SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 10-12-2024 22:43:01 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Even huilen, brbquote:
Mijn volgende caaf wordt weer een zwarte borstelquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke naam voor de volgende caaf, Gorgonzie.
Zou het vlees met bord en al weggooienquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb in een Italiaans restaurant ook wel eens steak Gorgonzola op, dan drijft je vlees gewoon in de Gorgonzie.
Ja was ook echt niet lekker moet ik zeggen, je proefde alleen maar gesmolten lauwe Gorgonzie, liters.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het vlees met bord en al weggooien![]()
Bah
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef UitStraling het volgende:
5 Sjalotjes
1 Teentje knoflook
5 kilo Gorgonzie
50 gram Roomboter
500 g Iers Rund Biefstuk (want het oog wil ook wat)
1 snufje Peper zwart
100 ml Wijn witte droge Zuid-Afrikaanse
Likje mosterd
125 g Crème Fraîche
Toevallig 100 miljoen liter?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was ook echt niet lekker moet ik zeggen, je proefde alleen maar gesmolten lauwe Gorgonzie, liters.
ik ook. heerlijk op een pizzaquote:
Ich auch. Morgen weer lekker rellen met waterquote:
Gaar vast de hype van 2025 worden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzie in een gezonde smoothie
Kaassapquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaar vast de hype van 2025 worden.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Gorgonzie in een gezonde smoothie
quote:
Lukt het je vrouw nog om het iedere maand op te maken?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles gaat goed, best veel geld stroom binnen.
Doet niks hè?
Neequote:Op dinsdag 10 december 2024 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lukt het je vrouw nog om het iedere maand op te maken?
Het verschil tussen veel geld en heel veel geld is niet zo groot. Als je op een flatje woont, de huur gaat omhoog en je wasmachine is stuk dan maakt het ineens wel uit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen zou eens een tijd heel veel geld moeten hebben en dan concluderen dat het geen fuck uitmaakt.
Je pensioen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Doet niks hè? Ik bedoel eerst voelt het keigaaf.
Dan denk je ik koop niks. Wat moet ik kopen?
Ik ga sparen! Waarvoor? Weet het ook niet.
Jij woont toch niet op een flatje?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het verschil tussen veel geld en heel veel geld is niet zo groot. Als je op een flatje woont, de huur gaat omhoog en je wasmachine is stuk dan maakt het ineens wel uit.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij Doctor Who regelmatig. Mensen die loterijen winnen terwijl ze niet meespelen, of zelfs winnen waar überhaupt geen loterijen zijn
@:dezwabber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat probleem ook altijdquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit bij de Takumi, en dacht nog voor ik hier heen ging , hah, ik maak even een foto voor @:bitterbal
Ja oeps het is al op.
Jij hebt in ieder geval nog kinderen waar je voor kunt sparen. Wij sparen voor.. geen idee.. nog meer dan we al doen voor pensioen? 2e huis? Maar vervolgens weten we dan ook niet waar we een 2e huis zouden willen, dus dat word ook niks denk ik. Hopelijk mogen we lang genoeg leven om van ons pensioen te genieten dan maar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Doet niks hè? Ik bedoel eerst voelt het keigaaf.
Dan denk je ik koop niks. Wat moet ik kopen?
Ik ga sparen! Waarvoor? Weet het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |