Simon & Garfunkel - A Hazy Shade Of Winter
 Simon & Garfunkel - A Hazy Shade Of Winter 

Inderdaad wat ik in mijn hoofd hadquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic is qua verzoekjes érg op de oudjes-tour vanavond
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love

Welkom Meltingquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
Pffff..... eindelijk wat rust. Ik luister mee. En goede avond.

Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:

quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig doet Livelink ook mee:Simon & Garfunkel - A Hazy Shade Of Winter
En gelukkig is dit nummer respectvol gecoverd door The Bangles, niet verkracht door Disturbed

He Santaquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:

Doe je vanavond wel rustig aan dan, Melting? Je hoeft niet tot 00.30 door te gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:

Snowy White - Bird Of Paradise
 Snowy White - Bird Of Paradise 

Ik ga kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je vanavond wel rustig aan dan, Melting? Je hoeft niet tot 00.30 door te gaan natuurlijk.

Erg fijn nummer ditquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Dit is best bizar: ik hoorde dit nummer en besloot het te gaan draaien. Ik moest daardoor aan een compleet ander nummer denken. Wat blijkt? Beide nummers heb ik vorig jaar ook rond deze tijd gedraaid, in dezelfde uitzending. Kennelijk is bepaalde muziek seizoensgebonden?Snowy White - Bird Of Paradise
Dat andere nummer komt straks dus nog.

Inderdaad. Eigenlijk best bijzonder dat ze maar 1 bekend nummer hebben.quote:

Sophie Ellis-Bextor - My Favourite Things (Christmas Kitchen Disco version)
 Sophie Ellis-Bextor - My Favourite Things (Christmas Kitchen Disco version)

quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een beetje moeten goochelen met verzoekjes, lengte van nummers en zo. Daardoor zit dit nu ineens in de uitzending. Tijdje niet gehoord...Sophie Ellis-Bextor - My Favourite Things (Christmas Kitchen Disco version)

Leuke versie dit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een beetje moeten goochelen met verzoekjes, lengte van nummers en zo. Daardoor zit dit nu ineens in de uitzending. Tijdje niet gehoord...Sophie Ellis-Bextor - My Favourite Things (Christmas Kitchen Disco version)

In Nederland wel. Hij heeft wel behoorlijk wat albums op zijn naam staan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk best bijzonder dat ze maar 1 bekend nummer hebben.

Ik heb alweer een paar leuke nummers voor toekomstige uitzendingen klaarstaan. Het is voor mij eigenlijk ook wel een grappige her-ontdekkingstocht. Dus in 2025 gaat dit zeker verder.quote:

Zelfs 1 album naar mij vernoemd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Nederland wel. Hij heeft wel behoorlijk wat albums op zijn naam staan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Snowy_White

Dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelfs 1 album naar mij vernoemd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |