Maar in oktober is het ook nog geen Kerstquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerst is dan voorbij en dan wil ik rust en ruimte in mijn huis
Vergeet niet dat ik het al 24 oktober heb neergezet.
Denk donderdagavond alles naar boven. Vrijdag schoonmaken beneden
Zeker omdat ik ook een pakketje verwacht (heb knikkers gekocht voor een beloningssysteem) en de apotheek komt. En de boodschappen komen
Dus dan kan ik lekker schoonmaken en puzzelen terwijl ik wacht
Ooooh lekker janken bij televisie of series kan ik wel waarderen. Even een triggeren om alles los te latenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ooh ik ga er heerlijk voor zitten met een bak ijs en knabbeltjes en een doos tissues.. en lekker jenken
Ja dat is waar, je was er al vroeg bij... en dan komen er weer andere dingen... snap ik wel. Je bent lekker onder de pannen vrijdag..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kerst is dan voorbij en dan wil ik rust en ruimte in mijn huis
Vergeet niet dat ik het al 24 oktober heb neergezet.
Denk donderdagavond alles naar boven. Vrijdag schoonmaken beneden
Zeker omdat ik ook een pakketje verwacht (heb knikkers gekocht voor een beloningssysteem) en de apotheek komt. En de boodschappen komen
Dus dan kan ik lekker schoonmaken en puzzelen terwijl ik wacht
jawel... Herfst is feestdagenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar in oktober is het ook nog geen Kerst
Mooi he, zo heeft iedereen zijn eigen rituelenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
jawel... Herfst is feestdagen
en de dag na kerst is het klaar![]()
Dan begint het grote schoonmaken voor 2025
Ik vind het ook heerlijk... agh...🤗quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekker janken bij televisie of series kan ik wel waarderen. Even een triggeren om alles los te laten
(ik huil altijd bij "Dobby is free" nu ik het typ krijg ik weer de rillingen)
Gelukkig welquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, zo heeft iedereen zijn eigen rituelen
Hahaha bikkels mogen ook huilenquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk... agh...🤗
Ik kan echt een bikkel zijn maar ben wel een emo trutje.. kleine huis op de prairie (vroeger)
Ooh ja hoor, doe ik ook. Ik kan wel snel janken hoor als ik ergens verdrietig over ben, dan heb ik geen trigger nodig..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha bikkels mogen ook huilen
Ik ben een trutje en geen bikkelEn dat is helemaal prima... Gewoon lekker janken bij de televisie. Zonder zo'n trigger komen de tranen maar niet. En soms zitten ze wel hoog, dus lekker iets zieligs of mooi of ontroerend opzetten
Dat is toch enkel maar gezondquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja hoor, doe ik ook. Ik kan wel snel janken hoor als ik ergens verdrietig over ben, dan heb ik geen trigger nodig..
Ja denk het kweetnie haha..quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch enkel maar gezondGeen
-emoticon nodig
thnx, Jij ook een hele fijne dag en hele fijne kerstdagen Frumquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ga de keuken in... lieve Child en lieve Dot.. en lieve iedereen allemaal een fijne dag vandaag..🤗
Thnx.. jij ook...quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, Jij ook een hele fijne dag en hele fijne kerstdagen Frum
@Dotteke.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:32 schreef Iceage het volgende:
@:Dotteke.
Ik wilde even teruglezen in het vorige topic echter krijg ik deze melding als ik op de topic titel klik (ik ben ingelogd)
Normaal zie je dan de vorige volle topics.
Via naar onder scrollen in de gesloten topics kom ik wel bij het vorige topic.
-->
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Dat was Streamablequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:54 schreef Iceage het volgende:
@:KinKijan (of iemand anders die het nog weet)
Welke site was het ook al weer waar je die korte videos upload en dan hier plaatst ?
Alvast bedankt.
Dankje. Excuses helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was Streamable
Excuus voor de late reactie, zie het nu pas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |