SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keur ik goed.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Daat moet een ...... inquote:
Wel bolkjesquote:Op woensdag 11 december 2024 17:26 schreef Shii het volgende:
Er worden hier geen cadeautjes uitgedeeld.
♡♡♡♡![]()
Jingle bellls
quote:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:26 schreef Shii het volgende:
Er worden hier geen cadeautjes uitgedeeld.![]()
![]()
ToTBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi,vraag mij vaker voor tips.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,vraag mij vaker voor tips.
♡♡♡♡![]()
![]()
Hey Justinquote:
Hmmm ik zit er te denken om Timberlake naar een laserkliniek te sturen om een "Bolk"-tattoo te laten verwijderen, maar dat het hen niet lukt.
Ff wat te complex voor een bolk-plaatje, helaas.![]()
Gewoon sturen johquote:Op woensdag 11 december 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik zit er te denken om Timberlake naar een laserkliniek te sturen om een "Bolk"-tattoo te laten verwijderen, maar dat het hen niet lukt.
Ff wat te complex voor een bolk-plaatje, helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cross op Prime.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
@:FreshFruit
Heb je nog een serietip?
Doen als je zin en tijd hebt.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ik kijk wat ik kan doen.
Gaat fakking primitief worden, als het me überhaupt lukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier nu een ADHD-koter om me heen stuiteren, en ik ga later ook nog een tong80 paintje maken.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Trailer gekeken. Iets te dark voor mij denk ik
Nog meer tips?![]()
![]()
Nemesis,een nederlandse serie.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Trailer gekeken. Iets te dark voor mij denk ik
Nog meer tips?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha heeft hij weer de dolle 5 minutenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een ADHD-koter om me heen stuiteren, en ik ga later ook nog een tong80 paintje maken.
Ohja van gehoordquote:Op woensdag 11 december 2024 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nemesis,een nederlandse serie.
Heb jij die gezien?♡♡♡♡![]()
Ow da's die met die 2 skinheads er in?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nemesis,een nederlandse serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft 5 rustige minuten per dag!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha heeft hij weer de dolle 5 minuten![]()
![]()
O Jee, dan ben je ook wel blij als hiij s'avonds in bed ligt of niet?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft 5 rustige minuten per dag!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Mwah, ligt er aan. Soms wil ik ook echt wel ff rust aan mijn hoofd hebben, maar ik vind het ook wel hilarisch en gezellig.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, dan ben je ook wel blij als hiij s'avonds in bed ligt of niet?
Als hij in bed ligt is het wel ff rust, maar de gezelligheid is ook weg.![]()
Dat is waar, maar dan heb je ook ff rustig even tijd voor je zelf is ook wel fijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ligt er aan. Soms wil ik ook echt wel ff rust aan mijn hoofd hebben, maar ik vind het ook wel hilarisch en gezellig.
Als hij in bed ligt is het wel ff rust, maar de gezelligheid is ook weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wordt ook ouder hequote:Op woensdag 11 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
Hij maakt gelukkig wel veel minder kabaal dan eerst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan 1 stuk door.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja van gehoord
Heb jij die gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Da's waar, dan kan ik ongestoord painten en Youtube filmpjes kijken. Ik heb er deze keer maar 3 open staan voor als hij naar bed is, meestal een stuk of 8 of zo!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan heb je ook ff rustig even tijd voor je zelf is ook wel fijn.![]()
![]()
Klopt, maar hij begrijpt ook wel dat dit huis gewoon een stuk gehoriger is en de buren er last van hebben als hij te veel lawaai maakt.quote:![]()
![]()
Zo dan, heel wat te kijken danquote:Op woensdag 11 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's waar, dan kan ik ongestoord painten en Youtube filmpjes kijken. Ik heb er deze keer maar 3 open staan voor als hij naar bed is, meestal een stuk of 8 of zo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel fijn dat hij dat begrijptquote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hij begrijpt ook wel dat dit huis gewoon een stuk gehoriger is en de buren er last van hebben als hij te veel lawaai maakt.
Ja ik heb een hele reeks favoriete kanalen, en ik krijg regelmatig suggesties van kanalen waar ik niet op geabonneerd ben maar wel soms kijk, en uiteraard veel suggesties voor gerelateerde onderwerpen of wat google over je te weten is gekomen.quote:![]()
![]()
bålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kijk je nooit tv?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele reeks favoriete kanalen, en ik krijg regelmatig suggesties van kanalen waar ik niet op geabonneerd ben maar wel soms kijk, en uiteraard veel suggesties voor gerelateerde onderwerpen of wat google over je te weten is gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker, en hij kan ook heel erg goed dingen onder woorden brengen!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn dat hij dat begrijpt![]()
![]()
He heer Fogelquote:
Netjes, 4 is hij nu toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, en hij kan ook heel erg goed dingen onder woorden brengen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope. Vind ik geen zak aan zo in m'n uppie.quote:
Ja in een baai waar zeerovers zich bevinden vind ik wel eens wat films of series die ik de laatste tijd af en toe op de computer kijk. Laatst weer House of the dragon gekeken.![]()
![]()
![]()
O joh wat gaat dat snel.quote:
Dan zit hij dus al in groep 3 en leert hij lezen en schrijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O joh wat gaat dat snel.
Dan zit hij dus al in groep 3 en leert hij lezen en schrijven.En rekenen.
![]()
Tijd voor zakgeld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZO hard dat ook gaat hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond het toen grappig. Maar dat kapsel linksboven.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zoiets waarvan je je nu afvraagt waarom je er toen naar keek.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het toen grappig. Maar dat kapsel linksboven.Echt he!
![]()
![]()
DIe serie keek ik ookquote:Op woensdag 11 december 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zoiets waarvan je je nu afvraagt waarom je er toen naar keek.
Casual huisvrouwenkapsel uit die tijd!quote:Op woensdag 11 december 2024 17:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het toen grappig. Maar dat kapsel linksboven.![]()
![]()
![]()
In het begin superleuk, maar op een gegeven moment zat ik er gewoon met plaatsvervangende schaamte naar te kijken, zo slecht eigenlijk!
En die tekenfilmserie die er toen van is gemaakt....![]()
![]()
![]()
![]()
Permanent was heel erg in.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Casual huisvrouwenkapsel uit die tijd!![]()
Nu heb je andere hypes zoals opgespoten lippen enz. Doe mij dan maar een permanentje.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig is die hype niet permanent gebleken.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat m'n moeder ooit een permanentje had laten zetten, maar ze vond dat ze er veel te veel krullen door gekregen had en baalde er enorm van.
Wat deed ze een week of 2 later? Krulspelden in!![]()
![]()
Kijk hem glunderen ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
🙊Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Maily
Alfquote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
In het begin superleuk, maar op een gegeven moment zat ik er gewoon met plaatsvervangende schaamte naar te kijken, zo slecht eigenlijk!
En die tekenfilmserie die er toen van is gemaakt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk dat je er bent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2 minuten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat is vervelend. Maar je bent niet ziek geworden toen je laatst iets voelde opkomen toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje last van hooikoorts of zoiets![]()
Nee gelukkig niet.. meestal maar 1 dag dat ik mij niet fit voel, had ik gisteren ook weerquote:Op woensdag 11 december 2024 18:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Maar je bent niet ziek geworden toen je laatst iets voelde opkomen toch?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow hopelijk blijft er hierbijquote:Op woensdag 11 december 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.. meestal maar 1 dag dat ik mij niet fit voel, had ik gisteren ook weer![]()
![]()
Bijna half zeven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Even wat eten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
Niet leuk meer, ik kom later wel terug.
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
Niet leuk meer, ik kom later wel terug.![]()
![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
liefje kom terugquote:Op woensdag 11 december 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
Niet leuk meer, ik kom later wel terug.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, boontjes met aardappelen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Idem, smakelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, boontjes met aardappelen.![]()
![]()
En een stukje vlees?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, boontjes met aardappelen.
Jusquote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker met jus en mosterd of curry![]()
![]()
Kip natuurlijkquote:![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mini zat net lekker Top Gear te kijken, en nu wil hij straaljagers zien!(Vanwege zo'n race tussen een snelle auto en een straaljager.)
![]()
Geen crashende treinen meer?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
Mini zat net lekker Top Gear te kijken, en nu wil hij straaljagers zien!(Vanwege zo'n race tussen een snelle auto en een straaljager.)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk
THE ULTIMATUM
heel slecht
Heel leuk![]()
![]()
Huh?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk
THE ULTIMATUM
heel slecht
Heel leuk
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Of we elkaar ooit gaan ontmoeten in Utrecht.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
misschien kan @:speedfight onze toekomst samen voorspellen![]()
![]()
Maar hoe kan iets heel slecht zijn en ook leuk ?quote:
Zo slecht dat het leuk isquote:Op woensdag 11 december 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hoe kan iets heel slecht zijn en ook leuk ?![]()
![]()
Ik hoef geen rode kaart, doe maar een kerstkaartquote:
Doe je adres maarquote:Op woensdag 11 december 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoef geen rode kaart, doe maar een kerstkaart
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iedereen krijgt hier een rode kaart.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoef geen rode kaart, doe maar een kerstkaart![]()
![]()
Liesje leerde lovely lopen langs de lange lindelaanquote:
Even zoeken..quote:Op woensdag 11 december 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
*Kuch!* The room *Kuch!*
En anders Sound of thunder wel!
Maar waarom niet eerst een gelequote:Op woensdag 11 december 2024 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen krijgt hier een rode kaart.
Ja zo'n programma waar stelletjes hun liefde testen. Slechte kwaliteit dusquote:Op woensdag 11 december 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hoe kan iets heel slecht zijn en ook leuk ?
Maar vermakelijk
♡♡♡♡![]()
Yes, kon ze wel goed hoor die liesje.. Streng wel.maar nu kan ik wel lopenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liesje leerde lovely lopen langs de lange lindelaan
* gebrokenglas kijkt verbaasdquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah datquote:Op woensdag 11 december 2024 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zo'n programma waar stelletjes hun liefde testen. Slechte kwaliteit dus
Maar vermakelijk![]()
Dat is wel slecht maar kan idd wel vermakelijk zijn![]()
Jij ook!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd![]()
![]()
Jijquote:Op woensdag 11 december 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd
The room is een cult klassieker.quote:
A sound of thunder gaat over dat wetenschappers een tijdmachine hebben ontwikkeld waarmee muljonairs tegen grove betaling steeds naar het zelfde punt in de tijd terug kunnen reizen; het moment waarop een dinosaurus in een teerput verzuipt. Ze moeten over een speciaal pad lopen om zeker te zijn dat ze geen vlinder kapot trappen of zo zodat ze per ongeluk de geschiedenis van de hele evolutie zouden kunnen veranderen en dan kunnen ze keer op keer op keer die ene dinosaurus afknallen, want dat beest gaat toch dood en elke keer als ze er naar toe reizen, komen ze weer op het zelfde moment terug dus kan het beest weer doodgeknald worden, dus feitelijk wordt de tijdlijn steeds weer gereset en snap ik neit waarom er geen vlindertje dood mag gaan.
Enfin, er gaat dus wél een vlinder dood en de hele mensheid verandert daardoor in het hier en nu.
Wat het extra slecht maakt is het vreselijk slechte acteerwerk voor een greenscreen!Ze lopen gewoon pas op de plaats terwijl de achtergrond verandert!
![]()
![]()
GG is liefquote:😊
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IEDEREEN groet GG!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd![]()
![]()
Ja kijkt lekker weg hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat![]()
Dat is wel slecht maar kan idd wel vermakelijk zijn![]()
Chocola erbij
♡♡♡♡![]()
Ik niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
Punten haal je pas vanaf 23.00 uur of later.![]()
![]()
Ik kan zo uitlijsten wie wanneer een punt heeft gehaald.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja wel zo'n beetje ja. al was t vannacht ook best drukquote:Op woensdag 11 december 2024 19:02 schreef Shii het volgende:
Punten haal je pas vanaf 23.00 uur of later.♡♡♡♡![]()
Ik check evenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik wel. Overdag haal ik helemaal niets.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uiteraardquote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan zo uitlijsten wie wanneer een punt heeft gehaald.
Is het eigenlijk nu rond dat jij t vanaf.. januari ofzo.. overneemt?♡♡♡♡![]()
Preciesquote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan zo uitlijsten wie wanneer een punt heeft gehaald.
Jij bijvoorbeeld
Overdag
Bij mij precies andersomquote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik wel. Overdag haal ik helemaal niets.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: