Je zit onder je verkeerde account, Oscarmopperkontquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bowie is wel aardig. De rest is net als CCR: doe dan maar een ander nummer.
Nina cries powerquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
Met Too Sweet in de lijst en dat liedje over die kerk waar hij niet naartoe wil in de lift, had Francesca het ook gemakkelijk gehaald als 2 had meegewerkt. Maar even een liedje uitzoeken om het eigenhandig overheen te plakken dan.
Misschien passen de Radiohead-nummers redelijk in de muzikale tijdsgeest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef peaceman het volgende:
Opvallend ook dat de nummers van Radiohead bijna allemaal (en soms flink) gestegen zijn. Alleen creep 4 plekjes naar beneden.
Hoewel ik het toejuich, snap ik niet waarom.
Ik hoop t, want dan krijgt het na 2000 werk de komende jaren mogelijk de waardering die het verdient.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien passen de Radiohead-nummers redelijk in de muzikale tijdsgeest.
Ik merkte verleden jaar relatief veel nieuwe nummers op in vergelijkbare sferen, en niet alleen die van The Smile (óf ze vielen me gewoon meer op omdat ik in de stemming was voor dergelijk moody materiaal, dat kan ook).
quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Je zit onder je verkeerde account, Oscarmopperkont
Van Radiohead-aftakking 'The Smile' zijn hier verleden jaar trouwens drie nummers enorm veel gedraaid (I quit had ik ook in m'n stemlijst gezet, maar het had eventueel ook Teleharmonic of Wall of eyes kunnen zijn). Hopelijk komen ze later nog eens echt bovendrijven bij 'de massa', als ze meer gerijpt zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop t, want dan krijgt het na 2000 werk de komende jaren mogelijk de waardering die het verdient.
Zou mooi zijn, maar The Smile zal nog wel jaaaren gaan duren, als het al gebeurt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Van Radiohead-aftakking 'The Smile' zijn hier verleden jaar trouwens drie nummers enorm veel gedraaid (I quit had ik ook in m'n stemlijst gezet, maar het had eventueel ook Teleharmonic of Wall of eyes kunnen zijn). Hopelijk komen ze later nog eens echt bovendrijven bij 'de massa', als ze meer gerijpt zijn.
Ik heb op Hoog en droog gestemd, omdat die er uit zou kunnen vallen, maar dat die zoveel zou stijgen had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:41 schreef peaceman het volgende:
Opvallend ook dat de nummers van Radiohead bijna allemaal (en soms flink) gestegen zijn. Alleen creep 4 plekjes naar beneden.
Hoewel ik het toejuich, snap ik niet waarom.
Die lijstjes worden natuurlijk samen met de ouders ingevuld. Ze vullen in wat ze kennen en de ouders geven nog een paar tips.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:18 schreef Eightyone het volgende:
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/0-15
Kinderen muzikaal opvoeden heeft geen zin.
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/16-20
Voor tieners vind ik dit best belegen.
Het is het laatste nummer van het uur dus ze zullen hem wel schandelijk afkappen ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:29 schreef Eightyone het volgende:
Ik zie Echoes btw samen met acht andere nummers in één uur.
Ze gaan het inkorten?
Komt wel weer 's nachts - tuurlijk.
Tijd om de ouders muzikaal op te voedenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die lijstjes worden natuurlijk samen met de ouders ingevuld. Ze vullen in wat ze kennen en de ouders geven nog een paar tips.
Hoezo nieuw?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:03 schreef jcdragon het volgende:
Er is een nieuwe prijs. De NPO Radio Top 2000 Award
Maar wel gewonnen door Joost Klein
https://www.nporadio2.nl/(...)dio-2-top-2000-award
I stand corrected. Sinds 2018.quote:
Lekker strategisch geplaatst.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is het laatste nummer van het uur dus ze zullen hem wel schandelijk afkappen ofzo
En voor 16-20 vind ik het ook niet zo’n heel bijzonder lijstje. Een combinatie van de smaak van grote kinderen, schoolfeestjes, studenten die zich in het uitgaansleven storten en algemene klassiekers (als je die niets vindt, zal je sowieso niet zo snel stemmen). Alleen Racoon is onduidelijk hoog.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:58 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die lijstjes worden natuurlijk samen met de ouders ingevuld. Ze vullen in wat ze kennen en de ouders geven nog een paar tips.
Waarschijnlijk invoerfoutje van jaar van oorsprongquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef Tussle266 het volgende:
Dat systeem van Radio 2 kan Pink Floyd nog altijd niet echt bevatten he? Vorig jaar al dat gedoe rond Shackles die Breathe werd. Nu staat er weer bij Run Like Hell -6 van 1979 naar 1985 en als je dan de statistieken aanklikt, zie je dat het gewoon nieuw is, zoals we al hadden vastgesteld.
Doodsbedreiging naar n00bie toe. TR gemacht.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een flinke bres in de Westfriese Omringdijk en we zijn van een hoop ellende verlost hoor
Te dom om te poepenquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat in de lijst van vorig jaar te kijken
HEEL M'N DAG NAAR DE KLOTEN
Hotel California en Sultans of Swing in die lijstjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:18 schreef Eightyone het volgende:
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/0-15
Kinderen muzikaal opvoeden heeft geen zin.
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/16-20
Voor tieners vind ik dit best belegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |