SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ze gaan analyseren waar die blaassteen uit bestaat en geven dan ook voeradviesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat helemaal opsturen
Goed verhaal weerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
Ik stond net op om te gaan douchen en dacht bij mezelf 'bril op nachtkastje leggen anders ben ik die weer kwijt' en halverwege die gedachte zag ik pannenlappen op het aanrecht. Dus eerst die pannenlappen nog even in de la leggen.
Dus ik stopte mijn bril in de la en liep bijna met de pannenlappen naar boven
Gewoon langsbrengen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze gaan analyseren waar die blaassteen uit bestaat en geven dan ook voeradvies
Blijkbaar moet dat helemaal naar Minnesota.
Ja, mezelf ook opsturen.quote:
Ja hou jullie graag op de hoogte van al mijn spannende avonturenquote:
Puntjequote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hou jullie graag op de hoogte van al mijn spannende avonturen
Zoiets heb ik elke dag minstens 1 keerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
Ik stond net op om te gaan douchen en dacht bij mezelf 'bril op nachtkastje leggen anders ben ik die weer kwijt' en halverwege die gedachte zag ik pannenlappen op het aanrecht. Dus eerst die pannenlappen nog even in de la leggen.
Dus ik stopte mijn bril in de la en liep bijna met de pannenlappen naar boven
Nouja, 'hou je bek dan maar' kan ook, maar dat is ook weer zo onvriendelijk om te zeggenquote:
ik was best aanwezig hoor!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over werken, niet direct over jou
Volgens mij hebben ze daar wel een leuk accent en ligt er nu een meter sneeuw.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mezelf ook opsturen.
Ik pas best in die envelop
Vermoeiend leven wel is datquote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik elke dag minstens 1 keerik word dan ook gewoon kwaad op mezelf. "MENS DOE EEN DING TEGELIJK".
Heb ook nog een mail van Zwitserleven waar ik blijkbaar iets mee moet.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nationale Nederlanden valt mij steeds lastig over mijn pensioen
Dat moet ik eerst nog maar zien te halen
Oh, ik dacht dat het over werken gingquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar wel een leuk accent en ligt er nu een meter sneeuw.
"Nee, ik heb gewoon op een beschikbare plek geparkeerd, hoezo?"quote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond pikte ik blijkbaar ook een parkeerplaats in van twee sportgenoten.
Maar dan moet je maar sneller parkeren
Ze waren een beetje aan het treuzelen, dus ik BRRRRRRRTTTTTT op die parkeerplaats
Daarna heel onschuldig vragen of ik hun parkeerplaats had ingepikt
Overdwars in het vak?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond pikte ik blijkbaar ook een parkeerplaats in van twee sportgenoten.
Maar dan moet je maar sneller parkeren
Ze waren een beetje aan het treuzelen, dus ik BRRRRRRRTTTTTT op die parkeerplaats
Daarna heel onschuldig vragen of ik hun parkeerplaats had ingepikt
Ja goed punt wel, ik ben hier een beetje afwezig. Zit gewoon te genieten van schaakfilmpjes op Jij buisquote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over werken ging
Post dan ook eens door Fles
Nou ja, ik vroeg het hen en zij zeiden van niet en dat ze er eigenlijk wel om moesten lachenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Nee, ik heb gewoon op een beschikbare plek geparkeerd, hoezo?"
Moest dit googlen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst zo'n flat cap gekregen van m'n broer want die paste hem niet maar ik heb het idee dat ik enorm voor lul loop.
Moeten die andere halfjes maar niet zo ruim parkeren joquote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Aan de kant, ik kom eraan.
Maar echt he.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten die andere halfjes maar niet zo ruim parkeren jo
quote:
quote:
Met je roze jas is het wel al snel Barbieheimerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik lijk niet op Oppenheimer.
En jij een jongetje?quote:
Moet je op je handen gaan staan in je blootje en dan tien borrelnootjes in de lucht gooien en dan tellen hoeveel er terug op de grond vallen.quote:
Ik niet?quote:
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar nee. Landt niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je op je handen gaan staan in je blootje en dan tien borrelnootjes in de lucht gooien en dan tellen hoeveel er terug op de grond vallen.
Dat jij het überhaupt leestquote:Op donderdag 12 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar nee. Landt niet.
Ik lees alles van iedereenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat jij het überhaupt leest
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 en een muilkorf.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, jij mag ook een politiepet.
Dit speelt zich alleen af in je eigen hoofd. Zelfde als met lippenstiftquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het. Ik heb ook zoiets in het lichtroze voor de zomer maar die durf ik ook nooit op te zettenzulke dingen staan alleen anderen leuk.
Mooi, ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Brengen we de village people weer bij elkaar in Foqueville?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, jij mag ook een politiepet.
En eyeliner. Heb het allemaal opgegeven.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit speelt zich alleen af in je eigen hoofd. Zelfde als met lippenstift
Betekent dit dat er 0 borrelnootjes terug op se grond zijn gevallenŋquote:Op donderdag 12 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen / mannen ... kunnen de plank wel flink mis met lippenstiftquote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit speelt zich alleen af in je eigen hoofd. Zelfde als met lippenstift
Ja en dat ik een jongetje ben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat er 0 borrelnootjes terug op se grond zijn gevallenŋ
Whyquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eyeliner. Heb het allemaal opgegeven.
Lekker inclusief.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen / mannen ... kunnen de plank wel flink mis met lippenstift
In ‘het gat’ gevallen denk ikquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat er 0 borrelnootjes terug op se grond zijn gevallenŋ
Oh wacht, dit helpt niet.. vergeet wat ik zeiquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dibs op de hoofdtooi.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brengen we de village people weer bij elkaar in Foqueville?
Met eyeliner kan ik ook gewoon niks want dat is nooit symmetrisch.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Why![]()
Andere mensen denken voornamelijk heel weinig
Zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees alles van iedereen
Akkoord.quote:
Dat ligt dan vaak aan kleur en belijningquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan kirby achtige taferelen waarbij op 1 of andere manier alle borrelnootjes in je mond worden gezogenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat ik een jongetje ben.
Ofzo.
Ik zag een Sarlacc voor me.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan kirby achtige taferelen waarbij op 1 of andere manier alle borrelnootjes in je mond worden gezogen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
En ik vind mezelf er dan uitzien als een hoer.
Meteen de Weski-lookquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met eyeliner kan ik ook gewoon niks want dat is nooit symmetrisch.
Ik heb soms van die lange haren op m'n onderrug. Kan ze bijna vlechten.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst nog even je rug scheren jongeman.
Ik weet niet wat dat isquote:
Ik vind het niet fijn zitten. Ik doe vooral ‘under linen’quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met eyeliner kan ik ook gewoon niks want dat is nooit symmetrisch.
@Karzaiquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat was bijna donkerrrood/zwart, vond dat ietsjes te heftig, maar goed, iedereen moet dat zelf weten.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt dan vaak aan kleur en belijning
Ik wrijf ook te veel in m'n ogenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn zitten. Ik doe vooral ‘under linen’
Plausibel.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan kirby achtige taferelen waarbij op 1 of andere manier alle borrelnootjes in je mond worden gezogen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook, maar dat is gewoon mijn hoofdhaar die op mijn onderrug hangtquote:Op donderdag 12 december 2024 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms van die lange haren op m'n onderrug. Kan ze bijna vlechten.
Oh dat idee heb ik niet zo snel bij jou eigenlijkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Flex flex fl.. wat ?quote:
Dat je dit per ongeluk hardop, op een baby shower zegt.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, gooi bakstenen dwars door hun weke hoofdjes heen zodat het monsterlijke geluid stopt.
Ik heb nu een heel naar mental image.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, gooi bakstenen dwars door hun weke hoofdjes heen zodat het monsterlijke geluid stopt.
Marilyn Manson vibes krijg je danquote:Op donderdag 12 december 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was bijna donkerrrood/zwart, vond dat ietsjes te heftig, maar goed, iedereen moet dat zelf weten.
Ik heb zo mijn romantische momentjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel naar mental image.
Ja was ontzettend mooi, erg van het uitzicht genoten:quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Marilyn Manson vibes krijg je dan
Twee ook echtquote:
Ik heb mening baby shower gecrasht, de laatste tijd valt het mee met uitnodigingen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dit per ongeluk hardop, op een baby shower zegt.
Straks komen de kleinkinderen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mening baby shower gecrasht, de laatste tijd valt het mee met uitnodigingen.
Als je m'n leven dan toch zuur wil maken, doe het dan meteen goed.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit precies weer naast iemand die de vliegende blaftyfus heeft
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, gooi bakstenen dwars door dat weke hoofdje heen zodat het monsterlijke geluid stopt.
Super vreemd.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mening baby shower gecrasht, de laatste tijd valt het mee met uitnodigingen.
Ik geloof dat alles dicht om mij heen ook bijna klaar ik. De eerste ‘kinderen van de kinderen’ zitten er over een paar jaar aan te komen. Nee, correctie, de eerste is er alquote:Op donderdag 12 december 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriend van een neef zijn ex vriendin heeft wel eens sla gegeten.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
De ouders van een vriend van me zijn overgrootouders.
Was het sla uit de magnetron?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriend van een neef zijn ex vriendin heeft wel eens sla gegeten.
Met goorgonzoladressingquote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het sla uit de magnetron?
Oke kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)over-de-persoon.html
Nu weet je eens hoe wij ons altijd voelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriend van een neef zijn ex vriendin heeft wel eens sla gegeten.
De naam zegt het al.quote:
zE paKkEn oNs AlLEs aFquote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Sla met een kortingssticker.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het sla uit de magnetron?
35%quote:Op donderdag 12 december 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sla met een kortingssticker.
lekker joh. Plakje op de biefstuk of in de soepquote:Op donderdag 12 december 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het trouwens leuk dat jullie goorgonzola van mij overnemen![]()
Wan laf
Dat is net zoiets als streven naar wereldvredequote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef CherryLips het volgende:
"Ik wil een gemeenschap opbouwen van vrouwen die elkaar iets gunnen."
Succes.
Volgens mij is dat een kerel ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef CherryLips het volgende:
"Ik wil een gemeenschap opbouwen van vrouwen die elkaar iets gunnen."
Succes.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker joh. Plakje op de biefstuk of in de soep
Misschien moet zij ook maar even in haar blootje in de tuin met borrelnootjes in de weerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een kerel ook.
Gezeurquote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
niet heel onlogisch in een vliegtuigquote:Op donderdag 12 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit precies weer naast iemand die de vliegende blaftyfus heeft
Mag taxiënde blaftyfus ook?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
niet heel onlogisch in een vliegtuig
Ik vermoed zo dat er tien borrelnootjes weer op de grond vallen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet zij ook maar even in haar blootje in de tuin met borrelnootjes in de weer
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat er tien borrelnootjes weer op de grond vallen.
Volgende pandemie incoming….quote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag taxiënde blaftyfus ook?
Mijn oma is ook overgrootmoederquote:Op donderdag 12 december 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
De ouders van een vriend van me zijn overgrootouders.
Of gewoon vroeg in de ochtend je tanden poetsen met gorgonzolaquote:Op donderdag 12 december 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker joh. Plakje op de biefstuk of in de soep
Vind jij iets anders lekker, prima tochquote:
Ze komt overigens wel over als een grote kut…quote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat er tien borrelnootjes weer op de grond vallen.
Buda zit naast patiënt zero.quote:
Als het je boat maar floatquote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag taxiënde blaftyfus ook?
Hele chipsfabriek ineens verdwenen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze komt overigens wel over als een grote kut…
IK ZEI HELEMAAL NIETSquote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
We moeten eens ophouden met steeds maar iedereen proberen te overtuigen van onze eigen mening. Allemaal. Hoe veel makkelijker het leven daarvan zou wordenOnvoorfuckingstelbaar.
Maar die mensen zijn net 70quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oma is ook overgrootmoeder
Nou ja zeg, ik las even wat andersquote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze komt overigens wel over als een grote kut…
Wat is daar nou leuk aan.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind jij iets anders lekker, prima toch![]()
We moeten eens ophouden met steeds maar iedereen proberen te overtuigen van onze eigen mening. Allemaal. Hoe veel makkelijker het leven daarvan zou wordenOnvoorfuckingstelbaar.
Dit denk ik ookquote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buda zit naast patiënt zero.
Met vleugeltjes en een vleugje van Fles z'n goorgonzolaquote:Op donderdag 12 december 2024 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit denk ik ook![]()
Volgende wordt denk ik varkens-pest-tyfus-sars
Ahjaquote:Op donderdag 12 december 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn net 70
Maar goed, biblebelt dit dat.
Nee maar je impliceerde van allesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK ZEI HELEMAAL NIETS
Doe's normie fles
Deed iedereen toen normie?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Normie![]()
Dit zei ik laatste tijdens een meeting "ja kunnen we even normie doen met zijn allen nu, Dank Je Wel!! JA"
Nou gewoon, beetje relaxter allemaal allesquote:
Ja, welja.. alles is mijn schuld.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar je impliceerde van alles![]()
Of zo kwam dat op mij over![]()
![]()
En dat was JOUW schuld![]()
![]()
FOK! Maar opdoeken dan?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind jij iets anders lekker, prima toch![]()
Nopes.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed iedereen toen normie?
Hou is opquote:Op donderdag 12 december 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed iedereen toen normie?
Leven is lijden en relaxen doe je maar als je deaud bentquote:Op donderdag 12 december 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon, beetje relaxter allemaal alles
Iedereen deed toen extra ?quote:
Hoe meer meningen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 12 december 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou juist heel veel van meningen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, welja.. alles is mijn schuld.
De 2e wereldoorlog is ook mijn schuld![]()
Ik zou het wel fijn vinden als iedereen normie ging doen, maar ja.. utopiaquote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou is op![]()
Als iedereen om jou heen nu normaie gaat doen krijg je binnen 5 minuten krampen in spieren waarvan je niet wist dat je ze had
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leven is lijden en relaxen doe je maar als je deaud bent
Nou ja of een paar van de peepz waar je het meeste last van hebt ja.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als iedereen normie ging doen, maar ja.. utopia
Kleinigheidje houd je tochquote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja of een paar van de peepz waar je het meeste last van hebt ja.
Ja wij hebben gemiddeld wel opvallend leukere en veel betere meningen dan menig ander met een meninkje.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe meer meningen hoe meer vreugd![]()
Mijn mening is daarbij natuurlijk wel de enige juiste, maar dat lijkt mij logisch
Er is wereldvrede dus FOK! wordt opgedoektquote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef mschol het volgende:
nog wat gemist hier?
ik wacht op eten uit oven
US is een jongetjequote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef mschol het volgende:
nog wat gemist hier?
Jawel maar zonder Poetler, Trump, Erdohond en Xi zou de wereld een stuk betere plek kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleinigheidje houd je toch
och, dat is jammer.. naja, het zij zo.. , wie maakt fok 2.0?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is wereldvrede dus FOK! wordt opgedoekt
Fijn dat je het er even bijzegt.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US is een jongetje
CL ziet eruit als een hoer (niet mijn woorden)
Essn is schoon
Ik ben verantwoordelijk voor de 2e wereldoorlog
Fles wil niet normie doen
Dit was het wel zo'n beetje
True, maar als die er niet zijn dan heb je wel weer anderen...quote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar zonder Poetler, Trump, Erdohond en Xi zou de wereld een stuk betere plek kunnen zijn.
Als schollie dat gemist heeft moeten we hem even bijpraten vanaf Cleopatra ongeveer.quote:
Gaat gewoon een hysterische WhatsApp-groep worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
och, dat is jammer.. naja, het zij zo.. , wie maakt fok 2.0?
Je mist de 10 borrelnootjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US is een jongetje
CL ziet eruit als een hoer (niet mijn woorden)
Essn is schoon
Ik ben verantwoordelijk voor de 2e wereldoorlog
Fles wil niet normie doen
Dit was het wel zo'n beetje
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als schollie dat gemist heeft moeten we hem even bijpraten vanaf Cleopatra ongeveer.
Kutnijd 2.0quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gewoon een hysterische WhatsApp-groep worden.
en in je blootje in de tuin gaan staan, onderstebovenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mist de 10 borrelnootjes.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mist de 10 borrelnootjes.
Ja, goede communicatie is allesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je het er even bijzegt.
Oh lachen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat gewoon een hysterische WhatsApp-groep worden.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Jawel we krijgen er niet allemaal Mother Theresa;s voor terug en inderdaad, normaal is er een risico dat de vervanging alleen maar een stap terug betekent. Maar in deze gevallen is dat risico beheersbaar. Hoop ik toch.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, maar als die er niet zijn dan heb je wel weer anderen...
Ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef mschol het volgende:
nog wat gemist hier?
Een mens mag hoop hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel we krijgen er niet allemaal Mother Theresa;s voor terug en inderdaad, normaal is er een risico dat de vervanging alleen maar een stap terug betekent. Maar in deze gevallen is dat risico beheersbaar. Hoop ik toch.
dat was bekendquote:
geloof ik niks van..quote:CL ziet eruit als een hoer (niet mijn woorden)
fijn voor d'rquote:Essn is schoon
ow... Hoi A. Hitlerquote:Ik ben verantwoordelijk voor de 2e wereldoorlog
te vaak en te diep in glaasjes gekeken?quote:Fles wil niet normie doen
gelukkigquote:Dit was het wel zo'n beetje
Vooral de meningen die statistiek, wetenschap of andere objectief waarneembare zaken denken te kunnen ontkrachten met ‘mijn mening is dat dat niet zo is en dat mag ik vinden’quote:Op donderdag 12 december 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij hebben gemiddeld wel opvallend leukere en veel betere meningen dan menig ander met een meninkje.
das lekkerder dan waar ik op wacht (lasange)quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook.
Bossche bollen dit keer.
alternatieve feitenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooral de meningen die statistiek, wetenschap of andere objectief waarneembare zaken denken te kunnen ontkrachten met ‘mijn mening is dat dat niet zo is en dat mag ik vinden’![]()
Hahahahahahaaa nee.
Toeval wil dat ik met schattige meids wel wat kanquote:Op donderdag 12 december 2024 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een schatige meids.
Dat moet dan wel van 2 kanten komen hequote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toeval wil dat ik met schattige meids wel wat kan
Vertel ons alles hierover.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toeval wil dat ik met schattige meids wel wat kan
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet dan wel van 2 kanten komen he
Ja dat is wel een dingetje waar niemand anders verder bij nadenkt inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet dan wel van 2 kanten komen he
gezond snaaien, komkommertjes en tomaatjes enzo ?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt modder vlept![]()
Met allemaal vleps
Heb een appel gepaktquote:Op donderdag 12 december 2024 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
gezond snaaien, komkommertjes en tomaatjes enzo ?
Die heeft daar een heel geschikt sterretje voorquote:
Alsof dat in mijn koelkast ligtquote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter een stukje Jamķn Ibérico de Bellota Reserva gepakt.
Staat er wel weer een andere megalomane gek opquote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar zonder Poetler, Trump, Erdohond en Xi zou de wereld een stuk betere plek kunnen zijn.
EEN zou te handelen zijn. Vier gaat te ver.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat er wel weer een andere megalomane gek op
Ja, dit.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat er wel weer een andere megalomane gek op
slecht inkoopbeleidquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef Ama het volgende:
De hoeveelheid melk in mijn koelkast valt een beetje tegen.
Eoa wilders achtig quasi principieel gekleuterquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef Koen66 het volgende:
'niet in mijn naam' wth is dat nu weer
Wat is vrij snel? Kwartiertje?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:04 schreef mschol het volgende:
ik heb afgelopen week weinig gedronken, dus heb nog 2 liter die er vrij snel door moet dit weekend volgens mij
Gewoon door de trechter.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is vrij snel? Kwartiertje?
binnen een dag..quote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is vrij snel? Kwartiertje?
Als ik het zo eens lees is het juist niet iets voor Wildersquote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa wilders achtig quasi principieel gekleuter
Waarom moet ik bij een vrouw met zo'n petje gelijk hieraan denkenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het. Ik heb ook zoiets in het lichtroze voor de zomer maar die durf ik ook nooit op te zettenzulke dingen staan alleen anderen leuk.
Niet zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
oh dan leg jij het maar uitquote:Op donderdag 12 december 2024 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik het zo eens lees is het juist niet iets voor Wilders
morgen weer het ruime sop kiezen en wat bootjes enteren?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Genoeg rum, morgen weer vroeg op en werken
Work work workquote:Op donderdag 12 december 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Genoeg rum, morgen weer vroeg op en werken
Dit ziet er leip uit.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.Erased volgend jaar komt die dan toch eindelijk, 28 Years Later
Bekijk deze YouTube-video
Vrij intense trailer wel
Heeft het 28 jaar geduurd?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.Erased volgend jaar komt die dan toch eindelijk, 28 Years Later
Bekijk deze YouTube-video
Vrij intense trailer wel
En ook een Griekse meneer die net twee jaar hier woonde en verliefd was geworden op NL. Sad allemaal.quote:
28 Days Later kwam in 2002, 28 Weeks Later in 2007, dus niet helemaalquote:
sowieso allemaal triest, maar ergens vind ik dan dat extra triest als je ergens logeert en je het niet meer na kan vertellen (terwijl dat ergens onzin isquote:Op donderdag 12 december 2024 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
En ook een Griekse meneer die net twee jaar hier woonde en verliefd was geworden op NL. Sad allemaal.
Wrong place, wrong time.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso allemaal triest, maar ergens vind ik dan dat extra triest als je ergens logeert en je het niet meer na kan vertellen (terwijl dat ergens onzin is)
ik zou mij oneindig in mn graf omdraaien als mij zoiets zou overkomen als ik logee's hebquote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wrong place, wrong time.
Die ziet er toch sowieso al uit alsof die uit de dood is opgestaan?quote:
Thomas Shelby?!?!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ziet er toch sowieso al uit alsof die uit de dood is opgestaan?
Kan ik mij voorstellen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mij oneindig in mn graf omdraaien als mij zoiets zou overkomen als ik logee's heb
als je het zelf overleefd is het nog erger denk ikquote:Op donderdag 12 december 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen.Zeker als je het zelf wel overleefd.
Ja daarom vind ik hem verder niet zo hot eigenlijk maar poh als Thomas Shelby is hij wel hot hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, Cillian Murphy
[ afbeelding ]
Ja, lijkt mij wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het zelf overleefd is het nog erger denk ik
Beter waren de daders ook dood dan had je nog iets van gerechtigheidquote:Op donderdag 12 december 2024 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso allemaal triest, maar ergens vind ik dan dat extra triest als je ergens logeert en je het niet meer na kan vertellen (terwijl dat ergens onzin is)
daar trek ik liever de nagels uit ofzo..quote:Op donderdag 12 december 2024 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter waren de daders ook dood dan had je nog iets van gerechtigheid
Of vastketenen en met een veer onder de voeten kietelenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
daar trek ik liever de nagels uit ofzo..
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of vastketenen en met een veer onder de voeten kietelen
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
daar trek ik liever de nagels uit ofzo..
Dit kan veel erger.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of vastketenen en met een veer onder de voeten kietelen
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
een worst voorhouden waar hij NET niet bij kan?
Onverdoofd ballen verwijderen, ieder uur een paar millimeter verder knippen met een botte schaarquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onverdoofd ballen verwijderen, ieder uur een paar millimeter verder knippen met een botte schaar
Onee da's meer iets voor pedos
Ik bied Kees van WOnderen. Zoek maar even op.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, Cillian Murphy
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bied Kees van WOnderen. Zoek maar even op.
Ik weet zonder zoeken wel wie dat isquote:Op donderdag 12 december 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bied Kees van WOnderen. Zoek maar even op.
ik ga eerst nog eff relaxen..quote:Op donderdag 12 december 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo dadelijk mijn bed ook maar eens in.
ja jijquote:Op donderdag 12 december 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet zonder zoeken wel wie dat is
goh![]()
Nee om eerlijk te zien niet. Ik zag hem voor me toen ie nog speler was...quote:Op donderdag 12 december 2024 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jijjij had ookdie foto al in je hoofd
ik vraag me dit al 20 jaar af. En dan denk je, wat dat aids verhaal betreft, dit kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft die mijnheer aids en heel erg veel honger?
Misschien met HIV-remmers of zo.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vraag me dit al 20 jaar af. En dan denk je, wat dat aids verhaal betreft, dit kan niet.
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien met HIV-remmers of zo.
ja ik zit niet in die wereld. Ik krijg geen soa'squote:Op donderdag 12 december 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien met HIV-remmers of zo.
Keertje je best doen dan.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
ja ik zit niet in die wereld. Ik krijg geen soa's
Nog plannen?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, rustig inluiden van het weekend
even kijken hoe het loopt, misschien kerstboom kopen, boodschappen doen enzo.. geen tripje ofzo gepland staan; hangen bij collega kan ook niet want die is ziekquote:
Nou das wel balen Essiquote:Op donderdag 12 december 2024 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, grote terugslag door de bruiloften.
Dat had ik wel verwacht, veel te grote inspanning natuurlijk ondanks alle aanpassingen.
Maar ik had alleen wat minder hevig en minder lang gehoopt
Gaat wel weer langzaam iets beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |