Ook voor gestemd, moest even nakijken waarin ik hier ook alweer in was gestapt, maar de ruime eerste hypotheek verklaarde dat goed. Dat geld komt dus wel terugquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:19 schreef obligataire het volgende:
Bäd news van Mändy 😢
Uitstel van aflossing, 1% hogere rente.
Vóór gestemd, het zal wel uitdraaien op verkoop en vervroegde aflossing.
Het is een 2e hypotheek……wat is de 1e hypo op deze garageboxen? Oftewel heeft dit waarde qua dekking?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje vastgoed op collin met 1e hypotheek op Amsterdams pand en 8 garages. En 2e hypotheek op woonhuis.
https://www.collincrowdfu(...)846ce3f571af318cc674
1e hypotheek op pand amsterdam.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:15 schreef Groover2018 het volgende:
[..]
Het is een 2e hypotheek……wat is de 1e hypo op deze garageboxen? Oftewel heeft dit waarde qua dekking?
Ter securering van de bovenstaande borgstelling wordt er een tweede hypothecaire inschrijving ter hoogte van ¤ 750.000,- verkregen ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund. Het onroerend goed kent een totale waarde van ¤ 187.000,- op basis van WOZ-waarde per 1 januari 2023:
Dat is dan van terugtrekkingen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef Jaco078 het volgende:
Yalcins Schilder en Klussen-Onroerend goed lijkt vol, maar is nog 11k ruimte...
Regulynx en Graaivast ook nog lang niet volquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef Jaco078 het volgende:
Yalcins Schilder en Klussen-Onroerend goed lijkt vol, maar is nog 11k ruimte...
Graaivast zou een niet al te beste naam zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:48 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Regulynx en Graaivast ook nog lang niet vol
In de pitch staat: "De financiering wordt primair aangetrokken voor de verbouwing en nieuwe inrichting van het hotel. ". Het geld van de HCN lening is dus niet voor de overname zelf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:22 schreef peterc het volgende:
HCN 1084 landgoed De Rosep, artikel = 2feb24, nu pas de ¤ nodig
https://www.hospitality-m(...)ang%20werkzaam%20was.
Ik lees toch echt 2e hypotheek op 8 garageboxen met een waarde van 187k (WOZ)…….en dus wat is de 1e hypo…….oftewel heeft deze 2e hypo nog dekkingswaarde?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
1e hypotheek op pand amsterdam.
2e hypotheek op woonhuis
1e hypotheek op 8 garageboxen met een waarde van 187k (WOZ)
Inmiddels (na mijn vakantie) goed kunnen bestuderen. Helder en openhartig overzicht. Dat de liquiditeit enigszins scheef liep is geen verrassing maar prima dat er initiatieven zijn om hierin verandering te brengen. De groep is hard gegroeid en stabilisatie van omzetten en personeelsbezetting zal rust brengen. Het zou mooi zijn als dit overzicht ieder kwartaal oid geupdate zou worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:51 schreef Mohamed91Spices het volgende:
[..]
Zoals beloofd!
een uitgebreide kijkje in de keuken van mijn groep via het volgende linkje:
https://we.tl/t-NjMfVACsAY
Feedback / opmerkingen uiteraard welkom en voor diegenen die nog langs willen komen in het nieuwe jaar, jullie hebben mijn contactgegevens. Fijne feestdagen allen!
Het is idd te gek voor woorden. Met Kerst iemand zijn woning verkopen gaat misschien wat ver maar in januari mogen ze het van mij oppakken bij Collin, uit een ander vaatje tappen zogezegdquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:04 schreef zeeland6 het volgende:
CCF
Weer eens een bedrag va Tapperij Thijs gecorrigeerd vandaag..... Op naar aflosschema nr 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat hier toch duidelijk?quote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef Groover2018 het volgende:
[..]
Ik lees toch echt 2e hypotheek op 8 garageboxen met een waarde van 187k (WOZ)…….en dus wat is de 1e hypo…….oftewel heeft deze 2e hypo nog dekkingswaarde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:58 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Het staat hier toch duidelijk?
Ter securering van de bovenstaande borgstelling wordt er een eerste hypothecaire inschrijving ter hoogte van ¤ 750.000,- verkregen ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund. Het onroerend goed kent een totale waarde van ¤ 187.000,- op basis van WOZ-waarde per 1 januari 2023:Link ververst en tweede hypo is gewijzigd in eerste hypo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 10:56 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Collin, 10%, dekkende 3e hypDekkend lees ik toch altijd wel met korreltje zout in dit soort gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een taxatie wordt altijd zo hoog mogelijk gedaan, omdat opdrachtgever dat graag wil.
Een marktwaarde in vrije verkoop is toch weer anders dan een eventuele executieverkoop, waarbij je al snel maar maximaal 70 procent van de marktwaarde terugziet. Dan kom je toch al snel tekort, ondanks dat het op papier dekkend lijkt te zijn.
En met lineaire lening/hypotheekaflossing al snel beter uiteraard, maar het blijft lastig in te schatten
WOZ 697K 1-1-2023…….net dekkendquote:Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Dekkend lees ik toch altijd wel met korreltje zout in dit soort gevallen.
Een taxatie wordt altijd zo hoog mogelijk gedaan, omdat opdrachtgever dat graag wil.
Een marktwaarde in vrije verkoop is toch weer anders dan een eventuele executieverkoop, waarbij je al snel maar maximaal 70 procent van de marktwaarde terugziet. Dan kom je toch al snel tekort, ondanks dat het op papier dekkend lijkt te zijn.
En met lineaire lening/hypotheekaflossing al snel beter uiteraard, maar het blijft lastig in te schatten
Staat nu open. Garages is aangepast naar 1e hypotheekquote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef Groover2018 het volgende:
[..]
Ik lees toch echt 2e hypotheek op 8 garageboxen met een waarde van 187k (WOZ)…….en dus wat is de 1e hypo…….oftewel heeft deze 2e hypo nog dekkingswaarde?
Ik zie dit huis nog niet zo snel op de veiling komen, zal altijd tijdig in de onderhandse verkoop gezet worden om kapitaalverlies te voorkomen. Maar dan nog, zijn bedrijf is een ramp, financiering is verliesfinanciering en investeren om Team Collin Beheer aan het werk te houden is niet mijn dingquote:Op maandag 23 december 2024 11:17 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Dekkend lees ik toch altijd wel met korreltje zout in dit soort gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |