SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Dat is inderdaad het voetbaltechnische aspect. Maar het is vooral die hele bevlogen act eromheen. Ik kan me zomaar voorstellen dat Farioli en Weghorst dikke maten zijn.quote:
Dat denk ik niet, narcisten dulden doorgaans geen mede-narcisten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voetbaltechnische aspect. Maar het is vooral die hele bevlogen act eromheen. Ik kan me zomaar voorstellen dat Farioli en Weghorst dikke maten zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voetbaltechnische aspect. Maar het is vooral die hele bevlogen act eromheen. Ik kan me zomaar voorstellen dat Farioli en Weghorst dikke maten zijn.
Ik snap sowieso niet hoe je bij deze man bent uitgekomen die werkelijk niets als trainer nog wat gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tussenronde, niet de KO-fase.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Er wordt te negatief gedaan. Ajax is geplaatst voor de knockout-fase en twee keer winnen na de winterstop en ze behoren zelfs nog bij de eerste acht:
6. Galatasaray 12 pnt.
7. Manchester United 12 pnt.
8. Rangers 11 pnt.
9. Tottenham 11 pnt.
10. Steaua Boekarest 11 pnt.
11. Ajax 10 pnt.
Manchester United speelt nog tegen Rangers en Steaua Boekarest. En Ajax zelf speelt nog tegen Galatasaray.
je zal je er maar druk om maken. Zal wel bij Ajax horen, hoor je niks is het niet goed en is het iemand die er vol voor gaat net zo min.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Winst tegen Galataseray (en Riga) en je bent in principe door ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Er wordt te negatief gedaan. Ajax is geplaatst voor de knockout-fase en twee keer winnen na de winterstop en ze behoren zelfs nog bij de eerste acht:
6. Galatasaray 12 pnt.
8. Rangers 11 pnt.
9. Tottenham 11 pnt.
11. Ajax 10 pnt.
Manchester United speelt nog tegen Rangers en Steaua Boekarest. En Ajax zelf speelt nog tegen Galatasaray.
Vond je het spel toen buiten de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV echt goed ja?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Winst tegen Galataseray (en Riga) en je bent in principe door ja.
Alleen is het spel een maand al niet meer om aan te zien. Vrij wonderlijk verval.
Want de eerste kwart van het seizoen liep over het algemeen goed. Niet alleen de resultaten waren goed, ook het spel was duidelijk en prima. Is nu helemaal niks meer van over.
In ieder geval de helft van de wedstrijden speelde je goed en won je vrij eenvoudig. En een deel van de matige wedstrijden waren nog wel te verklaren. Moeizame winst op Groningen en Willem 2 na Slavia Praag uit en Qarabag uit bijv.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je het spel toen buiten de wedstrijden tegen Feyenoord en PSV echt goed ja?
Ik heb me twijfels....quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
zal ik almere op winst zetten op toto.nl ok
quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Gewoon Brobbey leren koppen dan is er weinig aan de hand
De huidige 10 punten is al zo goed als zeker genoeg voor de tussenronde, met 16 punten ben je zo goed als zeker top-8.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Winst tegen Galataseray (en Riga) en je bent in principe door ja.
Alleen is het spel een maand al niet meer om aan te zien. Vrij wonderlijk verval.
Want de eerste kwart van het seizoen liep over het algemeen goed. Niet alleen de resultaten waren goed, ook het spel was duidelijk en prima. Is nu helemaal niks meer van over.
En leren scoren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Eens. Gewoon lekker laten staan zodat we wekelijks kunnen genieten van Brobbey.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Je kan er beter uit vliegen want straks zijn ze nog meer vermoeidquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
6. Galatasaray 12 pnt.
8. Rangers 11 pnt.
9. Tottenham 11 pnt.
11. Ajax 10 pnt.
Komt allemaal goed, aldus de man die zijn team goed zag spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens. Gewoon lekker laten staan zodat we wekelijks kunnen genieten van Brobbey.
Brubs zal er zondag wel 2 inleggen tegen een ploeg die er niks van kan en dan is alles weer hosanna.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, aldus de man die zijn team goed zag spelen.
https://www.voetbalprimeu(...)an-voor-brobbey.html
Ja maar hij werkt wel heel hard hoor!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brubs zal er zondag wel 2 inleggen tegen een ploeg die er niks van kan en dan is alles weer hosanna.
Het is ook zeiken om het zeiken. Alsof we het niveau van 2019 kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het nogal gezeik op Farioli. De Italianen wonnen op zijn Italiaans aan je voelde aankomen dat ze dat gingen doen, maar Ajax had de meeste en de beste kansen en speelde bij vlagen best goed. Ik voelde dat ook aankomen hoor, maar je de trainer niet verwijten dat hij die negatieve stemming niet deelt.
Ajax speelde voorspelbaar, Lazio liet ze ver komen omdat ze wisten dat Ajax toch niet de kwaliteit heeft om het af te ronden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het nogal gezeik op Farioli. De Italianen wonnen op zijn Italiaans aan je voelde aankomen dat ze dat gingen doen, maar Ajax had de meeste en de beste kansen en speelde bij vlagen best goed. Ik voelde dat ook aankomen hoor, maar je de trainer niet verwijten dat hij die negatieve stemming niet deelt.
Gelachen, ze lieten Brobbey bewust al die kansen krijgen want ze wisten zeker dat hij ze niet ging benutten. Ahaquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
Lazio liet ze ver komen omdat ze wisten dat Ajax toch niet de kwaliteit heeft om het af te ronden.
Kan je er wel om gaan lachen. Maar ik zag dat bij de bookies je minder geld kreeg voor een goal van Henderson dan een goal van Brobbey. Dat zegt toch wel wat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 04:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gelachen, ze lieten Brobbey bewust al die kansen krijgen want ze wisten zeker dat hij ze niet ging benutten. Aha
Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast maar wat er nu gebeurt is dat een trainer wordt verweten dat hij niet hetzelfde negatieve gevoel van o jee we gaan in het mes lopen bij de wedstrijd had terwijl dat maar een gevoel was ook al kwam het uit. Ajax had gewoon de beste en meeste kansen en had kunnen winnen, en dat ziet een trainer en daar kun je niet zomaar een eigen gevoel tegenover zetten en dan beweren dat hij uit zijn nek zwetst.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde voorspelbaar, Lazio liet ze ver komen omdat ze wisten dat Ajax toch niet de kwaliteit heeft om het af te ronden.
In de omschakeling was Ajax extreem slecht. Verdedigend was het net zo dramatisch als onder Maurice Steijn. Wat vind je eigenlijk precies dat Fariola goed doet? Charmante glladde praatjes in de media verkopen zonder inhoud?
Tactisch klopt er te veel niet bij Ajax. Bij balverlies sta je achterin steeds 1-tegen-1. Veel ruimtes op het veld worden niet dichtgelopen omdat te veel spelers niet weten waar ze moeten lopen.
Er zit een hele hoop tussen negatief gevoel hebben en zeggen dat dit de beste wedstrijd is die Ajax onder Ravioli heeft gespeeld. Dat laatste is gewoon clownesk te noemen en is gespeend van enige vorm van realiteitsbesef.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onverdeeld enthousiast maar wat er nu gebeurt is dat een trainer wordt verweten dat hij niet hetzelfde negatieve gevoel van o jee we gaan in het mes lopen bij de wedstrijd had terwijl dat maar een gevoel was ook al kwam het uit. Ajax had gewoon de beste en meeste kansen en had kunnen winnen, en dat ziet een trainer en daar kun je niet zomaar een eigen gevoel tegenover zetten en dan beweren dat hij uit zijn nek zwetst.
Punten pakken. Zeven punten meer dan vorig seizoen na vijftien wedstrijden. En vooral ook niet verliezen van de concurrentie. Vorig seizoen werd in de eerste seizoenshelft verloren van Feyenoord, Utrecht en Twente. Daardoor sta je nu op een overbrugbare achterstand van twee punten op de belangrijke tweede plaats en niet elf punten, zoals een jaar geleden rond deze tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:40 schreef Shreyas het volgende:
Wat vind je eigenlijk precies dat Farioli goed doet?
Nee joh. Ajax is niet geweldig maar dat Almere City kan er he-le-maal niets van. Simpele 3-0.quote:Op zondag 15 december 2024 13:16 schreef raptorix het volgende:
Als Ajax binnen een kwartier scored kan het wel eens heel veel worden, zoniet verwacht ik een gelijkspel (ook best goed!).
Staat zijn paard ook buitenspel? @Paulquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Om de gemoederen een beetje te bedaren is hier een foto van Wamberto op een paard
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wat de selectieprocedure om het lijf heeft als je bij Sneijder en Royston Drenthe uitkomt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
Na afgelopen donderdag zie ik maar weer bevestigd dat 'analisten' als Sneijder ook maar iets roepen en dat de rest van de media er lui in meegaan omdat ze dan ook weer een paar dagen wat hebben om over te beppen.
Ajax speelde prima, zeker gezien de beschikbare selectie. Ze creëren een aantal goede kansen en hadden vaker kunnen scoren.
Uiteindelijk verlies je terecht omdat Lazio een knappe counterploeg is. Catenaccio op zijn best.
Maar met wat geluk had het ook anders kunnen aflopen en snap ik dat Farioli het positieve benadert. Dat een Sneijder, die technisch begaafd was maar nog nooit enig taktisch inzicht heeft laten zien, daar iets van vindt is zijn goed recht. En weer verder.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
Om de gemoederen een beetje te bedaren is hier een foto van Wamberto op een paard
[ afbeelding ]
Bizar. Moedwillig snel gevloten door Manschot zodat de VAR niet kon kijken.quote:
Ajax vorige week ook bij AZ maar daar hoorden we je niet over natuurlijk.quote:
Niveau van de Nederlandse arbitrage is echt om te janken.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bizar. Moedwillig snel gevloten door Manschot zodat de VAR niet kon kijken.
We ontsnappen mega.
och knul toch, je zit er wel mee merk ik.quote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax vorige week ook bij AZ maar daar hoorden we je niet over natuurlijk.
Dat is dan ook wel weer de rare rol van de VAR. Die kijkt alleen terug bij overduidelijke fouten (althans dat zou het moeten zijn) en dus zal die ook niet ingrijpen. Ook als het wel een kleine overtreding is.quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bizar. Moedwillig snel gevloten door Manschot zodat de VAR niet kon kijken.
We ontsnappen mega.
Ik zit er niet mee dat het 1-0 is, jij als niet-Ajacied wel, ik snap het.quote:Op zondag 15 december 2024 17:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
och knul toch, je zit er wel mee merk ik.
Je komt weer behoorlijk getriggerd over.quote:Op zondag 15 december 2024 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee dat het 1-0 is, jij als niet-Ajacied wel, ik snap het.
Ajax had daar minimaal een punt verdiendquote:Op zondag 15 december 2024 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax vorige week ook bij AZ maar daar hoorden we je niet over natuurlijk.
ik zie psv wel winnen eigelijk, zeker in eindhoven. Nog los van of wij winnen, maar ik ga mee on jouw enthousiasme danquote:Op maandag 16 december 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Na het weekend 3 punten achter op de kop.
Doe me dan maar een gelijkspelletje in Eindhoven zondag. Achterstand in doelsaldo krijgt Ajax toch niet meer gerepareerd, dus dan maakt drie of vier punten achter ook geen verschil.quote:Op maandag 16 december 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Psv laat historisch gezien wel waanzinnig veel punten liggen in eigen huis tegen Feyenoord:quote:Op maandag 16 december 2024 12:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik zie psv wel winnen eigelijk, zeker in eindhoven. Nog los van of wij winnen, maar ik ga mee on jouw enthousiasme dan
Ik heb liever dat PSV 'gewoon' wint eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 12:29 schreef Tjacka het volgende:
Tis toch ook mooi om te zien als het daar instort?quote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat PSV 'gewoon' wint eigenlijk.
Fijner om te zien als Feyenoord blijft kwakkelen. Dan heb je nog een kansje op tweequote:Op maandag 16 december 2024 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis toch ook mooi om te zien als het daar instort?
True. Daarom een gelijkspel wmb.quote:Op maandag 16 december 2024 15:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Fijner om te zien als Feyenoord blijft kwakkelen. Dan heb je nog een kansje op twee
Mwoah dat opzich wel maar 2e worden is gewoon heel belangrijk. Feyenoord beschouw ik als een concurrent, PSV ja, niet.quote:Op maandag 16 december 2024 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat komt wel maar ik denk niet dit seizoen. Maargoed we gaan het zien allemaal.quote:Op maandag 16 december 2024 15:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PSV wel opeens bijzonder slecht en Bosz in zijn teksten wel wat paniekerig. Een City kan ook opeens (voor mij iig) instorten.quote:Op maandag 16 december 2024 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwoah dat opzich wel maar 2e worden is gewoon heel belangrijk. Feyenoord beschouw ik als een concurrent, PSV ja, niet.
Ze hebben 1 Eredivisie wedstrijd slecht gespeeld joh. Wonnen daarvoor nog 6-1 van Twente.quote:Op maandag 16 december 2024 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV wel opeens bijzonder slecht en Bosz in zijn teksten wel wat paniekerig. Een City kan ook opeens (voor mij iig) instorten.
Ik opteer voor een gelijkspelletje
City stort in omdat Rodri geblesseerd is en de beste spelers over hun hoogtepunt heen zijn. Dat is bij PSV niet het geval, hoewel die echt niet zo goed zijn als velen plegen te roepen.quote:Op maandag 16 december 2024 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV wel opeens bijzonder slecht en Bosz in zijn teksten wel wat paniekerig. Een City kan ook opeens (voor mij iig) instorten.
Ik opteer voor een gelijkspelletje
Is ook een beetje de wens van de pers uiteraard want verder verdomd weinig aan de eredivisie.quote:Op maandag 16 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
City stort in omdat Rodri geblesseerd is en de beste spelers over hun hoogtepunt heen zijn. Dat is bij PSV niet het geval, hoewel die echt niet zo goed zijn als velen plegen te roepen.
Niet zo verrassend. Juventus wint meer niet dan wel in de competitie en rolt de nummer 1 van Nederland ook met 2 vingers in de neus op.quote:
Dat komt alleen omdat PSV een offday had.quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet zo verrassend. Juventus wint meer niet dan wel in de competitie en rolt de nummer 1 van Nederland ook met 2 vingers in de neus op.
Volgens mij was het Inter.quote:Op maandag 16 december 2024 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet zo verrassend. Juventus wint meer niet dan wel in de competitie en rolt de nummer 1 van Nederland ook met 2 vingers in de neus op.
Walgelijk hoe 020 met dit soort oud spelers omgaatquote:Richard Witschge (55) heeft via de KNVB-arbitragecommissie afgedwongen dat er een getuigenverhoor komt met vijf hoofdrolspelers over een aanbieding die hem zou zijn gedaan door Ajax. De clubleiding nam eerder dit jaar afscheid van de ex-international. Witschge is het daar niet mee eens.
In de zomer van 2019 kwam Witschge in dienst bij Ajax, als individueel trainer A-selectie en skills trainer. Het laatste contract liep medio 2024 af. Op 27 maart stuurde Alex Kroes – de technisch directeur die toen nog de algemeen directeur was – een brief naar de voormalige speler met de mededeling dat het contract niet zou worden verlengd. ‘Je zult tijdig informatie ontvangen met betrekking tot een aantal praktische zaken aangaande jouw uitdiensttreding, zoals het inleveren van zaken en het verstrekken van een eindafrekening’, werd onder meer vermeld. ‘We willen je bedanken voor jouw inzet voor de club en wensen je veel succes in de toekomst.’
Best een karig bedrag eigenlijk als drie clubs waaronder Ajax eraan bijdragenquote:Op woensdag 18 december 2024 18:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
De inzamelingsactie voor Babangida staat al bijna op 80k. Schitterend natuurlijk wat 077, 045 en 020 voor een oud-speler doen
[ afbeelding ]
Ajax vult dit natuurlijk wel aan tot het benodigde bedrag, als de stroom aan donaties begint op te drogen.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:12 schreef Caland het volgende:
Best een karig bedrag eigenlijk als drie clubs waaronder Ajax eraan bijdragen
Hoeveel heeft hij nodigquote:Op woensdag 18 december 2024 18:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ajax vult dit natuurlijk wel aan tot het benodigde bedrag, als de stroom aan donaties begint op te drogen.
Op zich al bijzonder dat hij na zijn avonturen in de zandbak en China überhaupt geld nodig zou hebben.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Best een karig bedrag eigenlijk als drie clubs waaronder Ajax eraan bijdragen
Wel mooi dat het wordt gedaan
Babangida is nu in het vijftig. 20 jaar geleden betaalden ze geen riante salarissen in zandbak en China. China doet dat nu ook niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op zich al bijzonder dat hij na zijn avonturen in de zandbak en China überhaupt geld nodig zou hebben.
Slechte investeringen.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op zich al bijzonder dat hij na zijn avonturen in de zandbak en China überhaupt geld nodig zou hebben.
quote:Op donderdag 19 december 2024 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte investeringen.
Je weet hoe dat gaat, meeste voetballers zijn niet zo slim en luisteren naar vriendjes.
Klopt dus.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:01 schreef BEFEM het volgende:
Stond in een interview met hem, hij heeft alles aan familie uitgegeven.
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:01 schreef BEFEM het volgende:
Stond in een interview met hem, hij heeft alles aan familie uitgegeven.
Maar nu is er de bevlogen Italiaan. Dit wordt een zakelijke 1-2 denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:58 schreef Black-Death het volgende:
Nou, mag toch hopen dat ze vanavond gemakkelijk winnen.
Maar ja, dat dachten we een jaar geleden ook
dat hoop ik nietquote:Op donderdag 19 december 2024 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Maar nu is er de bevlogen Italiaan. Dit wordt een zakelijke 1-2 denk ik.
Zie onze psycholoog er wel voor aan dat hij iedereen die tegen Hercules op het veld stond vorig jaar laat starten vanavondquote:Op donderdag 19 december 2024 09:58 schreef Black-Death het volgende:
Nou, mag toch hopen dat ze vanavond gemakkelijk winnen.
Maar ja, dat dachten we een jaar geleden ook
"Ja ben echt trots op mijn team want kijk vorig jaar!!!"quote:Op donderdag 19 december 2024 11:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zie onze psycholoog er wel voor aan dat hij iedereen die tegen Hercules op het veld stond vorig jaar laat starten vanavond
Broertje van Agamemnongod.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:11 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Ajax niet; het is Menelaus.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Menelaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan toch niet?Groot fan van User Wotte
Visconti, een achttiende eeuwse expert op het gebied van Romeinse beeldhouwkunst heeft dat beeld inderdaad geïdentificeerd als Menelaus. Maar tegenwoordig wordt over het algemeen aangenomen dat het Ajax de Grote moet voorstellen.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:11 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Ajax niet; het is Menelaus.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Menelaus
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:10 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hazes is ook nooit Ajax-supporter geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan toch niet?
daar is maar een foto van en een video bij arsenalquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hazes is ook nooit Ajax-supporter geweest
Bron: F-sidequote:Op donderdag 19 december 2024 13:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Visconti, een achttiende eeuwse expert op het gebied van Romeinse beeldhouwkunst heeft dat beeld inderdaad geïdentificeerd als Menelaus. Maar tegenwoordig wordt over het algemeen aangenomen dat het Ajax de Grote moet voorstellen.
Een uitstekende bronquote:Op donderdag 19 december 2024 15:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kan An Introduction to Art in the Hellenistic World van Stewart aanraden.
Spandoeken van de tegenpartij op komstquote:
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2024 18:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Past mooi bij de kunde van onze medische staf dat beeld.
Wordt 17-0.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Telstar dan weer in bijna je sterkste opstelling opdraven.
Prijzen pakken natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Telstar dan weer in bijna je sterkste opstelling opdraven.
Zo zuur kijk je pas als je vrouw drie dagen niet doucht en je vervolgens moet likken.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Zondag tegen Maurice de Steijn-aids kan weleens de slechtste pot uit de historie van de eredivisie worden.
Je hebt slaapproblemen?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:57 schreef Black-Death het volgende:
Is Ajax niet op het open net? Alleen dat schakelprogramma.. pff
Het begint onderhand wel een beetje treurig te worden, leuk sterk aanspeelpunt maar voor de rest heb je er niet veel aanquote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey zelfs tegen Telstar onzichtbaar en gewisseld
Die jongen is zo ontzettend overschat. Er zal toch wel iets beters in de jeugd rondlopen? Toch?![]()
dit seizoen 24 wedstrijden, 3 keer gescoord. Eens in de 8 wedstrijden scoort iequote:Op donderdag 19 december 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het begint onderhand wel een beetje treurig te worden, leuk sterk aanspeelpunt maar voor de rest heb je er niet veel aan
Dipje. Komt wel weer goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
dit seizoen 24 wedstrijden, 3 keer gescoord. Eens in de 8 wedstrijden scoort ie
Ik vind dit zo’n leuke rubriek hèquote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey zelfs tegen Telstar onzichtbaar en gewisseld
Die jongen is zo ontzettend overschat. Er zal toch wel iets beters in de jeugd rondlopen? Toch?![]()
Heel Ajax op het moment.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:00 schreef Caland het volgende:
Is Berghuis eigenlijk op zijn retour?
@:da_sandman
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn naam verbasteren is onnodig inderdaad.
Las ik nou ergens dat jij kinderen hebt?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef De_Pel het volgende:
Kakbom nu in alle drie de competities meer gescoord dan Brobbey.
is al 2 jaar hun beste spits, raar dat ze dat daar niet zienquote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef De_Pel het volgende:
Kakbom nu in alle drie de competities meer gescoord dan Brobbey.
Die jongen is echt totaal niet in vorm dat lijkt mij duidelijk. Maar ik zou mezelf wel eens achter de oren krabben, dat je dan alsnog niet verder komt dan het niveautje hi ha hoo Brobbey kankerjood.quote:
Een vormdip van 4 maanden? Die jongen is en zal gewoon nooit een echte spits worden. Te lomp, geen techniek, niet de slimheid om zichzelf vrij te lopen waar het kan. Koppen kan hij niet, penalty’s nemen niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal niet in vorm dat lijkt mij duidelijk. Maar ik zou mezelf wel eens achter de oren krabben, dat je dan alsnog niet verder komt dan het niveautje hi ha hoo Brobbey kankerjood.
Zelfs ik was nog objectiever over Gimenez in zijn vormdip dan dit.
Op het moment dat je geen judoduel met hem aangaat is het eigenlijk gewoon niks.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die jongen is echt totaal niet in vorm dat lijkt mij duidelijk. Maar ik zou mezelf wel eens achter de oren krabben, dat je dan alsnog niet verder komt dan het niveautje hi ha hoo Brobbey kankerjood.
Zelfs ik was nog objectiever over Gimenez in zijn vormdip dan dit.
Vier maanden is toch niet zo ongewoon voor en vormdip. Het is mijns inziens altijd een beetje flauw om ze af te schrijven als ze overduidelijk met zichzelf aan het worstelen zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een vormdip van 4 maanden? Die jongen is en zal gewoon nooit een echte spits worden. Te lomp, geen techniek, niet de slimheid om zichzelf vrij te lopen waar het kan. Koppen kan hij niet, penalty’s nemen niet.
Een one trick pony is het. Aangespeeld worden en er met hangen en wurgen er voorbij zien te komen om te schieten . In de jeugd ging dat makkelijk, maar nu hij tegenover echte mannen staat lukt het niet.
Sinds zijn terugkomst heeft hij die bak geld en dat riante salaris nog steeds niet waar gemaakt hoor. Volgens iedereen was hij bevrijd na die goal tegen die amateurs uit Israël en zou vanaf dan los komen. Nou, daar is niks van te zien.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vier maanden is toch niet zo ongewoon voor en vormdip. Het is mijns inziens altijd een beetje flauw om ze af te schrijven als ze overduidelijk met zichzelf aan het worstelen zijn.
De F-Side was fantastisch vandaag!quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:54 schreef cherrycoke het volgende:
Brobbey kan geen bal vasthouden.
( ben net terug van de arena )
de fans waren het leukst vanavond die gingen 90 minuten non stop.
Brobbey kan NIKSquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:54 schreef cherrycoke het volgende:
Brobbey kan geen bal vasthouden.
( ben net terug van de arena )
de fans waren het leukst vanavond die gingen 90 minuten non stop.
Dit kan dus echt NIET.quote:
Een mooie goal van Akpom. Die zat er prima in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Die dertien uurtjes slaap hebben me wel goed gedaan. Heb ik nog iets gemist de laatste 70 minuten?
Vorig seizoen was het afronden ook al wel het probleem, wat de rest betreft buiten gisteren om functioneert die nog steeds goed als meevoetballende spits (als die zou scoren). Het team speelt gewoon beter startende met Brobbey in plaats van Weghorst.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:46 schreef manny het volgende:
Het is hangen en wurgen zeg en nog een lastig potje voor de boeg..
Aangaande meneer brobbey. Hij lijkt vooral totaal niet te functioneren in roulatiesysteem en is een schim van de speler die hij vorig jaar was. In een elftal dat in principe beter draait. Snap er geen pepernoot van, weet ook niet of roulatiesysteem de oorzaak is. Jammer jammer jammer.
Voetballend is hij nog wel van nut inderdaad, maar als je tegen een Telstar al niet scoort raak je moeilijk over dat dode punt heen, het is wel dramatisch aan het worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het afronden ook al wel het probleem, wat de rest betreft buiten gisteren om functioneert die nog steeds goed als meevoetballende spits (als die zou scoren). Het team speelt gewoon beter startende met Brobbey in plaats van Weghorst.
Zal je zien dat hij straks opeens wel kan winnenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef StevenHyde het volgende:
Zondag nog even Steijn vernederen en dan ben ik zeer te spreken over het afgelopen half jaar.
haha ja met een goed georganiseerde verdedigingquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij straks opeens wel kan winnen
Leipzig voor 20 miljoen ho ho hoquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
Brobbey gewoon einde jaar verkopen, wie weet trapt er nog een gek in.
40 mioquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
Even wachten tot Ten Hag weer een club krijgt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
Die wachten gewoon weer tot ze hem gratis krijgen. Kan niet lang meer duren.quote:
morgen kan echt wel een bananenschilletje worden idd. Maar daarna eindelijk winterstop, hopelijk wat erbij (huur desnoods) want je selectie is kwalitatief veel te smal.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij straks opeens wel kan winnen
Altijd al geroepen dat die jongen simpel is, dat blijkt ook wel weer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef Evangelion het volgende:
Brobbey: God moet zijn werk doen
https://nos.nl/artikel/25(...)-moet-zijn-werk-doen
Dat zeggen ze in Afrika / Oekraine / Syrie / etc. ook
Wel vreemd dat Ajax al om 12:15 moet na een wedstrijd om 21uur op donderdag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
morgen kan echt wel een bananenschilletje worden idd. Maar daarna eindelijk winterstop, hopelijk wat erbij (huur desnoods) want je selectie is kwalitatief veel te smal.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef Wotte het volgende:
Brobbey legt er de tweede seizoenshelft gewoon nog minimaal 15 in.
Schrijf die alvast maar op.
Omdat Maurice dan de 16:30 naar Ibiza nog haalt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Ajax al om 12:15 moet na een wedstrijd om 21uur op donderdag.
Zat er weer drank in je kerstpakket?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef Wotte het volgende:
Bij Gimenez hebben jullie ieder denkbaar excuus voor zijn vormdip opgebraakt. Brobbey schrijf je meteen af.quote:
Nee alleen wijn was mogelijk. Dat is voor homoseksuelen en mensen in marketing/communicatie of middenkader management die menen dat het hoort bij een middenklasse bestaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zat er weer drank in je kerstpakket?
ja slaat nergens op. Maargoed Ajax had daar al lang bezwaar tegen kunnen maken maar geen idee of dat gebeurd is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Ajax al om 12:15 moet na een wedstrijd om 21uur op donderdag.
quote:Brobbey slaapt al maanden slecht in moeilijkste fase ooit: 'God moet zijn werk doen'
Blijkbaar Hato met een andere positie dan normaal, die op het middenveld dan?quote:Op zondag 22 december 2024 11:32 schreef Wertha het volgende:
Verzin maar weer een opstelling. Jeetje. Akpom en Gaeei op de vleugels.
Gebrek aan beter, de selectie ontstijgt nauwelijks het niveau van Telstar, maar dat zagen we een paar dagen geleden al.quote:
Meerdere zelfs, dat is een fase waar Feyenoord in het verleden ook in heeft gezeten, gelukkig voor hun hadden zij Kees van Wonderen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:31 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een wonder nodig is om überhaupt tot een kans te komen
Ja dankzij Godquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef Wotte het volgende:
Er komt in de winterstop toch geen versterking, we zullen met deze matige KKD-selectie het gehele seizoen moeten uitzitten en hopen dat je in de top 5 eindigt.quote:
Oke klaasquote:Op zondag 22 december 2024 12:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er komt in de winterstop toch geen versterking, we zullen met deze matige KKD-selectie het gehele seizoen moeten uitzitten en hopen dat je in de top 5 eindigt.
Ik zei het ook meer vanuit de gedachte dat we een paar weekjes niet naar deze treurnis hoeven te kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 12:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er komt in de winterstop toch geen versterking, we zullen met deze matige KKD-selectie het gehele seizoen moeten uitzitten en hopen dat je in de top 5 eindigt.
Ja? Dan is een kinderhand snel gevuld. Dat je 2e staat verbloemt alles want als voetballiefhebber hoef je niet naar dit elftal te kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:35 schreef StevenHyde het volgende:
Zondag nog even Steijn vernederen en dan ben ik zeer te spreken over het afgelopen half jaar.
Ajax zit dit hele seizoen in een fase waarin alleen het resultaat telt. Ik zou er voor tekenen als we aan het einde van het seizoen tweede staan en CL mogen spelen, ook als dat met extreem lelijk voetbal is.quote:Op zondag 22 december 2024 12:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja? Dan is een kinderhand snel gevuld. Dat je 2e staat verbloemt alles want als voetballiefhebber hoef je niet naar dit elftal te kijken.
Italiaantje heeft weer de hele nacht FM gespeeld met 3 flessen Nebbiolo opquote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef Heeinz het volgende:
Weghorst en Klaassen die tiki taka proberen te spelen
In Barolo we trustquote:Op zondag 22 december 2024 12:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Italiaantje heeft weer de hele nacht FM gespeeld met 3 flessen Nebbiolo op
Als je realistisch bent heb je ook niks in de CL te zoeken.quote:Op zondag 22 december 2024 12:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax zit dit hele seizoen in een fase waarin alleen het resultaat telt. Ik zou er voor tekenen als we aan het einde van het seizoen tweede staan en CL mogen spelen, ook als dat met extreem lelijk voetbal is.
Maar goed, het is totaal niet realistisch dat we met deze selectie boven Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente eindigen.
Klopt maar we hebben het geld wel nodigquote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je realistisch bent heb je ook niks in de CL te zoeken.
Dat verdiende je vroeger door zelf opgeleide spelers te verkopen, dat is helaas al een tijdje niet meer aan de orde. En het geld van de CL is inderdaad lekker, maar als je ziet hoe je het de laatste jaren hebt uitgegeven dan kan je nog beter niks hebben en meer in je jeugd gaan investeren. De talenten lopen tegenwoordig in Alkmaar ipv Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt maar we hebben het geld wel nodig
Dat was een andere tijd, tegenwoordig is dat niet meer zo eenvoudig. Topclubs zoals Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Manchester City, etc. hebben ook niet stilgezeten en hebben al jarenlang een eigen gedegen jeugdopleiding.quote:Op zondag 22 december 2024 13:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat verdiende je vroeger door zelf opgeleide spelers te verkopen, dat is helaas al een tijdje niet meer aan de orde. En het geld van de CL is inderdaad lekker, maar als je ziet hoe je het de laatste jaren hebt uitgegeven dan kan je nog beter niks hebben en meer in je jeugd gaan investeren. De talenten lopen tegenwoordig in Alkmaar ipv Amsterdam.
En de talenten die je zelf hebt breken niet door.quote:Op zondag 22 december 2024 13:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was een andere tijd, tegenwoordig is dat niet meer zo eenvoudig. Topclubs zoals Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Manchester City, etc. hebben ook niet stilgezeten en hebben al jarenlang een eigen gedegen jeugdopleiding.
Verder is het zo dat potentiële talenten nu al zeer vroeg worden weggekocht om vervolgens voor een riant salaris ongeveer 30 van de 34-38 competitiewedstrijd op de bank te zitten. Lekker verdiend, maar ze kunnen zich daardoor niet doorontwikkelen.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Van een speler als Ryan Gravenberch kun je wel zeggen dat hij inmiddels is doorgebroken, net zoals Jurriën Timber bijvoorbeeld. Ik zie Hato ook nog wel doorbreken. Maar in aanvallend opzicht is het wel teleurstellend ja.quote:Op zondag 22 december 2024 13:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En de talenten die je zelf hebt breken niet door.
Het is echt erbarmelijk slecht.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Wotte het volgende:
Op deze manier begrijp ik dat ze in Nice niet rouwig zijn dat Farioli vertrokken is.
NIET ZO PROVOCEREN!1!1! JIJ PROVOCEERT VRIEND. NIET. PROVOCEREN.quote:
Met dit spel blijven de meer dan redelijke resultaten niet komenquote:Op zondag 22 december 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het boven verwachting gezien vorig seizoen
Waarvoor dankquote:Op zondag 22 december 2024 13:58 schreef Heeinz het volgende:
Gaan ze nu ineens combineren tot de doellijnschiet die bal er gewoon in man
quote:
Godtsvast vertrouwenquote:Op zondag 22 december 2024 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Met dit spel blijven de meer dan redelijke resultaten niet komen
Dit, kunnen heel negatief doen maar we eindigen de eerste seizoenshelft als tweede op 3 of 6 punten van de koploper, daar hadden we vantevoren allemaal voor getekend. Hebben ook al genoeg punten voor in ieder geval de tussenfase van de EL en zitten nog in de beker.quote:Op zondag 22 december 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het boven verwachting gezien vorig seizoen
25 wedstrijden, 3 goals… BrobbeyGODquote:
Op wat voor manier dan ook Champions League halen. Heb je verder niets te zoeken buiten het geld om.quote:Op zondag 22 december 2024 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit, kunnen heel negatief doen maar we eindigen de eerste seizoenshelft als tweede op 3 of 6 punten van de koploper, daar hadden we vantevoren allemaal voor getekend.
Warempel jongens. @Shreyas zegt iets wat hout snijdt.quote:Op zondag 22 december 2024 14:09 schreef Shreyas het volgende:
Drie punten gepakt, wedstrijd vergeten en nooit meer over praten.
Dat je dat nog mag meemaken in 2024quote:Op zondag 22 december 2024 14:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Warempel jongens. @:Shreyas zegt iets wat hout snijdt.
Geen speld tussen te krijgen, chapeau.quote:Op zondag 22 december 2024 14:09 schreef Shreyas het volgende:
Drie punten gepakt, wedstrijd vergeten en nooit meer over praten.
Dit dusquote:Op zondag 22 december 2024 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit, kunnen heel negatief doen maar we eindigen de eerste seizoenshelft als tweede op 3 of 6 punten van de koploper, daar hadden we vantevoren allemaal voor getekend. Hebben ook al genoeg punten voor in ieder geval de tussenfase van de EL en zitten nog in de beker.
Vooraf getekend voor plek 2, hopelijk houden we dit nog een seizoenshelft vol en hebben we af en toe een beetje mazzel.quote:Op zondag 22 december 2024 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit, kunnen heel negatief doen maar we eindigen de eerste seizoenshelft als tweede op 3 of 6 punten van de koploper, daar hadden we vantevoren allemaal voor getekend. Hebben ook al genoeg punten voor in ieder geval de tussenfase van de EL en zitten nog in de beker.
Dit ja, het blijft puntjes sprokkelen, maar dat gaat beter dan vooraf verwacht, op koers voor P3 en wie weet meer.quote:Op zondag 22 december 2024 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooraf getekend voor plek 2, hopelijk houden we dit nog een seizoenshelft vol en hebben we af en toe een beetje mazzel.
Ik zou niet te veel verwachten van aankopen eigenlijk, zou me niet verbazen als er niks bij komtquote:Op zondag 22 december 2024 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou in de winter hopelijk 2 degelijke aankopen en die 2de plek binnen halen.
Hopelijk wat huur.quote:Op zondag 22 december 2024 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel verwachten van aankopen eigenlijk, zou me niet verbazen als er niks bij komt
2 weken uitrusten zodat ze conditioneel klaar zijn voor de 2e seizoenshelft.quote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef manny het volgende:
Marges zijn klein, maar we hebben een hele rij lastige uitwedstrijden al achter de rug..
En eindelijk weer mogelijkheid om wat te trainen en wellicht een kleine stunt / actie op de transfermarkt...
1 creatieve middenvelder zou al schelen. Wel 2 buitenspelers erbij.quote:Op zondag 22 december 2024 16:47 schreef Black-Death het volgende:
Goeie speelronde qua resultaat zo inderdaad. Hopelijk wat creatieve middenvelders en buitenspelers in de winter erbij.
Linksbuiten met diepgang en eigenlijk een links en een rechtsback, niet dat het middenveld zo geweldig is maar dat gaat nog best aardig vind ik.quote:Op zondag 22 december 2024 16:47 schreef Black-Death het volgende:
Goeie speelronde qua resultaat zo inderdaad. Hopelijk wat creatieve middenvelders en buitenspelers in de winter erbij.
Ik zet graag hoog in 😅quote:Op zondag 22 december 2024 16:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
1 creatieve middenvelder zou al schelen. Wel 2 buitenspelers erbij.
Je moet er alles aan doen om niet met akpom en gaaie op de vleugels te spelen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben blij met in ieder geval een linksbuiten zodat we niet meteen in de problemen zitten als Godts er niet is.
dat lijkt mij een betere optie idd dan gaaei of akpomquote:Op zondag 22 december 2024 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Faberski mag wel doorgeschoven worden achter Traore
Brobbey kan niet meer en Wout vind ik toch beter als stormram. Akpom is geen wonderspeler, maar heeft er toch al zeven gescoord dit seizoen.quote:
Een basisplek voor weghorst kan ook eigenlijk niet idd. Maar wie gaat er komen voor brobbey nu?quote:Op zondag 22 december 2024 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Brobbey kan niet meer en Wout vind ik toch beter als stormram. Akpom is geen wonderspeler, maar heeft er toch al zeven gescoord dit seizoen.
Rijkhoffquote:Op zondag 22 december 2024 18:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Een basisplek voor weghorst kan ook eigenlijk niet idd. Maar wie gaat er komen voor brobbey nu?
Farioligodquote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Onvoorstelbaar dat we gewoon 2e staan met dit elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |