abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215868956
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Niet fossiel he, dus voor het klimaat niet zo'n probleem.
:D

Het bleken de overburen (net in een steegje achter onze echte overburen) te zijn. Dat is normaal en heel aardige man.

C. Is net even naar hem toegelopen. Die heeft het rustig besproken. Maar nu voel ik me pas echt de hysterische buurvrouw :')
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 20:21:43 #252
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215868958
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja. Eventueel minuutje of vijf er in, deksel open deksel dicht, dan lang er in. Zou weer vacuüm moeten trekken.
OK, ga het es proberen ^O^

Lag aan de deksel, kon hem over de kop draaien. Überhaupt nog nooit meegemaakt dat ik een deksel van jam over de kop kon draaien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215868974
Ik voel een rijdende rechter opkomen bij candaasje :D
pi_215868979
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
OK, ga het es proberen ^O^

Lag aan de deksel, kon hem over de kop draaien. Überhaupt nog nooit meegemaakt dat ik een deksel van jam over de kop kon draaien.
Jam is zuur, dus over het algemeen qua voedselveiligheid weinig risico. Vooral schimmel, en dat kun je zien. Dus allemaal wat minder kritiek dan het inmaken van stoofvlees of zo. :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215868982
@sigme ;(

@Lucky-Strike en @JFlip weer herenigd? :S___D
pi_215869045
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:23 schreef Blues het volgende:
Ik voel een rijdende rechter opkomen bij candaasje :D
Dat was wel een beetje het niveau ja :@
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 20:36:02 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215869112
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Jam is zuur, dus over het algemeen qua voedselveiligheid weinig risico. Vooral schimmel, en dat kun je zien. Dus allemaal wat minder kritiek dan het inmaken van stoofvlees of zo. :)
Ja ik heb nu even snel de deksel van een net aangebroken pot jam gepakt. Dus niet van te voren uitgekookt. Heeft nu bijna 10 minuten op 85°C in de pan gezeten. Gaan het zien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215869240
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Het bleken de overburen (net in een steegje achter onze echte overburen) te zijn. Dat is normaal en heel aardige man.

C. Is net even naar hem toegelopen. Die heeft het rustig besproken. Maar nu voel ik me pas echt de hysterische buurvrouw :')
Je deed het voor je dieren en alle andere beesten in de omgeving
We have far more in common than that which devides us..
pi_215869416
Ach, de ganzen van sigme…hoe kan dat nou? Kregen ze geen kans meer dan om op te vliegen?

En dat stomme vuurwerk…goed van je Candaas…dan maar een hysterische buurvrouw! Not.

Trouwens: een indeling van een (woon)kamer kan toch best wisselend zijn.
Wij hebben hier een winter- en een zomerindeling richting tuin en iets ertussenin.

LuckyStrike & J herenigd *;
  zaterdag 14 december 2024 @ 22:14:02 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215870520
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat had ik vorige week al gezegd, dat dat niks is. Bij het reuzenrad is nog wel een kruidenboer met een leuk assortiment
Ja nee ik ben niet het dorp in gegaan, de rijen auto's naar t centrum waren mij al te groot.
Multi-center was prima
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215870987
Even uitgeprobeerd ~:) ~:)

Mss morgen ff nieuwe banaanstukjes er tussen ivm bruin worden.
pi_215871078
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 22:54 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]

Wat een leukerds. Veel plezier morgen!
Spoilers!
pi_215871122
Kreeg leuke sfeer foto’s van een kleine kerstmarkt in een klein Duits stadje.
In Hachenburg. Mét sneeuw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond eens begonnen met recepten bekijken.
Want langzamerhand krijg ik toch wel bakzin. Eigenlijk wilde ik voor 2 verschillende dagen beperken tot 2 dingen: limoncello tiramisu en cranberry cheesecake.
En toen kwam ik de mini tulband vormen tegen in de kast. En bijbehorende recepten in allerlei smaken op internet. Morgen eens verder bekijken en of ik zwicht. :W
pi_215871131
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 22:54 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]

Wat geestig!
pi_215871486
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:45 schreef Clubsoda het volgende:
De planning vandaag was dar se wederhelft om 7 uur in de auto stapte naar Duitsland, voor post, DM, supermarkt en bakker. En ik met de kleine naar de markt en stad. En toen kwamen we we ongeveer tegelijk weer thuis, samen met de grote die terug kwam fietsen van z'n vader. En toen hebben we nog even snel een kerstboom gekocht en toen hadden we al heel veel klusjes gedaan voordat het lunchtijd was *O* straks borrelaars, misschien nog the Grinch kijken. Morgen naar het tuincentrum, boom versieren en koekjes bakken O+
@Clubsoda: Bleef mij de vraag hangen weshalb (?) wederhelft voor post naar Duitsland reed???
pi_215871813
Oh, ze verkoop regelmatig kleding, zowel via de Nederlandse als Duitse Vinted (of Kleinanzeigen). Over het algemeen loopt dat in DE vaak beter (er zijn nou eenmaal meer potentiële kopers daar). De bezorgkosten voor pakketten in DE vanuit NL liggen soms wel bijna 10 euro hoger per pakket dan binnen DE. Dus als ze 4/5 pakketten heeft is dat qua benzinekosten ruim de moeite al. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er dit keer twee pakketten met verkopen van mij bij zaten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215871865
Ik hoop dat als de maan is opgehoepeld het nog steeds zo helder is, dan doen die sterren het een stuk beter.

4 seconden sluitertijd, uit de losse hand, camera in hoek raamkozijn geklemd zodat het niet bewogen is. Uitzicht vanaf het toilet :+ ik wilde vooral het uitzicht op de sneeuwtoppen er op hebben.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215871890
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 00:45 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, ze verkoop regelmatig kleding, zowel via de Nederlandse als Duitse Vinted (of Kleinanzeigen). Over het algemeen loopt dat in DE vaak beter (er zijn nou eenmaal meer potentiële kopers daar). De bezorgkosten voor pakketten in DE vanuit NL liggen soms wel bijna 10 euro hoger per pakket dan binnen DE. Dus als ze 4/5 pakketten heeft is dat qua benzinekosten ruim de moeite al. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er dit keer twee pakketten met verkopen van mij bij zaten.
Aha…jetzt verstehe ich. 😎
pi_215872536
Ja, goedemorgen.

Hele week vroege wekker, vandaag niet. Maar ja, ritme ditdat. Lag ook wel om 22:00 in bed gisteren. :')

Geeft vandaag wel ruimte om wat achterstallig onderhoud te doen En dan rond 15:00 richting de binnenstad om te werken. Vandaag is de laatste dag van Enschede Lights Up. Vanavond is ook nog de aftrap van Enschede 700.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215872645
Mogge

Zondagochtend O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215872758
Dadelijk zwemmen na ruim een maand *O*

Eens kijken of ik het nog kan :+
Meteen doorpakken: woensdag ook zwemmen met maatje. Zo net voor de vakanties hoop ik dat het dan nog ouderwets rustig is in het zwembad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215872791
Mogge!

Eindelijk weer een nacht lekker geslapen. Geen echte plannen voor vandaag maar het lijkt droog te zijn dus als dat zo blijft is een stukje fiets een idee. Niet richting stad waar een kerstmarkt bezig is.

Mooi LHO, da’s wat anders dan de standaard verjaardagskalender :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_215872802
Goedemorgen :O
Nog even wat bier bezorgen en dan hebben we eindelijk echt vakantie. De eerste week hebben we toch nog best veel voor de brouwerij moeten doen.
pi_215873013
'morgen. Gisteren hele dag naar de sauna geweest met een vriendin, dus vandaag pas aan de gebruikelijke weekenddingen beginnen. Voelt een beetje scheef.

Zo maar het weekmenu maken en Picnic bestellen, en dan even op de fiets naar buiten denk ik.
pi_215873401
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Gewoon afscheppen en door de ontdooide rijst roeren :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')