SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
=uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Enschede inclusief vals bewijs.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afwachten maar
T zou niet de eerste keer zijn dat ze iemand aanhouden die er niks mee te maken heeftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze zouden in Zutphen afgelopen zomer wel even DE coldcase van de eeuw oplossen
Resultaat
Verdachte weer vrij
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leven = gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Leven = gevenWat heb je nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
Leven = gevenIk zal jou eens iets gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zou er niks mee te maken hebben en je huis ontploftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen wordt lldl lachuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog erger. 8 jaar zijn en je vader, moeder en zus verliezenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zou er niks mee te maken hebben en je huis ontploftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was er ookquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was gister nog in de Lidl, komt wel dichtbij zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe heeft @gebrokenglas nu alweer punten gehaald![]()
greysbones
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ben op wegquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe heeft @:gebrokenglas nu alweer punten gehaald![]()
greysbones
Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog erger. 8 jaar zijn en je vader, moeder en zus verliezen![]()
![]()
Ja heftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat ze knal vuurwerk ook verbieden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat ze knal vuurwerk ook verbieden.![]()
![]()
Ja, hier ook de hele dag. 'k word er gek van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat ze knal vuurwerk ook verbieden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-10 20:56:57
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.[spoiler]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 1819 250 136 8098 0.22
2 FreshFruit 760 14 25 2000 0.38
3 mario390 311 39 66 436 0.71
4 Dr.Mikey 308 77 3 641 0.48
5 hemarookworst 265 74 23 1103 0.24
6 HappyCharly 244 25 153 731 0.33
7 KillemWieft 229 9 39 302 0.76
8 AardappelSchotel 167 12 29 986 0.17
9 gebrokenglas 152 16 34 1404 0.11
10 Pinnenmutske 114 18 0 824 0.14
11 greysbones 101 18 12 1413 0.07
12 kree 95 0 0 208 0.46
13 Soury 92 66 2 133 0.69
14 MizzezAmy 85 12 0 582 0.15
15 444 77 6 0 3180 0.02
16 mascara-klodder 71 2 38 156 0.46
17 ToT 65 4 16 1178 0.06
18 Lovely 62 8 4 1575 0.04
19 loveyoulongtime 61 0 0 346 0.18
20 maily 48 15 3 952 0.05Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker ja. Greys loopt in.
hmmmmm.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Cobra'squote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Cobra'sCobra 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hijbklopt nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-10 20:56:57
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
[spoiler]
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Cobra'sDie zijn al verbodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pt? Wat bedoel je?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]Jij zei warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zijn![]()
Strijkers waren al verboden.Daar zijn nu bij Cobra rotjes bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus zijn en niet warenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het verbod geldt voor langere tijd
Vroeger in Deventer noemde we het tijdelijke gaza bij ons in de buurt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier ook de hele dag. 'k word er gek van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Foei.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK gooit cobra naar greysie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* greysbones pakt de knalerwten erbijquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK gooit cobra naar greysie
Ja arm manneke.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* JustinK gooide een slang hequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de knalerwten erbij![]()
Gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones heeft niks gegooid hè![]()
![]()
Ja van topic 2725483 heb ik nog niet alles kunnen ophalen.
topic-2725483.html is not a closed topic.
topic-2725493.html is not a closed topic.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga een tijdmachine maken en dan terug in de tijd naar het moment dat iemand vuurwerk afsteken net oud en nieuw een goed idee vondTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja van topic 2725483 heb ik nog niet alles kunnen ophalen.
topic-2725483.html is not a closed topic.
topic-2725493.html is not a closed topic.
Daar heb ik nog maar 103 posts van, van het vorige topic.
301 topic-2725477.txt
103 topic-2725483.txt
34 topic-2725493.txtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Al mijn puntenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb ik nog maar 103 posts van, van het vorige topic.
301 topic-2725477.txt
103 topic-2725483.txt
34 topic-2725493.txt
Dus ik moet nog 198 extra posts meerekenen straks.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik was afgelopen nacht over mario heen en nu hij weer over mij heenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oeiiiiiquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik was afgelopen nacht over mario heen en nu hij weer over mij heenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jullie nemen het ervanquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik was afgelopen nacht over mario heen en nu hij weer over mij heen![]()
Jullie zijn aan elkaar gewaagd dus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik was afgelopen nacht over mario heen en nu hij weer over mij heenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mario goed gescoord vannachtquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik was afgelopen nacht over mario heen en nu hij weer over mij heenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik laat je lopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik was afgelopen nacht over mario heen en nu hij weer over mij heen![]()
Die dingen die ik heb gedaan zijn idd zo erg dat kan niet openbaar komen (ofzo) @sp3cquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hiermee wilt beginnen
Aangezien niet iedere mod /FA daar blij van wordtje bedoelt dat ik wel eens voor de lol zei van ik ga met die en die zwemmen zodadelijk mn roze zwembroek ligt klaar? ohja nee dat weet ik nog dat kon echt nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik dat al eens met Yvonne besproken.
Maar ik zal je een voorbeeld geven.
Wanneer een dame aangeeft niet gewenst is van gedrag zoals: Wij gaan zwemmen en ik heb ..... haar gele bikini al klaar gelegd.Dan is het een keertje klaar.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tip
Als mods kun je notes zien
Dan ben je er al snel achtervraag me af waar je allemaal over hebt, blijkbaar staan mn notes volgeschreven met de meest afschuwelijke dingen die ik heb gedaan in mn leven op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een fantasie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Afgelopen nacht was het een kutsfeer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snel een colaatje maarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Die dingen die ik heb gedaan zijn idd zo erg dat kan niet openbaar komen (ofzo) @:sp3c
[..]
je bedoelt dat ik wel eens voor de lol zei van ik ga met die en die zwemmen zodadelijk mn roze zwembroek ligt klaar? ohja nee dat weet ik nog dat kon echt niet
[..]
vraag me af waar je allemaal over hebt, blijkbaar staan mn notes volgeschreven met de meest afschuwelijke dingen die ik heb gedaan in mn leven op fokwat een fantasie
![]()
![]()
![]()
Ik weet toch niet welke notes jij hebt
Kerol wat een domme opmerking dit
Oh, jij nog aan de koffie nu?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En ik slaap ook lekker.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan in je broek laten lopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Theequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, jij nog aan de koffie nu?
Theequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, jij nog aan de koffie nu?![]()
![]()
Je bent wel lekker aan het stoken he? Vanmorgen ook alquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het een kutsfeer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
waar staat ggg eigenlijk voor? gebrokenglas heeft toch maar 2 g?quote:Uw ADH vitamine Worst
+godquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar staat ggg eigenlijk voor? gebrokenglas heeft toch maar 2 g?![]()
![]()
gebrokenglasgodquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar staat ggg eigenlijk voor? gebrokenglas heeft toch maar 2 g?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik dacht gebrokenglasgenotjes @gebrokenglasquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waar staat ggg eigenlijk voor? gebrokenglas heeft toch maar 2 g?![]()
O, da's niet goed, stress.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas verslikt zich in zijn colaquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tandenborstel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het belangrijkste: mobiel, huissleutels, autosleutels, rijbewijs en bankpas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Adidas slippers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik neem aan van wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met opdruk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar geen bananen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas checkt eens de keukenkastjes of er wat te eten valt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Spuit 11quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-bruidszaak.html
Dotteke had dit allang gepost
Ze hadden niet voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk te koop?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-bruidszaak.html![]()
Toch wel he.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-bruidszaak.html“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik niet teruggelezenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spuit 11
Dotteke had dit allang gepost![]()
![]()
Telefoon 2604quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hadden niet voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk te koop?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas bolkt justinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
bij jou verwacht ik een lade vol noodlesquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt eens de keukenkastjes of er wat te eten valt.
Uw ADH vitamine Worst
quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zag die grote witte containers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat valt erg mee nu.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jou verwacht ik een lade vol noodles
[ afbeelding ]
2 unox kerrie noodles,
2 unox groente noodles,
een noodle poodle van de Jumbo, en iets spicy want die was in de bonus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor de bruidsjurkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag die grote witte containers.![]()
![]()
tijd om in te slaanquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt erg mee nu.
2 unox kerrie noodles,
2 unox groente noodles,
een noodle poodle van de Jumbo, en iets spicey want die was in de bonus.Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt erg mee nu.
2 unox kerrie noodles,
2 unox groente noodles,
een noodle poodle van de Jumbo, en iets spicey want die was in de bonus.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1819 / +250 / +138 / 7922 / 8157
2. FreshFruit / 760 / +14 / +25 / 1717 / 2024
3. mario390 / 311 / +39 / +66 / 300 / 436
4. Dr.Mikey / 297 / +63 / +6 / 517 / 661
5. hemarookworst / 264 / +74 / +23 / 943 / 1111
6. KillemWieft / 229 / +9 / +39 / 198 / 303
7. AardappelSchotel / 166 / +12 / +29 / 895 / 991
8. HappyCharly / 154 / +25 / +64 / 668 / 756
9. gebrokenglas / 152 / +16 / +34 / 1282 / 1432
10. Pinnenmutske / 114 / +18 / +0 / 720 / 824
11. greysbones / 112 / +18 / +23 / 1415 / 1486
12. Soury / 106 / +80 / +2 / 108 / 149
13. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
14. MizzezAmy / 85 / +12 / +0 / 523 / 582
15. 444 / 77 / +6 / +0 / 3045 / 3187
16. mascara-klodder / 71 / +2 / +38 / 132 / 160
17. ToT / 66 / +4 / +17 / 1122 / 1191
18. Lovely / 62 / +8 / +4 / 1481 / 1575
19. loveyoulongtime / 61 / +0 / +0 / 314 / 346
20. maily / 48 / +15 / +3 / 909 / 966SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee justin ,gewoon nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een noedels soepje is wel lekker, om 2 uur 's nachts.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo zijn er maar weinig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een zelfgemaakte noedelsoep of eentje van een goede ramenshop is altijd lekker, dat heb ik op veel verschillende tijdstippen gegetenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
een noedels soepje is wel lekker, om 2 uur 's nachts.Uw ADH vitamine Worst
Calculating points...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
He, jammer. Nu heb ik wel alle topics, maar alleen nog maar tot dinsdag 10 december 2024 @ 20:56:57Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geel? Why?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Spuit 11quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)egen-bruidszaak.html
Waar is de Var?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tttssssssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas ontwijkt gewoon de gele kaart.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet omdat het moet
Maar omdat het kan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat lees ik nergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bijna.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik weet al meer dan genoeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb Beerenburg.Mixen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onee, ik moet zo naar bed. Morgen vroeg op.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker sliepequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, ik moet zo naar bed. Morgen vroeg op.![]()
![]()
Ja. Of nog even bolken in bed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Karmelietje, lietje, lietje
S'en allait tout simplement
Routier, pauvre et chantant
Karmelientje, karmelientje
Karmelientje is een bier!
Karmelientje, Karmelientje,
voor heel erg veel plezier!![]()
![]()
Doe eens gekquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Of nog even bolken in bed.![]()
![]()
GGG.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Marioquote:
Ik hoop dat jullie na mijn laatste bolk voor vandaag ook stoppen met bolken, zodat ik flink wat punten krijg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
spaar je ook voor de speciale dts theedoekenset?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop dat jullie na mijn laatste bolk voor vandaag ook stoppen met bolken, zodat ik flink wat punten krijg.Uw ADH vitamine Worst
2xlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We nemen het mee naar achterenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop dat jullie na mijn laatste bolk voor vandaag ook stoppen met bolken, zodat ik flink wat punten krijg.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
spaar je ook voor de speciale dts theedoekenset?
Of nee ja, ik ga wel sparen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
spaar je ook voor de speciale dts theedoekenset?![]()
![]()
ja waar moet hij anders telkens zijn toetsenbord mee afdrogen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
spaar je ook voor de speciale dts theedoekenset?
hoewel, met dts-sokken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja waar moet hij anders telkens zijn toetsenbord mee afdrogen?
hoewel, met dts-sokken
Merchandise
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
plakken doe ik wel als er tropisch warm weer komtquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf niet plakkenUw ADH vitamine Worst
Volgende week nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plakken doe ik wel als er tropisch warm weer komt![]()
Justin Paulusma.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch maar naar de Canarische eilanden of naar Kaapverdiequote:Uw ADH vitamine Worst
Oant moarn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen slecht planquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch maar naar de Canarische eilanden of naar Kaapverdie![]()
Babi pangpang?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
Oh wauw, voor het eerst dit jaar dat ik wat rotjes hier in de straat hoor!
2 kleine pangetjes!![]()
![]()
mini ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
2 kleine pangetjes!![]()
Dat wordt nog wel erger.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
2 kleine pangetjes!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vergeleken met m'n vorige woonwijk (en sowieso overal waar ik gewoond heb) is dit echt een oase van rust!quote:En dat in het centrum!
![]()
![]()
carefull what you wish for ....quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeleken met m'n vorige woonwijk (en sowieso overal waar ik gewoond heb) is dit echt een oase van rust!En dat in het centrum!
![]()
Hoe is het op zo'n zaterdagnacht dan? Is het geen uitgaansgebied? Discotheken? Kroegen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeleken met m'n vorige woonwijk (en sowieso overal waar ik gewoond heb) is dit echt een oase van rust!En dat in het centrum!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel eens getwijfeld over België?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Wel iets verder weg..![]()
Hahaha jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plakken doe ik wel als er tropisch warm weer komtWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Want dat landje is zo zacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel dichter bij de evenaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar is het niet veel warmer dan hier![]()
Er zijn volgens mij 2 kroegen hier in het centrum, maar ook daar merk je niks van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het op zo'n zaterdagnacht dan? Is het geen uitgaansgebied? Discotheken? Kroegen?
Als er hier 250 - 300 meter van m'n huis een festival is, hoor je af en toe wat giechelend volk langs lopen wat per ongeluk tegen een leeg bierblik schopt dat op de grond ligt en vervolgens wat harder begint te lachen.![]()
Kinderen voor kinderen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's wel tof dan. Geen herrie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij 2 kroegen hier in het centrum, maar ook daar merk je niks van.
Als er hier 250 - 300 meter van m'n huis een festival is, hoor je af en toe wat giechelend volk langs lopen wat per ongeluk tegen een leeg bierblik schopt dat op de grond ligt en vervolgens wat harder begint te lachen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zeg ook maar wat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Taaltje toch?Of heb ik het altijd verkeerd verstaan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar"quote:
Toch wel begrijpelijk dat ze die tekst in de loop der tijd wat hebben aangepast!![]()
![]()
Deze had ik wel goed.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar"
Toch wel begrijpelijk dat ze die tekst in de loop der tijd wat hebben aangepast!![]()
Kijk Justin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat taaltje is zo zacht, inderdaad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik werd hier vaak gewaarschuwd over fatbikes, en "van die donkere jongens, je begrijpt wel wat ik bedoel" die hier zouden rondlopen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel tof dan. Geen herrie.![]()
Woeiiiiquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze had ik wel goed.![]()
Kijk Justin.![]()
![]()
Dat hebben ze aangepast naar "....wordt later vaak een bedelaar".quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze had ik wel goed.![]()
Kijk Justin.![]()
![]()
Wrijf het er nog even in GGG.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat taaltje is zo zacht, inderdaad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: