Er zijn 100.000 Chinezen in Nederland. Je hebt er 0 last van, ondanks dat er vast zoiets bestaat als een Chinese maffia in Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja. Want georganiseerde misdaad bestaat niet in Chinese migrantenkringen![]()
Begrijp me niet verkeerd: dit is een enorme tragedie. Voor alle getroffenen en hun naasten, maar zeker voor dit jongetje dat in 1 klap zijn hele gezin verliest.
Maar jouw frame klopt gewoon van geen kanten
Alle cafetaria's overgenomen en ze kunnen voor geen meter friet bakken. Noem het maar geen lastquote:Op donderdag 12 december 2024 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zijn 100.000 Chinezen in Nederland. Je hebt er 0 last van, ondanks dat er vast zoiets bestaat als een Chinese maffia in Nederland.
Ik denk dat er elke nacht wel een hoop deuren in worden getrapt hoor haha. Is alleen maar gissen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:28 schreef matthijst het volgende:
Jammer dat dr nog niks gelekt is over die opgepakte ventjes.
Neem aan dat dat met enig deur intrappen/grof geweld gebeurd is, moeten de buren toch ook gezien hebben
Theoretisch zou het kunnen. Of het de praktijk is? Geen idee. Ik wil niemand beschuldigen, laat dat duidelijk zijn. Maar het is wel een web van bedrijven en die connectie tandarts-,bestuurder transportonderneming vond ik wel 'apart' om het zo maar te zeggen. Vandaar ook gekscherend het coke transportquote:Op donderdag 12 december 2024 07:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goed georganiseerde coke bende opererend met/vanuit tandartspraktijken, transport en bruidswinkkel met verhuur. Handige witwas dekmantels. Iedereen die hier op welke manier bij betrokken is gewoon schuldig aan moord op 6 mensen en poging tot moord op de rest.play stupid games, win stupid prizes.
Kan toch bijna niet anders? Autobranden en explosieven plaatsen zijn echt van die drugswar gerelateerde aanslagen.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:01 schreef Kamelenteen het volgende:
Of die hele aanslag drugsgerelateerd is, daar ben ik dus echt benieuwd naar.
Wat is daar dubieus aan? Niks bijzonder als je een auto te koop zet.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel, heel dubieus dat de eigenaresse van de bruidszaak de witte Audi die ook in brand gestoken is, een paar dagen eerder probeerde te verkopen op Marktplaats. Die weet echt meer en die was het doelwit, al zal ze blijven volhouden dat ze van niks weet.
Dagwaarde rond de 10-12k, nieuwprijs destijds rond de 45k.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Excuses, ja. Wat sowieso al een dure patserbak is.
Het ligt het meest voor de hand ja, maar dat zou je bij die loodgieter in Vlaardingen ook denken maar dat schijnt echter niet zo te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet anders? Autobranden en explosieven plaatsen zijn echt van die drugswar gerelateerde aanslagen.
Wel als diezelfde auto twee dagen later in brand gestoken wordt,quote:Op donderdag 12 december 2024 12:05 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wat is daar dubieus aan? Niks bijzonder als je een auto te koop zet.
Dat was ook een bizar verhaal ja. En nooit opgehelderd omdat-ie inmiddels overleden is.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het ligt het meest voor de hand ja, maar dat zou je bij die loodgieter in Vlaardingen ook denken maar dat schijnt echter niet zo te zijn.
Mja, als ze ook een Yaris of wat was die andere auto rijden....quote:Op donderdag 12 december 2024 11:40 schreef Kuhn het volgende:
Ik denk dat er elke nacht wel een hoop deuren in worden getrapt hoor haha. Is alleen maar gissen.
Bekijk die Videoland documentaire van Danny Ghosen maar eens. Die interviewt een paar van die bommenleggers (snotneuzen tussen de 14 en 18 jaar) en zo’n tussenpersoon. Die laatste geeft aan dat het zelfs bij kleine ruzies al ingezet wordt. Het interesseert ze ook echt helemaal niets wat de gevolgen zijn zolang ze hun centen maar krijgenquote:Op donderdag 12 december 2024 12:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet anders? Autobranden en explosieven plaatsen zijn echt van die drugswar gerelateerde aanslagen.
Hoe heet-ie? Klinkt boeiend. En is ook wat er bij ons in Eindhoven is gebeurd. Een brandbom in een huis puur uit wraak. Je had een tijdje ook elke avond explosies in Rotterdam in dezelfde wijk. Zal wel hetzelfde verhaal zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bekijk die Videoland documentaire van Danny Ghosen maar eens. Die interviewt een paar van die bommenleggers (snotneuzen tussen de 14 en 18 jaar) en zo’n tussenpersoon. Die laatste geeft aan dat het zelfs bij kleine ruzies al ingezet wordt. Het interesseert ze ook echt helemaal niets wat de gevolgen zijn zolang ze hun centen maar krijgen
‘Explosief Nederland’quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe heet-ie? Klinkt boeiend. En is ook wat er bij ons in Eindhoven is gebeurd. Een brandbom in een huis puur uit wraak. Je had een tijdje ook elke avond explosies in Rotterdam in dezelfde wijk. Zal wel hetzelfde verhaal zijn.
Hier in de buurt ook een paar keer gebeurd ja. Maar dan is het vooral zwaar vuurwerk waardoor de ruiten eruit liggen of de deur beschadigd is. Gewoon om een signaal af te geven ofzo. En dat zijn dan kleine ruzies inderdaad, geen conflicten over kilo's coke ofzo. Eentje was de oorzaak gewoon een verkeersruzie bleek achteraf. Andere een conflict over een betaling (geen betaling van drugs).quote:Op donderdag 12 december 2024 12:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bekijk die Videoland documentaire van Danny Ghosen maar eens. Die interviewt een paar van die bommenleggers (snotneuzen tussen de 14 en 18 jaar) en zo’n tussenpersoon. Die laatste geeft aan dat het zelfs bij kleine ruzies al ingezet wordt. Het interesseert ze ook echt helemaal niets wat de gevolgen zijn zolang ze hun centen maar krijgen
Explosief Nederland. Ik vind het tot nu toe wel erg boeiend.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe heet-ie? Klinkt boeiend. En is ook wat er bij ons in Eindhoven is gebeurd. Een brandbom in een huis puur uit wraak. Je had een tijdje ook elke avond explosies in Rotterdam in dezelfde wijk. Zal wel hetzelfde verhaal zijn.
De pest is dat dergelijke idioten steeds vaker brandstof vastmaken aan zwaar ofwel illegaal vuurwerk. Dat lijkt hier ook te zijn gebeurd. Als je een paar Cobra's vastbindt aan een jerrycan benzine krijg je een mega ontploffing.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook een paar keer gebeurd ja. Maar dan is het vooral zwaar vuurwerk waardoor de ruiten eruit liggen of de deur beschadigd is. Gewoon om een signaal af te geven ofzo. En dat zijn dan kleine ruzies inderdaad, geen conflicten over kilo's coke ofzo. Eentje was de oorzaak gewoon een verkeersruzie bleek achteraf. Andere een conflict over een betaling (geen betaling van drugs).
Maarja dat is vuurwerk en zou je bijna nog een kwajongensstreek kunnen noemen, geen halve flat opblazen. Met handgranaten begint het imo ook al snel richting georganiseerde misdaad te gaan, want die heb je normaal ook niet zomaar thuis liggen.
Dus mevrouw wist dat die auto de fik in zou gaan?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel als diezelfde auto twee dagen later in brand gestoken wordt,
Tis maar met wat ze gejat kunnen krijgen , denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, als ze ook een Yaris of wat was die andere auto rijden....
Ja of ze een dreigement binnen gehad. "We steken je auto in de brand als je niet..."quote:Op donderdag 12 december 2024 12:56 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dus mevrouw wist dat die auto de fik in zou gaan?
En dan denk je: shit snel m'n auto verkopen, dan ben ik van ze afquote:Op donderdag 12 december 2024 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja of ze een dreigement binnen gehad. "We steken je auto in de brand als je niet..."
Ja, dat denk ik ook. Het 'geen idee wie ons dit wil aandoen' heb ik iets te vaak gehoord na een gerichte aanslag. Maar ja, dan heb je dus ook weer die loodgieter en zijn verhaal...quote:Op donderdag 12 december 2024 12:58 schreef ZarB het volgende:
Hier een tijdje terug ook een explosie bij een pand. Eigenaren: jeetje wie doet zoiets, wij weten heeeelemaal van niks. 2 maanden later: wiethok opgerold in betreffend pand.
Joe. Waar rook is is vuur mensen.
Tis maar met wat ze gejat kunnen krijgen , denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, als ze ook een Yaris of wat was die andere auto rijden....
Is gissen, maar dan zou je die wagen toch niet achter je werk parkeren?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja of ze een dreigement binnen gehad. "We steken je auto in de brand als je niet..."
In dit geval zijn er wel meerdere "rook" signalen inmiddels.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Het 'geen idee wie ons dit wil aandoen' heb ik iets te vaak gehoord na een gerichte aanslag. Maar ja, dan heb je dus ook weer die loodgieter en zijn verhaal...
Nou 0...quote:Op donderdag 12 december 2024 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zijn 100.000 Chinezen in Nederland. Je hebt er 0 last van, ondanks dat er vast zoiets bestaat als een Chinese maffia in Nederland.
Auto, partij bruidsjurken. Zou financieel conflict kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
En dan denk je: shit snel m'n auto verkopen, dan ben ik van ze af
Als ze elkaar afslachten hebben we er geen "last" van. Als ze hele flatgebouwen met onschuldigen meepakken wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou 0...
NWS / Schietpartij in winkelcentrum Zwijndrecht, een dode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |