abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216266620
_O- al die nieuwsberichten
pi_216269178
Update:

Forummers van Fok! treffen elkaar in Utrecht: Bier, chaos en verrassende wendingen

Utrecht - Wat begon als een gezellige borrel in het legendarische Oude Pothuys, draaide al snel uit op een middag vol verrassingen, gekke momenten en veel bier. Forummers van het Fok!-Forum kwamen zondag bijeen voor een langverwachte meet-up, en hoewel de avond niet helemaal volgens plan verliep, werd het allesbehalve saai.

De sfeer was aanvankelijk ongedwongen en de biertjes vloeiden rijkelijk, totdat Gale Boetticher zijn moment van onbedoelde roem kreeg. Terwijl de groep gezellig kletste en het kaarslicht de ruimte vulde, gebeurde het: Gale's kapsel vatte vlam! Een brandje op zijn hoofd zorgde voor even chaos, maar gelukkig was het snel geblust. Terwijl iedereen weer op adem kwam, konden de grappen over 'brandwerende kapsels' niet uitblijven. Gale zelf was echter opvallend kalm - een goede les in het omgaan met onverwachte vlammen!

Ondertussen werd er gespannen gekeken naar de deur. Gretz, die zich eerder had aangemeld, zou elke moment kunnen binnenkomen. Maar hij kwam niet. Niet nu, niet later, en helaas ook niet meer die middag. Waarom hij er niet was, bleef een mysterie, maar dat weerhield de rest niet van het genieten. De stemming bleef goed, ook al bleek er geen jazzmuziek te zijn zoals in de uitnodiging stond. De grote teleurstelling werd even gecompenseerd door een levendige discussie over de 'essentie' van jazz - of eigenlijk het gebrek daaraan.

Een van de gespreksthema's die de ronde deed, was Aloppio's afscheid van zijn bierwinkel. Hij vertelde met een mengeling van weemoed en opluchting over zijn beslissing om de deuren van zijn winkel voorgoed te sluiten. "Het was tijd," zei hij met een glimlach, maar je kon het gemis in zijn stem horen. Het verhaal werd goed ontvangen en leidde tot een interessante discussie over lokale biercultuur en het ondernemersleven. Aloppio zelf leek opgelucht, maar ook klaar voor nieuwe avonturen.

Isorden, altijd scherp op evenementen en met een flinke dosis sarcasme, had wel wat te zeggen over het betaalde festival in Gorinchem dat diezelfde avond plaatsvond. "Serieus, 40 euro voor een festival daar? In Gorinchem? Dat kun je toch niet maken!" riep hij, wat al snel leidde tot een verhitte discussie over ticketprijzen, 'kunstzinnigheid' en festivalgekken. Wie had gedacht dat Gorinchem zo'n hot topic zou worden?

Peaceman, een man die altijd van een goede aankoop houdt, had zijn weg naar de stad niet alleen voor bier gevonden, maar ook voor een flinke dosis retailtherapie. "Nou, Lennon heeft nu zeker genoeg nieuwe outfits, maar Diaan... ja, ik ben bang dat die een beetje buiten de boot valt," grinnikte hij, terwijl hij zijn nieuwe aankopen uitpakte. Het leek erop dat Peaceman zijn winkeldagen meer aan zijn eigen garderobe dan aan Diaan had gewijd - wat opnieuw voor veel gegrinnik zorgde.

Het werd duidelijk dat, ondanks de kleine teleurstellingen en onverwachte gebeurtenissen, de middag een groot succes was. De gesprekken gingen tot in de late uurtjes door, er werd veel gelachen en gedronken, en de Fok!-forummers maakten herinneringen die nog lang zouden blijven hangen. De volgende keer komen ze misschien wel terug, met minder kaarsen en hopelijk wat meer jazz - en wie weet, misschien met Gretz erbij.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_216269859
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Update:

Forummers van Fok! treffen elkaar in Utrecht: Bier, chaos en verrassende wendingen

Utrecht - Wat begon als een gezellige borrel in het legendarische Oude Pothuys, draaide al snel uit op een middag vol verrassingen, gekke momenten en veel bier. Forummers van het Fok!-Forum kwamen zondag bijeen voor een langverwachte meet-up, en hoewel de avond niet helemaal volgens plan verliep, werd het allesbehalve saai.

De sfeer was aanvankelijk ongedwongen en de biertjes vloeiden rijkelijk, totdat Gale Boetticher zijn moment van onbedoelde roem kreeg. Terwijl de groep gezellig kletste en het kaarslicht de ruimte vulde, gebeurde het: Gale's kapsel vatte vlam! Een brandje op zijn hoofd zorgde voor even chaos, maar gelukkig was het snel geblust. Terwijl iedereen weer op adem kwam, konden de grappen over 'brandwerende kapsels' niet uitblijven. Gale zelf was echter opvallend kalm - een goede les in het omgaan met onverwachte vlammen!

Ondertussen werd er gespannen gekeken naar de deur. Gretz, die zich eerder had aangemeld, zou elke moment kunnen binnenkomen. Maar hij kwam niet. Niet nu, niet later, en helaas ook niet meer die middag. Waarom hij er niet was, bleef een mysterie, maar dat weerhield de rest niet van het genieten. De stemming bleef goed, ook al bleek er geen jazzmuziek te zijn zoals in de uitnodiging stond. De grote teleurstelling werd even gecompenseerd door een levendige discussie over de 'essentie' van jazz - of eigenlijk het gebrek daaraan.

Een van de gespreksthema's die de ronde deed, was Aloppio's afscheid van zijn bierwinkel. Hij vertelde met een mengeling van weemoed en opluchting over zijn beslissing om de deuren van zijn winkel voorgoed te sluiten. "Het was tijd," zei hij met een glimlach, maar je kon het gemis in zijn stem horen. Het verhaal werd goed ontvangen en leidde tot een interessante discussie over lokale biercultuur en het ondernemersleven. Aloppio zelf leek opgelucht, maar ook klaar voor nieuwe avonturen.

Isorden, altijd scherp op evenementen en met een flinke dosis sarcasme, had wel wat te zeggen over het betaalde festival in Gorinchem dat diezelfde avond plaatsvond. "Serieus, 40 euro voor een festival daar? In Gorinchem? Dat kun je toch niet maken!" riep hij, wat al snel leidde tot een verhitte discussie over ticketprijzen, 'kunstzinnigheid' en festivalgekken. Wie had gedacht dat Gorinchem zo'n hot topic zou worden?

Peaceman, een man die altijd van een goede aankoop houdt, had zijn weg naar de stad niet alleen voor bier gevonden, maar ook voor een flinke dosis retailtherapie. "Nou, Lennon heeft nu zeker genoeg nieuwe outfits, maar Diaan... ja, ik ben bang dat die een beetje buiten de boot valt," grinnikte hij, terwijl hij zijn nieuwe aankopen uitpakte. Het leek erop dat Peaceman zijn winkeldagen meer aan zijn eigen garderobe dan aan Diaan had gewijd - wat opnieuw voor veel gegrinnik zorgde.

Het werd duidelijk dat, ondanks de kleine teleurstellingen en onverwachte gebeurtenissen, de middag een groot succes was. De gesprekken gingen tot in de late uurtjes door, er werd veel gelachen en gedronken, en de Fok!-forummers maakten herinneringen die nog lang zouden blijven hangen. De volgende keer komen ze misschien wel terug, met minder kaarsen en hopelijk wat meer jazz - en wie weet, misschien met Gretz erbij.
Was gewoon alvast voorsorteren op I'm On Fire bij de karaoke
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zondag 12 januari 2025 @ 19:29:18 #154
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_216271070
Wat een heerlijke reacties hier! Ik had er ook wel bij willen zijn maar had voor zaterdag al een complete dag gepland. En zoveel prikkels kan deze autist niet aan... :@

Hopelijk lukt het nog eens in de toekomst want jullie zijn fijne mensen! O+

Veel plezier nog!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_216271289
Geweldige verslagen _O_ Veel plezier nog!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  zondag 12 januari 2025 @ 21:22:20 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216272693
Bier, eten en ferme discussies.

Nadat de schorpioen in ons gezelschap de feestvreugde had verlaten, werd het niet minder stekelig. Hier en daar werden beschuldigingen over leeftijd gemaakt. Zo zou, volgens Alopio, Peaceman Woodstock 1969 hebben meegemaakt. Hoewel deze plaagstoot uit pure jaloezie komt, is de waarheid natuurlijk anders. Anders had Peaceman wel een teruglopende haarlijn gehad.
Hoewel anders gedacht, is Diaan toch overduidelijk de meest ervaren persoon aanwezig. Dit hadden de andere fokkers natuurlijk kunnen weten, want er staat niet voor niets 73 in haar foknaam. Overigens kunnen cijfers in een foknaam een vertekent beeld geven, want ok01 is, ondanks dat ze de benjamin van de groep is, zeker geen 01 jaar.
Isorden is ondertussen bezig om zijn woorden aantal op te krikken. Nu dagoduck er niet is, wil hij duidelijk winnen.
MTheBassman lijkt herboren nu hij weer op zichzelf woont en werkt. AoS, een tikkeltje onwennig in het begin, vindt al snel zijn plek en kletst lekker mee. Eensgezindheid over hoe slecht Coldplay live is mag natuurlijk niet ontbreken en 'hier gaat iets mis' is dankzij wat slordigheden in de bediening ook te horen.

Als de menukaarten uitgedeeld worden blijkt al snel dat de dames gematst worden. Daar waar ok01 percy sledge heeft, zien we Ieniminiemuis met Rod Stewart. Diaan haar James Last wordt met boegeroep ontvangen en de menu's van de mannen.... tja als zelf een menu met Marco Bakker in het Duits 1 van de opties is, weet je dat het zelfs slechter kan dan Suzan & Freek.
Burgers met en zonder augurk (deco "REM" Aoreste & mthebassman) kipsate zonder satésaus (diaan73) (of met), varkenshaassate of kaasfondue. Het kon niet op. Even zwegen de fokkers! alsof ze weer gewoon op hun zolderkamer waren. Al dan niet met broekje aan.

Na de maaltijd was het voor sommige fokkers tijd voor karaoke. MTheBassman, Diaan73 en Peaceman vertrokken echter naar huis.

Ondanks de gezelligheid en soms ferme discussies (Blub ik ben een vis of Georgy Porgy, welke is beter?) blijft iedereen zitten met die ene vraag: waar is @Gretzl ?

Als straks de karaoke is afgelopen en iedereen over een week of drie is bijgekomen van de enorme spierpijn in de kaakspieren ipv het toetsenbord zien we elkaar weer op Fok! En anders volgend jaar weer op de meet. :* O+
  zondag 12 januari 2025 @ 22:18:10 #157
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_216273483
Na de 'al besproken!' borrel was ook de karaoke een GENOT. Met zijn tienen in de booth was het veelal knus, maar net niet té knus, en het samen meekrijsen met allerlei muziek maakte de sfeer. Waar Jesus of Suburbia van Davina Michelle bleek te zijn, ik Mex met liefde kon trollen met City to City, en we afsloten met een Gelukkig Nieuwjaar zónder gong... maar dat mag de pret niet drukken. Mensen, bedankt en tot de volgende keer! :W
  Redactie Sport zondag 12 januari 2025 @ 22:20:02 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216273514
De gong kregen we al met Gwen Stefani.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 12 januari 2025 @ 22:26:12 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273624
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ziet er niet meer uit tegenwoordig
pi_216273640
Heb iets teveel bier op om een nieuwsartikel te schrijven :@
Maar wat heb ik genoten zeg _O_
Had nogal mijn twijfels voordat ik ging, maar ik vond het enorm leuk om wat fokkers in het echie te zijn. En zo sociaal ongemakkelijk zijn jullie allemaal absoluut niet :*. Voor de karaoke gangers wil ik nog wel even mn excuses aanbieden voor De Vlieger.
pi_216273646
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een hoogtepuntje hoor
  Redactie Sport zondag 12 januari 2025 @ 22:28:50 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216273661
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:27 schreef ok01 het volgende:
Had nogal mijn twijfels voordat ik ging, maar ik vond het enorm leuk om wat fokkers in het echie te zijn. En zo sociaal ongemakkelijk zijn jullie allemaal absoluut niet :*. Voor de karaoke gangers wil ik nog wel even mn excuses aanbieden voor De Vlieger.
Kut!

Wel een van de topscores neergezet, dus voortaan ben jij dé Hazes-kenner
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216273688
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kut!

Ga ik zo bekend staan ja? :@
Heb het wel goed gemaakt met de Smiths toch
pi_216273721
Oh en Georgy Porgy is wel een goed nummer @peaceman :6
  zondag 12 januari 2025 @ 22:33:25 #165
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_216273743
quote:
12s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kut!

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die scores met random.org gegenereerd worden.

Maar Theezakje had de twee hoogste scores op zijn naam dus die mag mijn vermoeden ontkrachten en zijn geheim delen.
pi_216273785
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:27 schreef ok01 het volgende:
Kut Ho........

_O-
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_216273790
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die scores met random.org gegenereerd worden.

Maar Theezakje had de twee hoogste scores op zijn naam dus die mag mijn vermoeden ontkrachten en zijn geheim delen.
Ik ben ook zeer benieuwd hoe die scores bedacht werden _O-
Niet dat ik ontevreden ben met mijn nummer 1 positie
  zondag 12 januari 2025 @ 22:35:59 #168
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273799
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:32 schreef ok01 het volgende:
Oh en Georgy Porgy is wel een goed nummer @:peaceman :6
Natuurlijk niet, maar je hebt even tijd nodig om de waarheid door te laten dringen. ;)
pi_216273807
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:35 schreef Isorden het volgende:

[..]
Kut Ho........

_O-
:D
Ik probeerde alleen maar wat publieks participatie toe te voegen aan karaoke
pi_216273825
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:36 schreef ok01 het volgende:

[..]
:D
Ik probeerde alleen maar wat publieks participatie toe te voegen aan karaoke
Missie geslaagd _O-
pi_216273834
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:35 schreef peaceman het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, maar je hebt even tijd nodig om de waarheid door te laten dringen. ;)
Leugens
Smaad
pi_216273836
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:35 schreef ok01 het volgende:

[..]
Ik ben ook zeer benieuwd hoe die scores bedacht werden _O-
Niet dat ik ontevreden ben met mijn nummer 1 positie
Toch vond ik onze uitvoering van Highway Star ondergewaardeerd.
pi_216273844
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:37 schreef Isorden het volgende:

[..]
Missie geslaagd _O-
Hoop dat jullie aan mij denken als je 'Hoer' hoort O+
pi_216273852
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:38 schreef Isorden het volgende:

[..]
Toch vond ik onze uitvoering van Highway Star ondergewaardeerd.
Oh ja absoluut
10/10 performance
  zondag 12 januari 2025 @ 22:39:47 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273860
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:37 schreef ok01 het volgende:

[..]
Leugens
Smaad
Ok01 is een smakeloos land als het om toto gaat.
  zondag 12 januari 2025 @ 22:39:52 #176
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216273862
Voordat iedereen naar huis ging werd er door ondergetekende nog even gedreigd, want tja een dag niet gepraat over een eventuele moord is een dag niet geleefd.

Betalen zullen jullie ~O>

Te dronken om een Excel sheet te maken verder nu.

Ik heb Gale achter gelaten in de trein naar het verre oosten. Het gaat hem goed.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  zondag 12 januari 2025 @ 22:40:09 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273865
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:38 schreef ok01 het volgende:

[..]
Hoop dat jullie aan mij denken als je 'Hoer' hoort O+
Dit klinkt raar _O-
pi_216273872
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef peaceman het volgende:

[..]
Georgy porgy is anders gewoon een prima nummer.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 januari 2025 @ 22:40:44 #179
426493 crew  PippenScottie
pi_216273873
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het geheim is opgroeien met het Liedboek der Kerken en uit pure verveling elke zondag
maar proberen zo toonvast mogelijk ‘Geest van hierboven, leer ons geloven’ te zingen.

Dat betaalt zich vanzelf uit met karaoke topscores. Theezakje out
My friends all drive horses
pi_216273880
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef peaceman het volgende:

[..]
Dit neem je terug :(
  zondag 12 januari 2025 @ 22:41:24 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273883
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef Isorden het volgende:

[..]
Nee. Zeker niet beter dan Blub ik ben een vis.
  zondag 12 januari 2025 @ 22:41:51 #182
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273887
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:41 schreef ok01 het volgende:

[..]
Dit neem je terug :(
Echt niet. :D
pi_216273889
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Voordat iedereen naar huis ging werd er door ondergetekende nog even gedreigd, want tja een dag niet gepraat over een eventuele moord is een dag niet geleefd.

Betalen zullen jullie ~O>

Te dronken om een Excel sheet te maken verder nu.

Ik heb Gale achter gelaten in de trein naar het verre oosten. Het gaat hem goed.
Stuur een tikkie of iets dergelijks en Okkie betaalt onmiddellijk
pi_216273897
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef peaceman het volgende:

[..]
Dit klinkt raar _O-
Had je maar bij de karaoke moeten zijn
pi_216273898
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:40 schreef Isorden het volgende:

[..]
Een medestander _O_
pi_216273901
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:41 schreef ok01 het volgende:

[..]
Stuur een tikkie of iets dergelijks en Okkie betaalt onmiddellijk
Dit ja, ik houd niet van schulden open hebben staan.
  zondag 12 januari 2025 @ 22:43:27 #187
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273907
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:42 schreef ok01 het volgende:

[..]
Had je maar bij de karaoke moeten zijn
Volgend jaar schijn ik erbij te zijn :@
pi_216273915
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:42 schreef ok01 het volgende:

[..]
Een medestander _O_
Gewoon live gezien.
pi_216273921
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:43 schreef peaceman het volgende:

[..]
Volgend jaar schijn ik erbij te zijn :@
Kan ik mooi gelijk Georgy porgy zingen
  zondag 12 januari 2025 @ 22:45:18 #190
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273925
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:44 schreef ok01 het volgende:

[..]
Kan ik mooi gelijk Georgy porgy zingen
Dan doe ik mee als we ook Blub ik ben een vis doen.
  zondag 12 januari 2025 @ 22:45:35 #191
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216273927
Ik heb nog 3 karaoke kamers om uit te spelen dus O-)
Trotste mama van Ambar
pi_216273948
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef peaceman het volgende:

[..]
Doe ik met je mee
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 januari 2025 @ 22:48:34 #193
426493 crew  PippenScottie
pi_216273963
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 3 karaoke kamers om uit te spelen dus O-)
Die 20 gaan we volgend jaar halen
My friends all drive horses
  zondag 12 januari 2025 @ 22:48:43 #194
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216273964
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:47 schreef ok01 het volgende:

[..]
Doe ik met je mee
Deal!
  zondag 12 januari 2025 @ 22:52:35 #195
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216273988
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:48 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Die 20 gaan we volgend jaar halen
Pfoe goed doel wel
Trotste mama van Ambar
pi_216274034
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:45 schreef peaceman het volgende:

[..]
Al Blub ik ben een vis gezongen gaat worden, ga zelfs ik twijfelen over karaoke. Maar ik denk niet dat ik jullie dat kan aandoen :N
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  zondag 12 januari 2025 @ 23:02:32 #197
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216274060
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 22:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Al Blub ik ben een vis gezongen gaat worden, ga zelfs ik twijfelen over karaoke. Maar ik denk niet dat ik jullie dat kan aandoen :N
Ach ik kan ook niet zingen en vind karaoke niks, maar voor Blub ik ben een vis maak ik een uitzondering.
pi_216274061
Het was weer fantastisch
Het feit dat ik nu op Schiphol ben ipv Rotterdam bewijst dat.
Damn you NS Damn you
  zondag 12 januari 2025 @ 23:05:10 #199
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216274081
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 23:02 schreef alopio het volgende:
Het was weer fantastisch
Het feit dat ik nu op Schiphol ben ipv Rotterdam bewijst dat.
Damn you NS Damn you
Sure blame de NS dat je in de verkeerde trein gestapt bent _O-
  zondag 12 januari 2025 @ 23:08:22 #200
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_216274102
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 23:05 schreef peaceman het volgende:

[..]
Sure blame de NS dat je in de verkeerde trein gestapt bent _O-
Ik was bijna in de trein naar Maastricht gestapt. Dus het kan erger.
Trotste mama van Ambar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')