abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:14:35 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215862161
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rollators hebben remmen die je erop [/s] kunt [/s] moet laten staan:7
FIFY
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215862180
quote:
84s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens pics van je open haard Catjen :P
Morgen!

Wekker ging om half zes, en de dag was werken, boodschappen, auto dingen, prutsen, eten, kerstzingen, repetitie zingen en nu net thuis om fatsoenlijk op te warmen.
Voor ik mijn bed in duik want morgen gaat de wekker ook om 5.30 uur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215862194
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Morgen!

Wekker ging om half zes, en de dag was werken, boodschappen, auto dingen, prutsen, eten, kerstzingen, repetitie zingen en nu net thuis om fatsoenlijk op te warmen.
Voor ik mijn bed in duik want morgen gaat de wekker ook om 5.30 uur.
Oef! Slaap lekker straks
We have far more in common than that which devides us..
pi_215862201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
FIFY
Los van mijn verneukte [ ] loopt het verrekte lastig en onveilig met rollator die op de rem staat :P
Maar als je er niet mee loopt: REM :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:19:59 #180
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215862211
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet al wat in kerstavond kijk :)
[ afbeelding ]

Had TVDM er laatst nog op, mooie platen draaien die gasten :D
Daarvoor heb ik de ondertiteling ingepland :D hopelijk klopt het helemaal, was zelfs voor onze expert Nedersaksisch soms knap lastig. Interessante docu ^O^
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:24:50 #181
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215862262
Thijs Boontjes *O* weer met Janneke Nijhuis :9 in het achtergrondkoor?
pi_215862263
Lange dag @Cat-astrophe! Slaap lekker!
Ik begon gelukkig later, maar ben wel pas halfuurtje klaar. Lig inmiddels in bed, nog even wat lezen en dan heerlijk uitslapen, hoop ik dan :+ maar zal wel 6.30-7.00 worden, tot ongeduldige kat zijn dagelijkse springronde naar de klink gaat doen om de kamer uit te komen. Maar in elk geval kan ik dan na deur openen na de 7u voermachine, me weer omdraaien O+
pi_215862446
Mijn Xenawekker was altijd rond 7 een mieuw met sprong op het hoofdeind van m'n bed, neus in mn oog of zo :D
De afzetkrasjes van haar nageltjes staan nog in het laminaat O+

Ik vond ook nog een foto van hoe ze oud en nieuw altijd op zijn veiligst doorbracht.

pi_215862506
Elin, waar ik 3 weken geleden van dacht dat het einde er was heeft de laatste dagen weer de zoomies. Bij voorkeur ‘s nachts. Dab springt ze van de krabpaal, holt door huiskamer en gang naar de slaapkamer, springt op bed, ploft bovenop mij, komt bij en vertrekt weer. Half uur later hetzelfde
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 22:49:46 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215862508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Daarvoor heb ik de ondertiteling ingepland :D hopelijk klopt het helemaal, was zelfs voor onze expert Nedersaksisch soms knap lastig. Interessante docu ^O^
Oh wat leuk. Als er wat onjuistheden in zitten ga ik wel lekker klagen hier :+

Het gebied waar Nedersaksisch wordt gesproken is groter dan het gebied waar Nederlands wordt gesproken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215862627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin, waar ik 3 weken geleden van dacht dat het einde er was heeft de laatste dagen weer de zoomies. Bij voorkeur ‘s nachts. Dab springt ze van de krabpaal, holt door huiskamer en gang naar de slaapkamer, springt op bed, ploft bovenop mij, komt bij en vertrekt weer. Half uur later hetzelfde
Kolderiek :D O+
pi_215863582
Mogge.

De studentburen van het pied-a-terre hingen de student uit vannacht. Wij zijn oude lui. Dus we zijn gevlucht naar ons hutje op de hei. Vanochtend om 5u. Toen we buiten stonden hadden ze net de muziek uitgezet |:)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 december 2024 @ 08:10:25 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215863689
Mornin. Dagje Alkmaar
Eerst een ommetje scoren. Daarna naar het plaatselijke Stedelijk en daarna nog een Regiovergadering. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215863767
quote:
18s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge.

De studentburen van het pied-a-terre hingen de student uit vannacht. Wij zijn oude lui. Dus we zijn gevlucht naar ons hutje op de hei. Vanochtend om 5u. Toen we buiten stonden hadden ze net de muziek uitgezet |:)
Zo dan. Daar word je ook niet vrolijk van :{

Hier ook een gebroken nacht. Ik zit steeds te kijken of alles goed gaat met het vliegtuig. Maar dat doet het vooralsnog prima gelukkig. Bijna O+
Spoilers!
pi_215863938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk O+

quote:
18s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Dat is iets minder -O-
pi_215863939
Goedemorgen trouwens c_/
Hier vooral een korte nacht. Gisteren een bierproeverij in het dorp, deze keer niet met onze bieren dus we konden gewoon relaxen en proeven :D
En vandaag de laatste lange bezorgdag van dit jaar.
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 09:25:24 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215864011
:W deel twee van de bandenwissel

Weer wat geleerd, bij een reserveband maakt de looprichting niet uit. Bij een gewone band wel. Bij een gewone band is de wang aan een kant verstevigd (voor als je een stoeprandje meeneemt) en bij een reserveband is dat aan beide kanten.

Ook mag je in een noodgeval gewoon op een zomer reserveband rijden in D.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:27:36 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215864023
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo dan. Daar word je ook niet vrolijk van :{

Hier ook een gebroken nacht. Ik zit steeds te kijken of alles goed gaat met het vliegtuig. Maar dat doet het vooralsnog prima gelukkig. Bijna O+
Ah wat fijn alweer samen straks! *O*
pi_215864043
Mogge!
Gelukkig had Elin vannacht ook haar slaap nodig, geen zoomies (of ik heb heel erg diep geslapen).

Oef @sigme niet fijn dit. Je zal dat iedere nacht hebben -O-

Waren de bieren ook zo lekker als die van jullie @Sarabi ?

Hoe laat komt het vliegtuig van J aan @Lucky_Strike ?
pi_215864127
Haha, @Blues en @Kaatje1 wat jullie beschrijven is precies een van de redenen waarom de katten (op uitzonderingen na) niet in mijn slaapkamer mogen 's nachts. De één gaat op mijn benen slapen, wat heel lief is, maar ik draai veel in mijn slaap en als dat niet kan dan word ik elke keer wakker als ik eigenlijk zou draaien. Daarnaast gaan ze dan zo rond 3-4u rondjes over me heen rennen :+ . Hoewel ze tegenwoordig, nu ze in nacht opgesloten zitten in de kattenkamer, meestal vanaf 22-22.30 tot een uur of 6 en soms zelfs iets voor 7 ook gewoon liggen te slapen. Soms wel eens ergens tijdens de nacht dat ze dan even wakker worden, evt van slaapplek veranderen als ze apart lagen (dan gaat er eentje toch bij de ander liggen O+ ) en dan weer verder tukken. Dus geen midnachtelijke zoomies meer.

Fijn Lucky, dat vliegtuig alles goed gaat en hij bijna weer thuis is!

Minder fijn van de nachtrust voor sigme }:|

Ik ga om 11:30 met drie hockeyteamgenootjes buiten bootcampen. Het is nu 1.5 graad buiten en de verwachting is dat dat zo rond 12u is opgelopen tot 2 graden. Ik lig nu op de bank onder twee dekentjes en beide katten. Ik heb nog niet echt veel zin, zoals jullie vast zullen begrijpen :D :P
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:49:48 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215864128
Hier ook een goede nacht. m'n lichaam lijkt aan de cpap gewend te raken.. iig in 1 keer doorslapen is fijn. nu nog langere nachten dan 6 uur, maar winst is winst.

En hier liggen de monsters chagerijnig te zijn dat ze niet naar buiten kunnen.. nouja kunnen gewoon wel want het kattenraam staat open, willen niet want het regent.. en een gezucht en gesteun komt er uit die hoek _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder gaat alles weer z'n gangetje. we krijgen een dagelijkse update dus dat is fijn.

vandaag laatste hand leggen aan de kerstkadootjes, die gaan aankomende week met schoonpa weer mee terug naar de schapeneilanden ( schoonpa is een gewillige vrijwilliger om de kadootjes heen en weer te vervoeren :D )
verder dit weekend nog wat plinten installeren, schimmel verwijderaar sprayen en de BBQ ophalen bij vrienden, want we hebben niet genog ovenruimte voor het kerstdiner -O- oh en dat ze sinds gister een puppy hebben rondlopen is natuurlijk helemaal een goed excuus O-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Barreltje op 14-12-2024 10:03:56 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215864163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Waren de bieren ook zo lekker als die van jullie @:sarabi ?

Hij had een mooie selectie gemaakt :Y Het publiek in zo'n dorp zijn niet perse fijnproevers (voor en na de proeverij gingen ze weer flink aan de pils) dus hij had wel toegankelijke bieren gekozen.
Sommige waren voor mij wel iets te zoet.
pi_215864252
Gedanst, gebiert, nu is het wel een beetje ingewikkeld. :')

Nog 12 dagen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215864343
Mogguh!

Fijn dat Elin weer meer haarzelf lijkt @Kaatje1 O+

Simon heeft gelukkig weinig last van nachtelijke zoomies, die slaapt de nacht door bij ons op bed. En waar dat voorheen vooral bij het voeteneinde was of op z'n eigen helft (! ... :') ) is dat de laatste nachten toch graag midden op het bed tussen ons in. Hij gaat vaak al wat eerder naar boven dan wij, dus heeft dan nog alle vrijheid om in de weg te gaan liggen.

Achja, wel gezellig :D

Vandaag een kerstboom halen (eens uitvogelen waar we dat gaan doen), hout halen voor ons boekenkastproject boven (we zijn Billy's aan het hacken 8-) ), en eigenlijk hoop ik nog op flink wat wind en 'code geel' van de stookwijzer, want de houtkachel moet de eerste keer minstens 3 uur op volle bak ingebrand worden. Dat doe ik het liefste voordat we de kerstboom naar binnen slepen, anders valt 'ie natuurlijk binnen 3 dagen volledig uit :+
pi_215864584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoe laat komt het vliegtuig van J aan @:lucky_strike ?
Wegens onze lokale stalker hier zeg ik dat liever niet maar ergens tussen nu en over 5 uur. Dus bijna *O*
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:49 schreef Barreltje het volgende:
verder gaat alles weer z'n gangetje. we krijgen een dagelijkse update dus dat is fijn.
Wat goed om te horen zeg.

Iedereen succes met de weekendplannen! Ik ga alleen J ophalen en daarna zitten we de rest van het weekend tegen elkaar aan geplakt op bank en bed. Misschien een kerstmenu in elkaar flansen en wat kaarten schrijven. Verder niets bijzonders.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')