SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde buiten je slaap omquote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoor, 's nachts ben ik er nooit
♡♡♡♡![]()
Nee, er is niets besproken. Ik ben die teller gaan bouwen toen bondage aangaf ermee te willen stoppen. Gewoon om te kijken of dat nu moeilijk is en hoe het uberhaupt moet.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Is het eigenlijk nu rond dat jij t vanaf.. januari ofzo.. overneemt?
Nou, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Maar de teller van bondage blijft draaien, op de servers van FOK, volgens mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh die gaat toch niet stoppen dan?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, er is niets besproken. Ik ben die teller gaan bouwen toen bondage aangaf ermee te willen stoppen. Gewoon om te kijken of dat nu moeilijk is en hoe het uberhaupt moet.
Nou, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Maar de teller van bondage blijft draaien, op de servers van FOK, volgens mij.♡♡♡♡![]()
Eat, sleep, bolk repeatquote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoelde buiten je slaap om![]()
![]()
Tja maar overdag wordt mij door niemand een punt gegund dus moet ik wel 's nachts.quote:
En ik kan ook niet tijdens m'n werk hier posten.![]()
Ik werk gepensioneerdquote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werk je parttime/ gepensioneerd ofzo?![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedoelde.. ben je met pensioen?![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aw jammer
Ik begrijp dan niet hoe je kunt bolkwn en werken tegelijk![]()
![]()
In ploegendienst met aeque en speklap en haagsquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aw jammer
Ik begrijp dan niet hoe je kunt bolkwn en werken tegelijk![]()
![]()
Sssssst jijquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
In ploegendienst met aeque en speklap en haags![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
In ploegendienst met aeque en speklap en haags♡♡♡♡![]()
Blijf uit mijn DMquote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie DM, want dit is echt niet tof!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: