SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, en jouw onderschrift in DTS leidt tot die conclusie en stel je eens een keer niet zo moeilijk op zeg.
♡♡♡♡![]()
De rechter of de linker of wil je ze beidequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee nee!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je dat lied maar niet op zet:
Iets anders
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nou ja zeg heb net dat nummer gezocht om hier te zetten. We dachten hetzelfdequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor de "leek" is dit misschien een grappige wiskundige vergelijking, maar het doet mij toch een beetje pijn hoor.Dus "money" is een constante? Als brood "money" kost, en een huis kost "money". Is de prijs van een huis die van een brood? Nee, want money en time zijn functies.quote:
Women(w)= Time(w) X Money(w)Time(t) = Money(t)?quote:And as we all know “time is money”
Time = MoneyNee,quote:Therefore by substituting Money for Time we get:
Women = Money X Money
Women = (Money)2
Women(w, t) = Money(t) X Money(w)Niet echt natuurlijk. Als we all evil willen bepalen, dan moeten we integreren over de evil functie.quote:And because “money is the root of all evil” we therefore can state:
Money = (Evil)1/2
Dus Money(i,t) = √ ∫ evil(i,t)
En dat zou je dan weer moeten invoeren in die vorige functie. etc etc
Wiskunde![]()
![]()
Bolkquote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
Voor de "leek" is dit misschien een grappige wiskundige vergelijking, maar het doet mij toch een beetje pijn hoor.
[..]
Dus "money" is een constante? Als brood "money" kost, en een huis kost "money". Is de prijs van een huis die van een brood? Nee, want money en time zijn functies.
Women(w)= Time(w) X Money(w)
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
Women(w, t) = Money(t) X Money(w)
[..]
Niet echt natuurlijk. Als we all evil willen bepalen, dan moeten we integreren over de evil functie.
Wiskunde![]()
Viel me ook al op dat het aan alle kanten rammelde, maar ik hoopte dat er geen wiskundige in het topic zou zitten!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
Voor de "leek" is dit misschien een grappige wiskundige vergelijking, maar het doet mij toch een beetje pijn hoor.
[..]
Dus "money" is een constante? Als brood "money" kost, en een huis kost "money". Is de prijs van een huis die van een brood? Nee, want money en time zijn functies.
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
[..]
Niet echt natuurlijk. Als we all evil willen bepalen, dan moeten we integreren over de evil functie.
Wiskunde![]()
![]()
Helaasquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat het aan alle kanten rammelde, maar ik hoopte dat er geen wiskundige in het topic zou zitten!![]()
![]()
Tetten = goedquote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
[..]
Wiskunde![]()
Black Dovesquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
If somewhere a door closes; a window opens![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
[..]
Wiskunde
♡♡♡♡![]()
Zitten die aan elkaar danquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
![]()
Blijft een rare uitspraakquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
If somewhere a door closes; a window opens♡♡♡♡![]()
Een subtiel teken dat je je moet douchen!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
![]()
Wacht maar tot @MizzezAmy het ziet. Die zal je met haar riemann-differentiaalvergelijkingen om je oren slaanquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat het aan alle kanten rammelde, maar ik hoopte dat er geen wiskundige in het topic zou zitten!![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
Het een sluit (hihi) het ander niet uit![]()
![]()
Over die Rob Goossens tegen meisjes van 18,quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nog niet.Ging Jan flink los?
Ik dacht altijd dat hij en die Luuk Ikink van de mannen waren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aanrader welquote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik hoor beyonce![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:mizzezamy het ziet. Die zal je met haar riemann-differentiaalvergelijkingen om je oren slaanOh jee!
![]()
![]()
Jij had 'm ook gekekenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik hoor beyonce![]()
![]()
Is luuk ikink niet homo?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over die Rob Goossens tegen meisjes van 18,
Ik dacht altijd dat hij en die Luuk Ikink van de mannen waren
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "op je billen slaan", maar dat komt dan weer zo raar over![]()
![]()
Zowel hij als die Rob zijn vader ik geloofde het ook niet die Lex Uiting ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh echt?
Die met denzel washington?
Geen indruk gemaakt![]()
![]()
Johquote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel hij als die Rob zijn vader ik geloofde het ook niet die Lex Uiting ook.
Weer wat geleerd♡♡♡♡![]()
Ik ben je echt volledig kwijtquote:Op donderdag 12 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
black doves met denzel washington
??♡♡♡♡![]()
Nee Deja Vuquote:Op donderdag 12 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
black doves met denzel washington
??![]()
![]()
Jysk heeft goede kasten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Hahahaha
Ik helemaal googlen naar die film![]()
![]()
![]()
Ze hebben ook rolgordijnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Die ene positieve review van vandaag liegt er niet om!
(Niet van die kasten trouwens)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R&P / Cyberpesten
man man man
Ik ben het zelfs met @AardappelSchotel eens in de laatste paar posts in dat topic. Word ik soms ziek of zo![]()
![]()
Ow, niks mis mee met sommige medewerksters daar!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
en plankjes![]()
binnenkort ook een kussenreviewBen benieuwd naar die reviews!
![]()
U is op dreef.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, niks mis mee met sommige medewerksters daar!Ben benieuwd naar die reviews!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Zeeeeeg Veronique, ik zag dat je gemiddeld 4,7 van de 5 sterren krijgt. Ben benieuwd hoe dat komt...."![]()
![]()
Ik was even wat anders aan het doen. Zag het wel, maar als ik iets zou zeggen, zou hij dat natuurlijk interpreteren als teken van zn gelijk, want woman=evilquote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:mizzezamy het ziet. Die zal je met haar riemann-differentiaalvergelijkingen om je oren slaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
*geeft kippensoep*quote:Op donderdag 12 december 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
R&P / Cyberpesten
man man man
Ik ben het zelfs met @:aardappelschotel eens in de laatste paar posts in dat topic. Word ik soms ziek of zo♡♡♡♡![]()
Meestal onder een bureau.Verkopen ze ook bij Jysk.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:45 schreef ToT het volgende:
"Zeeeeeg Veronique, ik zag dat je gemiddeld 4,7 van de 5 sterren krijgt. Ben benieuwd hoe dat komt...."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh, Lex Uiting is geen homo?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel hij als die Rob zijn vader ik geloofde het ook niet die Lex Uiting ook.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal onder een bureau.Verkopen ze ook bij Jysk.!
![]()
Zijn de riemann vergelijkingen natuurlijk wel het beste voorquote:Op donderdag 12 december 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "op je billen slaan", maar dat komt dan weer zo raar over
This wel wat weer die extra.
Jan en Dennis halen ze bijna uit de lucht maar alex soze met die sahid mogen wel
R.I.P DTS.![]()
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar uw interpretatie van de simplificatie op het genoemde wiskundige stelsel van de heer Tot. Ik was onder de veronderstelling dat DrAmy klaar zou staan met een passend, wetenschappelijk onderbouwd, argument dat er een omgekeerde correlatie bestaat tussen man en geld.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was even wat anders aan het doen. Zag het wel, maar als ik iets zou zeggen, zou hij dat natuurlijk interpreteren als teken van zn gelijk, want woman=evil![]()
Nee die ook nietquote:Op donderdag 12 december 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, Lex Uiting is geen homo?![]()
Boulevard heeft drie hele nichterige mannetjes werken Rob Goossens, Luuk Ikink en die Lex Uiting en ze hebben alle drie een vrouw
R.I.P DTS.![]()
Dat zegt niks hequote:Op donderdag 12 december 2024 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die ook niet![]()
Boulevard heeft drie hele nichterige mannetjes werken Rob Goossens, Luuk Ikink en die Lex Uiting en ze hebben alle drie een vrouw![]()
![]()
z'n jaarlijkse topic hoe slecht iedereen is en dan weer terugkomenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
R&P / Cyberpesten
man man man
Ik ben het zelfs met @:aardappelschotel eens in de laatste paar posts in dat topic. Word ik soms ziek of zoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee voor hetzelfde toen ze aan carpoolen met ze drieën maar ze houden wel de schijn op van die Klaas van Eerden dacht ik het ook altijd is ook vader.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het valt me altijd weer op hoeveel haat er is tegen DTS. Terwijl je in sommige SC nog harder wordt uitgescholden als je niet bij de vast kliek hoort of als je niet voor/tegen een bepaalde bewoner in een RLS bentquote:Op donderdag 12 december 2024 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
z'n jaarlijkse topic hoe slecht iedereen is en dan weer terugkomen![]()
Jaren geleden had ie ook al een stoptopic nummer zoveelUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En er is toch zoveel liefde hierquote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het valt me altijd weer op hoeveel haat er is tegen DTS. Terwijl je in sommige SC nog harder wordt uitgescholden als je niet bij de vast kliek hoort of als je niet voor/tegen een bepaalde bewoner in een RLS bent![]()
![]()
Liefde voor ALLEMAALquote:Op donderdag 12 december 2024 22:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
En er is toch zoveel liefde hier![]()
Echt hequote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het valt me altijd weer op hoeveel haat er is tegen DTS. Terwijl je in sommige SC nog harder wordt uitgescholden als je niet bij de vast kliek hoort of als je niet voor/tegen een bepaalde bewoner in een RLS bent![]()
They hate us 'cause they aint us![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 december 2024 23:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he![]()
They hate us 'cause they aint us![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
R&P / Cyberpesten
man man man
Ik ben het zelfs met @:aardappelschotel eens in de laatste paar posts in dat topic. Word ik soms ziek of zo![]()
![]()
Sowieso is de sfeer hier gewoon goed te noemen de laatste paar maanden. De paar keer dat de sfeer minder werd, kwam dat iedere keer, en zonder uitzondering, doordat iemand van 'buiten' DTS weer even zijn of haar mening hier moest komen droppen, of doordat iemand punten kwam eisen.![]()
Ja weinig drama de laatste tijd iddquote:Op donderdag 12 december 2024 23:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso is de sfeer hier gewoon goed te noemen de laatste paar maanden. De paar keer dat de sfeer minder werd, kwam dat iedere keer, en zonder uitzondering, doordat iemand van 'buiten' DTS weer even zijn of haar mening hier moest komen droppen, of doordat iemand punten kwam eisen.![]()
![]()
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die ook niet![]()
Boulevard heeft drie hele nichterige mannetjes werken Rob Goossens, Luuk Ikink en die Lex Uiting en ze hebben alle drie een vrouw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal verdrietigquote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het valt me altijd weer op hoeveel haat er is tegen DTS. Terwijl je in sommige SC nog harder wordt uitgescholden als je niet bij de vast kliek hoort of als je niet voor/tegen een bepaalde bewoner in een RLS bent♡♡♡♡![]()
Ik las het toen ik had gepost.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het toen ik had gepost.![]()
![]()
![]()
Het afvoerputje van FOK! heb ik regelmatig gelezen.En daar zitten alleen maar droeftoeters.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het valt me altijd weer op hoeveel haat er is tegen DTS. Terwijl je in sommige SC nog harder wordt uitgescholden als je niet bij de vast kliek hoort of als je niet voor/tegen een bepaalde bewoner in een RLS bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het afvoerputje van FOK! heb ik regelmatig gelezen.En daar zitten alleen maar droeftoeters.![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 12 december 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het afvoerputje van FOK! heb ik regelmatig gelezen.En daar zitten alleen maar droeftoeters.♡♡♡♡![]()
Is er iets verandert die laatste paar maanden?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso is de sfeer hier gewoon goed te noemen de laatste paar maanden. De paar keer dat de sfeer minder werd, kwam dat iedere keer, en zonder uitzondering, doordat iemand van 'buiten' DTS weer even zijn of haar mening hier moest komen droppen, of doordat iemand punten kwam eisen.♡♡♡♡![]()
Beter een droeftoeter zijn dan mensen kanker toewensen en dan daar met anderen uit desbetreffende SC keihard om lachen HIHAHO WAT LEUKquote:Op donderdag 12 december 2024 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het afvoerputje van FOK! heb ik regelmatig gelezen.En daar zitten alleen maar droeftoeters.![]()
![]()
Zie onderschriftquote:Op donderdag 12 december 2024 23:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter een droeftoeter zijn dan mensen kanker toewensen en dan daar met anderen uit desbetreffende SC keihard om lachen HIHAHO WAT LEUK♡♡♡♡![]()
En dan hier komen trollenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter een droeftoeter zijn dan mensen kanker toewensen en dan daar met anderen uit desbetreffende SC keihard om lachen HIHAHO WAT LEUK![]()
Die SC ken ik nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter een droeftoeter zijn dan mensen kanker toewensen en dan daar met anderen uit desbetreffende SC keihard om lachen HIHAHO WAT LEUK“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn vroeger wel relletjes geweest omdat er persoonlijke problemen waren tussen bepaalde mensen. Maar die waren er vaak al voor ze in DTS gingen posten en hadden in iedere andere SC kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso is de sfeer hier gewoon goed te noemen de laatste paar maanden. De paar keer dat de sfeer minder werd, kwam dat iedere keer, en zonder uitzondering, doordat iemand van 'buiten' DTS weer even zijn of haar mening hier moest komen droppen, of doordat iemand punten kwam eisen.
En soms worden mensen een beetje raar als anderen hun geen punten "gunnen". Hoewel er geloof ik maar een of twee keer is gedreigd met het in de fik steken van een huis
Het gaat gewoon goed nu.![]()
Ja! https://onlyfans.com/mizzezamy En @MizzezAmy heeft al gedreigd om er mee te stoppen als DTS dicht gaatquote:Op donderdag 12 december 2024 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is er iets verandert die laatste paar maanden?![]()
![]()
Werkt goedquote:Op donderdag 12 december 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! https://onlyfans.com/mizzezamy En @:mizzezamy heeft al gedreigd om er mee te stoppen als DTS dicht gaat![]()
![]()
Laten we dat samen zo houden in deze toch al moeilijke tijden.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opvallend wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
Laten we dat samen zo houden in deze toch al moeilijke tijden.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 12 december 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! https://onlyfans.com/mizzezamy En @:mizzezamy heeft al gedreigd om er mee te stoppen als DTS dicht gaat♡♡♡♡![]()
De extra duurt extra lang.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar verschillen de meningen dan overquote:Op donderdag 12 december 2024 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn vroeger wel relletjes geweest omdat er persoonlijke problemen waren tussen bepaalde mensen. Maar die waren er vaak al voor ze in DTS gingen posten en hadden in iedere andere SC kunnen gebeuren.
En soms worden mensen een beetje raar als anderen hun geen punten "gunnen". Hoewel er geloof ik maar een of twee keer is gedreigd met het in de fik steken van een huis
Het gaat gewoon goed nu.♡♡♡♡![]()
Mijn lid ookquote:Op donderdag 12 december 2024 23:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben gelijk lid geworden![]()
Zellufquote:Op donderdag 12 december 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
Ik heb hier een stel mooie mensen ontmoet waar ik vooral gewoon een leuke tijd mee heb![]()
Was daar niet een liedje over?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
Ik heb hier een stel mooie mensen ontmoet waar ik vooral gewoon een leuke tijd mee heb
♡♡♡♡![]()
Neequote:Op donderdag 12 december 2024 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was daar niet een liedje over?![]()
![]()
Dat is pesten, hequote:Op donderdag 12 december 2024 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die ik wel allemaal de moeder bolk![]()
In DTS is dat eerder andersomquote:Op donderdag 12 december 2024 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je wint, heb je vrienden![]()
Het mooiste vind ik wanneer mensen hier komen en dan zeggen: " Hè,het is hier best wel leuk."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn de blijverdsquote:Op donderdag 12 december 2024 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
Het mooiste vind ik wanneer mensen hier komen en dan zeggen: " Hè,het is hier best wel leuk."♡♡♡♡![]()
Ik kende je al.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
Ik heb hier een stel mooie mensen ontmoet waar ik vooral gewoon een leuke tijd mee heb
Ohja, gelukkig hoor ik bij geen enkel kliekjequote:Op donderdag 12 december 2024 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor
Tenminste
Ligt aan de aanwezige kliekjes![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, gelukkig hoor ik bij geen enkel kliekje
♡♡♡♡![]()
Mensen die maar blijven zeiken over kliekjes zijn zelf mensen die zichzelf constant buitenspel zetten door vooral op alles en iedereen ziedend te zijn![]()
Dat was echt geweldig.quote:
Subtielquote:Op donderdag 12 december 2024 23:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die maar blijven zeiken over kliekjes zijn zelf mensen die zichzelf constant buitenspel zetten door vooral op alles en iedereen ziedend te zijn♡♡♡♡![]()
Zo klinkt het alsof ik altijd als een betweter iemands ongelijk wil aantonenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar uw interpretatie van de simplificatie op het genoemde wiskundige stelsel van de heer Tot. Ik was onder de veronderstelling dat DrAmy klaar zou staan met een passend, wetenschappelijk onderbouwd, argument dat er een omgekeerde correlatie bestaat tussen man en geld.
Of doe ik dat echt?
Zit jij ook bijquote:Op donderdag 12 december 2024 23:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Team 1 is een kliekje!![]()
![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 12 december 2024 23:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oja! Team 1 beste team![]()
Dat vond ik ook.quote:
Niet mee geknikkerd?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar ik Vers van ken![]()
Ik welquote:Op donderdag 12 december 2024 23:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar ik Vers van ken♡♡♡♡![]()
Ooit in een darkroom toch?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar ik Vers van ken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar ik 'm van kenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar kent Schotie vers dan van?♡♡♡♡![]()
Wat is dit nu weer?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! https://onlyfans.com/mizzezamy En @:mizzezamy heeft al gedreigd om er mee te stoppen als DTS dicht gaat![]()
Straks krijg ik nog een slechte naam
Straks, hihiquote:Op donderdag 12 december 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?![]()
Straks krijg ik nog een slechte naam![]()
Had je al.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?![]()
Straks krijg ik nog een slechte naam
GlimwormThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou niet durven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar mag iedereen lid van zijngeen fatshamers @devzero
Dan heb je er twee?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?![]()
Straks krijg ik nog een slechte naam![]()
![]()
Ja, maar blijkbaar kennen ze jou ook allemaal van de darkroom!quote:
Ik bracht nog wat licht in de duisternis
De extra is ouderwets goed zelfs Depressieve postbode en Marc Hairy topbottom komen voorbij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Filosoof.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de dikte aan de buitenkant, het is de innerlijke dikte die telt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HairytopbottomforfunThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar hoor je weinig meer van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal zijn ze gemeen tegen me.quote:
Trek ik me lekker niets van aan
Heel goed!quote:Op donderdag 12 december 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Allemaal zijn ze gemeen tegen me.
Trek ik me lekker niets van aan![]()
![]()
Ik vind jou wel lief hoorquote:Op donderdag 12 december 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
* Fogel geeft een kusjequote:Op donderdag 12 december 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trek ik me lekker niets van aanI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh ik dacht dat we het nog hadden over hoe we FF ontmoet hebbenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu we toch filosofisch bezig zijn
Anders krijgen we weer een topic in R&Pquote:Op donderdag 12 december 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag gewoonquote:Op donderdag 12 december 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders krijgen we weer een topic in R&P♡♡♡♡![]()
Vers verwacht geen visite in zijn Ariequote:Op donderdag 12 december 2024 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we het nog hadden over hoe we FF ontmoet hebben![]()
Moet ik weer boosziedend onwaarheden ontkrachtenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders krijgen we weer een topic in R&P![]()
Schijnbaar weer iets medisch gehad.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hoor je weinig meer van.
En Ruben ziet ze drieling niet meer en woont op zijn 40ste weer bij zijn moeder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vers verwacht geen visite in zijn Arie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vers verwacht geen visite in zijn Arie![]()
Denk t welquote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet ik weer boosziedend onwaarheden ontkrachten![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor
quote:
quote:![]()
Misschien zei hij dat toen ie onverwacht ontving?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Of waarhedenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker, met bijkomende sneren ook
Topic is alweer dicht ook♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of waarheden
Topic is alweer dicht ook![]()
![]()
Sommige mensen krijgen wat ze verdienenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat het alleen op de Canarische Eilanden boven de 20 graden is![]()
Lekkerquote:Op donderdag 12 december 2024 23:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat het alleen op de Canarische Eilanden boven de 20 graden is♡♡♡♡![]()
Jij verwacht ook geen visite?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat het alleen op de Canarische Eilanden boven de 20 graden is
Hier staat de cv ook gewoon op 22 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dus jij vindt dat de sfeer hier kut is en er alleen maar kliekjes zijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of waarheden
Topic is alweer dicht ook![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug.
Hier staat de cv ook gewoon op 22 gradenAha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet in mn Arie neequote:Op donderdag 12 december 2024 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij verwacht ook geen visite?
Zeker nietquote:Op donderdag 12 december 2024 23:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat de sfeer hier kut is en er alleen maar kliekjes zijn?♡♡♡♡![]()
* FreshFruit zet de verwarming op 21 graden.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat het alleen op de Canarische Eilanden boven de 20 graden is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: