Maar gelukkig hebben we de karaoke herinnering nogquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Tiffany heeft de lijst niet gehaald
Het is natuurlijk maar een bepaald slag mens onder de 20 dat daadwerkelijk stemt voor zo'n lijst. Zeker geen afspiegeling van alle tieners.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dat 16-20 lijstje erg bijzonder, op de Bankzitters na niet echt muziek van die generatie.
Denk dat het voor een deel nog vanuit een stukje groepsdruk van de doden traditie zal komen ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dat 16-20 lijstje erg bijzonder, op de Bankzitters na niet echt muziek van die generatie.
Gelukkig staat het liedje wel in het lijstje van FOK! :pquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we de karaoke herinnering nog
Helaas een nogal klote tijdstipquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:27 schreef S9H het volgende:
Ik denk dat ik mijn favoriete uurtje heb gevonden: 28 december van 5 tot 6 in de ochtend.
1026 Through The Echoes Paolo Nutini
1025 Just Can't Get Enough (Live) Depeche Mode
1024 Find The River R.E.M.
1023 Vlinder Rowwen Hèze
1022 L'amour Toujours Gigi D'Agostino
1021 Absolute Beginners David Bowie
1020 Jigsaw Falling Into Place Radiohead
1019 1979 Smashing Pumpkins
1018 Comptine D'un Autre Ete… Yann Tiersen
1017 Barracuda Heart
1016 When The Party's Over Billie Eilish
1015 Suzie Q (Part 1) Creedence Clearwater Revival
1014 Pain And Misery The Teskey Brothers
1013 Hymn For The Weekend Coldplay
Daar zit weinig slechts tussen
Bescheiden lijstje.quote:
Je kan merken dat er een conservatieve wind door ons land waaitquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:18 schreef Eightyone het volgende:
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/16-20
Voor tieners vind ik dit best belegen.
Iris was toch ook weer zo'n tiktok-ding?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan merken dat er een conservatieve wind door ons land waait
Drie nummers waar ik al tenminste 5 jaar op stemquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuw in de Top 100
6 Dermot Kennedy - Better Days
82 Journey - Don't Stop Believin'
83 Depeche Mode - Enjoy The Silence
88 Son Mieux - Tonight
92 The Killers - Mr. Brightside
93 Dire Straits - Money For Nothing
Nick Cave heeft nog best een 'bite'.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn dochter is 20 en die heeft het afgelopen jaar Frank Sinatra en Nick Cave ontdekt.
Dit lijkt mij ook. Tenzij iemand besluit om er een bom op te gooien was dit de ‘kans’ en het is niet gebeurd. Hoera voor Dermot Capaldi stemmers:quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:20 schreef Cassa95 het volgende:
Disturbed maar +3 ondanks dat het een van de grootste hits van het jaar was in het land is iets om te vieren jongens. Als zelfs dit hem niet de top 10 inkreeg. NIet zo moeilijk doen.
Misschien een concert bonus?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze hebben dus nog nooit eerder in de top 100 gestaan?
Enjoy The Silence is een interessante, die was ook enorm gestegen in al die alternatieve lijstjes. Terechte toevoeging wel aan de hoogste regionen.
Gezien het "terug-naar-de-jaren-50" sentiment wat er bij veel mensen heerst, verwacht ik de komende jaren een terugkeer van Bill Haley, Glenn Miller en Carl Perkins in de lijst.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan merken dat er een conservatieve wind door ons land waait
Mooie tijd. Behalve Barracuda is het niet veel. Zelfs deze van CCR doet me niks.quote:
Als dat nummer op is dan Enjoy ik altijd even the Silence.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien een concert bonus?
Was een retegoed concert begin dit jaar in ziggo. Overigens vind ik ETS maar
Radiohead, REM, Bowie, Billie, prima uurtjequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooie tijd. Behalve Barracuda is het niet veel. Zelfs deze van CCR doet me niks.
Bowie is wel aardig. De rest is net als CCR: doe dan maar een ander nummer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radiohead, REM, Bowie, Billie, prima uurtje
En het origineel (of eigenlijk de hituitvoering) van Simon & Garfunkel weer omlaag.quote:
Je zit onder je verkeerde account, Oscarmopperkontquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bowie is wel aardig. De rest is net als CCR: doe dan maar een ander nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |