SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt aRd, was een vermakelijk anderhalf uur
Melting was Kerstman gisteravond.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Is er geen Radio 49-uitzending geweest vanavond?
Ik ben in elk geval van plan om zaterdag, voorafgaand aan Melting, weer te draaien. Heb al veel leuke muziek klaarstaan voor zowel deze als volgende week.
Morgenavond weer een kansquote:Op vrijdag 13 december 2024 05:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting was Kerstman gisteravond.
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nog.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Another 150 Minutes
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zal wat later worden voor mij. Ik mot nog eten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga er een halfuurtje recente nieuwe muziek aan vooraf doen. Kortom: om 18:00 uur klinkt er geluid op de stream. Korte vooraf-track rond 17:58 uur.
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:08 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Was een snelle hap (pannekoeken)
Mooi, ik had er wel Stromae-associaties mee. Maar dat is ook niet verkeerd natuurlijk.quote:
Het stoorde me niet. Ik vond het mooier worden naarmate het langer duurde.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef DJ11 het volgende:
Als je denkt: wat duurt dit lang - dat klopt: 6:35 minuten. We zijn er bijna
Ja, dit nummer is wel mijn smaak, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Tja, het is "A Matter Of Taste", zoals Villagers al zingt. Voor ieder wat wils![]()
Om een of andere reden doet het me ook denken aan Billy Joel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:26 schreef DJ11 het volgende:
Deze ging vorige week in première. Zoals toen ook al gemeld: mede-geschreven door Songfestival-winnaar NemoSebastian Schub - I Can't Believe We Never Went Out Dancing
Ik snap wat je bedoelt: mooie, melancholische akkoorden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Om een of andere reden doet het me ook denken aan Billy Joel.
Eentje kan toch wel?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:33 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond weer het normale recept: oude muziek, nieuwe muziek (al is het zeer weinig) en ruimte voor verzoekjes en suggesties, welkom via DM (moet niet, mag wel).
De uitzending van vanavond is een beetje winters en kerstig, zonder dat ik al die cliché-kerstnummers ga draaien
Mooi, bereid je maar voor op een cliché-kerstverzoekje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks is verbodenEn helemaal op het einde komt er (sowieso) ook daadwerkelijk eentje voorbij.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, bereid je maar voor op een cliché-kerstverzoekje.
En Blue christmas van Jim Reevesquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:46 schreef livelink het volgende:
Toch wel een all-time favourite kerstnummer voor mij.
Prima hoor, tot straksquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:47 schreef Symphonic het volgende:
We luisteren al wel, maar we posten straks mee.
Eerst nog even wat dingen doen.
Very different indeed. Maar allebei fijn om te horen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:51 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongMarky Mark and The Funky Bunch feat. Loleatta Holloway - Good Vibrations
Helaas minder stranger daar dan gehoopt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:00 schreef DJ11 het volgende:
How does it feel?Michael Jackson - Stranger In Moscow (Tee's radio mix)
Hij is wel erg gastvrij ontvangen... Z'n kinderen schijnen Russisch te kunnen. Vooruitziende blik, die man....quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas minder stranger daar dan gehoopt.
Ook heel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Na het zuur komt het zoet:Jim Reeves - Blue Christmas
Ik hoop dat ze daar allemaal heel ongelukkig zullen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is wel erg gastvrij ontvangen... Z'n kinderen schijnen Russisch te kunnen. Vooruitziende blik, die man....
Een Duitser?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Verderop in de uitzending: een nummer van Pink Floyd dat ik eindelijk eens moet draaien en antwoord op de vraag van welke artiest ik in Spotify Wrapped een bedankfilmpje kreeg...
Nee, een formatie die ik zelf ook niet echt zag aankomen, hoewel ze leuke muziek hebben uitgebracht dit jaar. Maar ik heb ze vrij weinig gedraaid. Ik zal daar straks verandering in brengenquote:
Melting wil vast wel wat minuutjes afstaan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb per ongeluk de albumversie gepakt, in plaat van de single-edit. Nu maar hopen dat ik qua tijd niet in de knoei kom straks![]()
Depeche Mode - Personal Jesus
Ik denk dat het wel meevalt. Meer dan een minuut zal het sowieso niet zijn. Ik was ook iets eerder begonnenquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting wil vast wel wat minuutjes afstaan.
Moet toch bij Pol altijd aan deze stripboeken denken. Als klein kind stukgelezen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar een duo, deze keer uit eigen land. Behoort tot een zeer select gezelschap van Nederlandse artiesten met een top 10-notering in mijn jaarlijst. Is zoiets dit jaar weer mogelijk?![]()
Dit komt uit 2022:Pol - Modern Strange Love
Lekker winters welquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet toch bij Pol altijd aan deze stripboeken denken. Als klein kind stukgelezen.
[ afbeelding ]
Om in het Winterse thema te blijven.
Dat kan niet anders dan Pink Floyd zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
XTC - Making Plans For Nigel
Hierna het langste nummer van deze uitzending, ik waarschuw vast. Het duurt bijna 8 minuten....
Klopt. Ik hoorde onlangs een nummer van ze dat bij mij wat in de vergetelheid was geraakt, maar toch wel erg mooi is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan Pink Floyd zijn.
Goedenavondquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph is weer toonbaar gemaakt met de tondeuse
Hij vindt het niet leuk om zelf z’n baard bij te houden of dat ik z’n hoofd fatsoeneer, dus het ziet er de meeste tijd net wat te sjofel uit. Je zal toch eens een klein beetje moeite in je uiterlijk stoppen…quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Dit klinkt alsof Symph een poedel is
Hairsalon Doedezecoupemaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk om zelf z’n baard bij te houden of dat ik z’n hoofd fatsoeneer, dus het ziet er de meeste tijd net wat te sjofel uit. Je zal toch eens een klein beetje moeite in je uiterlijk stoppen…
Ik ben Pink Floyd langzaam aan gaan waarderen. Dit vind ik nu dan wel echt mooi.quote:
Geeft best wel wat concerten in Nederland, zie ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd bedankt voor het luisteren én de frontman meldde dat er voor volgend jaar nieuwe muziek onderweg is. Mooi.Future Utopia - Stars Align
Was me ontgaan. Zou ik dan eigenlijk toch eens heen moeten. Hun album van dit jaar is echt heel fijn. Dit is trouwens niet het nummer dat op koers ligt voor de hoogste notering, maar deze had ik nog niet gedraaid en vond ik wel bij de sfeer van de uitzending passen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Geeft best wel wat concerten in Nederland, zie ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was eigenlijk al aangekondigd![]()
Goldfrapp - Utopia
Ik heb straks nog iets voor je dat je - waarschijnlijk - wel kunt waarderen, maar sowieso ergens van kent...quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Moby - Extreme Ways (Bourne's Ultimatum)
Geen probleem mee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic is qua verzoekjes érg op de oudjes-tour vanavond![]()
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love
Inderdaad wat ik in mijn hoofd hadquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic is qua verzoekjes érg op de oudjes-tour vanavond![]()
Phil Phillips & The Twilights - Sea Of Love
Welkom Meltingquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
Pffff..... eindelijk wat rust. Ik luister mee. En goede avond.
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig doet Livelink ook mee:Simon & Garfunkel - A Hazy Shade Of Winter
En gelukkig is dit nummer respectvol gecoverd door The Bangles, niet verkracht door Disturbed
He Santaquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
Doe je vanavond wel rustig aan dan, Melting? Je hoeft niet tot 00.30 door te gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
Ik ga kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je vanavond wel rustig aan dan, Melting? Je hoeft niet tot 00.30 door te gaan natuurlijk.
Erg fijn nummer ditquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Dit is best bizar: ik hoorde dit nummer en besloot het te gaan draaien. Ik moest daardoor aan een compleet ander nummer denken. Wat blijkt? Beide nummers heb ik vorig jaar ook rond deze tijd gedraaid, in dezelfde uitzending. Kennelijk is bepaalde muziek seizoensgebonden?Snowy White - Bird Of Paradise
Dat andere nummer komt straks dus nog.
Inderdaad. Eigenlijk best bijzonder dat ze maar 1 bekend nummer hebben.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een beetje moeten goochelen met verzoekjes, lengte van nummers en zo. Daardoor zit dit nu ineens in de uitzending. Tijdje niet gehoord...Sophie Ellis-Bextor - My Favourite Things (Christmas Kitchen Disco version)
Leuke versie dit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een beetje moeten goochelen met verzoekjes, lengte van nummers en zo. Daardoor zit dit nu ineens in de uitzending. Tijdje niet gehoord...Sophie Ellis-Bextor - My Favourite Things (Christmas Kitchen Disco version)
In Nederland wel. Hij heeft wel behoorlijk wat albums op zijn naam staan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk best bijzonder dat ze maar 1 bekend nummer hebben.
Ik heb alweer een paar leuke nummers voor toekomstige uitzendingen klaarstaan. Het is voor mij eigenlijk ook wel een grappige her-ontdekkingstocht. Dus in 2025 gaat dit zeker verder.quote:
Zelfs 1 album naar mij vernoemd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Nederland wel. Hij heeft wel behoorlijk wat albums op zijn naam staan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Snowy_White
Dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelfs 1 album naar mij vernoemd.
100 is inderdaad erg veel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag weer druk met mijn ouders. De hele week eigenlijk al. Ze wilden 100 (!) kerstkaarten versturen en hadden de kaart zelf ontworpen en laten afdrukken bij een fotograaf. Begon het dinsdag al met dat ze de kaarten wel in huis hadden, maar dat ze iets bij de fotograaf hadden laten liggen en dat ze niet zelf in staat waren om alle enveloppen te schrijven, dus of wij bij de fotograaf langs konden gaan om wat ze vergeten waren op te halen en of we adres-etiketten konden printen. Ik dus dinsdagavond tot erg laat bezig geweest met de etiketten en mijn man woensdag naar de fotograaf en naar mijn ouders om de etiketten af te leveren. Meteen maar gezegd dat hij met mijn moeder ook maar een kerstboom moest gaan uitzoeken, dus dat heeft hij ook gedaan.
Vandaag werden we weer gebeld. De fotograaf had te weinig kaarten geleverd en ze hadden te weinig postzegels. Dus ik weer naar de fotograaf om een extra batch kaarten te regelen en om extra postzegels te halen. En toen moest ik natuurlijk ook de kaarten in de brievenbus doen.
En het enige wat ik de hele tijd kon denken was: "100(!) kaarten, hoe dan?".
Wat een onderneming… en een duur grapje ook.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Ik was vandaag weer druk met mijn ouders. De hele week eigenlijk al. Ze wilden 100 (!) kerstkaarten versturen en hadden de kaart zelf ontworpen en laten afdrukken bij een fotograaf. Begon het dinsdag al met dat ze de kaarten wel in huis hadden, maar dat ze iets bij de fotograaf hadden laten liggen en dat ze niet zelf in staat waren om alle enveloppen te schrijven, dus of wij bij de fotograaf langs konden gaan om wat ze vergeten waren op te halen en of we adres-etiketten konden printen. Ik dus dinsdagavond tot erg laat bezig geweest met de etiketten en mijn man woensdag naar de fotograaf en naar mijn ouders om de etiketten af te leveren. Meteen maar gezegd dat hij met mijn moeder ook maar een kerstboom moest gaan uitzoeken, dus dat heeft hij ook gedaan.
Vandaag werden we weer gebeld. De fotograaf had te weinig kaarten geleverd en ze hadden te weinig postzegels. Dus ik weer naar de fotograaf om een extra batch kaarten te regelen en om extra postzegels te halen. En toen moest ik natuurlijk ook de kaarten in de brievenbus doen.
En het enige wat ik de hele tijd kon denken was: "100(!) kaarten, hoe dan?".
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Deze mocht ook weer, vind ik.![]()
Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix edit)
Ik ken Brothers in Rhythm niet. Zijn die bekend?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Deze mocht ook weer, vind ik.![]()
Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix edit)
Vooral als remix- en productie-formatie. Zelf 1 of 2 kleine hitjes gehad.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken Brothers in Rhythm niet. Zijn die bekend?
In Brabant mag de radio zo een stukje harderquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet de lijnen nu helaas sluiten voor verzoekjes. Er komt er zo nog eentje aan...
Dit klinkt inderdaad een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb altijd gedacht - en denk nog steeds - dat deze versie is hoe het nummer oorspronkelijk was bedoeld. Veel mooier dan de overgeproduceerde albumversie:Dido - Here With Me (Chillin' With The Family mix)
Dit is het andere nummer (zie wat ik bij Snowy White zei)
Want daar brandt nog licht?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Brabant mag de radio zo een stukje harder
Zekerquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad een stuk beter.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Nu maar hopen dat het wat is...![]()
Aangevraagd door Symphonic:Snowy White & The White Flames - Melting
Geen kerstbelletjes in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaan er al belletjes rinkelen?
Ook wel inderdaad. Maar klinkt verder niet verkeerd. Zal wel niet meer in gezongen worden, denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit heeft wel een redelijk Santana sausje
Zitten daar ook nog schildpadden tussen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord bestaat uit drie liedjes met hetzelfde woord in de titel. En dat woord is niet StickBryan Ferry - Let's Stick Together
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zitten daar ook nog schildpadden tussen?
Dit is toch geen wals?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de zeer weinige PSB-tracks uit 2010. Als single uitgebracht om een hits-cd te promoten:Pet Shop Boys - Together
En het is een walsje..
Vandaag een kerstboom gehaald. Staat nog buiten te acclimatiseren. Heb ook nog geen behoefte om hem binnen te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:54 schreef Melting het volgende:
Je kan merken dat we richting Kerst gaan.
Heb je al wel kerstbelletjes in huis?quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag een kerstboom gehaald. Staat nog buiten te acclimatiseren. Heb ook nog geen behoefte om hem binnen te hebben.
Nog helemaal niks kerstigs eigenlijk. Een adventkalender, dat is het wel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al wel kerstbelletjes in huis?
Die is echt fantastischquote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Wham staat nu voor het eerst op 1 in de top 40 met Last Christmas. Komt waarschijnlijk door de reclame van AH (die ik stiekem ook wel leuk vind)
Die moet ik eens opzoeken dan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Wham staat nu voor het eerst op 1 in de top 40 met Last Christmas. Komt waarschijnlijk door de reclame van AH (die ik stiekem ook wel leuk vind)
Maar volgens mij is er zo goed als niks uit de eighties gedraaid, dus jij zit wel goed.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:57 schreef Melting het volgende:
Alvast bedankt voor de fijne muziekjes, die ik gehoord heb, DJ11.
Al heb ik ook wel enkele leuke platen gemist zie ik.
Ik was te vroeg klaar en nog een Melting-jingle na een compleet nummer vond ik wat overkillquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Dit voelt nu wel heel erg als de Final Countdown zo.
Het schiet alweer erg op jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Dit voelt nu wel heel erg als de Final Countdown zo.
Met recht een cadeautje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom allemaal.
En zoals altijd is de eerste nu ook weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
Dat intro lijkt heel erg op elkaarquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: daar lijkt het wel veel op
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Dire Straits een liedje over hem hebben gejat van Paul Simon
Ik twijfelde even of Paul inderdaad eerder was, maar inderdaad. Wel 5 jaar eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat de Dire Straits een liedje over hem hebben gejat van Paul Simon
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is zijn straf voor het aanvragen van Melting?
Best wel.quote:
Ik heb nog wel wat pannekoeken over voor je.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat pannekoeken over voor je.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
Alides Hidding - Specialized in love
Toch the Time Bandits. Zo lastig die bands waarvan er iemand solo gaat of waar de bandnaam verandert. Van die nare instinkers zijn dat.quote:
Bijzonder type. Hij deed ook mee aan de beste zangersquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
Alides Hidding - Specialized in love
Eens.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
Dit is echt een compleet mislukt duet. Totale mismatch ook.
Het zijn toch 2 grootheden uit de popgeschiedenis. Dus wat dat betreft is het wel een match.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
Dit is echt een compleet mislukt duet. Totale mismatch ook.
Dat wel, maar er is totaal geen synergie….quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zijn toch 2 grootheden uit de popgeschiedenis. Dus wat dat betreft is het wel een match.
Ik probeerde uit te drukken dat die man niet te verstaan is, maar dat ging niet helemaal lekkerquote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik probeerde uit te drukken dat die man niet te verstaan is, maar dat ging niet helemaal lekker
Farrokhquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Farank? Klinkt ineens heel Marokkaans
Het schuurt enormquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mwoa, zo slecht is dit toch ook weer niet?
Toch wel een herkenbaar intro hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is snel.
Had niet verwacht dat deze zo snel herkent zou worden.
[ afbeelding ]
Dit is jeugdsentimentquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is snel.
Had niet verwacht dat deze zo snel herkent zou worden.
[ afbeelding ]
Zijn niet alle platen uit de jaren 80, jeugdsentiment?quote:
Sommige meer dan anderenquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn niet alle platen uit de jaren 80, jeugdsentiment?
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze hoor ik voor de derde keer vandaag
Ik hoor deze bijna nooit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze hoor ik voor de derde keer vandaag
Livelink verwoordt het goedquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn niet alle platen uit de jaren 80, jeugdsentiment?
Wij luisteren naar drie Duitse zenders waar veel 80’s wordt gedraaid en nu in de kerstperiode zappen we als Mariah erop komt. Twee van de drie heb ik hem vandaag gehoord, en nu weer. Overigens geen strafquote:
Van het intro alleen word ik al blij.quote:
De kerstmuziek is bijna niet te vermijdenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij luisteren naar drie Duitse zenders waar veel 80’s wordt gedraaid en nu in de kerstperiode zappen we als Mariah erop komt. Twee van de drie heb ik hem vandaag gehoord, en nu weer. Overigens geen straf
Zelfs in shows van DJ11 kun je er niet omheenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kerstmuziek is bijna niet te vermijden
Dat is ook niet erg, maar Mariah Carey is een absolute no-go.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kerstmuziek is bijna niet te vermijden
Mariah Canniequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg, maar Mariah Carey is een absolute no-go.
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:07 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat vooral livelink wel kan bekoren.
Moet ik weer thee zetten?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:07 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer dat vooral livelink wel kan bekoren.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:11 schreef livelink het volgende:
Ik word vanavond verwend met nummers van mijn stemlijst die het niet gered hebben in de Top 2000. Dit is de 3e al.
New Order - True Faith en Heaven17 met Temptation kwamen al in de show van DJ11 naar boven.
* DJ11 onderdrukt de neiging om iets te zeggen over superieur zijn aan de Top 2000...quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo hoor je ze onverwacht toch nog eens.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 onderdrukt de neiging om iets te zeggen over superieur zijn aan de Top 2000...
Ik verkies jouw jaarlijst toch ook elk jaar boven de top2000. Dat zegt wel wat, toch.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 onderdrukt de neiging om iets te zeggen over superieur zijn aan de Top 2000...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |