Van PSG verliezenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
City is echt compleet niveau loos. Zal mij niet eens verbazen als ze dit niet winnen en van PSG verliezen.
Bizarre ineenstorting.
Doekpuntenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.
Je bent zelf een doekpunt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.
quote:
Dat zou Jan Roos willen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef Elan het volgende:
Jan Roos is de trainer van Sparta Praag.
"We" vandaag postte je nog dat je neutraal bet. Verder triest natuurlijk datde Feijenoorders in hun eigen bubbel blijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh er posten toch nog wat verdwaalde mensen hier?
We zijn in het Feyenoordtopic.
Monaco zal wel een doelpuntje meepakkenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Arsenal ontsnapt. @:Kingroland
Wat gezelligquote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.
Wekkertje om 6:00?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.
Dat zegt ie tegen iedereen die hij iet kent.quote:
Ik ga ff kijken.quote:
Ik heb nog een vaantje uit 1971. Zwart rood. Het Sparta van Engeland is kapot.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
City hep een serieus probleem
Jep. En morgen weer naar kantoor en dan een hele dag in bespreking met klant.quote:
Luctor et emergo dan maarquote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. En morgen weer naar kantoor en dan een hele dag in bespreking met klant.
Jep, worstelend de dag door, maar ik zal overwinnen.quote:
Drie EC1 winnaars.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Rode ster maakt het Milan lastig. Arm PSV.
80 miljoen volgens sommige users.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef Wotte het volgende:
Maakt die Gimenez trouwens ooit eens goals die niet gelukkig voor zijn voet vallen.
Dat wint hij eerder in de loterij met dat geluk aan zijn reet te hangen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80 miljoen volgens sommige users.
Alsof dat voor dit City zomaar een zege isquote:Op woensdag 11 december 2024 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis dat City nog een thuispotje tegen Brugge mag.
Nouja, als het een Milan ofzo was geweest had ik de verliespunten al opgeschreven. En dat duurt nog een maand, misschien hebben ze het dan wonderwel op de rit.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof dat voor dit City zomaar een zege is
Volgens Feyenoord fans was dat ook een topperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |