Ik las aardig en chanantquote:Op donderdag 12 december 2024 20:10 schreef 444 het volgende:
Misschien is ie privé wel heel aardig en charmant
Niet, ze zitten nog in de catacombenquote:
Wat is chanantquote:
Begint om 21 uur.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet, ze zitten nog in de catacomben
Zag dr gisteren nog in een film voorbij komenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze leeft nog steeds, dit is de beste Shirley
Die is ook zeker tofquote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag dr gisteren nog in een film voorbij komen
Bassie klinkt ook aardig
op de Ziggo...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:28 schreef 444 het volgende:
[..]
Begint om 21 uur.
Maar waar zenden ze het uit?
Ah, vandaar dat ik het niet kan vindenquote:
op het gratis kanaal ... misschienquote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef 444 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet kan vinden
Zonder die baard was het best een leuke vent.quote:
Geen beeld van ... had ooit een natuurkunde leraar . met baardje was ie ok , maar toen ie zonder verscheen was het lang wennen en begrijpelijk dat baardjequote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder die baard was het best een leuke vent.
Helaas.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
op het gratis kanaal ... misschien
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder die baard was het best een leuke vent.
[ link | afbeelding ]image share
Heb er een foto bij gezet.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen beeld van ... had ooit een natuurkunde leraar . met baardje was ie ok , maar toen ie zonder verscheen was het lang wennen en begrijpelijk dat baardje
Ja maar een baard maakt zoveel ouder, smaak misschien ik heb het niet zo op baarden.quote:
En dan ben je 445quote:
Gewoon thuis.quote:
Maanden..quote:
Gefeliciteerd en proostquote:
Oeh welke?quote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.Ik wist wat er zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wel ooit met mijn blote voeten in de sneeuw gestaan. Dat gaf een heerlijke warme tinteling, maar mijn hele lijf ?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan spat alles eruit, dat lijkt me niet de bedoeling
Er is maar 1 manier om er achter te komen of het bevaltquote:Op donderdag 12 december 2024 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel ooit met mijn blote voeten in de sneeuw gestaan. Dat gaf een heerlijke warme tinteling, maar mijn hele lijf ?
Mja, maar dat is niet echt koudquote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
In een koud bad als je net de sauna uit komtHeerlijk
Ja ik lees het welquote:Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om er achter te komen of het bevalt
Brrrrrrrrrquote:Op donderdag 12 december 2024 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor jou
Maar dat geldt voor mij ook
U leest het hier
Niet met ijs inderdaad neequote:
Ik lees je Wim Hoffiaanse avonturen graag terugquote:Op donderdag 12 december 2024 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor jou
Maar dat geldt voor mij ook
U leest het hier
Als, danquote:Op donderdag 12 december 2024 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees je Wim Hoffiaanse avonturen graag terug
Achteraf is het lekker ja. Maar het dompelen zelf...quote:Op donderdag 12 december 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
In een koud bad als je net de sauna uit komtHeerlijk
Nou ja zegquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag ook geen ijs meenemen daar
[ afbeelding ]
Ja, ben mquote:
Ik niet.quote:
Jij ging wat aan je ritme doen toch?quote:
ik ben weer precies op tijd geloof ik; even teruglezenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ging wat aan je ritme doen toch?
Gaat nog niet zo goed.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben weer precies op tijd geloof ik; even teruglezen
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Vannacht ruim 15 uur geslapen, volgens mij had ik wat in te halen.
O jee ...quote:Op donderdag 12 december 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat nog niet zo goed.
[..]
Het is 2x zo lang dan dat ik normaal slaap.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ...
Wel lekker een keertje zo lang slapen
2? 3 hierquote:Op donderdag 12 december 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 2x zo lang dan dat ik normaal slaap.
Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 2x zo lang dan dat ik normaal slaap.
Als het bij deze keer blijft niet veel maar ik wil wel een normaal slaapritme hebben.quote:
Dan gewoon de wekker zetten.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het bij deze keer blijft niet veel maar ik wil wel een normaal slaapritme hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |