SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
realiseer me nu dat ik nog geen avondeten heb gemaakt
zo, aandachthoertje heeft ook weer z'n 2 sec aandacht gehadUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu meerquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
zo, aandachthoertje heeft ook weer z'n 2 sec aandacht gehad
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo noem je Mario toch nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
zo, aandachthoertje heeft ook weer z'n 2 sec aandacht gehad
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ok, het was weer gezelligquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
De sfeer zal wel weer enorm gaan stijgen nu
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hmmmm, misschien zoete aardappelpuree met rode wijn-honing glazed wortels makenRevolutions are the locomotives of history.
Je pizza's al op?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
hmmmm, misschien zoete aardappelpuree met rode wijn-honing glazed wortels maken
KLB / Pizza gaat maar 3 minuten de oven in?![]()
'al'? dat was 's middags.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je pizza's al op?
KLB / Pizza gaat maar 3 minuten de oven in?Revolutions are the locomotives of history.
Kloptquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hey babe!
Niets mis met een kerstpoes!
Lach met een schone bips![]()
Zuurquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter dan een kerstkater huhuhu
Mooie tijd om te gaan slapen.Ik vond het een leuke dag.
Ik wuif af.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow neequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zoiets bestaat toch helemaal niet?
Jullie zijn gewoon raarrrr
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie tijd om te gaan slapen.Ik vond het een leuke dag.
Ik wuif af.omdat ik even binnen kom vallen?
Ik ben zo weer weg hoor!
Maar slaap lekker!
Kunnen we allemaal even dit moment koesteren
Na deze post
Ongeveer een uur lang
Neequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]omdat ik even binnen kom vallen?
Ik ben zo weer weg hoor!
Maar slaap lekker!
It is me
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
Na deze post
Ongeveer een uur lang
Doen wequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
Na deze post
Ongeveer een uur lang
Nee,ligt niet aan jullie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BONNIE KRIJGT EEN TWEELING
o jeeeeeequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow nee
Da kannie
Ik weet nog steeds niet waar @:aardappelschotel naar toe gaat![]()
![]()
Zie mentionquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow nee
Da kannie
![]()
Dan moet je je notificaties lezenquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow nee
Da kannie
![]()
Gaat hij weg?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow nee
Da kannie
Ik weet nog steeds niet waar @:aardappelschotel naar toe gaat
Komt hij hierheen?
Ga je blauw?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet je je notificaties lezen
Ik heb geen zin terug te lezen, heb ik de afgelopen dagen nog iets gemist?
Ik wil meeeeeeeequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet je je notificaties lezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maily is zwangerquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geen zin terug te lezen, heb ik de afgelopen dagen nog iets gemist?Revolutions are the locomotives of history.
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geen zin terug te lezen, heb ik de afgelopen dagen nog iets gemist?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb nog nie als en finale kwam en anwaltkamer bij en reality gezien
spanie makt veel tonelstuk daarchufi zegt doen zij elke seizon in spanie
![]()
![]()
de trein?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geen zin terug te lezen, heb ik de afgelopen dagen nog iets gemist?Uw ADH vitamine Worst
judge Judyquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:20 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mutti zegt naar bed Marioquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:20 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja best wel, de een vind de ander kut, de anderen noemen een ander kut. Dan noemen die anderen de anderen weer kut.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geen zin terug te lezen, heb ik de afgelopen dagen nog iets gemist?
Nee viel wel mee, was wel allemaal vrede eigenlijk.Lach met een schone bips![]()
Ech nie!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja best wel, de een vind de ander kut, de anderen noemen een ander kut. Dan noemen die anderen de anderen weer kut.
Nee viel wel mee, was wel allemaal vrede eigenlijk.
Liegebeest!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker kut allemaal dus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja best wel, de een vind de ander kut, de anderen noemen een ander kut. Dan noemen die anderen de anderen weer kut.
Nee viel wel mee, was wel allemaal vrede eigenlijk.
Niets mis mee
Misschien wel , maar nu is ie weinig serieusquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:20 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
kuchquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, samen met @:loveyoulongtime, die zocht toch ook nog een warm plekje?![]()
Jouw warme plekje is genoeg hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, samen met @:loveyoulongtime, die zocht toch ook nog een warm plekje?
testbeeld?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
mutti slapt of kijkt tv, of haar tvgerät kijkt haar an![]()
je kann ook goed nachplapperenquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien wel , maar nu is ie weinig serieus![]()
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jouw warme plekje is genoeg hoor
Maar had je nog iets geboekt?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, nog niet. Weet je Spanje is ook niet echt mijn ding. Dus als ik ga dan zal het last minute worden. Daarbij omdat ik alleen ga wacht ik toch af of 1 van mijn vrienden ook mee wil, eerste keer naar nieuw land alleen voelt toch anders dan wanneer je overal al vrienden hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Maar had je nog iets geboekt?Lach met een schone bips![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
mutti slapt of kijkt tv, of haar tvgerät kijkt haar an
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooie dame hoor, maar beetje te weinig asianquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:35 schreef mario390 het volgende:
volgende tietbeeld ,maar de word me uit de handen vallen
[ afbeelding ]
Wanneer ga je eigen tieten zoeken?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:35 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greees!!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigen tieten zoeken?![]()
Zeg!!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
(ik kijk graag)Lach met een schone bips![]()
ik will me geen tiet maken hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja nou jaquote:
Dan hoeft hij ook niet meer die plaatjes te posten
Het tietenlied!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:35 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Hoe ouder…quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was mooi plaatje hoor die je gepost hadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wel duur bij een dokter tieten aanmetenquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigen tieten zoeken?Uw ADH vitamine Worst
Hij mag ze ook bij een ander zoekenquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel duur bij een dokter tieten aanmeten
Je smaak gaat elk jaar achteruitquote:
Dus wetenschappelijk gezien klopt het niet
Maar mijn ogen worden beter, dankzij de wetenschapquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je smaak gaat elk jaar achteruit
Dus wetenschappelijk gezien klopt het nietNiew lensje geplaatst enzo. I can see clearly now
Nu nog in het donkerquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar mijn ogen worden beter, dankzij de wetenschapNiew lensje geplaatst enzo. I can see clearly now
In nieuwe jaar weer lekker paar dagen ziekenhuis, linker oog is fucked. Dus weer onderzoeken.quote:Lach met een schone bips![]()
Ow das kakquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In nieuwe jaar weer lekker paar dagen ziekenhuis, linker oog is fucked. Dus weer onderzoeken.
Shit happens, het begon met een kleine waas als ik naar beneden keek. Nu zie ik die waas over het hele oog links. Oogdruk en alles is normaal. Dus moeten ze in ziekenhuis verder kijken, kan een bloedprop richting oog zijn, of groene staar volgens de huisarts laatste keer dat ze keek en oogdruk meting deed.quote:Lach met een schone bips![]()
Het gekke is dan wel weer dat naarmate ik langer wakker ben het oog stopt te tranen en op gegeven moment ik er best prima door kan zien. Maar moet wel wat mee gedaan worden, want goed lijkt het nietquote:
Wow das kutquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shit happens, het begon met een kleine waas als ik naar beneden keek. Nu zie ik die waas over het hele oog links. Oogdruk en alles is normaal. Dus moeten ze in ziekenhuis verder kijken, kan een bloedprop richting oog zijn, of groene staar volgens de huisarts laatste keer dat ze keek en oogdruk meting deed.
Veel sterkte, hopelijk valt t mee♡♡♡♡![]()
Raarquote:Op woensdag 11 december 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gekke is dan wel weer dat naarmate ik langer wakker ben het oog stopt te tranen en op gegeven moment ik er best prima door kan zien. Maar moet wel wat mee gedaan worden, want goed lijkt het niet
En je oogdruk is goed
Heel vreemdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huisarts, en daarna voor de zekerheid naar opticien gegaan waar ze je oogdruk opmeten ook. Geen afwijkingen. Wel in het zicht van dat oog sinds de laatste keer. Daarom volgende maand voor de zoveelste keer medisch gekut waar ik geen zin in heb.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Raar
En je oogdruk is goed
Heel vreemdLach met een schone bips![]()
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 december 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huisarts, en daarna voor de zekerheid naar opticien gegaan waar ze je oogdruk opmeten ook. Geen afwijkingen. Wel in het zicht van dat oog sinds de laatste keer. Daarom volgende maand voor de zoveelste keer medisch gekut waar ik geen zin in heb.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik nu mijn rechter oog dichtknijp zie ik alles op het forum als een waas. Links is net alsof er een laag overheen ligt. Dan zou ik echt heel dicht tegen het scherm aan moeten gaan zitten om iets te lezenquote:
Iets met je hoornvlies?quote:Op woensdag 11 december 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik nu mijn rechter oog dichtknijp zie ik alles op het forum als een waas. Links is net alsof er een laag overheen ligt. Dan zou ik echt heel dicht tegen het scherm aan moeten gaan zitten om iets te lezen
En dit oog heb je ook al laten laseren?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet het niet, nachtblind als een modderfokker ben ik altijd al geweest. Maar overdag geen probleem. Het probleem werd eigenlijk pas laatste jaar erger met links constant tranen en geen pijn of wat dan ook. Daarom Januari weer dingen waar ik geen zin in heb.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets met je hoornvlies?
En dit oog heb je ook al laten laseren?Lach met een schone bips![]()
Ik heb ook wel vaak last van traan ogenquote:Op woensdag 11 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet het niet, nachtblind als een modderfokker ben ik altijd al geweest. Maar overdag geen probleem. Het probleem werd eigenlijk pas laatste jaar erger met links constant tranen en geen pijn of wat dan ook. Daarom Januari weer dingen waar ik geen zin in heb.
En in de winter ook eerder slechter zicht
Maar ik heb lenzen ( worden sneller droog in de winter) en ook nachtblindThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nachtblind was ik altijd al, daarom mocht ik geen rijbewijs halenquote:Op woensdag 11 december 2024 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vaak last van traan ogen
En in de winter ook eerder slechter zicht
Maar ik heb lenzen ( worden sneller droog in de winter) en ook nachtblindMaar is nu serieus 1 oog, mijn rechter oog is prima. en met bril overdag zie ik ook goed eigenlijk met dat ene oog. Maar benieuwd naar volgende maand, want blind aan 1 oog worden is ook niet echt een optie
Maar je moet het ziet als dat ik nu kijk uit mijn linker oog is als kijken door een shirt met felle achtergrond erachter. Zie wel de de kleuren en en bewegingen, maar niet wat er echt gebeurt
Klinkt echt wel kutquote:Op woensdag 11 december 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nachtblind was ik altijd al, daarom mocht ik geen rijbewijs halenMaar is nu serieus 1 oog, mijn rechter oog is prima. en met bril overdag zie ik ook goed eigenlijk met dat ene oog. Maar benieuwd naar volgende maand, want blind aan 1 oog worden is ook niet echt een optie
Maar je moet het ziet als dat ik nu kijk uit mijn linker oog is als kijken door een shirt met felle achtergrond erachter. Zie wel de de kleuren en en bewegingen, maar niet wat er echt gebeurt
♡♡♡♡![]()
Klinkt als ditquote:Op woensdag 11 december 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nachtblind was ik altijd al, daarom mocht ik geen rijbewijs halenMaar is nu serieus 1 oog, mijn rechter oog is prima. en met bril overdag zie ik ook goed eigenlijk met dat ene oog. Maar benieuwd naar volgende maand, want blind aan 1 oog worden is ook niet echt een optie
maculadegeneratie
Mijn opa had ditThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is ook, maar niet zo kut dat ik er me er leven door laat beheersen. Soms als links niet werkt dan ff hou ik die dicht en laat ik rechts alles lezenquote:Vervelend ja, dat wel.
Moet ik googlen.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt als dit
maculadegeneratie
Mijn opa had ditLach met een schone bips![]()
Dan kun je ook scheelheid ontwikkelenquote:Op woensdag 11 december 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar niet zo kut dat ik er me er leven door laat beheersen. Soms als links niet werkt dan ff hou ik die dicht en laat ik rechts alles lezenVervelend ja, dat wel.
Hier heb ik niet echt zin in dit te hebbenquote:Op woensdag 11 december 2024 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt als dit
maculadegeneratie
Mijn opa had dit
Jawel, maar niet als je zo kut ziet als ik in donker. Werd me afgeraden verder te gaan met rijbewijs ooit.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
Mag je geen rijbewijs als je nachtblind
bent?Lach met een schone bips![]()
Neequote:Op woensdag 11 december 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier heb ik niet echt zin in dit te hebben
Sowieso dingen met je ogen
Is kakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook kutquote:Op woensdag 11 december 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als je zo kut ziet als ik in donker. Werd me afgeraden verder te gaan met rijbewijs ooit.♡♡♡♡![]()
Snap ikquote:Op woensdag 11 december 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier heb ik niet echt zin in dit te hebben♡♡♡♡![]()
Afgezien dus van dat laatste met mijn linker oog. Wat @HappyCharly dan vroeg bij nachtblindheid geen rijbewijs te moeten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Sowieso dingen met je ogen
Is kak
Het is bij mij zo erg dat ik een schijnwerper op de fiets heb die richting de zijkant van de weg staat. Anders slinker ik de hele weg over door lichten van auto's of fietsen die me tegemoet komen. Ik ben alle zicht kwijt door lichten in het donkerEn ja wel op aangepast. Maar als ik in donker auto zou rijden? Nee, dat zou niet goedkomen.
W heftigquote:Op woensdag 11 december 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afgezien dus van dat laatste met mijn linker oog. Wat @:HappyCharly dan vroeg bij nachtblindheid geen rijbewijs te moeten kunnen krijgen.
Het is bij mij zo erg dat ik een schijnwerper op de fiets heb die richting de zijkant van de weg staat. Anders slinker ik de hele weg over door lichten van auto's of fietsen die me tegemoet komen. Ik ben alle zicht kwijt door lichten in het donkerEn ja wel op aangepast. Maar als ik in donker auto zou rijden? Nee, dat zou niet goedkomen.
♡♡♡♡![]()
Mijn hoofd weet nog niet hoe laat ik morgen wakker moet worden....quote:Op woensdag 11 december 2024 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
Mijn hoofd weet nog niet dat ik moet gaan slapenLach met een schone bips![]()
Dat weten mijn 2 wekkers welquote:Op woensdag 11 december 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn hoofd weet nog niet hoe laat ik morgen wakker moet worden....
Smile, it's free therapy.![]()
Mijn hoofd zegt zoek het uitquote:Op woensdag 11 december 2024 00:48 schreef Kissingbird het volgende:
Mijn hoofd weet nog niet dat ik moet gaan slapen
Uit raam gooien die kut dingenquote:Op woensdag 11 december 2024 00:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weten mijn 2 wekkers wel
Ik had ook een idee, maar niet gepastquote:Op woensdag 11 december 2024 00:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding voor je hoofd![]()
quote:Op woensdag 11 december 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had ook een idee, maar niet gepast![]()
![]()
als je het niet gepast hebt weet je niet of het lekker zitquote:Op woensdag 11 december 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had ook een idee, maar niet gepastSmile, it's free therapy.![]()
Ja het is frisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ze loopt nu al te janken erover....quote:Op woensdag 11 december 2024 00:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als je het niet gepast hebt weet je niet of het lekker zit
maar ze heeft het ook niet gepastquote:Op woensdag 11 december 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ze loopt nu al te janken erover....
Volg het nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan best hoor, passend is alles te makenquote:Op woensdag 11 december 2024 00:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar ze heeft het ook niet gepast
krijg rare beelden hierbij..quote:Op woensdag 11 december 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan best hoor, passend is alles te maken
denk niet dat alles passend te maken is
Bij Greys wel hoor.... Die kan wel mee rekken.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
krijg rare beelden hierbij..
denk niet dat alles passend te maken isLach met een schone bips![]()
Dikke doeiquote:Op woensdag 11 december 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan beter @:kree roepen voor massage en lekker sliepeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed ideequote:Op woensdag 11 december 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan beter @:kree roepen voor massage en lekker sliepe♡♡♡♡![]()
Waarom die mentions slaat nergens op laat die gozer tochquote:Op woensdag 11 december 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan beter @:kree roepen voor massage en lekker sliepeIedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 11 december 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij Greys wel hoor.... Die kan wel mee rekken.ze is wel heul flexibel
Kree en ik zijn wel matties hoor, dus nee is geen diss naar hemquote:Op woensdag 11 december 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom die mentions slaat nergens op laat die gozer toch
Zeker maar dat geroep om niksquote:Op woensdag 11 december 2024 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
@:kree vindt het best gezellig denk ik
Die komt graag kletsen
Ja dat matties gedoe geloof ik hier niet zoquote:Op woensdag 11 december 2024 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kree en ik zijn wel matties hoor, dus nee is geen diss naar hemIedereen is een kutlultrut
Weet je hoe vaak ik gementiond ben de afgelopen maanden? Maakt toch niet uit? En Kree hoort er lekker bij hier. Is ook niet lullig bedoelt naar hem toe. Hij is juist de lieverd hier.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik ook niet hoor maar ik vind mentions op niks af sowieso wat raar.quote:Op woensdag 11 december 2024 01:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zie er in dit geval niks kwaads inIedereen is een kutlultrut
Okquote:Op woensdag 11 december 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor maar ik vind mentions op niks af sowieso wat raar.♡♡♡♡![]()
Ik denk dan weer nooit in plaatjesquote:Op woensdag 11 december 2024 01:07 schreef greysbones het volgende:
Dat je van die random memes in je hoofd krijgt
Beeld en geluidquote:Op woensdag 11 december 2024 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dan weer nooit in plaatjes
Nou ja net als een vaste pi hebben is mention iets wat niet echt handig is.Iedereen is een kutlultrut
Likes ook ik bedoel wat moet je ermee als niet kan unlikenIedereen is een kutlultrut
Tis een meme koekiequote:Op woensdag 11 december 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je stinkt... Ruik het hier.
En 1quote:Iedereen is een kutlultrut
Ow weer dat iemand iets anders begreep dan bedoelde? Goh.quote:
En het dat laten gaan is de volgende stap![]()
Not giving a shit
Story of your life?quote:Op woensdag 11 december 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow weer dat iemand iets anders begreep dan bedoelde? Goh.
En het dat laten gaan is de volgende stap![]()
Not giving a shitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
U3quote:Iedereen is een kutlultrut
Reminds me baby of youquote:Op woensdag 11 december 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
tear drops from my left eye
Te oudquote:Op woensdag 11 december 2024 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Mario, misschien kan hij haar nieuwe kleding sturen
quote:Op woensdag 11 december 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver, cry baby was dat niet ooit een film van Sjonnie Deppie?![]()
Voor Marioquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 11 december 2024 01:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is te oud voor zo’n kippetjeDat denkt hij niet, sweet sixteen de ouwe snoeperd
quote:Ow sorry, ik dacht de andere kant op... Dat zij te jong was.... Veel jonger kan het ook niet zijn. No good.quote:Op woensdag 11 december 2024 01:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is te oud voor zo’n kippetjeLach met een schone bips![]()
Maakt niet uit het gaat meestal om de achterkant.quote:Op woensdag 11 december 2024 01:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ow sorry, ik dacht de andere kant op... Dat zij te jong was.... Veel jonger kan het ook niet zijn. No good.
Volgens mij heet ze Kimberlyquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: