Goedenavondquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph is weer toonbaar gemaakt met de tondeuse
Hij vindt het niet leuk om zelf z’n baard bij te houden of dat ik z’n hoofd fatsoeneer, dus het ziet er de meeste tijd net wat te sjofel uit. Je zal toch eens een klein beetje moeite in je uiterlijk stoppen…quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Dit klinkt alsof Symph een poedel is
Hairsalon Doedezecoupemaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk om zelf z’n baard bij te houden of dat ik z’n hoofd fatsoeneer, dus het ziet er de meeste tijd net wat te sjofel uit. Je zal toch eens een klein beetje moeite in je uiterlijk stoppen…
Ik ben Pink Floyd langzaam aan gaan waarderen. Dit vind ik nu dan wel echt mooi.quote:
Future Utopia - Stars Align
Geeft best wel wat concerten in Nederland, zie ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd bedankt voor het luisteren én de frontman meldde dat er voor volgend jaar nieuwe muziek onderweg is. Mooi.Future Utopia - Stars Align
Was me ontgaan. Zou ik dan eigenlijk toch eens heen moeten. Hun album van dit jaar is echt heel fijn. Dit is trouwens niet het nummer dat op koers ligt voor de hoogste notering, maar deze had ik nog niet gedraaid en vond ik wel bij de sfeer van de uitzending passen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Geeft best wel wat concerten in Nederland, zie ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was eigenlijk al aangekondigd![]()
Goldfrapp - Utopia
Ik heb straks nog iets voor je dat je - waarschijnlijk - wel kunt waarderen, maar sowieso ergens van kent...quote:
Robbie Williams - Supreme
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Moby - Extreme Ways (Bourne's Ultimatum)
Eurythmics - There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love
Geen probleem mee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic is qua verzoekjes érg op de oudjes-tour vanavond![]()
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |