SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vautjuhhhhquote:Op donderdag 12 december 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[img]https://www.forumsmileys.nl][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[img]https://www.forumsmileys.nl][ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zag vandaag een filmpje dat vrouwen geen bh meer moeten dragen, want dan kan de energie vrij lopen.Trotste mama van Ambar
Het officile liefje van @Monitor O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje dat vrouwen geen bh meer moeten dragen, want dan kan de energie vrij lopen.![]()
![]()
Wat een taalquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt in huis draag ik toch nooit zo ding, alleen als ik weggaquote:Op donderdag 12 december 2024 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vandaag een filmpje dat vrouwen geen bh meer moeten dragen, want dan kan de energie vrij lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker de koeien los in de wei laten lopenquote:
Komt mooi uit dat ik naar jou toe ga danquote:Op donderdag 12 december 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt in huis draag ik toch nooit zo ding, alleen als ik wegga![]()
![]()
Ik doe er altijd wel een aan als ik weg ga of visite krijgquote:Op donderdag 12 december 2024 10:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt mooi uit dat ik naar jou toe ga dan
Ow jammerquote:Op donderdag 12 december 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe er altijd wel een aan als ik weg ga of visite krijg![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 december 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt in huis draag ik toch nooit zo ding, alleen als ik weggaTrotste mama van Ambar
Was gisteren op tv een vrouw die met 100 mannen seks wilde achter elkaar, was een of ander facebook ding weer.quote:
Ze had het er over dat sommige mannen al in 2 minuten....
Waarom dacht ik toen toch aan jou
Ja geen ideequote:Op donderdag 12 december 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren op tv een vrouw die met 100 mannen seks wilde achter elkaar, was een of ander facebook ding weer.
Ze had het er over dat sommige mannen al in 2 minuten....
Waarom dacht ik toen toch aan jou![]()
![]()
Hey vakantiegangert, had helemaal niet mee gekregen dat je op vakantie zou gaan.quote:
Bij deze alsnog een hele fijne vakantie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag mij dan ook af wat voor soort mannen dit dan doen.quote:
Lijkt mij toch helemaal niet fijn dat er net iemand voor je binnen is geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee iddquote:Op donderdag 12 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij dan ook af wat voor soort mannen dit dan doen.
Lijkt mij toch helemaal niet fijn dat er net iemand voor je binnen is geweest![]()
BIj zoiets moet je gewoon zorgen dat je de eerste bentquote:
Jaquote:Op donderdag 12 december 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BIj zoiets moet je gewoon zorgen dat je de eerste bent![]()
![]()
Het is druk met de vogeltjes hier, de hele heg zit vol en een geschetter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aah kjoetquote:Op donderdag 12 december 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Het is druk met de vogeltjes hier, de hele heg zit vol en een geschetter.![]()
![]()
Ja is schitterend om naar te kijken. Hoe mooi ze ook wachten tot ze er bij kunnen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schattigheid ten topquote:Op donderdag 12 december 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is schitterend om naar te kijken. Hoe mooi ze ook wachten tot ze er bij kunnen,![]()
![]()
Ze hebben hier 9 plekkern in de tuin waar ze kunnen eten maar ze zitten vaak allemaal bij dezefldequote:
Best wel raar, sommige dingen verschimmelen gewoon omdat ze daar niet komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je Lactacyd voor!quote:Op donderdag 12 december 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Best wel raar, sommige dingen verschimmelen gewoon omdat ze daar niet komen.
Of dat Candestengyno of whatever het ook heet!![]()
![]()
Ik zou meer vraagtekens hebben bij de vrouw die dit deedquote:Op donderdag 12 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij dan ook af wat voor soort mannen dit dan doen.
Lijkt mij toch helemaal niet fijn dat er net iemand voor je binnen is geweest
Die vervolgens zit te jankstralen dat ze zich gebruikt voelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In een van de flats daar, ben zelf opgegroeid in de maanderengquote:Op donderdag 12 december 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, allebei niet in de buurt,
In ede heb ik ooit ook nog eens gewoond. Op de Willem Marislaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja onvoorstelbaar was dat he, ik dacht hoor ik dat nu goed?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou meer vraagtekens hebben bij de vrouw die dit deed
Die vervolgens zit te jankstralen dat ze zich gebruikt voelt![]()
![]()
![]()
Ja 6 hoog op de hoek woonde ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In een van de flats daar, ben zelf opgegroeid in de maandereng
Wat leuk, dat jij daar opgegroeid bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In die flat op 2 hoog woonde mijn beste vriend die veel te jong is overleden met 14 jaar in 2003.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 6 hoog op de hoek woonde ik.
Wat leuk, dat jij daar opgegroeid bentTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ZO dat is wel heel jongquote:Op donderdag 12 december 2024 11:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In die flat op 2 hoog woonde mijn beste vriend die veel te jong is overleden met 14 jaar in 2003.
Schimpy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dolle boel hier.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hele ochtend al zo rustig?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4de verdachte aangehouden ivm Tarwekamp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hond heet Justin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Vakantieschotel.quote:
Ik kan merken dat ik gisteren iets te enthousiast heb gezongen.
En omg ik schreef enthousiast in 1 keer goed
Trotste mama van Ambar
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Saffraanbroodjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt,saffraan is duurder dan goud.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Plasticbeestjesquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Beestachtig.I'm surrounded by morons!
Welk liedje heb je gezongen?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Op je lijf zitten ook beestjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op jouw lijf?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt ook zelf het beestje zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heelveel.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welk liedje heb je gezongen?
Rage against the machine
Schandal um Rosie
Sabbotage van Beastie Boys (the whyyyyyyyyyyyy is funest voor je stem)
I think we're alone now van Tiffany
Dakota Stereophonics
en vast nog wel meer dat ik vergeten benTrotste mama van Ambar
Staan leuke tussen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heelveel.
Rage against the machine
Schandal um Rosie
Sabbotage van Beastie Boys (the whyyyyyyyyyyyy is funest voor je stem)
I think we're alone now van Tiffany
Dakota Stereophonics
en vast nog wel meer dat ik vergeten ben
En ik had nog 4 nieuwe boeken gekocht en thee.Trotste mama van Ambar
Ach ja,12 uur geweest.quote:
Ik denk dat ik straks nog meer boeken ga kopenTrotste mama van Ambar
Ik heb kasten die gevuld moeten worden, dan zijn boeken het besteTrotste mama van Ambar
Bijna.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb laatst wat kasten opgeruimd en zooi in het hok gezet.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb kasten die gevuld moeten worden, dan zijn boeken het beste“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh haha gemist![]()
Nu snel weer verder![]()
![]()
![]()
Ohja, bolk, tevens lunch zoeken.I'm surrounded by morons!
Lekker ite.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denken mensen soms dat het dit weekend al kerst is ofzo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al een paar wekenquote:Op donderdag 12 december 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
denken mensen soms dat het dit weekend al kerst is ofzo?![]()
![]()
Noodpakketten inslaan voor als de Russen komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet normaal hequote:Op donderdag 12 december 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
manmanman wat druk in de winkel![]()
werken
Ik was gisteren bij Ikea, zoeken naar aan kast.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb kasten die gevuld moeten worden, dan zijn boeken het beste
Vind het zo niets aan die winkel en heb ook nog eens niets gevonden wat ik zochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo druk in de winkels al he, niet normaalquote:Op donderdag 12 december 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
denken mensen soms dat het dit weekend al kerst is ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar komen al die mensen vandaan?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo druk in de winkels al he, niet normaal![]()
ik heb een 10 minuten staan wachten bij de Lidl om te parkerenquote:Op donderdag 12 december 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo druk in de winkels al he, niet normaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kerststol voor nog geen 2 euro daar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Laidelquote:Op donderdag 12 december 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een 10 minuten staan wachten bij de Lidl om te parkeren![]()
ftfyquote:Op donderdag 12 december 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar komen al die mensen toch vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man weet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja ligt er ook maar net aan wat je zoekt.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij Ikea, zoeken naar aan kast.
Vind het zo niets aan die winkel en heb ook nog eens niets gevonden wat ik zochtTrotste mama van Ambar
Maar wel heel druk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb 2 Billy`squote:Op donderdag 12 december 2024 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ligt er ook maar net aan wat je zoekt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Jysk schijnt goed te zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet mijn winkel
maar ikea ben ik na het kopen van onze keuken 7 jaar geleden ook niet weer geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook voor rolgordijnen of een plankje.quote:
Tja ik vind een heleboel andere woonwinkels horrorTrotste mama van Ambar
ikea zelf niks mis meequote:Op donderdag 12 december 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ik vind een heleboel andere woonwinkels horror
maar druk
kinderen
vervelende mensenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Online bestellenen op bepaalde momenten gaan
Trotste mama van Ambar
Zaterdagmiddag bijv.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Online bestellenen op bepaalde momenten gaan
ik woon niet heel ver
maar ook niet zo dichtbij dat ik er ff naar toe rijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij waren er laatst een keer op zaterdag en ik vond het wel meevallen met de drukte totdat we in het restaurant kwamen.
En in het magazijn werden we ook bijna aangereden door een stel kinders.
Kinderen hoor je achter te laten bij smalandTrotste mama van Ambar
MOONtje.quote:
Waar koop jij je kasten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vroeger mochten kids toch niet mee naar binnen ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik krijg binnenkort een paar kasten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, maar vroeger waren kinderen nog een beetje normaal. Ik hoefde het echt niet te presteren om zo debiel te doen in de winkelquote:Op donderdag 12 december 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
vroeger mochten kids toch niet mee naar binnen ?Trotste mama van Ambar
ik irriteer me mateloos aan die schreeuwende blagen in winkelsquote:Op donderdag 12 december 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee, maar vroeger waren kinderen nog een beetje normaal. Ik hoefde het echt niet te presteren om zo debiel te doen in de winkelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het was nu ook helemaal niet drukquote:Op donderdag 12 december 2024 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij waren er laatst een keer op zaterdag en ik vond het wel meevallen met de drukte totdat we in het restaurant kwamen.
En in het magazijn werden we ook bijna aangereden door een stel kinders.
Kinderen hoor je achter te laten bij smaland
Was ook bij Intratuin in Duiven, daar was het pas druk . En waarvoor, die hele Kerstshow stelde niets voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WAT ZEG JE? IK KAN JE NIET HOREN DOOR DAT GEKRIJSquote:Op donderdag 12 december 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me mateloos aan die schreeuwende blagen in winkelsTrotste mama van Ambar
die sla ik bij voorbaat al overquote:Op donderdag 12 december 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was nu ook helemaal niet druk
Was ook bij Intratuin in Duiven, daar was het pas druk . En waarvoor, die hele Kerstshow stelde niets voor
de intratuin
harstikke duur
vaak veel te drukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb mijn kinderen zelf niet zo opgevoed en ben zelf niet zo opgevoedquote:Op donderdag 12 december 2024 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? IK KAN JE NIET HOREN DOOR DAT GEKRIJS
je gedraagt je gewoon
en als je dat niet kunt... wieberenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ikea is zo irritant, moet je eerst al die badkamers en keukens door voor dat je komt waar je wil zijn...![]()
Ja wat een prijzen zeg, ik wilde iets kopen een huisje of een draaimolen, iets met geluid en lichtje omdat de kinderen het leuk vinden. Maar 100 euro is nietsquote:Op donderdag 12 december 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die sla ik bij voorbaat al over
de intratuin
harstikke duur
vaak veel te drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kent de snelroutes niet?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Ikea is zo irritant, moet je eerst al die badkamers en keukens door voor dat je komt waar je wil zijn...Trotste mama van Ambar
Die zijn er niet waar ik heen ga..quote:Op donderdag 12 december 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent de snelroutes niet?![]()
Bij de Zweedse balletjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Ikea is zo irritant, moet je eerst al die badkamers en keukens door voor dat je komt waar je wil zijn...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat dus. Ik was ook in dat resaurant, ik vond het een kil ding en wat ze hadden ook niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:58 schreef M_0_0_N het volgende:
Ikea is zo irritant, moet je eerst al die badkamers en keukens door voor dat je komt waar je wil zijn...
Dus heb niets genomen en ben later ergens een frietjes gaan etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naast de kassa's zit trouwens ergens ook een hekje zodat je direct naar het magazijn kuntquote:Op donderdag 12 december 2024 13:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Die zijn er niet waar ik heen ga..Trotste mama van Ambar
Dat is wel handigquote:Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naast de kassa's zit trouwens ergens ook een hekje zodat je direct naar het magazijn kunt![]()
En je kan ook trap op, langs het restaurant en weer naar beneden voor hun marketplaceTrotste mama van Ambar
Deze 2 zijn toch best leuk?
Beetje oudbollig, kunnen wel een likje verf of een andere kleur beits gebruikenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Deze 2 zijn toch best leuk?
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Maar mss lijkt het ook wel zo omdat ik de vloerkleur niet je van het vindTrotste mama van Ambar
Ik ben oubollig.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje oudbollig, kunnen wel een likje verf of een andere kleur beits gebruiken
En deze 2 krijg ik ook.
of beidequote:Op donderdag 12 december 2024 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mss lijkt het ook wel zo omdat ik de vloerkleur niet je van het vind![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar houten kasten zijn altijd goed, kun je alle kanten mee opTrotste mama van Ambar
Die kasten met een lichtere vloer en groene muur
Trotste mama van Ambar
Zus gaat verhuizen en ik mocht kiezen wat ik wilde.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die kasten met een lichtere vloer en groene muur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Even opladen.quote:I'm surrounded by morons!
Correct.I'm surrounded by morons!
Immers correctThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
Tim Immers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lexquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Are you sad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga even een presentatie verder in elkaar vloekenTrotste mama van Ambar
O dat kan ook. Ben ik ook vaakquote:Op donderdag 12 december 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
flabbergasted
is het goede woord
O echt, welke lidl?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een 10 minuten staan wachten bij de Lidl om te parkerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soms moet je dan gewoon even op je handen gaan zittenquote:
is beter
Heb drie x DTS open staanreageer ik weer op een die al lang voorbij is
Jaaah.quote:![]()
En 26 nieuw seizoen Scuid games.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, herken dat wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms moet je dan gewoon even op je handen gaan zitten
is beter
Voordeel is dat je de handen dan wel lekker warm houdt
Dat heb ik nog nooit gekekenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaaah.![]()
En 26 nieuw seizoen Scuid games.![]()
![]()
ik heb niet heel snel koude handenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, herken dat wel.
Voordeel is dat je de handen dan wel lekker warm houdtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is vermakelijk.quote:I'm surrounded by morons!
Hier in Warnsveld zit er ook een, die is niet zo druk als die in Zutphen.quote:
Ik wil zo nog naar de action, maar zie er tegen op te gaan op de scootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
action ben ik ook geweestquote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in Warnsveld zit er ook een, die is niet zo druk als die in Zutphen.
Ik wil zo nog naar de action, maar zie er tegen op te gaan op de scoot
was helemaal niet zo druk
Dan is het dubbel balen als er op moet gaan zittenquote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet heel snel koude handen
O had gelijk om 12 uur willen gaan, maar het is er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
action ben ik ook geweest
was helemaal niet zo druk
Nu twijfel ik. Wie weet zijn wij elkaar daar al tig keer tegen gekomen of zo
https://www.bordbar.de/en/shop/configuration/equipment-config
Ik moet op mijn handen zitten om geen minibar te bestellen, deze zijn veelste tof! (maar ook veelste duur)I'm surrounded by morons!
zou maar zo kunnen jaquote:Op donderdag 12 december 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had gelijk om 12 uur willen gaan, maar het is er nog niet van gekomen.
Nu twijfel ik. Wie weet zijn wij elkaar daar al tig keer tegen gekomen of zo
Pagina niet gevonden krijg ikquote:Op donderdag 12 december 2024 13:25 schreef Fogel het volgende:
Ik moet op mijn handen zitten om geen minibar te bestellen, deze zijn veelste tof! (maar ook veelste duur)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:25 schreef Fogel het volgende:
Ik moet op mijn handen zitten om geen minibar te bestellen, deze zijn veelste tof! (maar ook veelste duur)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dan? https://www.bordbar.de/index.php/en/lookbookquote:Wijze woorden.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.I'm surrounded by morons!
ZIe wel van ales nu, nu even zoeken naar de minibarquote:Op donderdag 12 december 2024 13:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo dan? https://www.bordbar.de/index.php/en/lookbook
[..]
Wijze woorden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt op een vliegtuig trolley.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo dan? https://www.bordbar.de/index.php/en/lookbook
[..]
Wijze woorden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi Fogel gewoon aanschaffen een cadeautje voor jezelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Powernapje gedaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kloptquote:Op donderdag 12 december 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt op een vliegtuig trolley.Eerst even checken wat er nog over is na 3 weken vakantie in januariquote:Op donderdag 12 december 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Mooi Fogel gewoon aanschaffen een cadeautje voor jezelf
Dan iets rustiger aan doen in de vakantiequote:Op donderdag 12 december 2024 13:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Eerst even checken wat er nog over is na 3 weken vakantie in januari
Waar ga je naar toe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met iets rustiger aan doen spaar ik geen 2000+ euroquote:Op donderdag 12 december 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan iets rustiger aan doen in de vakantie
Waar ga je naar toe?
Argentinie en Chili. (en even de grens over naar Brazilie, maar da's maar een halve dag dus dat telt niet echt).I'm surrounded by morons!
Ik heb het niet liggen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met iets rustiger aan doen spaar ik geen 2000+ euro
Argentinie en Chili. (en even de grens over naar Brazilie, maar da's maar een halve dag dus dat telt niet echt).
O lekker, en dan drie weken. Heerlijk even er helemaal tussen uit
Gaan jullie voor de Kerst al weg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee, begin januari.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet liggen in ieder geval.
O lekker, en dan drie weken. Heerlijk even er helemaal tussen uit
Gaan jullie voor de Kerst al weg?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: