Ja dit ga ik allemaal niet teruglezen (heb het tot de grote nieuwsartikels volgehouden.)
Ben een beetje te moe om zelf met een geestig fictief (of niet??? DUN DUN DUN DUNNNNNN) nieuwsartikel te komen, maar het was mooi om iedereen (weer) in levende lijve te zien. Als Groningen niet een soort Omsk van Nederland was, had nog karaoke me wel leuk geleken, maar dit is prima zo.
@peaceman ook bedankt voor je lieve woorden. 2024 bracht me veel mooie momenten en ik merk aan alles dat ik gewoon lekkerder in mn vel zit, dus ben blij dat dat ook te zien is

Ach fuck it, ik doe toch nog een krantenartikel verzinseltje, hopelijk is het wat
UTRECHTSE DISTURBED COVERBAND ZWAARGEWOND GEVONDEN NA UIT DE HAND GELOPEN AANVAL VAN ZOLDERKAMERAUTISTENOp straat speelde een Disturbed coverband de krachtige, kippenvel opwekkende coverversie van de klassieker van Simon & Garfunkel met de titel Sound of Silence. Dit viel een groep sociaal onaangepaste individuen op die, als een soort Pokemon, dezelfde uitspraken steeds leken te herhalen.
Zo luidde een van de delinquenten met de feitelijke onjuistheid 'De cover van Simon en Garfunkel is beter!', niet wetende dat zij in feite het origineel bedacht hebben. Een ander vervolgde met de vage kreet 'Nederland is een smakeloos land'. Een andere man van middelbare leeftijd, die eerst zonder broek leek te lopen, opende een magisch portaal waarin een ontelbaar aantal broeken aan de andere kant van deze parallelle wereld te zien was. Hij pakt er eentje uit de dimensie en doet hem aan op het moment dat hij de klanken van deze coversong opmerkt.
De laagdrempelige humor groeit uit tot een escalatie, als ze naar de nog spelende band toelopen en zowaar in bijna perfecte synchronisatie synoniemen van woedend uitroepen, zoals 'ziedend', 'razend' en het ietwat vulgaire 'pislink'. Ze pakken een megaverzameling van blikken bier die blijkbaar tot overmaat genuttigd zijn tijdens het luisteren van een jaarlijks radio-evenement in de laatste week van het jaar, de top 2000 geheten, waarin louter smaakvolle muziek zit met zeer welbedachte teksten als 'hey joh jip, wat kijk je sip'. Ze worden massaal gegooid naar de bandleden, om vervolgens zachte meppen te ontvangen die tot blauwe plekken leiden.
De politie heeft deze scene na een half uur pas weten tegen te houden. omdat ze niks konden zien door het constant rollen van hun ogen van alle slechte woordgrappen die de uiterst gewelddadige groep in alle vurige passie hebben uitgeroepen. Nadat de lokale autoriteiten de situatie onder controle wisten te krijgen, werden de delinquenten in een katapult teruggegooid naar hun zolderkamer, waar ze ongetwijfeld achter hun scherm hun nieuwe terroristische aanval zullen plannen.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."