SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komen vast leuke mensen op af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn weinig mensen die daadwerkelijk dickpics willen ontvangenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken ze welquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn weinig mensen die daadwerkelijk dickpics willen ontvangen![]()
Heb toch zat meiden gekend die er wel op zaten te wachtenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn weinig mensen die daadwerkelijk dickpics willen ontvangen![]()
Noem je mij nou een meid?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb toch zat meiden gekend die er wel op zaten te wachten![]()
![]()
TjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ooh dat is vannacht niet goed gegaan hier zie ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In het weekend weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh, je hebt je pruik afgezet?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ooh dat is vannacht niet goed gegaan hier zie ik![]()
Bedankt hequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaha ja maar dit geven ze nooit toequote:Op vrijdag 13 december 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb toch zat meiden gekend die er wel op zaten te wachten
ik heb ze nooit gestuurd trouwens, dat als disclaimerDo what you love, love what you do!![]()
Heer Mikey.quote:![]()
Waar was je nou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slapenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet ook gebeuren.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#free @KillemWieftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helemaal prima, met justie ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles goed op deze vrijdag de 13e?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wait whut?quote:
Altijd fijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, het weekend staat weer voor de deur
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet je het binnen latenquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, het weekend staat weer voor de deurTrotste mama van Ambar
Ik schrok al.quote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
Maar was er vannacht weer herres in dts?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al snel beter dan jouw relipropagandaquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 11:15:54 ]![]()
niet teruggelezen maar volgens mij ook niet, "normale" gang van zakenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Nee geen herresThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben om 2 uur gaan slapen en toen was er nog vrede.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig maar want kerst staat bijna voor de deur dus vrede op aarde
Deze vrouwquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
Gelukkig maar want kerst staat bijna voor de deur dus vrede op aarde![]()
![]()
hohoho. niet verdraaien, er was niks aan propaganda bijquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Al snel beter dan jou relipropoganda
Was benieuwd en nog trouwens wat jullie ervan denken, zie het als een film in het kort uitgelegd en geef er eens je review over.Do what you love, love what you do!![]()
De overig 362 dagen is vrede op aarde natuurlijk compleet niet nodigquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
Gelukkig maar want kerst staat bijna voor de deur dus vrede op aarde
Trotste mama van Ambar
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho. niet verdraaien, er was niks aan propaganda bij
Was benieuwd en nog trouwens wat jullie ervan denken, zie het als een film in het kort uitgelegd en geef er eens je review over.
Ik zie alle ongevraagde relifilmpjes als propaganda, want dat is gewoon propaganda![]()
Nee eigenlijk niet, dan schelden we elkaar lekker uitquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De overig 362 dagen is vrede op aarde natuurlijk compleet niet nodig
hoeft ook niet? ik zei als je wil, maar het verdraaien naar reli propoganda van mijn kant gaat me beetje te ver he? dat was sowieso niet de bedoelingquote:
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, dan schelden we elkaar lekker uit![]()
![]()
Goed planquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, dan schelden we elkaar lekker uit![]()
![]()
Druk geweest?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft ook niet? ik zei als je wil, maar het verdraaien naar reli propoganda van mijn kant gaat me beetje te ver he? dat was sowieso niet de bedoelingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn mening is dat dit verhaal betrekking kan hebben op alle tijden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho. niet verdraaien, er was niks aan propaganda bij
Was benieuwd en nog trouwens wat jullie ervan denken, zie het als een film in het kort uitgelegd en geef er eens je review over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja heb je het helemaal gekeken?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Ik zie alle ongevraagde relifilmpjes als propaganda, want dat is gewoon propaganda
Ok en objectief dan gezien? even afgezien of je erin geloofd of niet?
Opzich want ik keek het ook kritisch, degene die het uitlegt zegt wel vaak "in my opinion". maar de teksten kloppen wel met de bijbel.
Nu weet ik, iedereen interpreteert dat anders.
Dus voor sommige zegt het wss niks, en mss voor anderen die wel wat met de bijbel hebben wel.
Het gaat me dan ook niet om een gelijk, maar ik dacht beetje stel dat klopt soort van, (en de verteller stuurt dit.....eens). dan zijn we aan het begin van meer ellende.
Geloof ik dat het zo gaat, mjah wss niet, maar het spreekt tot de verbeelding zeg maar.
Snappen jullie,? Dus om het propaganda van mij te noemen is niet helemaal de goeie woordkeus lijkt mij iig.Do what you love, love what you do!![]()
Kan geen reden bedenken waarom.Hij was er eergister nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kap nou eens met je relipropagandaquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb je het helemaal gekeken?
Ok en objectief dan gezien? even afgezien of je erin geloofd of niet?
Opzich want ik keek het ook kritisch, degene die het uitlegt zegt wel vaak "in my opinion". maar de teksten kloppen wel met de bijbel.
Nu weet ik, iedereen interpreteert dat anders.
Dus voor sommige zegt het wss niks, en mss voor anderen die wel wat met de bijbel hebben wel.
Het gaat me dan ook niet om een gelijk, maar ik dacht beetje stel dat klopt soort van, (en de verteller stuurt dit eens). dan zijn we aan het begin van meer ellende.
Geloof ik dat het zo gaat, mjah wss niet, maar het spreekt tot de verbeelding zeg maar.
Snappen jullie,? Dus om het propaganda van mij te noemen is niet helemaal de goeie woordkeus lijkt mij iig.![]()
klopt, dat blijft altijd het vage erin, het is niet te betrekken Perce op nu, hoewel ze dat mss beetje aangeven in het filmpje. maar meer als eigen mening.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mening is dat dit verhaal betrekking kan hebben op alle tijden.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga vanmiddag ook een boek uit de kast pakken en verplichten dat iedereen dat boek op de letter nauwkeurig gaat volgenTrotste mama van Ambar
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanmiddag ook een boek uit de kast pakken en verplichten dat iedereen dat boek op de letter nauwkeurig gaat volgen![]()
zeik niet joh, het is duidelijk zat wat ik bedoel, hier win je geen stemmen meequote:Op vrijdag 13 december 2024 11:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kap nou eens met je relipropaganda
En het vooral geen propaganda noemen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanmiddag ook een boek uit de kast pakken en verplichten dat iedereen dat boek op de letter nauwkeurig gaat volgen![]()
Misschien wel, als het boek leuk is, want lezen is leukquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanmiddag ook een boek uit de kast pakken en verplichten dat iedereen dat boek op de letter nauwkeurig gaat volgen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zellufquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, als het boek leuk is, want lezen is leuk![]()
Ik hoef geen stemmen te hebben, en gebruik dus geen propaganda. Maar jij dus wel? Dat geef je nu zelfs aan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
zeik niet joh, het is duidelijk zat wat ik bedoel, hier win je geen stemmen mee![]()
De KamaSutra?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, als het boek leuk is, want lezen is leuk![]()
Yes.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En het vooral geen propaganda noemen?
Ik geen geen garantie dat het niet de bijbel wordt, want die staat er 3x in. Maar het kan ook zomaar de veganbijbel worden of iets zoals how to murder your boyfriendTrotste mama van Ambar
#FreeKillemquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb nog twee boeken van de bieb hier liggen, maar niet echt in een lees mood"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meer een bolk mood?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
Heb nog twee boeken van de bieb hier liggen, maar niet echt in een lees mood
Forum Opties Forumhop: Hop naar: