abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 december 2024 @ 01:14:10 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215832762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:10 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Maar dat is hier toch niet het geval?
Als je de KvK-gegevens opvraagt zal de echte naam wel naar voren komen.
Ja, maar dat was dus al opgevraagd door iemand en op twitter gegooid, inclusief alle details als mail. Mensen gingen al meteen op onderzoek uit. Als je trouwens zelf googled kun je al aantal letters zien in voor en achternaam zonder aanvraag of account.
pi_215832774
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, maar dat was dus al opgevraagd door iemand en op twitter gegooid, inclusief alle details als mail. Mensen gingen al meteen op onderzoek uit. Als je trouwens zelf googled kun je al aantal letters zien in voor en achternaam zonder aanvraag of account.
Dood eng
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215832793
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
In het bericht van ad stond dat ze een nieuwe lading "bestellingen" had dan kan het dus best druk zijn vooral als het een eenmanszaak is
Bruidsjurk (marrokaans) worden meestal met de hand versteld om hem passend en aansluitend voor de bruid te maken
Als er veel bestellingen voor die dag waren "kan" het dus erg druk zijn en "kan" je daardoor eerder beginnen
pi_215832800
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Om 6 uur in de ochtend in je winkelpand zijn lijkt me ook wat overdreven.
In het bericht van ad stond dat ze een nieuwe lading "bestellingen" had dan kan het dus best druk zijn vooral als het een eenmanszaak is
Bruidsjurk (marrokaans) worden meestal met de hand versteld om hem passend en aansluitend voor de bruid te maken
Als er veel bestellingen voor die dag waren "kan" het dus erg druk zijn en "kan" je daardoor eerder beginnen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar waarom hebben het tuig dan om 6 uur in de ochtend alles opgeblazen? Of moest enkel de winkel kapot?
De auto van de eigenaresse van de bruidsmode zaak was (ook) volledig uitgebrand dat "kan" een van de eerdere kleine klappen of het brandje zijn waar van men meld dat die te zien was
pi_215832814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, toen ik nog op mezelf woonde kon er bij wijze van spreken een topoverleg van terroristen aan een tafel plaatsvinden en dan nog had ik er niets van meegekregen.

hier doet het mij een beetje aan denken (maar dan andersom):

Bekijk deze YouTube-video
In hart van Nederland spreekt men over exclusieve marrokaans bruidsmodezaak waar dus alleen duurdere jurken besteld werden
Dan is het niet zo raar dat er ook dure autos naartoe gingen
pi_215832817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, toen ik nog op mezelf woonde kon er bij wijze van spreken een topoverleg van terroristen aan een tafel plaatsvinden en dan nog had ik er niets van meegekregen.

hier doet het mij een beetje aan denken (maar dan andersom):

Bekijk deze YouTube-video
In hart van Nederland spreekt men over exclusieve marrokaans bruidsmodezaak waar dus alleen duurdere jurken besteld werden
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef maily het volgende:

[..]
Mensen die elk jaar een trouwjurk kopen?
Ze hadden ook gala jurken
pi_215832840
Wat ik weet van exclusievere kledingzaken is dat er ook vaak intimie gesprekken gevoerd worden tussen klant en winkel
Spekulatie:
Misschien "wist" ze teveel en of sprak ze daarover???
Misschien wist ze zelf niet eens dat ze iets wist..
Of iemand wilde voorkomen dat "een bruid" van die dag haar trouwjurk kreeg om een huwlijk te voorkomen
Het was een exclusieve zaak met dure jurken
Tussen die rijkere klanten kan ook klanten gezeten hebben die hun geld op niet zin nette/eerlijke manier verdiend hebben
Ik noem maar een "dwarsstraat" mocro maffia???
pi_215832844
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:49 schreef b_engeltje het volgende:
Wat ik weet van exclusievere kledingzaken is dat er ook vaak intimie gesprekken gevoerd worden tussen klant en winkel
Spekulatie:
Of iemand wilde voorkomen dat "een bruid" van die dag haar trouwjurk kreeg om een huwlijk te voorkomen
Tussen die rijkere klanten kan ook klanten gezeten hebben die hun geld op niet zin nette/eerlijke manier verdiend hebben
Die dure jurken kon je huren net als dure auto's. Ik snap je punt niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215832852
Offtopic
Ik vind het sowieso beangstigend hoeveel bommen er gelegd worden bij /winkels en woonhuizen
Lijkt bijna wel een mini oorlog
Voor me gevoel werden onenigheden in de criminele wereld vroeger 1 op 1 "opgelost" (en nee dat keur ik ook niet goed)
met al die bommen worden er nu ook zoveel onschuldigen slachtoffer
"Je zal er maar naast wonen"....
pi_215832943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:58 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic
Ik vind het sowieso beangstigend hoeveel bommen er gelegd worden bij /winkels en woonhuizen
Voor me gevoel werden onenigheden in de criminele wereld vroeger 1 op 1 "opgelost" (en nee dat keur ik ook niet goed)
Ik vind het niet off-topic en heb precies hetzelfde. De maatschappij is de laatste jaren keihard geworden.

Nu hebben wij Rotterdam verlaten en wonen in een klein dorp in Zeeland, maar heb hier nog geen vuurwerkknal gehoord. Er lopen elke avond mannen van de buurtpreventie rond omdat veel mensen die knallen van de afgelopen jaren eng vonden. Blijkbaar heeft de jeugd het wel door.
pi_215833025
Van GeenStijl:
https://x.com/mediamannet(...)-FGWzrU0S2LQwjA&s=19

Volgens de energiemaatschappij geen gaslek, maar dit blijft toch vreemd.
pi_215833047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:58 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic
Met name omdat een "bom" leggen vrijwel niets kost,voor 1000-1500 zijn er zat jongeren te vinden die het klusje opknappen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215833048
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:49 schreef b_engeltje het volgende:
Spekulatie:
Het waren huurjurken van Ali Express :')
  woensdag 11 december 2024 @ 04:21:37 #254
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215833049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 03:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Van GeenStijl:
https://x.com/mediamannet(...)-FGWzrU0S2LQwjA&s=19

Volgens de energiemaatschappij geen gaslek, maar dit blijft toch vreemd.
Deze foto had ik nog niet gezien, maar staaft mn vermoeden wel. Ook omdat de man in Renze sprak over verdachte dingen die ie gezien had en 2 auto's. Die auto's en verdachte dingen kon ie alleen maar zien aan de voorkant van de winkels. Die evt explosie zou dan ook vanaf de voorzijde veroorzaakt kunnen zijn. Achterzijde is afgesloten terrein en daar had die Hagenees geen zicht op.

Die gasfles, zou best gebruikt kunnen zijn om gas naar binnen te spuiten in de winkel. Op dezelfde wijze als bij plofkraken op geldautomaten. Gaatje boren, vol spuiten met gas en ontsteken.

Het is op zn minst opmerkelijk te noemen dat juist daar en nu die gasfles ligt.
pi_215833050
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:39 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Die dure Autos zijn allemaal lease of gehuurd :')
  woensdag 11 december 2024 @ 04:24:12 #256
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215833051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja, dus? Alsof een goede jurk daar goedkoop is. Tel er btw, invoerrechten, vermaakkosten, enz bij op en die AliExpress jurk is alsnog een prijzige jurk.
pi_215833053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:24 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ja, dus? Alsof een goede jurk daar goedkoop is. Tel er btw, invoerrechten, vermaakkosten, enz bij op en die AliExpress jurk is alsnog een prijzige jurk.
Zoals ik al eerder schreef zijn die Marokkaanse bruidswinkels doorgaans gewoon dekmantels voor witwassen.
  woensdag 11 december 2024 @ 04:34:01 #258
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215833058
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder schreef zijn die Marokkaanse bruidswinkels doorgaans gewoon dekmantels voor witwassen.
Zou kunnen, maar elke winkel kan een dekmantel daarvoor zijn. Kreeg bij deze winkel niet het idee dat dat het geval was eigenlijk.
pi_215833064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:34 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Zou kunnen, maar elke winkel kan een dekmantel daarvoor zijn. Kreeg bij deze winkel niet het idee dat dat het geval was eigenlijk.
Nee winkels die aan verhuur doen hebben een veel hoger risico. Je kunt letterlijk gewoon het geld in de kassa stoppen en zeggen: Ik heb vandaag 10 jurken verhuurd. Als je spullen verkoopt moet je inkoop kloppen met je verkoop.
  woensdag 11 december 2024 @ 04:47:03 #260
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215833067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Met name omdat een "bom" leggen vrijwel niets kost,voor 1000-1500 zijn er zat jongeren te vinden die het klusje opknappen.
Paar honderd euro..
  Miss 200.000.000! woensdag 11 december 2024 @ 06:03:43 #261
367000 roos94
pi_215833136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee winkels die aan verhuur doen hebben een veel hoger risico. Je kunt letterlijk gewoon het geld in de kassa stoppen en zeggen: Ik heb vandaag 10 jurken verhuurd. Als je spullen verkoopt moet je inkoop kloppen met je verkoop.
Jij weet er wel erg veel van

@Politie @Belastingdienst lezen jullie mee?
pi_215833151
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:17 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Als er te veel spaties tussen de letters staan dan komen z'n ballen te vaak op de spatiebalk.
Verdomme _O- _O- _O-
  woensdag 11 december 2024 @ 06:09:58 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215833154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 06:03 schreef roos94 het volgende:

[..]

@:politie @:belastingdienst lezen jullie mee?
Dit is toch gewoon algemene kennis als je ook maar 1 lesje economie gehad hebt ooit.
pi_215833182
quote:

[..]

Lieve schat, ik was in mijn vorige opdracht verantwoord woordelijk voor het doen van meldingen van verdachte transacties, daarbij hoort ook een lijst van hoog risico branches, die staan gewoon op publieke lijsten :') :') :')
Daarnaast als je een paar jaartjes tussen dit soort zaakjes woont heb je al heel snel door hoe het werkt.
pi_215833336
quote:

[..]

Vrij basic en logisch redeneren.

Je accountant gaat je financieel jaarverslag niet goedkeuren wanneer je maar voor een paar tientjes inkoop hebt gehad en wel voor 2 ton omzet uit verkoop in de boeken hebt staan.

Maar als je alleen maar spullen verhuurt die je in het eerste jaar hebt aangeschaft door middel van een prive vermogen in de zaak te steken, dan kan je daarna veel verhuren zonder grote inkoopkosten te maken. Je kan dan daadwerkelijk verhuren. Of je stopt elke dag een paar honderd euro van criminele geld in de kassalade, print bonnetjes van 'verhuur' en hebt in werkelijkheid geen klant gehad. Achteraf is heel moeilijk te controleren of dat kasgeld van daadwerkelijke verhuur afkomstig is, of dat je het zelf in de kassa hebt gelegd.

Als je in een jaar op papier 100 jurken hebt verkocht, dan klopt er iets niet wanneer er niet ongeveer 100 jurken aan inkoop tegenover staan (of minder jurken, maar wel heel veel stoffen en dergelijke). En dan krijg je toch echt vragen/nader onderzoek aan je broek vroeg of laat.
  woensdag 11 december 2024 @ 07:19:01 #266
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215833339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ze deden ook aan verkoop, en in die cultuur wordt nog volop getrouwd dus zo opvallend is het ook weer niet.
Maar goed, dat er een aanslag op is gepleegd zal wel een teken zijn van duistere zaakjes daar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215833356
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 07:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze deden ook aan verkoop, en in die cultuur wordt nog volop getrouwd dus zo opvallend is het ook weer niet.
Maar goed, dat er een aanslag op is gepleegd zal wel een teken zijn van duistere zaakjes daar.
Het kan ook nog afpersing zijn, toen ik in een vergelijkbare buurt woonde was in 1 nacht bij de helft van de Turkse middenstanders de ruiten ingegooid, de gewone legitieme bedrijfjes werden gewoon ongemoeid gelaten.
pi_215833452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Duidelijk gezegd bij hart van Nederland
Het waren exclusieve jurken die je kon KOPEN en HUREN!!
pi_215833497
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou de wijn even laten staan makker.
Wat is dat eigenlijk voor een account? Het lijkt wel het het beduidend minder intelligente broertje van ChatGPT; herhalen van de strekking van andere posts, maar dan met allerlei grammaticale en andere schrijffouten. 8)7
pi_215833501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 01:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Die dure jurken kon je huren net als dure auto's. Ik snap je punt niet
En ook kopen
Als je een middenklasse auto rijd en dus middelmatig inkomen heb zal je niet snel vermogen hebben om een dure jurken tehuren of kopen
Het zullen dus eerder mensen met geld zijn die daar komen en die rijden over het algemeen duurdere auto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')