FIFYquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Rollators hebben remmen die je erop [/s] kunt [/s] moet laten staan:7
Morgen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens pics van je open haard Catjen
Oef! Slaap lekker straksquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Morgen!
Wekker ging om half zes, en de dag was werken, boodschappen, auto dingen, prutsen, eten, kerstzingen, repetitie zingen en nu net thuis om fatsoenlijk op te warmen.
Voor ik mijn bed in duik want morgen gaat de wekker ook om 5.30 uur.
Los van mijn verneukte [ ] loopt het verrekte lastig en onveilig met rollator die op de rem staatquote:
Daarvoor heb ik de ondertiteling ingeplandquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet al wat in kerstavond kijk![]()
[ afbeelding ]
Had TVDM er laatst nog op, mooie platen draaien die gasten
Oh wat leuk. Als er wat onjuistheden in zitten ga ik wel lekker klagen hierquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de ondertiteling ingeplandhopelijk klopt het helemaal, was zelfs voor onze expert Nedersaksisch soms knap lastig. Interessante docu
Kolderiekquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin, waar ik 3 weken geleden van dacht dat het einde er was heeft de laatste dagen weer de zoomies. Bij voorkeur ‘s nachts. Dab springt ze van de krabpaal, holt door huiskamer en gang naar de slaapkamer, springt op bed, ploft bovenop mij, komt bij en vertrekt weer. Half uur later hetzelfde
Zo dan. Daar word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 14 december 2024 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge.
De studentburen van het pied-a-terre hingen de student uit vannacht. Wij zijn oude lui. Dus we zijn gevlucht naar ons hutje op de hei. Vanochtend om 5u. Toen we buiten stonden hadden ze net de muziek uitgezet
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin, waar ik 3 weken geleden van dacht dat het einde er was heeft de laatste dagen weer de zoomies. Bij voorkeur ‘s nachts. Dab springt ze van de krabpaal, holt door huiskamer en gang naar de slaapkamer, springt op bed, ploft bovenop mij, komt bij en vertrekt weer. Half uur later hetzelfde
Dat is iets minderquote:Op zaterdag 14 december 2024 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge.
De studentburen van het pied-a-terre hingen de student uit vannacht. Wij zijn oude lui. Dus we zijn gevlucht naar ons hutje op de hei. Vanochtend om 5u. Toen we buiten stonden hadden ze net de muziek uitgezet
Ah wat fijn alweer samen straks!quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dan. Daar word je ook niet vrolijk van![]()
Hier ook een gebroken nacht. Ik zit steeds te kijken of alles goed gaat met het vliegtuig. Maar dat doet het vooralsnog prima gelukkig. Bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder gaat alles weer z'n gangetje. we krijgen een dagelijkse update dus dat is fijn.
vandaag laatste hand leggen aan de kerstkadootjes, die gaan aankomende week met schoonpa weer mee terug naar de schapeneilanden ( schoonpa is een gewillige vrijwilliger om de kadootjes heen en weer te vervoeren)
verder dit weekend nog wat plinten installeren, schimmel verwijderaar sprayen en de BBQ ophalen bij vrienden, want we hebben niet genog ovenruimte voor het kerstdineroh en dat ze sinds gister een puppy hebben rondlopen is natuurlijk helemaal een goed excuus
[ Bericht 8% gewijzigd door Barreltje op 14-12-2024 10:03:56 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Hij had een mooie selectie gemaaktquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Waren de bieren ook zo lekker als die van jullie @:sarabi ?
Wegens onze lokale stalker hier zeg ik dat liever niet maar ergens tussen nu en over 5 uur. Dus bijnaquote:Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe laat komt het vliegtuig van J aan @:lucky_strike ?
Wat goed om te horen zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:49 schreef Barreltje het volgende:
verder gaat alles weer z'n gangetje. we krijgen een dagelijkse update dus dat is fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |