SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde buiten je slaap omquote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoor, 's nachts ben ik er nooit
♡♡♡♡![]()
Nee, er is niets besproken. Ik ben die teller gaan bouwen toen bondage aangaf ermee te willen stoppen. Gewoon om te kijken of dat nu moeilijk is en hoe het uberhaupt moet.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Is het eigenlijk nu rond dat jij t vanaf.. januari ofzo.. overneemt?
Nou, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Maar de teller van bondage blijft draaien, op de servers van FOK, volgens mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh die gaat toch niet stoppen dan?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, er is niets besproken. Ik ben die teller gaan bouwen toen bondage aangaf ermee te willen stoppen. Gewoon om te kijken of dat nu moeilijk is en hoe het uberhaupt moet.
Nou, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Maar de teller van bondage blijft draaien, op de servers van FOK, volgens mij.♡♡♡♡![]()
Eat, sleep, bolk repeatquote:Op woensdag 11 december 2024 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoelde buiten je slaap om![]()
![]()
Tja maar overdag wordt mij door niemand een punt gegund dus moet ik wel 's nachts.quote:
En ik kan ook niet tijdens m'n werk hier posten.![]()
Ik werk gepensioneerdquote:Op woensdag 11 december 2024 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Werk je parttime/ gepensioneerd ofzo?![]()
![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedoelde.. ben je met pensioen?![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aw jammer
Ik begrijp dan niet hoe je kunt bolkwn en werken tegelijk![]()
![]()
In ploegendienst met aeque en speklap en haagsquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aw jammer
Ik begrijp dan niet hoe je kunt bolkwn en werken tegelijk![]()
![]()
Sssssst jijquote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
In ploegendienst met aeque en speklap en haags![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
In ploegendienst met aeque en speklap en haags♡♡♡♡![]()
Blijf uit mijn DMquote:Op woensdag 11 december 2024 19:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie DM, want dit is echt niet tof!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
In ploegendienst met aeque en speklap en haags![]()
![]()
?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om oepsie floepsie![]()
Mij alleen in de pauze.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:13 schreef Shii het volgende:
Nou ja het lukt mij in ieder geval niet om tijdens m'n werk hier te posten.![]()
Mij ook maar zeldenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:13 schreef Shii het volgende:
Nou ja het lukt mij in ieder geval niet om tijdens m'n werk hier te posten.♡♡♡♡![]()
Dit zijn de posts van jou Shii waar je punten hebt gescoord.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19post_datetime punten gebolkt_door
------------------- ------ -------------
2024-12-01 00:58:56 1 kree
2024-12-01 01:19:36 1 Kissingbird
2024-12-01 01:43:57 1 KillemWieft
2024-12-02 00:44:50 1 Soury
2024-12-02 23:39:32 2 mario390
2024-12-04 23:36:39 1 maily
2024-12-06 00:21:19 1 HappyCharly
2024-12-06 00:22:25 1 hemarookworst
2024-12-06 00:53:37 1 KillemWieft
2024-12-06 21:19:44 1 JustinK
2024-12-07 20:15:23 1 Pinnenmutske
2024-12-07 20:40:28 2 gebrokenglas
2024-12-08 01:10:29 1 Shii
2024-12-08 01:17:12 1 Grrrrrrrr
2024-12-10 23:50:26 2 greysbones
2024-12-11 17:56:08 1 ToT
2024-12-11 18:06:20 1 DottekeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb jou ook een keer gebolkt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb jou ook een keer gebolkt![]()
![]()
Living on the edge hoor poehquote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb jou ook een keer gebolkt![]()
Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf weten of ie tijdens werk, 's nachts, overdag, of weet ik veel, hier post, maar ga niet negatief over een ander doen die alleen maar zichzelf quote en ook voor de winst wil gaan. Wat is het verschil met smileys? Waarom is dat dan anders?
Ik snap het werkelijk waar niet.![]()
![]()
eindelijk een beetje wakker
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
LLdL aan het kijken
Pfff wat zijn sommige mensen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor de winst wil gaan????quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Shii het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet zelf weten of ie tijdens werk, 's nachts, overdag, of weet ik veel, hier post, maar ga niet negatief over een ander doen die alleen maar zichzelf quote en ook voor de winst wil gaan. Wat is het verschil met smileys? Waarom is dat dan anders?
Ik snap het werkelijk waar niet.
honderden zelfquotes en 2 punten per dag pakken![]()
leuke entertainment toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
LLdL aan het kijken
Pfff wat zijn sommige mensenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met gio zwikkers ?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
LLdL aan het kijken
Pfff wat zijn sommige mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie doet waar negatief overquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Shii het volgende:
Ik snap het werkelijk waar niet.
Nee twee oudjesquote:
Beide zo eigenwijs
En kattigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat iedereen hem meteen bolkt en niets gunt?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor de winst wil gaan????
honderden zelfquotes en 2 punten per dag pakken
Wat is het verschil met smileys?![]()
Ja het mag allemaalquote:Op woensdag 11 december 2024 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Omdat iedereen hem meteen bolkt en niets gunt?
Wat is het verschil met smileys?![]()
![]()
Die ouderen, met hun honderden ingeroeste gewoonten...quote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee twee oudjes
Beide zo eigenwijs
En kattigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien heeft het niet met punten halen te maken
Maar met hele andere zaken
Veel denken te weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren
Vaak weten ze nog niet de helft
NiveaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Precies, wat weet jij dan?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
Misschien heeft het niet met punten halen te maken
Maar met hele andere zaken
Veel denken te weten waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren
Vaak weten ze nog niet de helft
Nivea![]()
Ik ga hier niks bespreken over usersquote:
Ten eerste is dat niet mijn plek
En ten tweede vind ik het nogal wat dat er maar wordt aangenomen dat anderen iemand bolkt omdat er geen punten worden gegundThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolkquote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga hier niks bespreken over users
En ten tweede vind ik het nogal wat dat er maar wordt aangenomen dat anderen iemand bolkt omdat er geen punten worden gegund![]()
Oef ervaringen uit het verleden weggelaten?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Of we elkaar ooit gaan ontmoeten in Utrecht.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Hou toch op je doet niet anders dan hier sneren posten en proberen wat te creeerenquote:
Kijk ook eens naar jezelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Michael Jackson 3D glasses and popcorn.gif![]()
![]()
![]()
![]()
Je begint er zelf over dat dingen gebeuren en we niet eens de helft weten. Het is niet zo moeilijk hoor. Je ziet het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga hier niks bespreken over users
En ten tweede vind ik het nogal wat dat er maar wordt aangenomen dat anderen iemand bolkt omdat er geen punten worden gegund![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2024 19:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Je begint er zelf over dat dingen gebeuren en we niet eens de helft weten. Het is niet zo moeilijk hoor. Je ziet het gewoon gebeuren.
Je hebt volledig gelijk
Ik was het al helemaal vergeten
De grote alwetende shiiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet anders dan sneren?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hou toch op je doet niet anders dan hier sneren posten en proberen wat te creeeren
Kijk ook eens naar jezelf![]()
![]()
Record?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
Het is opvallend lang gezellig geweest hier!
![]()
![]()
Geloof jij nou maar je dinnetje die beweert dat ik constant over haar zit te roddelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je hebt volledig gelijk
Ik was het al helemaal vergeten
De grote alwetende shii![]()
![]()
Waar heb je het overquote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Geloof jij nou maar je dinnetje die beweert dat ik constant over haar zit te roddelen.
Ik heb wel andere dingen te bespreken met mensen dan wat jij wel of niet in dm doet
Het zal me werkelijk de reet roesten wie je dm’t of appt over wie
Zoek dat lekker zelf uit
Ga je misnoegen over een ander niet bij mij neerleggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar was nog een veel schattigere van; 2 van die ukkies met bokshandschoenen die blijkbaar op hun voetenwerk moesten letten en de hele tijd alleen maar zaten te springen!quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar was nog een veel schattigere van; 2 van die ukkies met bokshandschoenen die blijkbaar op hun voetenwerk moesten letten en de hele tijd alleen maar zaten te springen!![]()
![]()
![]()
Ik zie echt niksquote:Op woensdag 11 december 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Stringetjes of zo? Met iets van een ultra mini rokje?
♡♡♡♡![]()
Je zegt dat ik constant sneer. Ik bespreek helemaal niets met iemand in dm en app. Jij begint met je aannames. Laat mij gewoon met rust met je misnoegen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik heb wel andere dingen te bespreken met mensen dan wat jij wel of niet in dm doet
Het zal me werkelijk de reet roesten wie je dm’t of appt over wie
Zoek dat lekker zelf uit
Ga je misnoegen over een ander niet bij mij neerleggen![]()
Ik heb het niet eens over dm en appquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zegt dat ik constant sneer. Ik bespreek helemaal niets met iemand in dm en app. Jij begint met je aannames. Laat mij gewoon met rust met je misnoegen.
Fax?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over dm en app![]()
Dan wil hij filmpjes van modderworstelemnde dames zien voortaanquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het niet al te lang bestuderen met Mini-ToT achter me!♡♡♡♡![]()
Groot gelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan wil hij filmpjes van modderworstelemnde dames zien voortaan![]()
![]()
Dat typ je toch zelf?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over dm en app![]()
Hij vond het filmpje er boven al irritant omdat het steeds bleef herhalen!quote:Op woensdag 11 december 2024 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan wil hij filmpjes van modderworstelemnde dames zien voortaan![]()
![]()
even Justin bolken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
I've done it againAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee ja jij drong voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nieuwe poging. bolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vanmiddag net wat Rammstein nummers zitten, afspelen vandaag. Heerlijk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag net wat Rammstein nummers zitten, ahum, afspelen vandaag. Heerijk.Gaaf!
![]()
Dat vindt ze wel mooi jaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De buren waren niet thuis, dus het kon wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buren waren niet thuis, dus het kon wel.![]()
Engel en Klavier blijven altijd nog m'n all-time favo's!
Spieluhr vind ik ook erg goed!![]()
![]()
ColmschateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog altijd dat nummer Sonne. Die kan gewoon hard!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
Engel en Klavier blijven altijd nog m'n all-time favo's!
Spieluhr vind ik ook erg goed!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah die met Rachel Zegler's grote voorbeeld in de clip!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog altijd dat nummer Sonne. Die kan gewoon hard!![]()
![]()
En dan over de autobahn blazen.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rage Against The Machine is daar ook zo fijn voor!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan over de autobahn blazen..... [ afbeelding ]![]()
![]()
Whehe, ik sta op het punt te gaan koterslingeren!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi ToTtieeee
Neuh water![]()
Maar proost voor jou![]()
![]()
Daarna danquote:Op woensdag 11 december 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ik sta op het punt te gaan koterslingeren!
Smile, it's free therapy.![]()
Whehe ik heb 1 flesje in huis. Geen bier maar één of ander ice-flavoured drankje. Beetje zoals dat Smirnoff spul.quote:![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
knakworsten zijn best duur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook. Was in slaap gevallen op de bankquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
It might as well be me.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker tochquote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Was in slaap gevallen op de bankThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Was in slaap gevallen op de bank![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Was in slaap gevallen op de bankhoi Dot!
Lang geslapen op de bank?Smile, it's free therapy.![]()
Op zich wel. Maar hoop dat ik dan vannacht kan slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja das wel een dingetjequote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar hoop dat ik dan vannacht kan slapen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoveel komt daar niet van uit toch?quote:
Enige die ik ooit heb gezien is met die ouwe bond uit de jaren 80 dat hij achter de vrouwen aanzat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had het gisteren echt enorm koud en vandaag niet, terwijl temperatuur zelfs nog ietsjes lager is vandaag.Zo te zien moest ik ff acclimatiseren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Iets meer dan een uurtje. Was gaan liggen voor lldl maar niets gezienquote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hoi Dot!
Lang geslapen op de bank?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zijn de laatste week allemaal op rtl7 geweestquote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel komt daar niet van uit toch?
Enige die ik ooit heb gezien is met die ouwe bond uit de jaren 80 dat hij achter de vrouwen aanzat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bond zit in elke film achter de vrouwen aanquote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel komt daar niet van uit toch?
Enige die ik ooit heb gezien is met die ouwe bond uit de jaren 80 dat hij achter de vrouwen aanzat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kijk ze liever zonder reclame.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste week allemaal op rtl7 geweestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Shaken, not stirredquote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bond zit in elke film achter de vrouwen aan![]()
![]()
Nee hoor, maar ik heb vanmiddag de voorraad aangevuld.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
's Morgens om 7 uur bij de Chinees met een bol cognac en een bolknakquote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Heb niet geacclimatiseerd a la Iwanius
-edit- bol-knak![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb vanmiddag de voorraad aangevuld.![]()
moksi meti bij de glurinamerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
's Morgens om 7 uur bij de Chinees met een bol cognac en een bolknak
-edit- bol-knak
Uw ADH vitamine Worst
Mis je m?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
waar is onze driecijferige vriend gebleven trouwens?![]()
Greys als de nieuwe Bondvrouw.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat wordt een knaller van een movie![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
had net nog een knallerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt een knaller van een movie![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Oh valt mee.. hoop dat het geen invloed op je slaap straks heeft.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets meer dan een uurtje. Was gaan liggen voor lldl maar niets gezien
Lldl half gezienSmile, it's free therapy.![]()
Inverhouse of hoe was het ook al weer.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
waar is onze driecijferige vriend gebleven trouwens?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat Greys mij als The bad guy aan het chasen is en me probeert uit te schakelen... 😏Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat gaat nooit lukken natuurlijk maar dat maakt het juist extra spannend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je ziet het al voor je hequote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat Greys mij als The bad guy aan het chasen is en me probeert uit te schakelen... 😏![]()
![]()
Ik heb nu al voorpretquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: