SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin om uit bed te komen.
ja maar das geen spatiequote:Op vrijdag 13 december 2024 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch zetten ze lege stukjes tussen tekst
quote:Hoi,hier alles OK !
Nu heeft Rutte de bas van NATO wel gezegd dat wij in Europa op alles voor bereit moeten zijn.
Betekent voor jouw niet veel maar je moet wel wat cash geld in huis hebben.
Mocht er een cyber op banken komen.
Liefs f.
duseenbeetjealsditdusnogalonleesbaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das geen spatie
ze schrijven hier alle woorden gewoon aan elkaar
Ja en dan in het thaiquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
duseenbeetjealsditdusnogalonleesbaar
quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben ook geen interpunctie of hoofdletters
quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
we zien iniedergeval dat het een familiedingetje is, dat weg laten van letters
cash heb ik sowieso altijd wel in huisquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie al een noodpakket samengesteld?
Best knap om zoveel fouten te maken in zo'n klein stukje tekst.quote:
Ik heb jodiumtabletten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
als er een kernaanval komt hoop ik dat ze goed richten en zoiets niet nodig isquote:
Ja in haar verdediging: ze is niet in Nederland opgegroeid plus ze denkt dat ze dyslectie heeftquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Best knap om zoveel fouten te maken in zo'n klein stukje tekst.
Ik mag ze al bijna niet meer innemen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er een kernaanval komt hoop ik dat ze goed richten en zoiets niet nodig is
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in haar verdediging: ze is niet in Nederland opgegroeid plus ze denkt dat ze dyslectie heeft
al schrijft ze in duits en engels wel goed geloof ik
quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gaamgaangaanggaaigaaojaamjaanjaangjaaijaao
sneeze plate
Sneeze plate is geen authentiek Thais?quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ja die andere zijn geen bestaande woorden
Neequote:Op vrijdag 13 december 2024 07:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sneeze plate is geen authentiek Thais?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
ja die andere zijn geen bestaande woorden
NIks, zijn 2 verschillende woordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heb ik dan in godsnaam besteld?
Gewoon een beetje zoals Brabanders praten dus?quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das geen spatie
ze schrijven hier alle woorden gewoon aan elkaar
Nee, zal ik maar eens gaan doen dan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
Hoe ga je dat blikvoer verwarmen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zal ik maar eens gaan doen dan.
Zaklampen, batterijen, water, simpel blikvoer.
Pistool met genoeg kogels.
Met het pistool vorder ik een gasstel van de buren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat blikvoer verwarmen?
en dan langer door lijden? nee dankjequote:Op vrijdag 13 december 2024 07:27 schreef bitterbal het volgende:
Oke jou zetten we als eerst Fogueville uitquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met het pistool vorder ik een gasstel van de buren.
keuken leegmakenquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Chillen met Solo en de keuken leegmaken.
aha, spannendquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze gaan maandag beginnen met de verbouwing hier.
Maar wie gaat jullie dan beschermen tegen mensen zoals ik?quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke jou zetten we als eerst Fogueville uit
@:kwiwi
Fikkie stokenquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat blikvoer verwarmen?
#goalsquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:09 schreef mschol het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link @:bitterbal
Tegeltjes muur ipv een houten plaat, stopcontacten veranderen en krijg een soort vensterbankje daar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wel mooie nette keuken ervoor terug?
Ramen vervangen nu is ook wel koud.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
maar ik snap je wel hoor @:ama..
ik heb ook helemaal geen zin in die verbouwing hier, ookal zijn het alleen maar mn ramen die ze vervangen
dat klinkt nauwelijks als een verbouwingquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegeltjes muur ipv een houten plaat, stopcontacten veranderen en krijg een soort vensterbankje daar.
hoop dat ze het losse glas ook een keer komen doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
januari komen ze het "vaste" glas vervangen aan de voorkant
En ze gaan een ventilatiesysteem aanbrengen en de wc helemaal verbouwen (daar echt alles).quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt nauwelijks als een verbouwing
al is tegeltjes ipv hout wel fijner ivm brand enzo
ik hoop eerder dat ik geen los glas hebquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ze het losse glas ook een keer komen doen
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
januari komen ze het "vaste" glas vervangen aan de voorkant
nu alleen draaiende delen
nope..quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohdacht dat ze meteen alles gingen doen dan.
Oh jezus in drie keer?quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nope..
en nog erger dus: paar maanden later (denk ergens in de zomer) komen ze glas aan de achterkant vervangen
opzich wel betere tijd qua temperatuur ervoor
yup..quote:
Pff wat een gedoetjes.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yup..
opzich wel deels begrijpelijk, en beter dan de 4x die ze oorspronkelijk hadden bedacht
maar beter was gewoon in 1x alles voor, en dan later in 1x alles achter
ach, ze doen hun best maar, ik maak waar mogelijk zoveel mogelijk ruimte.. en zal naderhand wel de kozijnen moeten schilderen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:19 schreef Koen66 het volgende:
gisteren was er door een actiegroep een flyer achter m'n ruitenwisser gedaan
Of wij als bedrijf van onze leverancier Caterpillar even kunnen eisen dat ze stoppen met leveren aan Israel
man man man
Lekker aan Syrië. IS en Hamas gaan leveren, die rijden tenminste over mensen heen met die Caterpillars.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:19 schreef Koen66 het volgende:
gisteren was er door een actiegroep een flyer achter m'n ruitenwisser gedaan
Of wij als bedrijf van onze leverancier Caterpillar even kunnen eisen dat ze stoppen met leveren aan Israel
man man man
Gewoon bij alles wat je in het dagelijks leven privé of zakelijk nodig hebt, eventjes natrekken of ze niet aan landen leveren die niet oké zijn. Dus helemaal niets meer uit China, en in de VS hebben ze ook nog de doodstraf. Getypt vanaf mijn door kinderhandjes gemaakte iPhone.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan Syrië. IS en Hamas gaan leveren, die rijden tenminste over mensen heen met die Caterpillars.
De lucht die ik inadem is vast ook ooit eens door een Jood ingeademd *springt van een kantoorflat af*quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon bij alles wat je in het dagelijks leven privé of zakelijk nodig hebt, eventjes natrekken of ze niet aan landen leveren die niet oké zijn. Dus helemaal niets meer uit China, en in de VS hebben ze ook nog de doodstraf. Getypt vanaf mijn door kinderhandjes gemaakte iPhone.
Laat ook goed zien hoe naïef, gevaarlijk en kleingeestig links is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb je 'het oudste pasgetrouwde stel ter wereld', en die man droeg een keppeltje. Wat een gezeik ook weer meteen. Het verschil tussen 'het niet eens zijn met Israël' en 'mensen uitschelden omdat ze joods zijn' is weer lekker klein.
Als je nu aan je hand likt is het net of iemand of iets anders aan je hand likt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op mijn hand geslapen ofzo.
Tintel tintel tintel.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu aan je hand likt is het net of iemand of iets anders aan je hand likt.
Heb je deze welles gespeeld?quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ze doen hun best maar, ik maak waar mogelijk zoveel mogelijk ruimte.. en zal naderhand wel de kozijnen moeten schilderen.
uiteindelijk moet ik er beter van worden
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Er zit vocht aan de binnenkant van m'n ramen
nee, leek wel intressant maar was al vrij snel mixed/negatieve reviews dus heb em laten liggen..quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je deze welles gespeeld?
https://store.steampowere(...)nd/#app_reviews_hash
Lijkt wel of ze die verkeerd in elkaar hebben geplakt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)211109108-cavia-kooi
Wat een schatje
Die side eye van die eerstequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)211109108-cavia-kooi
Wat een schatje
Je bent zelf verkeerd in elkaar geplaktquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze die verkeerd in elkaar hebben geplakt.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf verkeerd in elkaar geplakt
Picassocaafquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze die verkeerd in elkaar hebben geplakt.
quote:
quote:
* gooit gorgonzola met slappe sla tegen 4E's hoof aan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf verkeerd in elkaar geplakt
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit gorgonzola met slappe sla tegen 4E's hoof aan.
quote:Wat is een hoof?
hoef; voet, poot; II.
quote:Een driejarig jongetje in Groot-Brittannië is overleden aan ernstige ondervoeding.
Het kind had een extreme groeiachterstand van twee jaar: toen het jongetje overleed werd hij begraven in de kleding van een kind van 18 maanden oud.
oh sorry, daar heb ik overheen gelezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mschol in GC / [KSC #18358] patatje oorlog met un delleke
aka: ja ken het, nooit gespeeld
Oke vetpoemelquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bossche taal, Hoof synoniem voor hoofd, kop, leider, harses, Aziatische dansbeer.
ik niet perse want weinig kunnen helaasquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh sorry, daar heb ik overheen gelezen.![]()
welke bugs merk je in planet?
dat laatste begrijp ik dan weer niet goedquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bossche taal, Hoof synoniem voor hoofd, kop, leider, harses, Aziatische dansbeer.
Weinig kunnen spelen bedoel je?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet perse want weinig kunnen helaas
Oh ja. Gisteren update geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh sorry, daar heb ik overheen gelezen.![]()
welke bugs merk je in planet?
Zin in het kappersbezoekje?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Gisteren update geweest.
oh.. woeps. ja inderdaaad, teveel weggehaaldquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weinig kunnen spelen bedoel je?
https://www.restaurant-ro(...)o_nov23_proof-V3.pdfquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke vetpoemel
Zin in Bossche Steak
Wel meer dan 500 gram, want het oog wil ook wat
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie wa voicemessages niet ook schijt irritant?
*noteert.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.restaurant-ro(...)o_nov23_proof-V3.pdf
In Den Bosch noemen we totale onzin altijd Aziatische dansbeer, is een cultuurdingetje.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat laatste begrijp ik dan weer niet goed
ja moet je je eigen geluid uitzetten om ze te luisterenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Heel soms zijn ze wel handig, maar vaak komen ze ongelegen
U heeft honger?quote:
Ja en sommigen maken er een podcast vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je je eigen geluid uitzetten om ze te luisteren
Ja hoor. Het moet er weer nodig af.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in het kappersbezoekje?
Niet.. meestal reageer ik dan met 1 zin van wat ik nog wel onthouden heb.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:19 schreef TaMieke het volgende:
En hoe kun je onthouden wat men in 15 minuten allemaal zegt en daarna nog weten hoe je daarop wilde reageren. wat een ellende!
Die luister ik nooit af.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie wa voicemessages niet ook schijt irritant?
*spreekt voice memo in en stuurt naar Lucquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die luister ik nooit af.
maar wat als het nou een reactie is op een vraag?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die luister ik nooit af.
Daar begon het allemaal juist mee, opa.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Zijn voice mails nu ook ineens reden tot blinde paniek?
🤌🤌🤌quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
vond ze alleen leuk toen ze kwamen van een italiaan waarmee ik aan het daten was. Dat accent![]()
Zieke burn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar begon het allemaal juist mee, opa.
Ik krijg ze niet meer gelukkig. Helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet.. meestal reageer ik dan met 1 zin van wat ik nog wel onthouden heb.![]()
Bijna net zo eng als iemand op moeten bellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Zijn voice mails nu ook ineens reden tot blinde paniek?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet meer gelukkig. Helemaal klaar mee.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*spreekt voice memo in van 15 minuten
Ciao Mamma, iek hongeros hebbon, mangiare, jij cinqo pizza's voor mi makos, jij krijgen plento koesjes daarna, Je Boyquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
vond ze alleen leuk toen ze kwamen van een italiaan waarmee ik aan het daten was. Dat accent![]()
je boyquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ciao Mamma, iek hongeros hebbon, mangiare, jij cinqo pizza's voor mi makos, jij krijgen plento koesjes daarna, Je Boy
* gooit Liquid Drano naar Ger.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar begon het allemaal juist mee, opa.
Zit ik nog steeds naar die kaart van Rodeo te kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ciao Mamma, iek hongeros hebbon, mangiare, jij cinqo pizza's voor mi makos, jij krijgen plento koesjes daarna, Je Boy
man man man hij kookte voor mijquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit Liquid Drano naar Ger.
Koesjes bestellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik nog steeds naar die kaart van Rodeo te kijken
Social deal heeft een aanbieding voor een driegangenmenu bij de Indiër voor twintig euroquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit ik nog steeds naar die kaart van Rodeo te kijken
Lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Social deal heeft een aanbieding voor een driegangenmenu bij de Indiër voor twintig euro
Waarom is het niets geworden dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man hij kookte voor mij![]()
pasta
ja weet ik niet zo goed. heb het verpest denk ik. Hij kreeg schildklier problemen en toen is zijn moeder vanuit italie bij hem ingetrokken en toen kon die helemaal niet meer afspreken terwijl die wel hintte om mij nog te willen zien. En toen heb ik wat geïrriteerd gereageerd dat ik er zo geen zin in had ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom is het niets geworden dan?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet zo goed. heb het verpest denk ik. Hij kreeg schildklier problemen en toen is zijn moeder vanuit italie bij hem ingetrokken en toen kon die helemaal niet meer afspreken terwijl die wel hintte om mij nog te willen zien. En toen heb ik wat geïrriteerd gereageerd dat ik er zo geen zin in had ofzo
Butter chickenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier nu 2 keer indiaas gegeten maar ben nog niet overtuigd. Enige wat echt lekker is is de naan
Dat is geen goed tekenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
maar was echt een goede jongen. Enige nadeel aan hem was dat die vliegangst had en hij was luchtvaart ingenieur
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet zo goed. heb het verpest denk ik. Hij kreeg schildklier problemen en toen is zijn moeder vanuit italie bij hem ingetrokken en toen kon die helemaal niet meer afspreken terwijl die wel hintte om mij nog te willen zien. En toen heb ik wat geïrriteerd gereageerd dat ik er zo geen zin in had ofzo
Knoflook naan met kaasquote:
hij had jou naar italie meegenomenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond dat wat irritant want dacht hoe krijg ik je mee naar thailand dan
nou ja hebben ze wel lekker etenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hij had jou naar italie meegenomen
wie gaat dat betalen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen vanavond naar de snackbar.
Nou, vertel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een mening over mannen die aan (al) hun moeders blijven plakken.
Of bij het Indiase restaurantquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen vanavond naar de snackbar.
Jij denkt: is fissa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
Lol ik sta hier kantoor schoon te maken. Zie ik ineens mijn naam. Sint had nog iets voor mijAh lief briefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
Lol ik sta hier kantoor schoon te maken. Zie ik ineens mijn naam. Sint had nog iets voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank uquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een feestje is?
vind het helemaal niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Snackbar is toch het goedkoopste "voedsel" te verkrijgen in Nederlandje?
oh..quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een feestje is?
duurder dan kant en klaar uit de superquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het helemaal niet zo goedkoop
quote:
Of schol denkt dat het feest is ?quote:
Ik ga daar bijna nooit heenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat halen jullie meestal bij de frietschuur? Ik ga vaak voor de cheeseburger. Of de satékroket.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Of schol denkt dat het feest is ?
quote:
patatje oorlog met uitjes, frikandel met mayo en kaassouflequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat halen jullie meestal bij de frietschuur? Ik ga vaak voor de cheeseburger. Of de satékroket.
Ja, maar dan is het eten wel al gemaakt voor je.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
duurder dan kant en klaar uit de super
Frietschuur, bestel je daar ook friet dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
laatste keer was een turkse pizza donor met een patatjequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een kaassoufflé nuquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
patatje oorlog met uitjes, frikandel met mayo en kaassoufle
en voorheen welles een broodje speklap
Ik had een paar jaar geleden een frietje gehaald en toen werd ik beroerd van de cheeseburger en bleek de volgende dag dat ik corona had. Ben er toen bijna twee jaar niet meer geweest vanwege de associatiequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga daar bijna nooit heen
Frikandel speciaal doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Moet Fles een handleiding voor je schrijven?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietschuur, bestel je daar ook friet dan?
Door Ali met zijn harige rug.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het eten wel al gemaakt voor je.
smaakt er niet minder omquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door Ali met zijn harige rug.
Die kunnen ze toch gewoon typen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat als het nou een reactie is op een vraag?
Je zat er met de voicemail net ook al naast. Ben je ziek?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door Ali met zijn harige rug.
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
Ugh, er zit een marter onder het dakDakdekker en jager moeten bellen.
ja sommige doen dat dus niet meerquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kunnen ze toch gewoon typen.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
IK GA EEN ANDERE VERTALER EVEN EEN KLAP VERKOPEN
Mag ik hemquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
Die mogen natuurlijk alleen maar op eens oneven dinsdagmiddag die marter weghalen met al die regels daar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]dat is ook niet aardig..
maarja, concurrentie uitschakelen is wel slim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
IK GA EEN ANDERE VERTALER EVEN EEN KLAP VERKOPEN
Gelukkig ken ik die mensen niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige doen dat dus niet meer
In Nederland zijn ze beschermd tegen Bal maar die is het land uit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mogen natuurlijk alleen maar op eens oneven dinsdagmiddag die marter weghalen met al die regels daar.
In Nederland zijn die beesten ook nog eens beschermd.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Nederland zijn ze beschermd tegen Bal maar die is het land uit.
Om deadline tijdstip.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Nu al de derde keer deze week dat ik op een bepaald tijdstip een deadline heb en iemand ruim voor de deadline vraagt waar de vertaling blijft. ZET DE DEADLINE DAN DRIE UUR EERDER.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]dat is waardeloos inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en dat laatste vermoedelijk)
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Zie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
zou dat beestje helemaal doodknuffelen
Doet me aan een telefilmserie denken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik denk het laatste. Ontsla hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die wil er een bontkraag van maken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze meteen in je hand happen. Dan is de liefde snel over.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
nee johquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze meteen in je hand happen. Dan is de liefde snel over.
Oh ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een frietje gehaald en toen werd ik beroerd van de cheeseburger en bleek de volgende dag dat ik corona had. Ben er toen bijna twee jaar niet meer geweest vanwege de associatie
Cheeseburgers verspreiden corona.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een frietje gehaald en toen werd ik beroerd van de cheeseburger en bleek de volgende dag dat ik corona had. Ben er toen bijna twee jaar niet meer geweest vanwege de associatie
Al die beestjes die jij zo schattig vind bijten zo hele stukken uit je handen, en als ze echt mad zijn dan zuigen ze zelfs je ogen uit je hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die beestjes die jij zo schattig vind bijten zo hele stukken uit je handen, en als ze echt mad zijn dan zuigen ze zelfs je ogen uit je hoofd.
quote:
rode panda nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die beestjes die jij zo schattig vind bijten zo hele stukken uit je handen, en als ze echt mad zijn dan zuigen ze zelfs je ogen uit je hoofd.
Wil je corona?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu zin in een cheeseburgerwth
Ja, graagquote:
Zo staat het er welquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cheeseburgers verspreiden corona.
Dit is wel een doorbraak. Verklaart ook wel waarom ik het nog niet heb gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo staat het er welMaar meer de associatie van het ziek-zijn en beroerd voelen icm de smaak van de cheeseburger die nog twee dagen in m'n keel hing.
Je snapt het niet. Geeft niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel een doorbraak. Verklaart ook wel waarom ik het nog niet heb gehad.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Geeft niet.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Geeft niet.
neh, dat hoeft voor mij niet op een burgerquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat wilt.
Misschien ook wel een ei.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond in de dierenwinkel weer even bij de spinnetjes kijken.
Een jager mag 'm wel afschieten maar gaat wat lastig als ie onder het dak zitquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mogen natuurlijk alleen maar op eens oneven dinsdagmiddag die marter weghalen met al die regels daar.
In Nederland zijn die beesten ook nog eens beschermd.
Heb je em gezien?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een jager mag 'm wel afschieten maar gaat wat lastig als ie onder het dak zitZelf mag je dat hier ook niet doen, moet iemand met een jachtvergunning zijn. Nu komt er vanmiddag iemand met een val.
tis ook zo lullig als je een gat in het dak schiet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een jager mag 'm wel afschieten maar gaat wat lastig als ie onder het dak zitZelf mag je dat hier ook niet doen, moet iemand met een jachtvergunning zijn. Nu komt er vanmiddag iemand met een val.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik had een meeting van een kwartier van 9:10 tot 10:20
Nee alleen gehoord. 's Nachts en daarstraks toen ik in de tuin stond. Maar er loopt er hier wel vaker eentje rond, zag 'm soms op de camera's.quote:
maar het zou nog een ander beestje kunnen zijn die wel makkelijk weg gehaald kan worden?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee alleen gehoord. 's Nachts en daarstraks toen ik in de tuin stond. Maar er loopt er hier wel vaker eentje rond, zag 'm soms op de camera's.
Mja, precies. Maar had dat beest verder graag laten afschieten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis ook zo lullig als je een gat in het dak schiet.
Erg onwaarschijnlijk gezien het geluid.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het zou nog een ander beestje kunnen zijn die wel makkelijk weg gehaald kan worden?
hmmm en het is onwaarschijnlijk dat die zelf weg gaat?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Erg onwaarschijnlijk gezien het geluid.
Dit, zonder de uitjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
patatje oorlog met uitjes, frikandel met mayo
Dat zijn ze tegenwoordig alle 12quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
december is een dure maand
Die vinden het wel prima als ze lekker warm zitten en beetje kunnen knagen aan vanalles en nogwatquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm en het is onwaarschijnlijk dat die zelf weg gaat?
ja snap ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vinden het wel prima als ze lekker warm zitten en beetje kunnen knagen aan vanalles en nogwat
Dat is iedereen in deze scquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vinden het wel prima als ze lekker warm zitten en beetje kunnen knagen aan vanalles en nogwat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |