SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 12:55:20 ]![]()
Snelle Jelle.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kunnen pronken in de Rozenboom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet altijd of je trek die hele wc rol kapotquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Liev gewoon zo dat eerste velletje kan pakken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt he, om gek van te wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet altijd of je trek die hele wc rol kapot![]()
GTST.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de wc rollen stellen al bijna niks voor, van wat er tegenwoordig op zit man ³quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, om gek van te worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja, gedoe vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, om gek van te worden
of dan trek je gewoon een paar wikkels stuk omdat het allemaal op elkaar geplakt isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ligt eraan welke je hebtquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de wc rollen stellen al bijna niks voor, van wat er tegenwoordig op zit man ³![]()
Jullie vrouwen gebruiken ook extreem veel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de wc rollen stellen al bijna niks voor, van wat er tegenwoordig op zit man ³“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de wc rollen stellen al bijna niks voor, van wat er tegenwoordig op zit man ³
en daardoor koop je vaak met van die mega grote voordeel pakken tegelijk. 24 rollen.
best wel gedoe om dat op de fiets mee te krijgen ookAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Sow, echt he!quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie vrouwen gebruiken ook extreem veel.![]()
![]()
Jef net tegen Barbaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stelletje snelbolkers.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Voor je het weet heb je thuis eenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja
en daardoor koop je vaak met van die mega grote voordeel pakken tegelijk. 24 rollen.
best wel gedoe om dat op de fiets mee te krijgen ook![]()
![]()
Alleen als ik heb gepoeptquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie vrouwen gebruiken ook extreem veel.
Achterop en iedereen zit dat je het gekocht hebtquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja
best wel gedoe om dat op de fiets mee te krijgen ook![]()
maar vrouwen poepen niet, toch?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is het dan wat eruit komt?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maar vrouwen poepen niet, toch?
Deze gozer is echt top.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je thuis een
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van de Laidel zit veel opquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou geen goedkope maar ook geen dure![]()
![]()
daar gaan we het maar niet over hebben.quote:
ik zit aan de koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gisteren toevallig net een pak gekocht daar, komt wel dichtbij zoquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Proostquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
daar gaan we het maar niet over hebben.
ik zit aan de koffie
Ongelooflijk zegquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren toevallig net een pak gekocht daar, komt wel dichtbij zo![]()
kan ik nu veilig een slok nemen?
of komt er iets waardoor ik me mogelijk kan verslikkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb vandaag nog gepoept.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren toevallig net een pak gekocht daar, komt wel dichtbij zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe wel voorzichtigquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
of komt er iets waardoor ik me mogelijk kan verslikken![]()
Sorry GGG.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
of komt er iets waardoor ik me mogelijk kan verslikken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even dts weg klikken en koffie drinkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
of komt er iets waardoor ik me mogelijk kan verslikken
ik ben voorzichtig. vooral als @Dotteke er is....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die is net verkracht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja aparte kerstavondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
ik ben voorzichtig. vooral als @:Dotteke er is....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had zelfs een TT voor hem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet in mijn leven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sssssst.Die van net was echt geil trouwens.Die buttplug staat je ook goed.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn dickpics ontvang je maar wat graag
Die LED maakt het wel af, hequote:Op vrijdag 13 december 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sssssst.Die van net was echt geil trouwens.Die buttplug staat je ook goed.![]()
Ja ik wist niet dat er darklight led's bestonden!quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die LED maakt het wel af, he![]()
![]()
En de kousen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die LED maakt het wel af, he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een pannenkoeken pakketThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woosboest.quote:
Tot zo.quote:
Ach,ik doe mijn best.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En of.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu al zin in maandag.
Jij weet.quote:
VRAAG HET ME DAN NIETquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, nog een hele lange dag te gaanIk ben pas een half uurtje op werk
![]()
![]()
quote:In de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw maakten Henk Spaan en Harry Vermeegen programma’s voor de televisie. Met series als Pisa, Verona, De Regenjas, Die2 en Die 2: Nieuwe Koeien maakte het duo furore. In een van die reeksen kwam een sketch terug waarin Vermeegen Spaan om een voorspelling van de uitslag van een voetbalwedstrijd vroeg. Als Spaan dat verzoek inwilligde, kwam Vermeegen met allerlei redenen waarom die voorspelling toch echt niet waar kon zijn. Spaan raakte tijdens die argumentatie steeds geïrriteerder en ontplofte tenslotte: “Vraag het me dan niet!”![]()
Staat hier dat stukje in waar Harry steeds een plens water in zijn gezicht krijgt?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee deze:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een deurtje verderquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het "lief dagboek" topic was![]()
![]()
Heb 'm niet helemaal bekekenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat hier dat stukje in waar Harry steeds een plens water in zijn gezicht krijgt?![]()
![]()
Terugkerend dingetje iddquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat "vraag het me dan niet" kwam wel vaker voor in hun sketches.![]()
![]()
Ik heb hem even opgeslagen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terechte klachtquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in KLB. Ik klaag te weinig![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
ja @:Gebrokenglas
ik zeg
je gaat deze voorsprong wel behouden![]()
![]()
ik zou deze klacht voor leggen in KLBquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in KLB. Ik klaag te weinigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vond 'm al terechtquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou deze klacht voor leggen in KLB![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:13 schreef ToT het volgende:
Jezus zou nog tijdens het leven van Zijn apostelen terug komen.
Niet gebeurd.
Vervolgens dacht men om de honderd jaar of zo dat-ie terug zou komen.
Niet gebeurd.
Allerlei berekeningen gemaakt; ja Hij komt op die-en-die datum terug, dan vergaat de wereld!
Door allerlei profeten voorspeld, diversen van hen bleven de datum maar verschuiven of lieten hun volgelingen maar zelfmoord plegen, maar de wereld bleef maar door draaien.
De woorden van Nostradamus zijn op talloze manieren geïnterpreteerd, ook met Hitler en kernbommen en weet ik wat nog meer, maar geen enkele voorspelling was correct wat de Dag des Oordeels betreft.
Maya kalender? Onzin.
Allerlei tekenen, Trump zou Het Beest zijn.
Nee, je hand laten chippen om er mee te kunnen pinnen en je te kunnen identificeren was het teken van de duivel!
Nee, je laten vaccineren was het teken van de duivel.
En is Poetin nu de duivel of zo?tja het is hoe je het interpreteert natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf er ook niks over te zeggen wat nu klopt of niet, maar ben wel altijd benieuwd
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn supermuiscape aan dus ik kan nu werken als een superheldTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
die zou ik gewoon voor thuis bewarenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn supermuiscape aan dus ik kan nu werken als een superheld
laat de baas het maar doen met de gewone Ieni
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik werk thuisquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou ik gewoon voor thuis bewaren
laat de baas het maar doen met de gewone IeniTrotste mama van Ambar
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde dat er veel werd geklaagd![]()
Ja, laptopje mee en gaan met die banaanquote:Trotste mama van Ambar
waar is je verwijzing naar een FOK! subforum?quote:
ik ga het in FB bespreken !!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh waren we nog aan het SPeLe?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is je verwijzing naar een FOK! subforum?
ik ga het in FB bespreken !!!![]()
![]()
ik ben nog steeds verbaasd over dat dat fok liedje helemaal AI was... wtf. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Beter vieren we FEEstquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
CRImineel het zou VERboden moeten worden![]()
![]()
RustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of ben je oud?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
age is nothing but a number gelukkig....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hij hoort je niet hij heeft een banaan in zijn OORquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ow. die van 6 miljoen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hoort je niet hij heeft een banaan in zijn OORAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was een album van Aaliyah geproduceerd door R.Kellyquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
age is nothing but a number gelukkig....
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu niet meer schaggie doen na je 104 punten he marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is te druk nuquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas schrikt van de woorden van Lovely
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom hier dan, dan geef ik je een punt
DiRTyquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is een POLitiek correct antwoord
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zijn hoofd is toch 1 grote dickpicquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet Arie in OP, icm deze ttThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hele SESsies kan ik ervan luisterenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat klonk als MUZiek in je oren he?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn hoofd is toch 1 grote dickpicmeer een aarspic
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij maakt er gewoon een hele SHOw vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hele SESsies kan ik ervan luisteren![]()
Waar zouden we zijn zonder Ariequote:Op vrijdag 13 december 2024 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet Arie in OP, icm deze tt![]()
Cultureel & Historisch verantwoordquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij maakt er gewoon een hele SHOw vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is nog eens NieWSquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cultureel & Historisch verantwoord![]()
mutti gekoktquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De mario classic, niet meer ziek?![]()
Mijn goede voornemen voor 2024 (en 2023 en 2022 en 2021 en 2020 en ...) was om niet meer in KLB te postenquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou deze klacht voor leggen in KLB![]()
![]()
Een mooi strevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2024 (en 2023 en 2022 en 2021 en 2020 en ...) was om niet meer in KLB te posten![]()
Mijn streven voor 2025 is om nog meer te klagen buiten KLB omTrotste mama van Ambar
Over mannen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klb moet je niet willenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je maar niet over mij klaagtquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee ook genoeg andere topics.![]()
Echt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal actsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En een terechte klacht duiken ze als een malle op om het belachelijk te maken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DTS is the best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet doen danquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht niet meer klagen over mannen![]()
Van wie niet?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mocht niet meer klagen over mannen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was unaniem besloten laatst in dit topicquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb die memo niet gehad en ben hier niet in betrokken.Dus veto.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was unaniem besloten laatst in dit topic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was besloten dat ik mannen zou vervangen door mensenTrotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2288 / +215 / +68 / 9624 / 9964
2. FreshFruit / 990 / +195 / +14 / 2199 / 2604
3. mario390 / 445 / +20 / +101 / 409 / 584
4. Dr.Mikey / 377 / +38 / +2 / 641 / 817
5. KillemWieft / 309 / +10 / +0 / 232 / 366
6. hemarookworst / 303 / +11 / +16 / 1096 / 1295
7. HappyCharly / 251 / +2 / +60 / 1004 / 1135
8. gebrokenglas / 209 / +4 / +28 / 1644 / 1841
9. AardappelSchotel / 201 / +4 / +3 / 1207 / 1337
10. greysbones / 186 / +45 / +0 / 1941 / 2048
11. Pinnenmutske / 141 / +10 / +10 / 777 / 896
12. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 104 / +3 / +4 / 668 / 746
14. kree / 98 / +0 / +3 / 230 / 281
15. ToT / 91 / +13 / +1 / 1577 / 1681
16. _UserName_ / 89 / +7 / +39 / 167 / 199
17. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 387 / 434
18. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
19. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
20. sp3c / 70 / +0 / +24 / 94 / 113SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik voel laatst wel een bekoelde band met moniTrotste mama van Ambar
En dat accepteer jij zomaar?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was besloten dat ik mannen zou vervangen door mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je over 'm geklaagd?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel laatst wel een bekoelde band met moni![]()
De klacht is nu wel een beetje dat hij niet dood isquote:
Trotste mama van Ambar
Wmt benoem je de mens gewoon man hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag ik ook zeggen dat het mooi zonnig weer is en dat ik uitkijk naar een druk, maar leuk weekend?quote:![]()
Mag gewoon. Zolang je maar niet een van hun tegen de haren strijktquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een terechte klacht duiken ze als een malle op om het belachelijk te maken.![]()
Maak er op z'n minst dan een klacht vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen dat het mooi zonnig weer is en dat ik uitkijk naar een druk, maar leuk weekend?![]()
Klacht: het is geen kut weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maak er op z'n minst dan een klacht van![]()
Zo kan het dus ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag je zekerquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen dat het mooi zonnig weer is en dat ik uitkijk naar een druk, maar leuk weekend?![]()
Hier geen zon te zien.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook net gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi. Dan ga ik nu een kopje thee zetten.![]()
![]()
![]()
Denken in klachtenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, je moet er een klacht van maken
Klacht: het is te makkelijk om te klagen![]()
![]()
Zou er somber van worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier welquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag je zeker![]()
Hier geen zon te zien..![]()
![]()
Hij wel hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo maar even de schaduw opzoeken, ik lig te verknetteren
De zon is een ster en het centrale hemellichaam van ons zonnestelsel. Het is een gloeiende gasbol die voornamelijk bestaat uit waterstof (ongeveer 74%) en helium (ongeveer 24%), met een temperatuur van ongeveer 5.500 °C aan de oppervlakte en tot 15 miljoen °C in de kern. De zon heeft een diameter van ongeveer 1,4 miljoen kilometer, wat betekent dat meer dan één miljoen aardes in de zon passen.quote:![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
21 nu, aan het zwembadquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe veel graden daar?![]()
Lig je op het strand?![]()
Wel goed smeren en drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GenotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3 hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar het voelt niet echt koud aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je wel buiten geweest?quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het voelt niet echt koud aan.![]()
Nou hier wel brrquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het voelt niet echt koud aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, ik had maar een muts op gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanmorgen was het echt niet fijn.
Nu ook nog niet echt, maar minder erg als vanmorgen.![]()
![]()
![]()
Altijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja,net naar de Appie.Heb je me niet gemist?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is fris buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd toch! Ik dacht je bent ff zoet met die dickpicquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,net naar de Appie.Heb je me niet gemist?![]()
![]()
Moet zo nog naar buiten, komt er allemaal weer niet van vandaag pppffquote:
ALles loopt anders dan geplandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een pikpic is niet het zelfde als een echte, lijkt me zo!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd toch! Ik dacht je bent ff zoet met die dickpic![]()
![]()
Druk druk ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op de pot net klaar mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet m`n moeder nu naar bed brengen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: