SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 13-12-2024 15:22:35 ]![]()
TammoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dikke Biet`n.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet uit bad halen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet m`n moeder nu naar bed brengen.![]()
![]()
BoomstammetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je wel een jas aan,het is koud daar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en muts op, alles!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je wel een jas aan,het is koud daar.![]()
Deze man.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het eerste blik wordt NU opengetrokken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.
Kan je daar een blik opwerpen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het eerste blik wordt NU opengetrokken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een open blik naar kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bliksem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het eerste blik wordt NU opengetrokkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Die blik in je ogenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een open blik naar kijken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spuit 11.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind helemaal mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Puppy`s.
Heb je al wat gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dit moet stoppen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
wel beetje onbehoorlijk spam gedrag ja![]()
![]()
nou sterker nog we moeten het met harde hand de kop in drukkenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ja wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou sterker nog we moeten het met harde hand de kop in drukken![]()
![]()
veroordeeld tot 2 jaar cel onder het fok verdrag van de verenigde fok natie.quote:
Das niet mals!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
veroordeeld tot 2 jaar cel onder het fok verdrag van de verenigde fok natie.![]()
Juist niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maargoed verzachtende omstandigheden, ik veroordeel maily voorwaardelijk enzo.quote:
dus geen cel.
Hoop doet leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent te liefquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed verzachtende omstandigheden, ik veroordeel maily voorwaardelijk enzo.
dus geen cel.![]()
Gaat weer een rol toiletpapier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je stoelgang goed is voelt het als een inwendige massageUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik had lasagne gemaakt gister, nu is het voordeel kan er weer 3 dagen nog van eten
Hoop niet op een leven zonder problemen, want van een gemakkelijk leven word je lui.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Liever lui dan moequote:Op vrijdag 13 december 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
Hoop niet op een leven zonder problemen, want van een gemakkelijk leven word je lui.![]()
![]()
Hoop is een goed ontbijt, maar een slecht avondmaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben wel jaloers op die mensenquote:
die leven zonder problemen
mijn dochter zei ooit
was ik maar dom
dan maakte ik me niet overal zo druk omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor op een tegel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat moet je ook kunnenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel jaloers op die mensen
die leven zonder problemen
mijn dochter zei ooit
was ik maar dom
dan maakte ik me niet overal zo druk om![]()
geen idee druk met rest van dingen in topic wss. hahaquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:26 schreef Paul het volgende:
[..]
de rest negeert mijn, weet jij warom
1 jaartje zonder problemen zou al heel veel zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is je gegundquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
1 jaartje zonder problemen zou al heel veel zijn![]()
![]()
hebben jullie heel veel problemen dan? ff zonder dat iedereen in details hoeft te gaan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
1 jaartje zonder problemen zou al heel veel zijn
ik zit soms zelf wel beetje met dingen uit het verleden, en last van ook. maarja het is beetje wat het is enzo en ook niet echt wat op te lossen is?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
1 jaartje zonder problemen zou al heel veel zijn![]()
![]()
dingen uit het verleden zou je juist aan moeten werken om het een plek te geven/oplossenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
hebben jullie heel veel problemen dan? ff zonder dat iedereen in details hoeft te gaan?
ik zit soms zelf wel beetje met dingen uit het verleden, en last van ook. maarja het is beetje wat het is enzo en ook niet echt wat op te lossen is?
en ja genoeg aan mijn hoofdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"zou moeten". en doet het ook wel, maar ik merk voor mezelf iig dat dat lastiger is als het lijkt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dingen uit het verleden zou je juist aan moeten werken om het een plek te geven/oplossen
en ja genoeg aan mijn hoofdDo what you love, love what you do!![]()
heb je professionele hulp?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
"zou moeten". en doet het ook wel, maar ik merk voor mezelf iig dat dat lastiger is als het lijkt.
werken aan issues is nooit makkelijk
en wordt eerst erger dan dat het beter wordtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouja daar geloof ik niks van, iedereen heeft wel zijn dingenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:32 schreef Paul het volgende:
Ik heef nooit niet problemen, daarom noemen ze mij ook wel PaulGod
Deze wilde ik dus ook posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je kunt beter op je handen gaan zitten en gewoon tegen je beeldscherm schreeuwenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt beter op je handen gaan zitten en gewoon tegen je beeldscherm schreeuwen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe ik ook weleensquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt beter op je handen gaan zitten en gewoon tegen je beeldscherm schreeuwen![]()
![]()
gehad en gedaan, maar was er eerlijk gezegd beetje klaar mee ook onderhand die pro hulp.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je professionele hulp?
werken aan issues is nooit makkelijk
en wordt eerst erger dan dat het beter wordt
Het is min of meer beetje zelfde wat ze allemaal vertellen.
niet dat ik er niks aan gehad heb trouwens, maar ben beetje op het punt van zoek zelf ook uit (en lukt wel min of meer). en ok vanaf daar weer kijken voor de rest.
weet niet. je moet alles meemaken om te snappen denk ook met hulpverlening.
Met lachen trouwens ook.En dat is veel leuker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja... soms moet het er even uitquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik deze week ook beter kunnen doen![]()
wie zegt dat ik niet weet hoe het werkt ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
gehad en gedaan, maar was er eerlijk gezegd beetje klaar mee ook onderhand die pro hulp.
Het is min of meer beetje zelfde wat ze allemaal vertellen.
niet dat ik er niks aan gehad heb trouwens, maar ben beetje op het punt van zoek zelf ook uit (en lukt wel min of meer). en ok vanaf daar weer kijken voor de rest.
weet niet. je moet alles meemaken om te snappen denk ook met hulpverlening.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik red mezelf vaak met humor en zelfspot. hahaha niet alleen hier maar ook in het echtquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met lachen trouwens ook.En dat is veel leuker.
En dan ben je 3 maand verder.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach ja... soms moet het er even uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebeurt gelukkig ook!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met lachen trouwens ook.En dat is veel leuker.![]()
mag ik even zeggen dat het F..... koud is buitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat zeg ik niet? bedoelde dat in het algemeen, snap van jou wel meegemaakt ookquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet weet hoe het werkt ?
Dat mag jij!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
mag ik even zeggen dat het F..... koud is buiten![]()
Laatste tijd gelukkig steeds vaker.quote:
CV op 22. nergens last van. tropisch hier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
mag ik even zeggen dat het F..... koud is buitenDo what you love, love what you do!![]()
Dat is fijn mooiquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatste tijd gelukkig steeds vaker.![]()
![]()
liever de houtkachel aan
das beter voor mijn portemonneeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zou willen maar heb ik niet hierquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
liever de houtkachel aan
das beter voor mijn portemonnee
Dat Soul vraagt: Waarom lach je zo hard?quote:
Dat zijn de mooie momentenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Soul vraagt: Waarom lach je zo hard?![]()
![]()
ja en nee, niet in een huurwoning huis dus.quote:
hehe maargoed ben toch vaak niet thuis dus ik gun het mezelf om als ik dan thuis ben om die CV gewoon paar graden hoger te zetten.Do what you love, love what you do!![]()
ook in een huurhuis kan datquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee, niet in een huurwoning huis dus.
hehe maargoed ben toch vaak niet thuis dus ik gun het mezelf om als ik dan thuis ben om die CV gewoon paar graden hoger te zetten.
als je maar overlegdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bij de woningbouw? sociaal? hahaha. nou denk niet dat het luktquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook in een huurhuis kan dat
als je maar overlegd
Ik ben zo blij
Oudroze kussenslopen gekocht, roze biem ftw
Mooi man
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben zo blij
Mooi man
Daar moet ik pics vanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Grote blijquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben zo blij
Mooi man
En hey![]()
![]()
Nu ga ik kijken voor passend dekbedovertrek.quote:
Wat er bij past. 👯♂️👯♂️👯♂️👯♂️👯♂️'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Was koopje bij de hema. 3 euro afgeprijst.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hey Borrel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben zo blij
Mooi man
Oud roze. is een trigger voor Ieni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Foto maken lukt niet en op de site zie ik hem ook niet. Een kant is lichter roze andere kant meer hardroze.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nog 17 dagen op je handen zitten een optie?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
nog 17 dagen dan ben ik een jaar NOTE vrij![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn bed ook maar even opmaken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wooohooooquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
nog 17 dagen dan ben ik een jaar NOTE vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
17 dagen niet postenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nog 17 dagen op je handen zitten een optie?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En nieuw roze?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:47 schreef FreshFruit het volgende:
Oud roze. is een trigger voor Ieni.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
nog 17 dagen dan ben ik een jaar NOTE vrijquote:![]()
![]()
Heilig boontjequote:Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
nog 17 dagen dan ben ik een jaar NOTE vrij![]()
![]()
Sow!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:50 schreef greysbones het volgende:
nog 17 dagen dan ben ik een jaar NOTE vrij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wooohoooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaaaquote:
ik heb me goed gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lylt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
ik heb me goed gedragen
Netjessss!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
ik heb me goed gedragen
Ze hebben gewoon niks met mijn TR's gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
330 tot nu toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben wel meer dan een jaar ban vrij, dat is ook best uitzonderlijk van mezelfquote:![]()
Notes kijk ik nooit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik andersomquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben wel meer dan een jaar ban vrij, dat ia ook best uitzonderlijk van mezelf![]()
Notes kijk ik nooit![]()
![]()
zet maar een TR danquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Best wel en als je zo doorgaat krijg je een note
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben wel meer dan een jaar ban vrij, dat ia ook best uitzonderlijk van mezelf![]()
Notes kijk ik nooit![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben ook al meer dan een jaar.Ow nee wacht.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Notes kijk ik nooit
Ik vergeet altijd hoe dat moetquote:![]()
en bij een ban zie ik het allemaal wel ...of niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
TR time.
Oehquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
ja zo maar eens pannenkoeken beslag maken![]()
![]()
TR op je pannenkoek!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij mag niet komen
jij zet TR's![]()
![]()
Pannenkoek met sTRoop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoi omaquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben zo blij
Mooi man
TR gemacht, pestgedragquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij mag niet komen
jij zet TR's![]()
![]()
jongens ik ga even wat spoileren, even niet kijken als je het niet wil wetenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ging mijn bed opmaken.quote:
Vrijdag 13 december 2024:
20.00 PEC Zwolle - Willem II: X (1-1)
Zaterdag 14 december 2024:
18.45 SC Heerenveen - PSV: 2 (1-4)
20.00 Fortuna Sittard - RKC Waalwijk: 1 (2-1)
21.00 Feyenoord - Heracles Almelo: 1 (3-0)
Zondag 15 december 2024:
12.15 FC Utrecht - Go Ahead Eagles: 1 (2-1)
14.30 FC Twente - FC Groningen: 1 (2-0)
14.30 NEC - Sparta Rotterdam: 1 (2-1)
16.45 Ajax - Almere City FC: 1 (4-0)
20.00 NAC Breda - AZ Alkmaar: 2 (1-3)
Bonusvragen:
- Mbayo
- Parrot
dan weet je alvast de uitslag
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik had het natuurlijk over @AardappelSchotelquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegen @:Swj lief doen? Mwoah neuh.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohja tegen onze FrietRebel moeten we wel aardig doen jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over @:aardappelschotelTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Stamppot andijvie straksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja niet zo dusquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja tegen onze FrietRebel moeten we wel aardig doen ja![]()
Vooral die 1-1 zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef Paul het volgende:
Vrijdag 13 december 2024:
20.00 PEC Zwolle - Willem II: X (1-1)
Zaterdag 14 december 2024:
18.45 SC Heerenveen - PSV: 2 (1-4)
20.00 Fortuna Sittard - RKC Waalwijk: 1 (2-1)
21.00 Feyenoord - Heracles Almelo: 1 (3-0)
Zondag 15 december 2024:
12.15 FC Utrecht - Go Ahead Eagles: 1 (2-1)
14.30 FC Twente - FC Groningen: 1 (2-0)
14.30 NEC - Sparta Rotterdam: 1 (2-1)
16.45 Ajax - Almere City FC: 1 (4-0)
20.00 NAC Breda - AZ Alkmaar: 2 (1-3)
Bonusvragen:
- Mbayo
- Parrot
dan weet je alvast de uitslagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ftfyquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers te eten mevrouw Moon?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: