In Ramallah heb je genoeg restaurants waar je heerlijk kunt eten. Het is daar geen Gaza.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
We staan boven "Palestine" wat op zich geen verdienste is aangezien dat al bijna een eeuw niet meer bestaat. Maar fijn dat mensen die doen alsof nog goed te eten hebben, recente berichten daarover zijn dus niet waar.
[..]
Veelvliegende instagrammers in hun ontembare zucht naar lokale authenticiteit hebben bedacht dat elk land zijn eigen keuken moet hebben, een restaurantkeuken weltverstaan want het bestaat immers voor hen. Maar nationale keukens zijn een 19e eeuwse ontwikkeling net als restaurants, en het verarmde Nederland importeerde de Franse vinding van het restaurant samen met de Franse keuken. Een Nederlandse restaurantkeuken heeft nooit bestaan.
Hoe weet jij hoe zweetvoeten smaken?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:33 schreef Hathor het volgende:
Alles wat Grieken maken smaakt naar zweetvoeten.
In zekere zin misschien wel. Echter heb ik langs de hele Camino Francés en de del Norte bijna geen normaal voedsel kunnen vinden. Best apart voor zes weken...quote:
Vast wel, maar dit is natuurlijk puur om Palestina op een lijst van landen te krijgen alsof het dat ook is.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
In Ramallah heb je genoeg restaurants waar je heerlijk kunt eten. Het is daar geen Gaza.
Nou, voor de Spaanse charcuterie wil ik wel een lans breken. Vooral de jamon iberico pata negra bellotas, maar er zijn ook heel goede chorizo's en salchichons (en er is nog veel meer).quote:Op donderdag 12 december 2024 22:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In zekere zin misschien wel. Echter heb ik langs de hele Camino Francés en de del Norte bijna geen normaal voedsel kunnen vinden. Best apart voor zes weken...
Is toch iets anders. Marokko heeft meer invloeden van buitenaf.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zelfde met Algerije en Marokko, dafuq
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |