the club in 2004 as club record holder for the most league appearances by a foreign player.
Als Cruijff er niet was geweest zou Romario er nooit hebben gespeeld.quote:Op zondag 15 december 2024 10:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Als Louis III daar niet was, was Cocu daar nooit gekomen
Overigens, schiet mij net te binnen dat ik 20 jaar geleden iemand heb kunnen overtuigen dat ik de beruchte Nederland-Argentinië in 1998 floot...inclusief verre screenshots van Arturo uit de samenvattingquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was beter ? Leo Horn of Frans Derks ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |