Rondje van de zevenheuvelenloop is wel een mooi rondje voor het NK.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat dus.
NK waarschijnlijk rondom Nijmegen
https://www.wielerflits.n(...)nieuw-in-gelderland/
Anders kunnen ze altijd nog een rondje VAM doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat dus.
NK waarschijnlijk rondom Nijmegen
https://www.wielerflits.n(...)nieuw-in-gelderland/
Die is niet heel selectief, maar met een kleine aanpassing pak je zo de Oude Holleweg of de Van Randwijckweg mee, dan kan het nog wel leuk wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rondje van de zevenheuvelenloop is wel een mooi rondje voor het NK.
Te weinig uitdagend voor een beetje prof. Een oude Holleweg zie ik dan iets eerder opgenomen worden in het parcours.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rondje van de zevenheuvelenloop is wel een mooi rondje voor het NK.
Met Thijs als SDquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:15 schreef Halcon het volgende:
De nieuwe BEAT is ook weer uit. Bakken er in het continentale circuit al niks van. De versterkingen zijn wat Belgische kermiscoureurs, maar de Podcast gaat alweer over "naar de Tour".
Denk dat je te weinig renners van niveau hebt om op een echt selectief parcours een leuke wedstrijd te hebben. Van Randwyckweg gaat nog wel. Iets zwaarder dan de Col du VAM.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die is niet heel selectief, maar met een kleine aanpassing pak je zo de Oude Holleweg of de Van Randwijckweg mee, dan kan het nog wel leuk worden
Ja, goed zat voor het NK gezien het niveau van het peloton.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.omloopderzevenheuvelen.nl/clubcompetitie-mannen/
Dit zou een leuk rondje zijn
In 2001 en 2002 vond het NK ook in Nijmegen plaats, ik weet alleen even niet of parcours vergelijkbaar was.
Met Thijs aan het roer…quote:
Dat ze eerst in het continentale circuit maar eens wat gaan presteren. Dat lijkt me al genoeg uitdaging. Of renners beter maken. Er zal toch iemand Nederlandse renners beter moeten gaan maken als je Pro team wilt worden. Of willen ze net zoals TDT (qua praatjes passen die ploegen wel bij elkaar) overal en nergens continentale renners met wat punten ronselen, zodat ze een continentaal vreemdelingenlegioen met Pro Tour licentie kunnen worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Thijs aan het roer…
Maar ik snap wel dat je ultieme ambitie de Tour is, maar op de weg zijn ze nog geen stap verder gekomen sinds de oprichting, volgens mij.. dan lijkt me een betere ambitie om mee te doen aan de Amstel Gold Race of iets dergelijks
Dat was behoorlijk overtuigendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fenomeen Urko Berrade is vliegend aan het nieuwe jaar begonnen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Mansjester het volgende:
Ach BEAT ach Thijs. Zoveel gelul en ondertussen zo slecht presteren. Elk jaar weer het repeterende verhaal over groeien en de Tour rijden. Terwijl ze Olympias Tour niet eens kunnen uitrijden. Leuke rubriek
Ik had hem vorig jaarquote:
Weet u waar het WK in 2028 gehouden gaat worden? De UCI gaat NIETS doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:43 schreef Pistolero het volgende:
UAE-aids gaat ALLES winnen dit seizoen. Minimaal 100 zeges.
UCI, doe iets.
Dan moeten we maar gaan hopen op de werken van Red Bull en Jacco Verhaeren om er dit seizoen nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet u waar het WK in 2028 gehouden gaat worden? De UCI gaat NIETS doen.
Wat zou de UCI er aan moeten doen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:43 schreef Pistolero het volgende:
UAE-aids gaat ALLES winnen dit seizoen. Minimaal 100 zeges.
UCI, doe iets.
Cancellara heeft vast nog wel wat goede adresjes in Zwitserland. Die gaat volledig nucleair dit seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Kaak stond gewoon weer op punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |