SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 10-12-2024 22:43:01 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Even huilen, brbquote:
Mijn volgende caaf wordt weer een zwarte borstelquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke naam voor de volgende caaf, Gorgonzie.
Zou het vlees met bord en al weggooienquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in een Italiaans restaurant ook wel eens steak Gorgonzola op, dan drijft je vlees gewoon in de Gorgonzie.
Ja was ook echt niet lekker moet ik zeggen, je proefde alleen maar gesmolten lauwe Gorgonzie, liters.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het vlees met bord en al weggooien![]()
Bah
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef UitStraling het volgende:
5 Sjalotjes
1 Teentje knoflook
5 kilo Gorgonzie
50 gram Roomboter
500 g Iers Rund Biefstuk (want het oog wil ook wat)
1 snufje Peper zwart
100 ml Wijn witte droge Zuid-Afrikaanse
Likje mosterd
125 g Crčme Fraîche
Toevallig 100 miljoen liter?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was ook echt niet lekker moet ik zeggen, je proefde alleen maar gesmolten lauwe Gorgonzie, liters.
ik ook. heerlijk op een pizzaquote:
Ich auch. Morgen weer lekker rellen met waterquote:
Gaar vast de hype van 2025 worden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzie in een gezonde smoothie
Kaassapquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaar vast de hype van 2025 worden.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzie in een gezonde smoothie
quote:
Lukt het je vrouw nog om het iedere maand op te maken?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles gaat goed, best veel geld stroom binnen.
Doet niks hč?
Neequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lukt het je vrouw nog om het iedere maand op te maken?
Het verschil tussen veel geld en heel veel geld is niet zo groot. Als je op een flatje woont, de huur gaat omhoog en je wasmachine is stuk dan maakt het ineens wel uit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen zou eens een tijd heel veel geld moeten hebben en dan concluderen dat het geen fuck uitmaakt.
Je pensioen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Doet niks hč? Ik bedoel eerst voelt het keigaaf.
Dan denk je ik koop niks. Wat moet ik kopen?
Ik ga sparen! Waarvoor? Weet het ook niet.
Jij woont toch niet op een flatje?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het verschil tussen veel geld en heel veel geld is niet zo groot. Als je op een flatje woont, de huur gaat omhoog en je wasmachine is stuk dan maakt het ineens wel uit.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij Doctor Who regelmatig. Mensen die loterijen winnen terwijl ze niet meespelen, of zelfs winnen waar überhaupt geen loterijen zijn
@:dezwabber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat probleem ook altijdquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit bij de Takumi, en dacht nog voor ik hier heen ging , hah, ik maak even een foto voor @:bitterbal
Ja oeps het is al op.
Jij hebt in ieder geval nog kinderen waar je voor kunt sparen. Wij sparen voor.. geen idee.. nog meer dan we al doen voor pensioen? 2e huis? Maar vervolgens weten we dan ook niet waar we een 2e huis zouden willen, dus dat word ook niks denk ik. Hopelijk mogen we lang genoeg leven om van ons pensioen te genieten dan maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Doet niks hč? Ik bedoel eerst voelt het keigaaf.
Dan denk je ik koop niks. Wat moet ik kopen?
Ik ga sparen! Waarvoor? Weet het ook niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig als een malloot te niezen. Het wordt echt supermooi weer morgen.
je huis afbetalen, wat extra vrij nemen en lekker op vakantiequote:Op woensdag 11 december 2024 06:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval nog kinderen waar je voor kunt sparen. Wij sparen voor.. geen idee.. nog meer dan we al doen voor pensioen? 2e huis? Maar vervolgens weten we dan ook niet waar we een 2e huis zouden willen, dus dat word ook niks denk ik. Hopelijk mogen we lang genoeg leven om van ons pensioen te genieten dan maar.
Dit is verder geen klacht natuurlijk, ben blij dat we zo kunnen leven nu. Maar is wel herkenbaar ja.
quote:Op woensdag 11 december 2024 06:12 schreef bitterbal het volgende:
Zit hier een man voor mij uitgebreid aan zijn slurf te krabben en ook naar mij te gluren
Ja heb ik gedaanquote:Op woensdag 11 december 2024 06:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Even een heel vies gezicht naar 'm trekken
Huehue, trekken.
Hoorde het net op de radio, er is gister een oproep gedaan bij opsporing verzocht, ze zijn op zoek naar 2 auto,squote:Op woensdag 11 december 2024 06:26 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie gelezen dat de explosie mogelijk gericht was tegen die bruidszaak die daar zit
Bizar toch. Wat voor explosieven moeten dat wel niet geweest zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoorde het net op de radio, er is gister een oproep gedaan bij opsporing verzocht, ze zijn op zoek naar 2 auto,s
Doen zoals ik en naar Disney gaanquote:Op woensdag 11 december 2024 06:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
je huis afbetalen, wat extra vrij nemen en lekker op vakantie
Ik neem een implantaat van 1800 euro, kching!quote:Op woensdag 11 december 2024 06:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen zoals ik en naar Disney gaan
Zo kom je wel van je geld af.
Tikt ook lekker aanquote:Op woensdag 11 december 2024 06:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik neem een implantaat van 1800 euro, kching!
Heyquote:Op woensdag 11 december 2024 06:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hallo, zeker alweer een tijdje wakker?
Ik heb gelukkig nog wel enige reserve, maar dit hakt er wel even inquote:Op woensdag 11 december 2024 06:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikt ook lekker aan
M'n goortoestellen en wortelkanaalbehandeling ook
Hopelijk gaat alles volgend jaar weer even normaal.
Vanaf 5 uur, maar ik lig nu weer in bed. Hoop dat ik zo nog een uurtje kan snurken.quote:Op woensdag 11 december 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja ben al een tijdje op. Jij?
O lekker, ik kan dat niet als ik er uit ben.. Lekker dat je zo nog even kan slapen, aweet dreams voor zoquote:Op woensdag 11 december 2024 06:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vanaf 5 uur, maar ik lig nu weer in bed. Hoop dat ik zo nog een uurtje kan snurken.
Ik heb verder een lui dagje vandaag.
Alleen even een wasje draaien en boodschappen doen
Ja, wel thuiswerkdag.quote:Op woensdag 11 december 2024 06:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Morgen, weer aan de arbeid vandaag?
Mja beetje luieren en het nieuws luisteren op de radio.quote:Op woensdag 11 december 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik kan dat niet als ik er uit ben.. Lekker dat je zo nog even kan slapen, aweet dreams voor zo
Groot gelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 06:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja beetje luieren en het nieuws luisteren op de radio.
Helloquote:
Morguh wakker worduhhhhhhquote:
Zou wat zijn hč, als je wakker word en ineens ziet dat je de hoofdprijs gewonnen hebtquote:Op woensdag 11 december 2024 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*checkt uitslag.
Ja, ik moet nog gewoon blijven werken.
ik heb wederom 0 euroquote:Op woensdag 11 december 2024 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wat zijn hč, als je wakker word en ineens ziet dat je de hoofdprijs gewonnen hebt
Zou dan wel eerst even wachten tot al het geld daadwerkelijk op je rekening staat voordat je voor onbepaalde tijd verlof neemt op je werkquote:Op woensdag 11 december 2024 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wat zijn hč, als je wakker word en ineens ziet dat je de hoofdprijs gewonnen hebt
Daar hoop ik nog wel een keer op.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enjoy!quote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dan wel eerst even wachten tot al het geld daadwerkelijk op je rekening staat voordat je voor onbepaalde tijd verlof neemt op je werk
Geef je een rondje ?quote:Op woensdag 11 december 2024 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had 15 euro. Dus ja, dat schiet ook niet op.
Toch 15 euro meer dan ikquote:Op woensdag 11 december 2024 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had 15 euro. Dus ja, dat schiet ook niet op.
De inkoopprijs was 35,dus ik had een verlies van 20.quote:
Hul0nquote:Op woensdag 11 december 2024 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De inkoopprijs was 35,dus ik had een verlies van 20.
Voor jequote:Op woensdag 11 december 2024 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Natuurlijk rijdt er een Tesla voor me 😂
spullen kopen met geld maakt soms best gelukkigquote:Op woensdag 11 december 2024 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja
Geld maakt niet gelukkig
Is alleen wel handig om het te hebben
jawel, maar ook daar zit een limiet aanquote:Op woensdag 11 december 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spullen kopen met geld maakt soms best gelukkig
ja, maar die heb ik nog niet bereiktquote:Op woensdag 11 december 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jawel, maar ook daar zit een limiet aan
Ben jij zo materialistisch?quote:Op woensdag 11 december 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spullen kopen met geld maakt soms best gelukkig
soms wel soms niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij zo materialistisch?
Jij nietquote:Op woensdag 11 december 2024 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij zo materialistisch?
#4EverPositivequote:Op woensdag 11 december 2024 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volg mij! Voor meer positiviteit
Zo wispelturig!quote:
*legt handen op 4ebe d'r schouders*quote:Op woensdag 11 december 2024 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ok Kirbyquote:Op woensdag 11 december 2024 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die heb ik nog niet bereikt
🤣quote:Op woensdag 11 december 2024 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*legt handen op 4ebe d'r schouders*
Polonaise!
quote:Op woensdag 11 december 2024 07:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
neuh. sommige dingen boeien me gewoon meer dan andere.quote:
Beetje vroeg nog voor de polonaisequote:Op woensdag 11 december 2024 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*legt handen op 4ebe d'r schouders*
Polonaise!
Johquote:Op woensdag 11 december 2024 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. sommige dingen boeien me gewoon meer dan andere.
Zeker nooit aan het pyjama bal meegedaan?quote:Op woensdag 11 december 2024 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog voor de polonaise
Ik doe nu een soort polonaise, maar dan met de autoquote:Op woensdag 11 december 2024 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog voor de polonaise
Of bij de uitverkoop van Blokker. Allemaal gemiste kansen.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:42 schreef gianni61 het volgende:
ik had toch voor black friday een airfryer moeten kopen
Volgend jaar November weer een kansquote:Op woensdag 11 december 2024 07:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben zeer tevreden met mijn waterkoker en broodroosterquote:Op woensdag 11 december 2024 07:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of bij de uitverkoop van Blokker. Allemaal gemiste kansen.
Lekker de feestmuziek erbij aanquote:Op woensdag 11 december 2024 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe nu een soort polonaise, maar dan met de auto
Nu verkoopt de HEMA allemaal van dat soort dingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn waterkoker en broodrooster
Yellow Claw - DJ turn it upquote:
Krijg je al commissie elke keer als je de hema noemt?quote:Op woensdag 11 december 2024 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu verkoopt de HEMA allemaal van dat soort dingen.
Nee, echt schandalig.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je al commissie elke keer als je de hena noemt?
Ik vind de Hema leukquote:Op woensdag 11 december 2024 07:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu verkoopt de HEMA allemaal van dat soort dingen.
ALtijd prijsquote:
Beetje vroeg voor een frikandel.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik kom er iets te vaakquote:Op woensdag 11 december 2024 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Hema leuk
Maar ik kom er bijna nooit
Ik kom altijd in ieder geval deze 3 winkels als ik in nederland ben: Hema, Etos en een supermarkt.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Hema leuk
Maar ik kom er bijna nooit
quote:Op woensdag 11 december 2024 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er iets te vaak
Huehue?
quote:
Stond nog één koffiemok en een droogrekje zaterdag.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of bij de uitverkoop van Blokker. Allemaal gemiste kansen.
Bij de Etos schijnen de Wattenschijfjes (whieep) het goedkoopste te zijnquote:Op woensdag 11 december 2024 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom altijd in ieder geval deze 3 winkels als ik in nederland ben: Hema, Etos en een supermarkt.
Mijn verkoudheid leeft weer een beetje op, lijkt hetquote:Op woensdag 11 december 2024 07:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit met smart te wachten tot ik me weer wat fitter voel. Met m'n griep en verkoudheid die niet lekker doorzetten. Het is het net niet allemaal.
Stelletje aasgieren.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond nog één koffiemok en een droogrekje zaterdag.
Ik word steeds vroeg wakker omdat ik niet kan ademenquote:Op woensdag 11 december 2024 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn verkoudheid leeft weer een beetje op, lijkt het
Niet echt. Pas als iets stuk is, wordt het vervangen.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij niet
Met 1 paar schoenen?
Dat heb ik gelukkig niet. Maar uit voorzorg wel neusspray paraat.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word steeds vroeg wakker omdat ik niet kan ademendat helpt ook niet, vier uur slapen.
Fokken in de autoquote:Op woensdag 11 december 2024 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Natuurlijk rijdt er een Tesla voor me 😂
Das apart. Schoonouders willen er nu ook 1, nadat wij er 1 gekocht hebben. Ze hebben er 1 staan (gekregen) maar die is heel klein, kan net 1 broodje in. Niet dat ze hem ooit uitgeprobeerd hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
airfryers?
wij hebben er gisteren 40 verkocht , terwijl we die dingen normaal zelden verkopen
dat gebeurd als je de "koop nu" knop op bol hebtquote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das apart. Schoonouders willen er nu ook 1, nadat wij er 1 gekocht hebben. Ze hebben er 1 staan (gekregen) maar die is heel klein, kan net 1 broodje in. Niet dat ze hem ooit uitgeprobeerd hebben.
voor de kerst frikandellen natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2024 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
airfryers?
wij hebben er gisteren 40 verkocht , terwijl we die dingen normaal zelden verkopen
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Das apart. Schoonouders willen er nu ook 1, nadat wij er 1 gekocht hebben. Ze hebben er 1 staan (gekregen) maar die is heel klein, kan net 1 broodje in. Niet dat ze hem ooit uitgeprobeerd hebben.
Ik stond stilquote:
Soms vraag ik me wel af hoe mensen erachter zijn gekomen dat zoiets werktquote:
Hekserij, ik zweer jouquote:Op woensdag 11 december 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af hoe mensen erachter zijn gekomen dat zoiets werkt
Neequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rasp je ogen en leg ze tussen twee aardappels, was vervolgens je gezicht maar.
F1 seizoen is voorbij. Dus dat kan nu wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Begin ziek te worden. Doe eens even niet
Kneusjes SCquote:Op woensdag 11 december 2024 08:31 schreef Nattekat het volgende:
Begin ziek te worden. Doe eens even niet
Volle teugenquote:
ik snap niet waarom je die rasp tussel die gaasjes moet leggen. Je kan toch veel beter het aardappelraSPSPPSPSPSPPSPSPSPSPSPSel tussen gaasjes leggen danquote:Op woensdag 11 december 2024 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rasp je ogen en leg ze tussen twee aardappels, was vervolgens je gezicht maar.
Je bent zelfquote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kneusjes SC
Neem een muffin
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1 seizoen is voorbij. Dus dat kan nu wel.
Een SCquote:
Lieve collegaquote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volle teugen![]()
Collega zei: oh dan ben je wel toe aan koffie
Dat sowieso en dan niet alleen fysiek.quote:
God aan de speed.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Muffin, wie heeft deze naam eigenlijk ooit verzonnen, past totaal niet bij zo'n matig cakeje, eerder "I let my muffins flush down the toilet, bye bye muffins, godspeed"
De term "muffin" komt waarschijnlijk van het Franse woord "moufflet", wat zacht brood betekent. Muffins waren oorspronkelijk platte broden die op een bakplaat werden gebakken.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Muffin, wie heeft deze naam eigenlijk ooit verzonnen, past totaal niet bij zo'n matig cakeje, eerder "I let my muffins flush down the toilet, bye bye muffins, godspeed"
Zoals nu.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
God aan de speed.
Hoe had dat eruit gezien toen hij de wereld schiep?
Nu ben ik hier kwekbenieuwd naar.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
God aan de speed.
Hoe had dat eruit gezien toen hij de wereld schiep?
Oh... da's niet bestquote:
Ik ook welquote:Op woensdag 11 december 2024 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik hier kwekbenieuwd naar.
Wat in december en januari gewoon bijna niet bestaatquote:Op woensdag 11 december 2024 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of misschien was ie dan wel eerst met het licht begonnen.
Dan heeft God ook vakantie.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat in december en januari gewoon bijna niet bestaat
Geel met groene aapjes die in een vrolijk luiertje groepsgewijs op superolifanten jagen om daar hartige fantensoep van te trekken.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook wel
Want gekker dan dit, kan bijna niet
Leuk feitjequote:Op woensdag 11 december 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De term "muffin" komt waarschijnlijk van het Franse woord "moufflet", wat zacht brood betekent. Muffins waren oorspronkelijk platte broden die op een bakplaat werden gebakken.
God is van de wintersport en de apres ski?quote:Op woensdag 11 december 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heeft God ook vakantie.
Oh, wat fijn voor hem.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heeft God ook vakantie.
Ja, zijn lievelingslied is ONTSPANJEquote:Op woensdag 11 december 2024 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God is van de wintersport en de apres ski?
Pattaya, achter de she-males aan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat fijn voor hem.
Waar zou hij naar toe gaan?
Naar Zeeland in een sta-caravan?
Huh watquote:Op woensdag 11 december 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geel met groene aapjes die in een vrolijk luiertje groepsgewijs op superolifanten jagen om daar hartige fantensoep van te trekken.
Nieuw Zeeland misschien, daar is dan wel zon.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat fijn voor hem.
Waar zou hij naar toe gaan?
Naar Zeeland in een sta-caravan?
quote:
Niks mis mee. Ieder zijn hobby.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pattaya, achter de she-males aan natuurlijk.
Het zal eens niet van Franse deegwaren komen.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De term "muffin" komt waarschijnlijk van het Franse woord "moufflet", wat zacht brood betekent. Muffins waren oorspronkelijk platte broden die op een bakplaat werden gebakken.
We listen, we don't judge.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder zijn hobby.
Wij oordelen niet.
Alles komt van de Fransen.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal eens niet van Franse deegwaren komen.
Ich habe es nie so gemachtquote:Op woensdag 11 december 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder zijn hobby.
Wij oordelen niet.
Kutfransenquote:Op woensdag 11 december 2024 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles komt van de Fransen.
Ik denk dat de Fransen het internet hebben gehackt.
Huh plat?quote:Op woensdag 11 december 2024 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week ook weer platte kaas op
Moet dit?quote:Op woensdag 11 december 2024 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Kijk er loop wat wit spul uit de borsten van die koe die naar je staat te kijken.
Jeetje, kom we gaan dat spul opvangen in een emmer.
We gaan er eens flink op stampen met onze blote voeten.
Kwark.
*kijkt naar buiten...quote:Op woensdag 11 december 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat in december en januari gewoon bijna niet bestaat
Mwah, dat ook weer niet, maar om nu te zeggen dat het lekker licht is buiten, neuh.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Het is 9 uur en het is net zo donker als om 6 uur
Echt he.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja, da's licht.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten...
allemaal licht
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
om nu te zeggen dat het lekker licht is buiten, neuh.
Kunnen we alvast wennen voor als de zon er genoeg van heeft en eruit naait als roque star.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
ja voor morgen is er weer noodweer voorspeld voor deze regioquote:
volgens mij ben je dan binnen no time doodgevrorenquote:Op woensdag 11 december 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we alvast wennen voor als de zon er genoeg van heeft en eruit naait als roque star.
Eerst wordt de zon 100 keer groter. En daarna brokkelt ze af.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan binnen no time doodgevroren
Ontploft het niet zo ineens?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst wordt de zon 100 keer groter. En daarna brokkelt ze af.
Vijf minuten.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
man man man stel je voor dat we dat mee maken? hoe lang hebben we dan nog?
Nee.quote:
quote:als de zon is opgebrand, dan zet-ie uit en slokt daarbij de planeten Mercurius en Venus op. Ook de aarde overleeft dit niet. Daarna krimpt de zon tot een kleine dwergster die heel langzaam afkoelt en uitdooft.
Gelukkig niet lang in spanning wachten.quote:
Gaan we gewoon op 1500 meter van die kleine dwergster wonen, daar is het iedere dag 20 graden.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Voor @:Recce
Hey Recs, hoop dat je een beetje ok bent in al het gedoe van wel niet en alles ertussenin.
Bekijk deze YouTube-video
Achteraf leek dat toen zo simpel he?
Hier alles goed en alles. Nog steeds niet met je mee maar denk dat jij ook niet meer daar bent.Het gaat iets beter hier gelukkig. Het is nog niet 100% aan, omdat ik eerst meer wil praten. Het is wel fijn dat ze laat zien dat ze ook wil werken aan dingen die niet goed gingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was toen wat overzichtelijker.Je hebt nog wat lastige dingen te overleven, zo te lezen.
toch allemaal maar vreemdquote:Op woensdag 11 december 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://schooltv.nl/video(...)t-einde-van-de-aarde
Inclusief filmpje met uitleg door Andre Kuipers.
Eerst nog een paar jaar extra tsunami's enzo.quote:
in de kou?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst nog een paar jaar extra tsunami's enzo.
Dat komt pas ná dat we zijn opgeslokt he. Die kou ga jij sowieso niet meemaken.quote:
Nahquote:Op woensdag 11 december 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk als je dat zo allemaal ziet,dan moet je toch haast wel denken dat iets dat heeft gemaakt?
Maar je snapt haar angst wel toch? Waar moet ze dan naartoe emigreren om het een beetje warm te hebben ...quote:Op woensdag 11 december 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat komt pas ná dat we zijn opgeslokt he. Die kou ga jij sowieso niet meemaken.
Is het al begonnen?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat proces duurt honderden miljoenen jaren.
quote:
quote:Wordt de aarde ooit opgeslokt door de zon?
Kort antwoord:
Hoogstwaarschijnlijk niet.
Langer antwoord:
De aarde draait in een baan om de zon op een gemiddelde afstand van 149,6 miljoen kilometer. Die baan is zeer stabiel, dus we hoeven niet bang te zijn dat onze thuisplaneet plotseling uit koers raakt en in de zon terecht komt.
Maar over een paar miljard jaar speelt er wel iets anders. De zon nadert dan het einde van zijn leven. In het inwendige treden andere kernfusiereacties op dan nu het geval is. Daarbij wordt meer energie geproduceerd, zodat de zon zal opzwellen tot een rode reuzenster.
Sterrenkundigen weten niet precies hoe groot de zon zal worden. Dat de binnenste twee planeten Mercurius en Venus opgeslokt zullen worden, staat wel vast - de middellijn van de rode reus gaat zeker de 200 miljoen kilometer overschrijden. Maar om ook de aarde te verzwelgen, moet de reuzenster een middellijn van 300 miljoen kilometer krijgen, en dat gaat waaerschijnlijk net niet gebeuren.
Zelfs als dat wél het geval zou zijn, ontspringt de aarde de dans waarschijnlijk. In de rode-reuzenfase blaast de zon grote hoeveelheden gas de ruimte in (uiteindelijk ontstaat op die manier een zogeheten planetiare nevel), waardoor hij aanzienlijk lichter wordt. Het zwaartekrachtsveld van de zon wordt daardoor zwakker, en de planeten gaan als gevolg daarvan iets wijdere banen beschrijven.
Het ziet er dus niet naar uit dat de aarde door de zon zal worden opgeslokt. Wel staat vast dat onze planeet compleet geroosterd zal worden - ook geen fijn vooruitzicht. Overigens zal leven op aarde al in een veel eerder stadium onmogelijk zijn: over hooguit één miljard jaar is de energieproductie van de zon zo sterk toegenomen dat alle oceanen zullen verdampen.
Nee alles is gewoon simpelweg te verklaren met HAVO vier wiskunde en natuurkunde, voor degenen die niet naar buiten zaten te staren dan.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk als je dat zo allemaal ziet,dan moet je toch haast wel denken dat iets dat heeft gemaakt?
Nee, ik dacht dat het pas over vijf miljard jaar gebeurt. De zon is wel helderder aan het worden, waardoor over een miljard jaar de oceanen zijn verdampt.quote:
Ik heb Natuurkunde laten vallen in de vierdequote:Op woensdag 11 december 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee alles is gewoon simpelweg te verklaren met HAVO vier wiskunde en natuurkunde, voor degenen die niet naar buiten zaten te staren dan.
Ja, daar ga je.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Natuurkunde laten vallen in de vierde
En dan is het ook wel klaar met leven op aarde.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het pas over vijf miljard jaar gebeurt. De zon is wel helderder aan het worden, waardoor over een miljard jaar de oceanen zijn verdampt.
Aw al die arme beestjesquote:Op woensdag 11 december 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het pas over vijf miljard jaar gebeurt. De zon is wel helderder aan het worden, waardoor over een miljard jaar de oceanen zijn verdampt.
Ik zat toen vooral te denken aan Mireille met haar hamstergezichtje en haar voorliefde voor leggins, she got away.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Natuurkunde laten vallen in de vierde
mja dat heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 11 december 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee alles is gewoon simpelweg te verklaren met HAVO vier wiskunde en natuurkunde, voor degenen die niet naar buiten zaten te staren dan.
ja wtfquote:Op woensdag 11 december 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mireille ja?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat toen vooral te denken aan Mireille met haar hamstergezichtje en haar voorliefde voor leggins, she got away.
Stripperfabrieken en biervulkanen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat heb ik niet gedaan![]()
*pakt boek van de kerk van het vliegend spaghetti monster ramen
En walvissen en haaien en inktvisjes en die opblaasvisjes en zeepaardjesquote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal van die spartelende vissen.
Ik geloof nooit dat de mensheid 2100 gaat halen dus laten we vooral erg bang worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En walvissen en haaien en inktvisjes en die opblaasvisjes en zeepaardjes
Dan ben ik er toch al niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat de mensheid 2100 gaat halen dus laten we vooral erg bang worden.
Dit, ik geef mezelf met dit tempo tot 2050quote:Op woensdag 11 december 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik er toch al niet meer.
Die gaan het uitsterven van 70 procent van alle diersoorten nog meemaken.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen die nu geboren worden maken 2100 nog mee.
Groetjes.
En dan moeten ze ook nog bijkomen van het verlies van UitStraling.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan het uitsterven van 70 procent van alle diersoorten nog meemaken.
Niet allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes.
Ja, zo denk ik er ook over. Mensen vinden mij altijd negatief als ik dat soort dingen zeg, maar ik geloof niet dat het honderden jaren goed zal blijven gaan met al die kernwapens. Het lijkt me wel dat de mens als soort blijft bestaan, maar het leven van die mensen zijn compleet anders zijn. Misschien zijn er een paar cycli van opbouw en armageddon nodig voordat de mensheid zichzelf compleet heeft verwijderd.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat de mensheid 2100 gaat halen dus laten we vooral erg bang worden.
*veroorzakenquote:Op woensdag 11 december 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan het uitsterven van 70 procent van alle diersoorten nog meemaken.
Is hun probleemquote:Op woensdag 11 december 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes.
Dan wordt 2100 halen nog wel een uitdaging.quote:
Misschien kan ik een boek voor ze schijven om ze wat levensgeluk, mensenkennis, pure wijsheid en algemene wetenswaardigheden bij te brengen?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan moeten ze ook nog bijkomen van het verlies van UitStraling.
Ik dacht dat je al bezig was met je kronieken?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik een boek voor ze schijven om ze wat levensgeluk, mensenkennis, pure wijsheid en algemene wetenswaardigheden bij te brengen?
Ik ben wel benieuwd welk soort dan de dominante soort wordt. We hebben de reptielen al gehad, nu zijn het de zoogdieren.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over. Mensen vinden mij altijd negatief als ik dat soort dingen zeg, maar ik geloof niet dat het honderden jaren goed zal blijven gaan met al die kernwapens. Het lijkt me wel dat de mens als soort blijft bestaan, maar het leven van die mensen zijn compleet anders zijn. Misschien zijn er een paar cycli van opbouw en armageddon nodig voordat de mensheid zichzelf compleet heeft verwijderd.
Hoi lieve leuke baby, welkom op Aarde, plantjes en schattige diertjes hoef je niet te zoeken want die hebben wij allemaal al opgevreten hahahaquote:
Ik denk de rode panda.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welk soort dan de dominante soort wordt. We hebben de reptielen al gehad, nu zijn het de zoogdieren.
Vogels, en dan weer door naar een dino-rol.quote:
Was laatste toch onderzocht, de Dosidicus gigas (Humboldt squid)quote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welk soort dan de dominante soort wordt. We hebben de reptielen al gehad, nu zijn het de zoogdieren.
Dat onderzoek heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was laatste toch onderzocht, de Dosidicus gigas (Humboldt squid)
Maar de oceanen verdampenquote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik achter staan.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippen van tien meter hoog.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vogels, en dan weer door naar een dino-rol.
Klinkt als een goed iets dat de mensheid dan al is uitgestorven.quote:
Hoef je geen kippen meer te slachten, maar kun je er gewoon af en toe een stukje afsnijden.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eindelijk genoeg aan 1 kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |