SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het binnenkomen van JustinK voelde voor Greys als het net op het nippertje vinden van een oplaadpunt voor de bijna lege electrische auto, met nog 5 km te gaan. Zo'n enorme opluchting
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Het binnenkomen van JustinK voelde voor Greys als het net op het nippertje vinden van een oplaadpunt voor de haar bijna lege electrische auto, met nog 5 km te gaan. Zo'n enorme opluchting![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Het binnenkomen van JustinK voelde voor Greys als het net op het nippertje vinden van een oplaadpunt voor de bijna lege electrische auto, met nog 5 km te gaan. Zo'n enorme opluchtingHerkenbare situatie!
![]()
Huhquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Het binnenkomen van JustinK voelde voor Greys als het net op het nippertje vinden van een oplaadpunt voor de bijna lege electrische auto, met nog 5 km te gaan. Zo'n enorme opluchting![]()
Nee omdat ik eroverheen ging
Oja hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:01 schreef JustinK het volgende:
Zijn jullie allemaal zo blij me te zien?
* gebrokenglas maakt zich niet heel veel zorgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolkt JustinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oooo, nu snap ik het - die monitor cijfers in de OP geeft echt de actuele stand aan, als je F5 doet.
Dat zie ik nu pas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wist je niet?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oooo, nu snap ik het - die monitor cijfers in de OP geeft echt de actuele stand aan, als je F5 doet.
Dat zie ik nu pas![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat zie ik nu pas![]()
Maar greys loopt nu met 5 punten voor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar greys loopt nu met 5 punten voor
Ik moet elke keer een script aftrappen.. En dat ding heeft moeite alle laatste posts op te halen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja... zo bleef de update van Monitor de moeite waardAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, daar ben ik nog steeds niet achter.quote:
En ik draai dit op meerdere servers, en op elke server exact hetzelfde gedrag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vreemd...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nog steeds niet achter.
En ik draai dit op meerdere servers, en op elke server exact hetzelfde gedrag.![]()
Latest post entry retrieved:
2725631 215849658 JustinK donderdag 12 december 2024 @ 20:02:04 1734030124Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je natte nog gevraagd ?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nog steeds niet achter.
En ik draai dit op meerdere servers, en op elke server exact hetzelfde gedrag.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, niet meer aan toegekomen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kuiken !quote:Op donderdag 12 december 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet meer aan toegekomen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Nattekatquote:Op donderdag 12 december 2024 20:08 schreef JustinK het volgende:
Heb je gevraagd of ze een natte heeft?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-12 20:02:04
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2202 178 195 9344 0.24
2 FreshFruit 976 21 195 2409 0.41
3 Dr.Mikey 388 40 37 748 0.52
4 mario390 344 13 20 555 0.62
5 KillemWieft 309 70 10 365 0.85
6 hemarookworst 288 12 11 1259 0.23
7 AardappelSchotel 198 28 3 1127 0.18
8 HappyCharly 190 35 0 935 0.20
9 greysbones 186 22 45 1894 0.10
10 gebrokenglas 181 24 4 1762 0.10
11 Pinnenmutske 131 7 10 872 0.15
12 MizzezAmy 100 12 3 666 0.15
13 kree 95 0 0 208 0.46
14 Soury 93 1 0 170 0.55
15 ToT 89 11 12 1550 0.06
16 loveyoulongtime 84 16 0 434 0.19
17 444 77 0 0 3182 0.02
18 mascara-klodder 71 0 0 156 0.46
19 Lovely 63 0 1 1658 0.04
20 ieniminimuis 63 7 31 797 0.08Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Greys loopt echt voor, inderdaad. Oké.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn normale cola is op.
Ik heb nog van die kleine flesjes Jumbo cola voor in de auto.
Maar beter nu even overstappen op een sapje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yep.quote:
Ik ga nu iets zeggen waarvan je net moet doen alsof je het niet gelezen hebt.
Ik ga minderen met de koffie.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nanananana, ik heb niets gehoord of gelezenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep.
![]()
![]()
In sapquote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep.
zit heel veel suiker
Ja, thee heeft ook best wel wat caffeine dacht ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat theïne hetzelfde is hèAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet hetzelfde, wel vergelijkbaarquote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat theïne hetzelfde is hè
Maar niet in elke thee, zit theine![]()
![]()
Tenzij hij groene thee gaat drinkenquote:
Blijft het om het evenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. Het beste is water. Maarja, water is niks. Zit geen smaak aan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verandering van spijs doet horenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Weer eens wat anders dan een banaan![]()
![]()
I knowquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet hetzelfde, wel vergelijkbaar
Maar niet in elke thee, zit theine
Maar de meeste mensen drinken oickwick
Ja dit soort shit is waarom ik gezond eten en drinken een tijd had opgegeven; alles is slecht voor je!quote:![]()
![]()
Ik ook, maar niet de hele dagquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know
Maar de meeste mensen drinken oickwick![]()
![]()
* gebrokenglas schenkt zichzelf een heerlijke groene thee in.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenzij hij groene thee gaat drinken
Blijft het om het even
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe je er Citroen inquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Het beste is water. Maarja, water is niks. Zit geen smaak aan.
Air up een optie?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Het beste is water. Maarja, water is niks. Zit geen smaak aan.![]()
Vertrouwd merkquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know
Maar de meeste mensen drinken Pickwick.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet best veel thee drinken om dezelfde hoeveelheid cafeïne binnen te krijgen als een kopje koffieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is dat iets met een koolzuurpatroon en water, en zo'n apparaatje om dat te mengen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk gewoon wat natuurlijk isquote:Op donderdag 12 december 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit soort shit is waarom ik gezond eten en drinken een tijd had opgegeven; alles is slecht voor je!
Zonder suiker is onmogelijk
Mensen staan iets te ver af van de natuur
Klinkt lekker zweverig
Maar al die pakjes en zakjes zijn echt ongezondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Water, met een dingetje erop wat geur afgeeft. En dan lijkt het water anders te smakenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat iets met een koolzuurpatroon en water, en zo'n apparaatje om dat te mengen?![]()
![]()
Je weet dat dat ook gewoon gebakken lucht isquote:
Kloptquote:Op donderdag 12 december 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook gewoon gebakken lucht is![]()
![]()
Aha. Ik zal het eens checken.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Water, met een dingetje erop wat geur afgeeft. En dan lijkt het water anders te smaken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ik zal het eens checken.![]()
![]()
Jequote:Op donderdag 12 december 2024 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Ik zal het eens checken.kunt ook cafeïne vrije koffie kopen
Of waterkan vullen met gember en sinaasappelschil of munt en citroenschilTrotste mama van Ambar
Dat is ook een idee inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jekunt ook cafeïne vrije koffie kopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zelfs cafeïne vrije cola kanquote:Op donderdag 12 december 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een idee inderdaad.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowwyquote:Op donderdag 12 december 2024 20:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg een DM van een pester![]()
![]()
Je wordt gepestquote:Op donderdag 12 december 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor de pester zeg ik het hier ook, zodat iedereen het kan zien: laat me met rust.
Trotste mama van Ambar
Mag ik je een tip gevenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg een DM van een pester
Laat dat alles wat er wordt gesuggereerd buiten dts
Het is geen aanval naar jou
Maar bedoeld om het niet hierheen te halen en de sfeer goed te houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beviel de dickpic niet?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik krijg een DM van een pester
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jaquote:Op donderdag 12 december 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Van jou krijg ik alleen maar dickpics
Niet om te pesten hoor![]()
![]()
Ik ben er wel klaar mee hoor, maar moest even dit hier kwijt voordat er weer dingen verzonnen worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven
Laat dat alles wat er wordt gesuggereerd buiten dts
Het is geen aanval naar jou
Maar bedoeld om het niet hierheen te halen en de sfeer goed te houden
En nu door![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van jou vond ik wel wat verrassend![]()
![]()
Geef het door aan een mod/fa of aquote:Op donderdag 12 december 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee hoor, maar moest even dit hier kwijt voordat er weer dingen verzonnen worden.
En nu door
Ik ga terug pesten. Niemand mag frietje pesten behalve ikTrotste mama van Ambar
Ja, sommige mensen beweren dat ik voorspelbaar ben, maar af en toe weet ik nog te verrassenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van jou vond ik wel wat verrassend
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga terug pesten. Niemand mag frietje pesten behalve ik![]()
Raarrrrquote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen beweren dat ik voorspelbaar ben, maar af en toe weet ik nog te verrassenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zodanig verrassend uit de hoek komend dat sommigen zich wel eens verslikken.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen beweren dat ik voorspelbaar ben, maar af en toe weet ik nog te verrassen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, even kijken of er nog wat te snacken valt. Knakworstjes misschien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook niet gezond trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Puntjes?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, even kijken of er nog wat te snacken valt. Knakworstjes misschien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk eens in je oorquote:Op donderdag 12 december 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, even kijken of er nog wat te snacken valt. Knakworstjes misschien.![]()
![]()
Uit je rug?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net nog een punt gedrukt![]()
Ik heb net weerstaan dat ik direct een asiel ging bellen voor meer informatie over kattenTrotste mama van Ambar
Pica?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb net weerstaan dat ik direct een asiel ging bellen voor meer informatie over kattenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het was een reel https://www.instagram.com(...)MWp4OHB4b3Q4MjNleg==quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Qua raaarrrrheid bedoelde ik he![]()
![]()
![]()
![]()
ALLEMAAL raarrrrrrrquote:Op donderdag 12 december 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Of is @:AardappelSchotel ook raarrrrrr?![]()
![]()
![]()
Daar was het geen reactie opquote:Op donderdag 12 december 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Qua raaarrrrheid bedoelde ik he![]()
![]()
Maar wel lekkerquote:Op donderdag 12 december 2024 20:40 schreef Lovely het volgende:
Ik ben niet raar alleen een beetje vreemd![]()
![]()
Aaaah miep!!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een reel https://www.instagram.com(...)MWp4OHB4b3Q4MjNleg==Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ik houd niet van kattenbakken schoonmakenTrotste mama van Ambar
Je hebt van die blitse tegenwoordigquote:Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik houd niet van kattenbakken schoonmaken
Hoef je bijna niks meer te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al hoewel ik mezelf ook wel een kat en een hondje zie nemen
Trotste mama van Ambar
Klopt na een paar keer gebruiken is je kat doodquote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt van die blitse tegenwoordig
Hoef je bijna niks meer te doen
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt na een paar keer gebruiken is je kat dood![]()
Ah die kattenbakken met ingebouwde shredder idd!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt na een paar keer gebruiken is je kat dood![]()
![]()
Altijd handig!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah die kattenbakken met ingebouwde shredder idd!![]()
![]()
Dan kun je de maker wel aanklagenquote:
En dikke doekoes eisenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.ad.nl/bizar/e(...)~a1f1a354/168750646/quote:Op donderdag 12 december 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
Dochter is stik allergisch
Dus geen katten hier
Dit een optie?![]()
En je bouwt het nu af?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was gelijk bij de geboorte al zindelijk![]()
![]()
Mooie selfiequote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef ToT het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/e(...)~a1f1a354/168750646/
ff klikken dan.![]()
![]()
Och, zijn er na verlegen piemels nu ook verlegen poesjes?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
https://dierentehuisdenbosch.nl/onze-dieren/katten/miep/
Miep is een beetje verlegen![]()
Waarom kijk je in ‘s-Hertogenbosch?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
https://dierentehuisdenbosch.nl/onze-dieren/katten/miep/
Miep is een beetje verlegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar hebben ze ze met een zachte Gquote:Op donderdag 12 december 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom kijk je in ‘s-Hertogenbosch?![]()
![]()
Deze reel kwam toevallig voorbijquote:Op donderdag 12 december 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom kijk je in ‘s-Hertogenbosch?Trotste mama van Ambar
Gemiste kansquote:Op donderdag 12 december 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar hebben ze ze met een zachte G
Spinnen ze met een zachte Z
Dan is het een tekenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze reel kwam toevallig voorbij
6/10quote:Op donderdag 12 december 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gemiste kans
Spinnen ze met een zachte Z![]()
![]()
Kan je die verlegen piemels ook uit een Dierentehuis halen?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, zijn er na verlegen piemels nu ook verlegen poesjes?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gewoon uit DTSquote:Op donderdag 12 december 2024 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je die verlegen piemels ook uit een Dierentehuis halen?![]()
![]()
Waar moeten we het anders over hebben?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
Waarom gaat het nu alweer over geslachtsdelen?![]()
Puntjesquote:Op donderdag 12 december 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar moeten we het anders over hebben?
Bier?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar moeten we het anders over hebben?![]()
![]()
Het is gewoon het algoritme, want ik krijg veel dieren filmpjesquote:Trotste mama van Ambar
Ssstttquote:Op donderdag 12 december 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is gewoon het algoritme, want ik krijg veel dieren filmpjes
Het is kismetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan neem je een automatischequote:Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik houd niet van kattenbakken schoonmaken![]()
![]()
Het afvoerputjes opvanghuisquote:Op donderdag 12 december 2024 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we ook een soort dierentehuisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alle pluimages vertegenwoordigdquote:Op donderdag 12 december 2024 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we ook een soort dierentehuis![]()
Hoe kom je aan 10 uur? Afhankelijk of ik te snel rijd of de snelheidslimiet is het tussen 5 en 6 uur.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat is minstens 10 uur rijden. Dat kost je 2 dagen, heen en terug. Dat is niet erg?
Of is vliegen ook drama voor zo'n stukkie? O feestdagen natuurlijk, het zal wel superdruk zijn met de vluchten.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
We nemen dat niet mee naar hier
Dan is er straks weer gezeurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet alleen bij de puntjes is er een bij gg een afwijkingquote:Op donderdag 12 december 2024 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 10 uur? Afhankelijk of ik te snel rijd of de snelheidslimiet is het tussen 5 en 6 uur.![]()
![]()
Wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 12 december 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We nemen dat niet mee naar hier
Dan is er straks weer gezeur![]()
![]()
Niet pesten hequote:Op donderdag 12 december 2024 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we ook een soort dierentehuis![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow ik snap er weer eens niets vanquote:Op donderdag 12 december 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daar was het geen reactie op
Wie wel?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik houd niet van kattenbakken schoonmaken![]()
Tevens: goeienavond![]()
![]()
Ik ook niet!quote:Op donderdag 12 december 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow ik snap er weer eens niets van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: