Chocolade met pistachecreme erin en in die creme zit dan van kanefe, van dat crispy spul wat ook vaak om baklava zit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is het dan? Iets met vulling ofzo? Ook niet meegekregen.
Okay mij niet bellenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chocolade met pistachecreme erin en in die creme zit dan van kanefe, van dat crispy spul wat ook vaak om baklava zit.
Ik voelde ook geen behoefte daaraan mee te doen, terwijl ik een goede tompouce wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gekocht voor mijn zoon( dat leek hem wel wat) maar zelf niet geproefd.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat pistache duur is, maar vooral omdat het een hype is
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voelde ook geen behoefte daaraan mee te doen, terwijl ik een goede tompouce wel kan waarderen.
Het kan wel weer sinds gisterenquote:
Wtfquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een Dubaibol van 2,95, die was niet te vreten en in plaats van de crispy kanefe zat er fijne vermicelli in de bol
[ afbeelding ]
Daarna had ik er eentje van de kraam hier in het centrum, die was heerlijk, lekker veel pistachecreme en goud bovenop![]()
[ afbeelding ]
En de laatste was van de kraam van de broer van Monique (wie kent haar niet) Westenberg. Een heerlijke knapperige bol met iets minder vulling.
[ afbeelding ]
Nu welquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel![]()
Maar de dubai hype kende ik niet
Was je je nummer kwijt dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Het kan wel weer sinds gisterenheb na 2 maanden eindelijk mijn eigen nummer weer terug
Koop er morgen eentje, maar dan moet je hier wel even laten weten wat je ervan vond.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
WtfIk heb blijkbaar wat gemist met deze rage
Ja was in Argentinië m'n telefoon kwijtgeraaktquote:
Balen van je telefoon, kon je hem niet claimen bij je reisverzekering of die van de baas?quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was in Argentinië m'n telefoon kwijtgeraaktDus toen heb ik de simkaart geblokkeerd en bij thuiskomst weer een nieuwe aangevraagd. En nieuwe telefoon gekocht
Ik ga er zeker eentje kopen. Eerst eens kijken bij mijn favo ijs/chocola tentje aan de overkant waar ik altijd pistache ijsjes haal. Die had altijd stoere verhalen over dat hij zijn noten er voor uit Iran liet komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop er morgen eentje, maar dan moet je hier wel even laten weten wat je ervan vond.
Incl. fotoverslag
Daar staan natuurlijk de mooiste pistachebomen, met een beetje geluk heeft die tent kwaliteitsdubaibolquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er zeker eentje kopen. Eerst eens kijken bij mijn favo ijs/chocola tentje aan de overkant waar ik altijd pistache ijsjes haal. Die had altijd stoere verhalen over dat hij zijn noten er voor uit Iran liet komen
Dat zou ik nog eens kunnen kijken. Eigenlijk nog niet uitgezocht.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen van je telefoon, kon je hem niet claimen bij je reisverzekering of die van de baas?
Wel lekker weer een nieuwe telefoon. Tebbie gekocht?
Vaak heb je wel een eigen risico, maar het is altijd de moeite om het even uit te zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou ik nog eens kunnen kijken. Eigenlijk nog niet uitgezocht.
Samsung Galaxy S24. Ik ben er helemaal fan van al
Heb het zelf nog niet gehad maar iets met pistache noten vullingquote:Op vrijdag 13 december 2024 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is het dan? Iets met vulling ofzo? Ook niet meegekregen.
Sweet. Babyeendjes hondje rijden.quote:
Leuk niet. Zus vandaag ablatie gehad. Als het goed is mag ze zo naar huis.quote:
Friesendland is waar hij gaat verblijvenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh als het maar naar een warm land is dan.
Daar kun je ook lekker vakantie vieren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Friesendland is waar hij gaat verblijven
Ook weer wel leuk toch? Hopelijk heeft ze er veel aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk niet. Zus vandaag ablatie gehad. Als het goed is mag ze zo naar huis.
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Mag je zelf kiezen of is het een traditioneel pakket?
ja als het helpt zeer zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer wel leuk toch? Hopelijk heeft ze er veel aan
Dat kan ook leuk zijn. Ik heb weer punten om iets uit te kiezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfde
Laat eens zien dan ... je hebt er vast wel een foto van danquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Heel traditioneel, al jaren ongeveer hetzelfde
Ik vind het wel leuk, maar leuker was het als er iets meer variatie in zatquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn. Ik heb weer punten om iets uit te kiezen.
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar leuker was het als er iets meer variatie in zat
Uiteraard, da’s ook traditiequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat eens zien dan ... je hebt er vast wel een foto van dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieGoed noodpakketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieDoet me aan die van vorig jaar denken iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Uiteraard, da’s ook traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet me aan die van vorig jaar denken idd
Kom je wel even mee door 🤣quote:
alles wordt duurder, maar kerstpakket groeit niet mee ...quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:01 schreef D. het volgende:
Beetje magerder alleen
Het pakket, niet alleen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |