SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, en jouw onderschrift in DTS leidt tot die conclusie en stel je eens een keer niet zo moeilijk op zeg.
♡♡♡♡![]()
De rechter of de linker of wil je ze beidequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee nee!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je dat lied maar niet op zet:
Iets anders
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nou ja zeg heb net dat nummer gezocht om hier te zetten. We dachten hetzelfdequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor de "leek" is dit misschien een grappige wiskundige vergelijking, maar het doet mij toch een beetje pijn hoor.Dus "money" is een constante? Als brood "money" kost, en een huis kost "money". Is de prijs van een huis die van een brood? Nee, want money en time zijn functies.quote:
Women(w)= Time(w) X Money(w)Time(t) = Money(t)?quote:And as we all know “time is money”
Time = MoneyNee,quote:Therefore by substituting Money for Time we get:
Women = Money X Money
Women = (Money)2
Women(w, t) = Money(t) X Money(w)Niet echt natuurlijk. Als we all evil willen bepalen, dan moeten we integreren over de evil functie.quote:And because “money is the root of all evil” we therefore can state:
Money = (Evil)1/2
Dus Money(i,t) = √ ∫ evil(i,t)
En dat zou je dan weer moeten invoeren in die vorige functie. etc etc
Wiskunde![]()
![]()
Bolkquote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
Voor de "leek" is dit misschien een grappige wiskundige vergelijking, maar het doet mij toch een beetje pijn hoor.
[..]
Dus "money" is een constante? Als brood "money" kost, en een huis kost "money". Is de prijs van een huis die van een brood? Nee, want money en time zijn functies.
Women(w)= Time(w) X Money(w)
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
Women(w, t) = Money(t) X Money(w)
[..]
Niet echt natuurlijk. Als we all evil willen bepalen, dan moeten we integreren over de evil functie.
Wiskunde![]()
Viel me ook al op dat het aan alle kanten rammelde, maar ik hoopte dat er geen wiskundige in het topic zou zitten!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
Voor de "leek" is dit misschien een grappige wiskundige vergelijking, maar het doet mij toch een beetje pijn hoor.
[..]
Dus "money" is een constante? Als brood "money" kost, en een huis kost "money". Is de prijs van een huis die van een brood? Nee, want money en time zijn functies.
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
[..]
Niet echt natuurlijk. Als we all evil willen bepalen, dan moeten we integreren over de evil functie.
Wiskunde![]()
![]()
Helaasquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat het aan alle kanten rammelde, maar ik hoopte dat er geen wiskundige in het topic zou zitten!![]()
![]()
Tetten = goedquote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
[..]
Wiskunde![]()
Black Dovesquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
If somewhere a door closes; a window opens![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Time(t) = Money(t)?
[..]
Nee,
[..]
Wiskunde
♡♡♡♡![]()
Zitten die aan elkaar danquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
![]()
Blijft een rare uitspraakquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
If somewhere a door closes; a window opens♡♡♡♡![]()
Een subtiel teken dat je je moet douchen!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef maily het volgende:
![]()
Wacht maar tot @MizzezAmy het ziet. Die zal je met haar riemann-differentiaalvergelijkingen om je oren slaanquote:Op donderdag 12 december 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel me ook al op dat het aan alle kanten rammelde, maar ik hoopte dat er geen wiskundige in het topic zou zitten!![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
Het een sluit (hihi) het ander niet uit![]()
![]()
Over die Rob Goossens tegen meisjes van 18,quote:Op donderdag 12 december 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nog niet.Ging Jan flink los?
Ik dacht altijd dat hij en die Luuk Ikink van de mannen waren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aanrader welquote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik hoor beyonce![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot @:mizzezamy het ziet. Die zal je met haar riemann-differentiaalvergelijkingen om je oren slaanOh jee!
![]()
![]()
Jij had 'm ook gekekenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik hoor beyonce![]()
![]()
Is luuk ikink niet homo?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over die Rob Goossens tegen meisjes van 18,
Ik dacht altijd dat hij en die Luuk Ikink van de mannen waren
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "op je billen slaan", maar dat komt dan weer zo raar over![]()
![]()
Zowel hij als die Rob zijn vader ik geloofde het ook niet die Lex Uiting ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh echt?
Die met denzel washington?
Geen indruk gemaakt![]()
![]()
Johquote:Op donderdag 12 december 2024 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel hij als die Rob zijn vader ik geloofde het ook niet die Lex Uiting ook.
Weer wat geleerd♡♡♡♡![]()
Ik ben je echt volledig kwijtquote:Op donderdag 12 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
black doves met denzel washington
??♡♡♡♡![]()
Nee Deja Vuquote:Op donderdag 12 december 2024 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
black doves met denzel washington
??![]()
![]()
Jysk heeft goede kasten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Hahahaha
Ik helemaal googlen naar die film![]()
![]()
![]()
Ze hebben ook rolgordijnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
Die ene positieve review van vandaag liegt er niet om!
(Niet van die kasten trouwens)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R&P / Cyberpesten
man man man
Ik ben het zelfs met @AardappelSchotel eens in de laatste paar posts in dat topic. Word ik soms ziek of zo![]()
![]()
Ow, niks mis mee met sommige medewerksters daar!quote:Op donderdag 12 december 2024 22:41 schreef maily het volgende:
[..]
en plankjes![]()
binnenkort ook een kussenreviewBen benieuwd naar die reviews!
![]()
U is op dreef.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, niks mis mee met sommige medewerksters daar!Ben benieuwd naar die reviews!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Zeeeeeg Veronique, ik zag dat je gemiddeld 4,7 van de 5 sterren krijgt. Ben benieuwd hoe dat komt...."![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: