Ja er is ook een BB topic hier, daar kan je het allemaal lezenquote:Op zondag 22 december 2024 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Owww ik heb er hier niks over gelezen was voor mij helemaal nieuw haha... oud nieuws dus..
Nou er is in ieder geval geen live show meerquote:Op zondag 22 december 2024 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Maar lekker hoor vanaf 6 januari weer lekker zeuren en schelden op de totale metamorfose die het programma ondergaan heeft ahum (dat horen we elk jaar)... en natuurlijk op de bewoners hatsjikidee..
Ooh Thnx had ik ook nog niet gezien... zal straks even een blik werpen daar..quote:Op zondag 22 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is ook een BB topic hier, daar kan je het allemaal lezen
RLS / [Big Brother krijgt een nieuw seizoen] #2 2025 6 januari start BB 2025
tttssssss Frum, en dat voor een echte liefhebberquote:Op zondag 22 december 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Thnx had ik ook nog niet gezien... zal straks even een blik werpen daar..
Vind jij dat erg dan? Ik vond er geen reet aan... ik ga het niet missen.. misschien wel raar hoe dat nu gaat als er een bewoner moet vertrekken, dat wordt wel saai denk ikquote:Op zondag 22 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou er is in ieder geval geen live show meer
Helemaal niet erg, was altijd zo ontzettend druk in de COSquote:Op zondag 22 december 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vind jij dat erg dan? Ik vond er geen reet aan... ik ga het niet missen.. misschien wel raar hoe dat nu gaat als er een bewoner moet vertrekken, dat wordt wel saai denk ik
Haha ja echt hé... maar deze week een beetje drukkies geweest... was me echt nog niet opgevallen... ik ga ook altijd gelijk hier naartoe...quote:Op zondag 22 december 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tttssssss Frum, en dat voor een echte liefhebber
Ik kan daar ook echt helemaal van genieten.. gewoon lekker uitpakken met die dagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk en de tafel mooi dekken enzo... mooie wijn enz heerlijk..🤗
Ooh ja dat is ook zo voor jou was dat extra drukte... ja alleen maar herhaling, die paar vragen die er gesteld werden en dan de familie die 3 seconden aan het woord waren of gewoon niet... sloeg nergens op...quote:Op zondag 22 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, was altijd zo ontzettend druk in de COS![]()
En ik vond er ook niets aan was een herhaling van wat we allemaal al gezien hadden.
Hejj Lojanda..quote:Op zondag 22 december 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan daar ook echt helemaal van genieten.. gewoon lekker uitpakken met die dagen
Hi Frummelie.. de mooiste tijd van het jaarquote:Op zondag 22 december 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Lojanda..![]()
Ja heerlijk hé... het is tenslotte maar 1 kerst per jaar..
quote:Op zondag 22 december 2024 08:57 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen.. lekker met een bakkie voor de tv Serious Request kijken
Ik heb de laatste tijd niet veel kunnen kijken maar zag er wel weer wat leuke nieuwe dingen op staanquote:Op zondag 22 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen netflixx meer, moet wel weer een abo nemen als ik virgin river wil kijken
Nou precies dat.. en dat gaan we zeker doen...quote:Op zondag 22 december 2024 08:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Frummelie.. de mooiste tijd van het jaar![]()
Moet ook altijd lachen als mensen daar stress van krijgen.. hoe dangewoon genieten
Ja dat is wel handig Dotje hiquote:Op zondag 22 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen netflixx meer, moet wel weer een abo nemen als ik virgin river wil kijken
Die heb ik wel in mijn lijst staan maar nog steeds niet gekeken..quote:Op zondag 22 december 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Het nieuwe seizoen staat er pas sinds donderdag.. ik heb ook nog maar 2 afleveringen gezien.. ik zit van alles door elkaar te kijken hahaquote:Op zondag 22 december 2024 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heb ik wel in mijn lijst staan maar nog steeds niet gekeken..
Dat zag ik idd voorbij komen. Er zijn volgens mij al wel vijf seizoenen? Toch maar eens aan de serie beginnen dan..quote:Op zondag 22 december 2024 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen staat er pas sinds donderdag.. ik heb ook nog maar 2 afleveringen gezien.. ik zit van alles door elkaar te kijken haha
Ja klopt in totaal nu 6 seizoenen... je kan lekker bingen als je tijd en het leuk vindt.. het is wel een beetje zoetsappig soms maar wel geinig om naar te kijken..quote:Op zondag 22 december 2024 09:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zag ik idd voorbij komen. Er zijn volgens mij al wel vijf seizoenen? Toch maar eens aan de serie beginnen dan..
Morguh Frumquote:Op maandag 23 december 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kerst(b)engeltjes haha...![]()
Ik ga zo eens even het boxen van de influencers terug kijken.. ik ben niet echt een boxfan maar wil even kijken welke knakkies er meedoen..
Eerst even een theetje natuurlijk...
Ik dacht even dat je box als in een doos bedoeldequote:Op maandag 23 december 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kerst(b)engeltjes haha...![]()
Ik ga zo eens even het boxen van de influencers terug kijken.. ik ben niet echt een boxfan maar wil even kijken welke knakkies er meedoen..
Eerst even een theetje natuurlijk...
Ik krimp altijd bij elke klap ineen. Kan echt niet tegen vechtende mensenquote:Op maandag 23 december 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Veel kijk plezier. Dat boeit mij nou echt niet. Al die opgeblazen kerels die menen heel wat te zijn
Jaaaa en ik las dat het op mijn verjaardag start (zes januari)quote:Op maandag 23 december 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
Zo even het BB topic doorgelezen... en nu hopen dat we snel de koppies gaan zien van de deelnemers/bewoners..
Daar heb ik gelukkig geen last van, althans bij dit soort klappen.quote:Op maandag 23 december 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik krimp altijd bij elke klap ineen. Kan echt niet tegen vechtende mensen
Het is zeker geen medelijden. Alleen ik voel mijn maag gewoon draaien. Vraag me niet waaromquote:Op maandag 23 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, althans bij dit soort klappen.
Ze doen het zelf. Het is anders als men klappen krijgt van iemand, das onrecht.
Dit is er zelf om vragen.
Dan moet je niet kijken, zoals je al aangafquote:Op maandag 23 december 2024 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zeker geen medelijden. Alleen ik voel mijn maag gewoon draaien. Vraag me niet waarom
Ik ben ook niet zo'n boksfan, ik denk ook niet dat ik 4 uur ga zitten kijken...quote:Op maandag 23 december 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Veel kijk plezier. Dat boeit mij nou echt niet. Al die opgeblazen kerels die menen heel wat te zijn
Ja die telefoon maakt er weer z'n eigen ding van... normaal kijk ik alles na wat ik tik maar vanmorgen even niet.. hahaquote:Op maandag 23 december 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je box als in een doos bedoelde
(Even taalnerd spelen, vechtsport is boksen)
Nou een mooier kadootje kan je niet krijgen hihi...quote:Op maandag 23 december 2024 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa en ik las dat het op mijn verjaardag start (zes januari)
Ooh heerlijk....20 afleveringen, ik duik er gelijk in...👍quote:Op maandag 23 december 2024 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuw seizoen Huis Vol staat online
Dus lekker bingen
Hahahha zeg wel tegen mijn moeder dat ze niet welkom is ivm BBquote:Op maandag 23 december 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou een mooier kadootje kan je niet krijgen hihi...
Agh neej toch..... dat is sneu..quote:Op maandag 23 december 2024 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahha zeg wel tegen mijn moeder dat ze niet welkom is ivm BB
Hahaha zo hard en verwend ben ik natuurlijk ookquote:Op maandag 23 december 2024 11:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh neej toch..... dat is sneu..
Neej Child jij bent een poeppiekakkiescheetje.... ik zie jou zoiets niet doen..🤗quote:Op maandag 23 december 2024 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha zo hard en verwend ben ik natuurlijk ook
En ik verzorg helemaal geen gourmet
En ik zet echt niet de kachel lekker hoog voor haar
Nee heb zojuist een extra cadeautje voor haar besteld om op mijn verjaardag aan haar te geven (wie jarig is trakteert tochquote:Op maandag 23 december 2024 19:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej Child jij bent een poeppiekakkiescheetje.... ik zie jou zoiets niet doen..🤗
Veel plezierquote:Op maandag 23 december 2024 19:43 schreef Frummelie het volgende:
Zit nu net pas naar het boksen te kijken... ze maken er wel een spektakel van.
Agh wat lief...quote:Op maandag 23 december 2024 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee heb zojuist een extra cadeautje voor haar besteld om op mijn verjaardag aan haar te geven (wie jarig is trakteert toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |