Dit klinkt raarquote:Op zondag 12 januari 2025 22:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hoop dat jullie aan mij denken als je 'Hoer' hoort
Georgy porgy is anders gewoon een prima nummer.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok01 is een smakeloos land als het om toto gaat.
Het geheim is opgroeien met het Liedboek der Kerken en uit pure verveling elke zondagquote:Op zondag 12 januari 2025 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die scores met random.org gegenereerd worden.
Maar Theezakje had de twee hoogste scores op zijn naam dus die mag mijn vermoeden ontkrachten en zijn geheim delen.
Dit neem je terugquote:Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok01 is een smakeloos land als het om toto gaat.
Nee. Zeker niet beter dan Blub ik ben een vis.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Georgy porgy is anders gewoon een prima nummer.
Stuur een tikkie of iets dergelijks en Okkie betaalt onmiddellijkquote:Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Voordat iedereen naar huis ging werd er door ondergetekende nog even gedreigd, want tja een dag niet gepraat over een eventuele moord is een dag niet geleefd.
Betalen zullen jullie![]()
Te dronken om een Excel sheet te maken verder nu.
Ik heb Gale achter gelaten in de trein naar het verre oosten. Het gaat hem goed.
Een medestanderquote:Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Georgy porgy is anders gewoon een prima nummer.
Dit ja, ik houd niet van schulden open hebben staan.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Stuur een tikkie of iets dergelijks en Okkie betaalt onmiddellijk
Volgend jaar schijn ik erbij te zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 22:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had je maar bij de karaoke moeten zijn
Kan ik mooi gelijk Georgy porgy zingenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgend jaar schijn ik erbij te zijn
Dan doe ik mee als we ook Blub ik ben een vis doen.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kan ik mooi gelijk Georgy porgy zingen
Doe ik met je meequote:Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan doe ik mee als we ook Blub ik ben een vis doen.
Die 20 gaan we volgend jaar halenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 3 karaoke kamers om uit te spelen dus
Pfoe goed doel welquote:Op zondag 12 januari 2025 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die 20 gaan we volgend jaar halen
Al Blub ik ben een vis gezongen gaat worden, ga zelfs ik twijfelen over karaoke. Maar ik denk niet dat ik jullie dat kan aandoenquote:Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan doe ik mee als we ook Blub ik ben een vis doen.
Ach ik kan ook niet zingen en vind karaoke niks, maar voor Blub ik ben een vis maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Al Blub ik ben een vis gezongen gaat worden, ga zelfs ik twijfelen over karaoke. Maar ik denk niet dat ik jullie dat kan aandoen
Sure blame de NS dat je in de verkeerde trein gestapt bentquote:Op zondag 12 januari 2025 23:02 schreef alopio het volgende:
Het was weer fantastisch
Het feit dat ik nu op Schiphol ben ipv Rotterdam bewijst dat.
Damn you NS Damn you
Ik was bijna in de trein naar Maastricht gestapt. Dus het kan erger.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sure blame de NS dat je in de verkeerde trein gestapt bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |