SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ze gaan analyseren waar die blaassteen uit bestaat en geven dan ook voeradviesquote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat helemaal opsturen
Goed verhaal weerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
Ik stond net op om te gaan douchen en dacht bij mezelf 'bril op nachtkastje leggen anders ben ik die weer kwijt' en halverwege die gedachte zag ik pannenlappen op het aanrecht. Dus eerst die pannenlappen nog even in de la leggen.
Dus ik stopte mijn bril in de la en liep bijna met de pannenlappen naar boven
Gewoon langsbrengen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze gaan analyseren waar die blaassteen uit bestaat en geven dan ook voeradvies
Blijkbaar moet dat helemaal naar Minnesota.
Ja, mezelf ook opsturen.quote:
Ja hou jullie graag op de hoogte van al mijn spannende avonturenquote:
Puntjequote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hou jullie graag op de hoogte van al mijn spannende avonturen
Zoiets heb ik elke dag minstens 1 keerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
Ik stond net op om te gaan douchen en dacht bij mezelf 'bril op nachtkastje leggen anders ben ik die weer kwijt' en halverwege die gedachte zag ik pannenlappen op het aanrecht. Dus eerst die pannenlappen nog even in de la leggen.
Dus ik stopte mijn bril in de la en liep bijna met de pannenlappen naar boven
Nouja, 'hou je bek dan maar' kan ook, maar dat is ook weer zo onvriendelijk om te zeggenquote:
ik was best aanwezig hoor!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over werken, niet direct over jou
Volgens mij hebben ze daar wel een leuk accent en ligt er nu een meter sneeuw.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mezelf ook opsturen.
Ik pas best in die envelop
Vermoeiend leven wel is datquote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik elke dag minstens 1 keerik word dan ook gewoon kwaad op mezelf. "MENS DOE EEN DING TEGELIJK".
Heb ook nog een mail van Zwitserleven waar ik blijkbaar iets mee moet.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nationale Nederlanden valt mij steeds lastig over mijn pensioen
Dat moet ik eerst nog maar zien te halen
Oh, ik dacht dat het over werken gingquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar wel een leuk accent en ligt er nu een meter sneeuw.
"Nee, ik heb gewoon op een beschikbare plek geparkeerd, hoezo?"quote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond pikte ik blijkbaar ook een parkeerplaats in van twee sportgenoten.
Maar dan moet je maar sneller parkeren
Ze waren een beetje aan het treuzelen, dus ik BRRRRRRRTTTTTT op die parkeerplaats
Daarna heel onschuldig vragen of ik hun parkeerplaats had ingepikt
Overdwars in het vak?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond pikte ik blijkbaar ook een parkeerplaats in van twee sportgenoten.
Maar dan moet je maar sneller parkeren
Ze waren een beetje aan het treuzelen, dus ik BRRRRRRRTTTTTT op die parkeerplaats
Daarna heel onschuldig vragen of ik hun parkeerplaats had ingepikt
Ja goed punt wel, ik ben hier een beetje afwezig. Zit gewoon te genieten van schaakfilmpjes op Jij buisquote:Op donderdag 12 december 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over werken ging
Post dan ook eens door Fles
Nou ja, ik vroeg het hen en zij zeiden van niet en dat ze er eigenlijk wel om moesten lachenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Nee, ik heb gewoon op een beschikbare plek geparkeerd, hoezo?"
Moest dit googlen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst zo'n flat cap gekregen van m'n broer want die paste hem niet maar ik heb het idee dat ik enorm voor lul loop.
Moeten die andere halfjes maar niet zo ruim parkeren joquote:Op donderdag 12 december 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Aan de kant, ik kom eraan.
Maar echt he.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten die andere halfjes maar niet zo ruim parkeren jo
quote:
quote:
Met je roze jas is het wel al snel Barbieheimerquote:Op donderdag 12 december 2024 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik lijk niet op Oppenheimer.
En jij een jongetje?quote:
Moet je op je handen gaan staan in je blootje en dan tien borrelnootjes in de lucht gooien en dan tellen hoeveel er terug op de grond vallen.quote:
Ik niet?quote:
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar nee. Landt niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je op je handen gaan staan in je blootje en dan tien borrelnootjes in de lucht gooien en dan tellen hoeveel er terug op de grond vallen.
Dat jij het überhaupt leestquote:Op donderdag 12 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen, maar nee. Landt niet.
Ik lees alles van iedereenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat jij het überhaupt leest
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 en een muilkorf.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, jij mag ook een politiepet.
Dit speelt zich alleen af in je eigen hoofd. Zelfde als met lippenstiftquote:Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het. Ik heb ook zoiets in het lichtroze voor de zomer maar die durf ik ook nooit op te zettenzulke dingen staan alleen anderen leuk.
Mooi, ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Brengen we de village people weer bij elkaar in Foqueville?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, jij mag ook een politiepet.
En eyeliner. Heb het allemaal opgegeven.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit speelt zich alleen af in je eigen hoofd. Zelfde als met lippenstift
Betekent dit dat er 0 borrelnootjes terug op se grond zijn gevallen¿quote:Op donderdag 12 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen / mannen ... kunnen de plank wel flink mis met lippenstiftquote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit speelt zich alleen af in je eigen hoofd. Zelfde als met lippenstift
Ja en dat ik een jongetje ben.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat er 0 borrelnootjes terug op se grond zijn gevallen¿
Whyquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eyeliner. Heb het allemaal opgegeven.
Lekker inclusief.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen / mannen ... kunnen de plank wel flink mis met lippenstift
In ‘het gat’ gevallen denk ikquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Betekent dit dat er 0 borrelnootjes terug op se grond zijn gevallen¿
Oh wacht, dit helpt niet.. vergeet wat ik zeiquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dibs op de hoofdtooi.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brengen we de village people weer bij elkaar in Foqueville?
Met eyeliner kan ik ook gewoon niks want dat is nooit symmetrisch.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Why![]()
Andere mensen denken voornamelijk heel weinig
Zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees alles van iedereen
Akkoord.quote:
Dat ligt dan vaak aan kleur en belijningquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan kirby achtige taferelen waarbij op 1 of andere manier alle borrelnootjes in je mond worden gezogenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat ik een jongetje ben.
Ofzo.
Ik zag een Sarlacc voor me.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan kirby achtige taferelen waarbij op 1 of andere manier alle borrelnootjes in je mond worden gezogen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
En ik vind mezelf er dan uitzien als een hoer.
Meteen de Weski-lookquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met eyeliner kan ik ook gewoon niks want dat is nooit symmetrisch.
Ik heb soms van die lange haren op m'n onderrug. Kan ze bijna vlechten.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst nog even je rug scheren jongeman.
Ik weet niet wat dat isquote:
Ik vind het niet fijn zitten. Ik doe vooral ‘under linen’quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met eyeliner kan ik ook gewoon niks want dat is nooit symmetrisch.
@Karzaiquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat was bijna donkerrrood/zwart, vond dat ietsjes te heftig, maar goed, iedereen moet dat zelf weten.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt dan vaak aan kleur en belijning
Ik wrijf ook te veel in m'n ogenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn zitten. Ik doe vooral ‘under linen’
Plausibel.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan kirby achtige taferelen waarbij op 1 of andere manier alle borrelnootjes in je mond worden gezogen
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook, maar dat is gewoon mijn hoofdhaar die op mijn onderrug hangtquote:Op donderdag 12 december 2024 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms van die lange haren op m'n onderrug. Kan ze bijna vlechten.
Oh dat idee heb ik niet zo snel bij jou eigenlijkquote:Op donderdag 12 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Flex flex fl.. wat ?quote:
Dat je dit per ongeluk hardop, op een baby shower zegt.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, gooi bakstenen dwars door hun weke hoofdjes heen zodat het monsterlijke geluid stopt.
Ik heb nu een heel naar mental image.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, gooi bakstenen dwars door hun weke hoofdjes heen zodat het monsterlijke geluid stopt.
Marilyn Manson vibes krijg je danquote:Op donderdag 12 december 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was bijna donkerrrood/zwart, vond dat ietsjes te heftig, maar goed, iedereen moet dat zelf weten.
Ik heb zo mijn romantische momentjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel naar mental image.
Ja was ontzettend mooi, erg van het uitzicht genoten:quote:Op donderdag 12 december 2024 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Marilyn Manson vibes krijg je dan
Twee ook echtquote:
Ik heb mening baby shower gecrasht, de laatste tijd valt het mee met uitnodigingen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dit per ongeluk hardop, op een baby shower zegt.
Straks komen de kleinkinderen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mening baby shower gecrasht, de laatste tijd valt het mee met uitnodigingen.
Als je m'n leven dan toch zuur wil maken, doe het dan meteen goed.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit precies weer naast iemand die de vliegende blaftyfus heeft
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlug, gooi bakstenen dwars door dat weke hoofdje heen zodat het monsterlijke geluid stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |