Very different indeed. Maar allebei fijn om te horen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:51 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongMarky Mark and The Funky Bunch feat. Loleatta Holloway - Good Vibrations
Jan Verstraeten - Wolfman
Helaas minder stranger daar dan gehoopt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:00 schreef DJ11 het volgende:
How does it feel?Michael Jackson - Stranger In Moscow (Tee's radio mix)
Hij is wel erg gastvrij ontvangen... Z'n kinderen schijnen Russisch te kunnen. Vooruitziende blik, die man....quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas minder stranger daar dan gehoopt.
INXS - Original Sin (Ian Green mix)
Ook heel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Na het zuur komt het zoet:Jim Reeves - Blue Christmas
Ik hoop dat ze daar allemaal heel ongelukkig zullen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is wel erg gastvrij ontvangen... Z'n kinderen schijnen Russisch te kunnen. Vooruitziende blik, die man....
Een Duitser?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in de uitzending: een nummer van Pink Floyd dat ik eindelijk eens moet draaien en antwoord op de vraag van welke artiest ik in Spotify Wrapped een bedankfilmpje kreeg...
Imogen and the Knife - Dream Died With You, Blue
Nee, een formatie die ik zelf ook niet echt zag aankomen, hoewel ze leuke muziek hebben uitgebracht dit jaar. Maar ik heb ze vrij weinig gedraaid. Ik zal daar straks verandering in brengenquote:
Erasure - Miracle
Pol - Modern Strange Love
Depeche Mode - Personal Jesus
Melting wil vast wel wat minuutjes afstaan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb per ongeluk de albumversie gepakt, in plaat van de single-edit. Nu maar hopen dat ik qua tijd niet in de knoei kom straks![]()
Depeche Mode - Personal Jesus
Ik denk dat het wel meevalt. Meer dan een minuut zal het sowieso niet zijn. Ik was ook iets eerder begonnenquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting wil vast wel wat minuutjes afstaan.
Moet toch bij Pol altijd aan deze stripboeken denken. Als klein kind stukgelezen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar een duo, deze keer uit eigen land. Behoort tot een zeer select gezelschap van Nederlandse artiesten met een top 10-notering in mijn jaarlijst. Is zoiets dit jaar weer mogelijk?![]()
Dit komt uit 2022:Pol - Modern Strange Love
Lekker winters welquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet toch bij Pol altijd aan deze stripboeken denken. Als klein kind stukgelezen.
[ afbeelding ]
Om in het Winterse thema te blijven.
XTC - Making Plans For Nigel
Dat kan niet anders dan Pink Floyd zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
XTC - Making Plans For Nigel
Hierna het langste nummer van deze uitzending, ik waarschuw vast. Het duurt bijna 8 minuten....
Klopt. Ik hoorde onlangs een nummer van ze dat bij mij wat in de vergetelheid was geraakt, maar toch wel erg mooi is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan Pink Floyd zijn.
Goedenavondquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph is weer toonbaar gemaakt met de tondeuse
Hij vindt het niet leuk om zelf z’n baard bij te houden of dat ik z’n hoofd fatsoeneer, dus het ziet er de meeste tijd net wat te sjofel uit. Je zal toch eens een klein beetje moeite in je uiterlijk stoppen…quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Dit klinkt alsof Symph een poedel is
Hairsalon Doedezecoupemaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk om zelf z’n baard bij te houden of dat ik z’n hoofd fatsoeneer, dus het ziet er de meeste tijd net wat te sjofel uit. Je zal toch eens een klein beetje moeite in je uiterlijk stoppen…
Ik ben Pink Floyd langzaam aan gaan waarderen. Dit vind ik nu dan wel echt mooi.quote:
Future Utopia - Stars Align
Geeft best wel wat concerten in Nederland, zie ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd bedankt voor het luisteren én de frontman meldde dat er voor volgend jaar nieuwe muziek onderweg is. Mooi.Future Utopia - Stars Align
Was me ontgaan. Zou ik dan eigenlijk toch eens heen moeten. Hun album van dit jaar is echt heel fijn. Dit is trouwens niet het nummer dat op koers ligt voor de hoogste notering, maar deze had ik nog niet gedraaid en vond ik wel bij de sfeer van de uitzending passen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Geeft best wel wat concerten in Nederland, zie ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was eigenlijk al aangekondigd![]()
Goldfrapp - Utopia
Ik heb straks nog iets voor je dat je - waarschijnlijk - wel kunt waarderen, maar sowieso ergens van kent...quote:
Robbie Williams - Supreme
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Moby - Extreme Ways (Bourne's Ultimatum)
Eurythmics - There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love
Geen probleem mee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic is qua verzoekjes érg op de oudjes-tour vanavond![]()
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |