SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had dit nog getypt:
Trust nobody en vooral niet alles wat je verteld wordt via dm, pm enz. en niet alles is wat het lijkt.
Tot zover mijn bijdrage.![]()
En TS janken als ik een x Paulgod doe ooooooooooooooh zoveel boter op het hoofd![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Schreeuw niet zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom doe je zo tegendraadsquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
En TS janken als ik een x Paulgod doe ooooooooooooooh zoveel boter op het hoofd![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je moet zulke TT's ook niet over jezelf maken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
![]()
Maar ok, ik hap, laat eens zo'n post zien waar ik hierover jank, of wil je liever dat ik je gewoon TR?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2024 18:48:33 ]![]()
Wat mij betreft is de onderste steen nog niet boven hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is geen vraagteken whatsoever.En we laten het hierbij.
Wat vinden wij hiervan @JustinKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
@JustinK moet uitkijken met zijn rugquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de onderste steen nog niet boven hier
Wat vinden wij hiervan @:justink![]()
![]()
Kantjes knippen is al zwaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK moet uitkijken met zijn rugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahaha,een TR op Paul zetten ? Dan zet je eigenlijk een een TR op jezelf. Want Paul is ongenaakbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet zulke TT ook niet over jezelf maken.
Maar ok, ik hap, laat eens zo'n post zien waar ik hierover jank, of wil je liever dat ik je gewoon TR?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat maak ik nog wel uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK moet uitkijken met zijn rugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Duhquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat mikey mag quoten wie hij wil![]()
Die kleuterquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: