Ik las aardig en chanantquote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant
Niet, ze zitten nog in de catacombenquote:
Wat is chanantquote:
Begint om 21 uur.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet, ze zitten nog in de catacomben
Zag dr gisteren nog in een film voorbij komenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze leeft nog steeds, dit is de beste Shirley
Die is ook zeker tofquote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag dr gisteren nog in een film voorbij komen
Bassie klinkt ook aardig
op de Ziggo...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef 444 het volgende:
[..]
Begint om 21 uur.
Maar waar zenden ze het uit?
Ah, vandaar dat ik het niet kan vindenquote:
op het gratis kanaal ... misschienquote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef 444 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet kan vinden
Zonder die baard was het best een leuke vent.quote:
Geen beeld van ... had ooit een natuurkunde leraar . met baardje was ie ok , maar toen ie zonder verscheen was het lang wennen en begrijpelijk dat baardjequote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder die baard was het best een leuke vent.
Helaas.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
op het gratis kanaal ... misschien
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder die baard was het best een leuke vent.
[ link | afbeelding ]image share
Heb er een foto bij gezet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen beeld van ... had ooit een natuurkunde leraar . met baardje was ie ok , maar toen ie zonder verscheen was het lang wennen en begrijpelijk dat baardje
Ja maar een baard maakt zoveel ouder, smaak misschien ik heb het niet zo op baarden.quote:
En dan ben je 445quote:
Gewoon thuis.quote:
Maanden..quote:
Gefeliciteerd en proostquote:
Oeh welke?quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.Ik wist wat er zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wel ooit met mijn blote voeten in de sneeuw gestaan. Dat gaf een heerlijke warme tinteling, maar mijn hele lijf ?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan spat alles eruit, dat lijkt me niet de bedoeling
Er is maar 1 manier om er achter te komen of het bevaltquote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel ooit met mijn blote voeten in de sneeuw gestaan. Dat gaf een heerlijke warme tinteling, maar mijn hele lijf ?
Mja, maar dat is niet echt koudquote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
In een koud bad als je net de sauna uit komtHeerlijk
Ja ik lees het welquote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om er achter te komen of het bevalt
Brrrrrrrrrquote:Op donderdag 12 december 2024 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor jou
Maar dat geldt voor mij ook
U leest het hier
Niet met ijs inderdaad neequote:
Ik lees je Wim Hoffiaanse avonturen graag terugquote:Op donderdag 12 december 2024 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor jou
Maar dat geldt voor mij ook
U leest het hier
Als, danquote:Op donderdag 12 december 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees je Wim Hoffiaanse avonturen graag terug
Achteraf is het lekker ja. Maar het dompelen zelf...quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
In een koud bad als je net de sauna uit komtHeerlijk
Nou ja zegquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag ook geen ijs meenemen daar
[ afbeelding ]
Ja, ben mquote:
Ik niet.quote:
Jij ging wat aan je ritme doen toch?quote:
ik ben weer precies op tijd geloof ik; even teruglezenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ging wat aan je ritme doen toch?
Gaat nog niet zo goed.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben weer precies op tijd geloof ik; even teruglezen
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Vannacht ruim 15 uur geslapen, volgens mij had ik wat in te halen.
O jee ...quote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat nog niet zo goed.
[..]
Het is 2x zo lang dan dat ik normaal slaap.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ...
Wel lekker een keertje zo lang slapen
2? 3 hierquote:Op donderdag 12 december 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 2x zo lang dan dat ik normaal slaap.
Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 2x zo lang dan dat ik normaal slaap.
Als het bij deze keer blijft niet veel maar ik wil wel een normaal slaapritme hebben.quote:
Dan gewoon de wekker zetten.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het bij deze keer blijft niet veel maar ik wil wel een normaal slaapritme hebben.
Wekker zetten op een vaste tijd en dan ook echt op gaan staan, zelfs al ben je nog moequote:Op donderdag 12 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het bij deze keer blijft niet veel maar ik wil wel een normaal slaapritme hebben.
Ja maar dan moet ik er wel wakker van worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wekker zetten op een vaste tijd en dan ook echt op gaan staan, zelfs al ben je nog moe
Ja daar is een wekker voor he?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik er wel wakker van worden.
Die had ik gezet maar ben er dwars doorheen geslapen.quote:
Waarom zet je een wekker? Slaap lekker door kan jou het schelen. En door de wekker heen slapen is gelul.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik gezet maar ben er dwars doorheen geslapen.
Zo'n gelul is dat niet, 2 wektijden op mijn wekker en 2x op mijn tablet ingesteld.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zet je een wekker? Slaap lekker door kan jou het schelen. En door de wekker heen slapen is gelul.
Oorarts een idee ?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n gelul is dat niet, 2 wektijden op mijn wekker en 2x op mijn tablet ingesteld.
Je zou het bijna gaan denken idd.quote:
Ik krijg toch elke keer een hartverknettering als mijn alarm afgaat. En dat is een aardig niet zo hard deuntjequote:Op donderdag 12 december 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken idd.
Ik moet op mijn tablet bepaalde handelingen uitvoeren voordat de wekker uitgaat, dat is irritant maar werkt wel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg toch elke keer een hartverknettering als mijn alarm afgaat. En dat is een aardig niet zo hard deuntje
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet op mijn tablet bepaalde handelingen uitvoeren voordat de wekker uitgaat, dat is irritant maar werkt wel.
Je hebt ook wekkers die een deel van zichzelf afschieten.. moet je uit bed om 'm te pakkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet op mijn tablet bepaalde handelingen uitvoeren voordat de wekker uitgaat, dat is irritant maar werkt wel.
Ik werd er niet wakker van.quote:
Je kan ook blijven liggen. Zie het nut niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt ook wekkers die een deel van zichzelf afschieten.. moet je uit bed om 'm te pakken
Is dat de reden dat je zonder werk zitquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd er niet wakker van.
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je zonder werk zit
quote:
Hetequote:
Zwart als roetquote:
Eendquote:Op vrijdag 13 december 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.
Ik had op mijn werk gelukkig geen vaste werktijden.
Met een appelkoekquote:
Daar hou ik dan weer niet zo vanquote:
Zoveel lekkers voor bij de koffiequote:
Banketstaaf past wel bij deze tijd van het jaarquote:
Voor Sinterklaas had je die speculaas staven , die waren ook lekker, banketstaaf ook trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:53 schreef 444 het volgende:
[..]
Banketstaaf past wel bij deze tijd van het jaar
Dat moet je niet te vaak eten iddquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas had je die speculaas staven , die waren ook lekker, banketstaaf ook trouwens![]()
Ik koop het alleen niet
Apfelstrudel van de Lidl is ook wel lekkerquote:
Heb je al wilde plannen gemaakt?quote:
Verder niet. Lekker rustig aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je al wilde plannen gemaakt?
Wat bedoel je?quote:
Jep. Ben er wel aan toe...quote:
Vast wel idd.quote:
quote:
Misquote, had deze moeten zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:36 schreef StevenHyde het volgende:
Hier op kantoor liggen nog 2 zakken pepernoten. Die moeten op (van mij).
Jij rustig?quote:
Hoe laat was je uit bed?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan ik jullie nooit eens even alleen laten.
Wie zegt dat ik er al uit ben?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er al uit ben?
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er al uit ben?
Pciesquote:
Gaat vooruit dus!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik weet niet meer hoe laat, iig wel op een wat normalere tijd.
Hehe, pas op je.quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:23 schreef pullup het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je nog geen zonnetje gezien kan hebben deze week maar dat geld wel voor iedereen
quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hehe, pas op je.
Heb hier toch wel een minuut of 10 wat zon gehad
Mazzelaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hehe, pas op je.
Heb hier toch wel een minuut of 10 wat zon gehad
uitwaaien pakketjes zoekenquote:Op vrijdag 13 december 2024 15:51 schreef pullup het volgende:
Ik moet het met vitamine D pilletjes doen![]()
Ga morgenmiddag uitwaaien op het strand
Voorzichtigquote:
Zonnetje?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:23 schreef pullup het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je nog geen zonnetje gezien kan hebben deze week maar dat geld wel voor iedereen
En hoeveel badeendjes zijn dat?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonnetje?![]()
2 miljoen-triljoen-triljoen kilo een zonnetje?
De zon weegt even veel als 330.000 aardbollen.
Werkt net zoals schaapjes tellenquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hoeveel badeendjes zijn dat?
Verstandigquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik doe niets meer nu ik het weet![]()
Stel je voor
Pas maar op danquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:45 schreef engine het volgende:
[..]
Verstandigik moet nog wel een stukje fietsen
Dat zal ik vanavond dan maar eens proberen.quote:
Misschien helpt hetquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond dan maar eens proberen.
Zooo jij hebt lekker uitgeslapenquote:
Was het maar zo feestquote:
Haha ja, die eend doet het geloof ikquote:
Ja die kan het wel, en is er niet blij meequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, die eend doet het geloof ik
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kan het wel, en is er niet blij mee
Vanmorgen weer zo lang geslapen?quote:
Gelukkig niet.quote:
Mooi dan toch.quote:
's morgens nog even blijven liggen en wat tv kijken vind ik nog wel eens lekker. Met laat wakker worden is mijn ritme naar de klote.quote:
Ja en als je daar gevoelig voor bent is dat helemaal kudt,quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
's morgens nog even blijven liggen en wat tv kijken vind ik nog wel eens lekker. Met laat wakker worden is mijn ritme naar de klote.
Vroeger had ik daar geen last van maar ik ben geen 18 meer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je daar gevoelig voor bent is dat helemaal kudt,
Maar een enkelijk keer is niet erg, je lijf zal het echt nodig hebben.
Niet? Oeps dan is het helemaal uitkijken geblazen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger had ik daar geen last van maar ik ben geen 18 meer.
Hey Deisyy, helaas de winter moet nog beginnenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het al bijna lente? Dit is toch geen temperatuur voor een normaal mens
Gelukkig ben ik zelf altijd het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy, helaas de winter moet nog beginnen
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf altijd het zonnetje in huis
KIjk dat scheeltquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf altijd het zonnetje in huis
Ben je aan het lijnen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een deal met mezelf, als de de rijst skip bij mijn eten, mag ik bij de koffie een extra groot stuk amandelletter
quote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]nee
In het kader van de Dubaibollentest, die ik met een collega doe, heb ik afgelopen week 3 Dubaibollen op. In januari is het weer klaar.
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bolquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Is wel een hype he dat dubai gebeuren, ik heb nog geen stukje gehad. Als ik zie wat dat kost niet normaal
Gewoon genept dus?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bol
[ afbeelding ]
Daarna had ik er eentje van de kraam hier in het centrum, die was heerlijk, lekker veel pistachecreme en goud bovenop![]()
[ afbeelding ]
En de laatste was van de kraam van de broer van Monique (wie kent haar niet) Westenberg. Een heerlijke knapperige bol met iets minder vulling.
[ afbeelding ]
Bij die eerste wel ja, vandaar dat die zo 'goedkoop' wasquote:
Zie nu die andere twee pasquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij die eerste wel ja, vandaar dat die zo 'goedkoop' was![]()
Voor de andere betaalde ik Ī4,00 en Ī4,50
Omdat pistache duur is, maar vooral omdat het een hype isquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie nu die andere twee pas![]()
Wat een geld he, wilde laatste een reep halen voor mijn zus bijna 14 euro voor een klein reepje
Waarom zijn die dubai dingen toch zo duur
Ik denk vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat pistache duur is, maar vooral omdat het een hype is
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook nietsquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bol
[ afbeelding ]
Daarna had ik er eentje van de kraam hier in het centrum, die was heerlijk, lekker veel pistachecreme en goud bovenop![]()
[ afbeelding ]
En de laatste was van de kraam van de broer van Monique (wie kent haar niet) Westenberg. Een heerlijke knapperige bol met iets minder vulling.
[ afbeelding ]
Wij doen gewoon niet mee aan hype's.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar het lijkt me ook niets
Dat kloptquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij doen gewoon niet mee aan hype's.
Ook niet van Dunai chocolade en Dubai ijs?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Msschien bezorgen ze ook aan huisquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij doen gewoon niet mee aan hype's.
Nopequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet van Dunai chocolade en Dubai ijs?
Het is ook meer als een grapje met een collega begonnen, maar ik moet zeggen dat ik ze best lekker vind, de goede danquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die tweede zag er wel lekker uitquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook meer als een grapje met een collega begonnen, maar ik moet zeggen dat ik ze best lekker vind, de goede dan
Dat was ie ookquote:
Wat is het dan? Iets met vulling ofzo? Ook niet meegekregen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet van Dunai chocolade en Dubai ijs?
Die heb ik wel een keer gekocht voor mijn zoon( dat leek hem wel wat) maar zelf niet geproefd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ie ook![]()
De crompouce hype heb ik dan wel weer overgeslagen.
ik hou wel van ijs maar geen idee wat het is . ff googelenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is het dan? Iets met vulling ofzo? Ook niet meegekregen.
Chocolade met pistachecreme erin en in die creme zit dan van kanefe, van dat crispy spul wat ook vaak om baklava zit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Okay mij niet bellenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade met pistachecreme erin en in die creme zit dan van kanefe, van dat crispy spul wat ook vaak om baklava zit.
Ik voelde ook geen behoefte daaraan mee te doen, terwijl ik een goede tompouce wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gekocht voor mijn zoon( dat leek hem wel wat) maar zelf niet geproefd.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat pistache duur is, maar vooral omdat het een hype is
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde ook geen behoefte daaraan mee te doen, terwijl ik een goede tompouce wel kan waarderen.
Het kan wel weer sinds gisterenquote:
Wtfquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel![]()
Maar de dubai hype kende ik niet
Was je je nummer kwijt dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Het kan wel weer sinds gisterenheb na 2 maanden eindelijk mijn eigen nummer weer terug
Koop er morgen eentje, maar dan moet je hier wel even laten weten wat je ervan vond.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
WtfIk heb blijkbaar wat gemist met deze rage
Ja was in Argentinië m'n telefoon kwijtgeraaktquote:
Balen van je telefoon, kon je hem niet claimen bij je reisverzekering of die van de baas?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was in Argentinië m'n telefoon kwijtgeraaktDus toen heb ik de simkaart geblokkeerd en bij thuiskomst weer een nieuwe aangevraagd. En nieuwe telefoon gekocht
Ik ga er zeker eentje kopen. Eerst eens kijken bij mijn favo ijs/chocola tentje aan de overkant waar ik altijd pistache ijsjes haal. Die had altijd stoere verhalen over dat hij zijn noten er voor uit Iran liet komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop er morgen eentje, maar dan moet je hier wel even laten weten wat je ervan vond.
Incl. fotoverslag
Daar staan natuurlijk de mooiste pistachebomen, met een beetje geluk heeft die tent kwaliteitsdubaibolquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er zeker eentje kopen. Eerst eens kijken bij mijn favo ijs/chocola tentje aan de overkant waar ik altijd pistache ijsjes haal. Die had altijd stoere verhalen over dat hij zijn noten er voor uit Iran liet komen
Dat zou ik nog eens kunnen kijken. Eigenlijk nog niet uitgezocht.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen van je telefoon, kon je hem niet claimen bij je reisverzekering of die van de baas?
Wel lekker weer een nieuwe telefoon. Tebbie gekocht?
Vaak heb je wel een eigen risico, maar het is altijd de moeite om het even uit te zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou ik nog eens kunnen kijken. Eigenlijk nog niet uitgezocht.
Samsung Galaxy S24. Ik ben er helemaal fan van al
Heb het zelf nog niet gehad maar iets met pistache noten vullingquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Sweet. Babyeendjes hondje rijden.quote:
Leuk niet. Zus vandaag ablatie gehad. Als het goed is mag ze zo naar huis.quote:
Friesendland is waar hij gaat verblijvenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh als het maar naar een warm land is dan.
Daar kun je ook lekker vakantie vieren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Friesendland is waar hij gaat verblijven
Ook weer wel leuk toch? Hopelijk heeft ze er veel aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk niet. Zus vandaag ablatie gehad. Als het goed is mag ze zo naar huis.
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Mag je zelf kiezen of is het een traditioneel pakket?
ja als het helpt zeer zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer wel leuk toch? Hopelijk heeft ze er veel aan
Dat kan ook leuk zijn. Ik heb weer punten om iets uit te kiezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfde
Laat eens zien dan ... je hebt er vast wel een foto van danquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfde
Ik vind het wel leuk, maar leuker was het als er iets meer variatie in zatquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn. Ik heb weer punten om iets uit te kiezen.
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar leuker was het als er iets meer variatie in zat
Uiteraard, da’s ook traditiequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat eens zien dan ... je hebt er vast wel een foto van dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieGoed noodpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieDoet me aan die van vorig jaar denken iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet me aan die van vorig jaar denken idd
Kom je wel even mee door 🤣quote:
alles wordt duurder, maar kerstpakket groeit niet mee ...quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:01 schreef D. het volgende:
Beetje magerder alleen
Het pakket, niet alleen ik
Marc zal trots op je zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, moet ik nog even pinnen, en dan ben ik er helemaal klaar voor
De banken laten in januari weten hoeveel er gepind moet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat alleen is natuurlijk al een goede reden om het te doen
Handig voor de inbrekers dat ze weten hoeveel ze kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De banken laten in januari weten hoeveel er gepind moet worden
Dat zeker. Al zal dat als je dagen niets heb gehad ook lekker smakenquote:
Ow, dat beslissen zij?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De banken laten in januari weten hoeveel er gepind moet worden
Precies, vanaf dat moment kunnen ze hun slag slaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Handig voor de inbrekers dat ze weten hoeveel ze kunnen verwachten.
Zoiets hoorde ik vandaag ja, mensen hadden de vraag hoeveel contant ze dan in huis moesten hebben, de banken hadden gereageerd dat ze dat later zouden laten wetenquote:
Even rekenen wat ze daadwerkelijk op voorraad hebben zeker, anders krijgen ze problemenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik vandaag ja, mensen hadden de vraag hoeveel contant ze dan in huis moesten hebben, de banken hadden gereageerd dat ze dat later zouden laten weten
Ik had geen plannen in die richtingquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie een noodrantsoen/-pakket aanleggen?
En zo ja, wat halen jullie in huis?
Jij denkt ook dat het paniekzaaierij is, ik ook hoor, loop ook niet zo hard, maar heb toch 6 flessen water bij de boodschappen besteld, voor het geval datquote:
6 flessen? Er wordt geadviseerd 3 liter pp per dag voor 3 dagenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat het paniekzaaierij is, ik ook hoor, loop ook niet zo hard, maar heb toch 6 flessen water bij de boodschappen besteld, voor het geval dat
Zeg, paniekzaaiertquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
6 flessen? Er wordt geadviseerd 3 liter pp per dag voor 3 dagen
Ik dacht 3 flessen p.p. pd voor 48 uur, ik ga gewoon veel slapenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
6 flessen? Er wordt geadviseerd 3 liter pp per dag voor 3 dagen
Zouden ze het zo timen dat het in het weekend is?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht 3 flessen p.p. pd voor 48 uur, ik ga gewoon veel slapen
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieEn hoeveel daarvan ga je ook opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meer, hoeveel gooi je weg?stupidity has become as common as common sense was before
Hoezo, ik zie alleen maar lekkere dingen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan ga je ook opeten?
Of meer, hoeveel gooi je weg?
75% geef ik wegquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan ga je ook opeten?
Of meer, hoeveel gooi je weg?
Ik denk dat er niets te werken valt, want er is dan ook geen stroom.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zouden ze het zo timen dat het in het weekend is?
Jij leest ook elders mee zie ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waterglas van maily is halfvol
Dan hopelijk een 18 liter glasquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waterglas van maily is halfvol
Bruine bonen, heel veel bruine bonenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie een noodrantsoen/-pakket aanleggen?
En zo ja, wat halen jullie in huis?
O ja, met maar één biertjequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt!
D. in 40+ / [40+ SC #5250] Op naar het weekend!
Eh nee, dit is het enige topic wat ik open heb staanquote:
Ook geen stroom?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets te werken valt, want er is dan ook geen stroom.
Kwam van de week in ONZ ter sprakequote:Op vrijdag 13 december 2024 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, dit is het enige topic wat ik open heb staan
Vertel!
Toiletpapier ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Bruine bonen, heel veel bruine bonen
Heb ik alquote:
Water kan prima zonder stroom, is soms vaak beter zelfsquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ook geen stroom?
Zit je dan, met je water
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Water kan prima zonder stroom, is soms vaak beter zelfs
Ik heb mijn water ook meestal puurquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Water kan prima zonder stroom, is soms vaak beter zelfs
Dat is liefquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
De dames van de receptie van de zorginstelling even verderop
Waarom doet hij dat? Er zijn genoeg mensen die daar heel paniekerig van worden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
Lekkere paniekzaaier is die Rutte nu ja
Niet alleen Rutte. Op de site van defensie staat het ook. Al voor Rutten van de week sprakquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
Lekkere paniekzaaier is die Rutte nu ja
Psychologisch echt heel domquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat? Er zijn genoeg mensen die daar heel paniekerig van worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige mensen zijn echt ziek in hun hoofd
Mooi die slaan we dan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk voor je de inhoud van de spoiler gaat lezen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |