SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Papaya salad is, mits goed bereid, ook errug lekker!quote:
De helft van de keren dat ik het heb gehad was het super, de andere helft van de keren was het smakeloos als witte kool of zo.
"Maar dit hoort pittig te zijn!"
Komen ze met een fles chilisaus, squirten ze er ff in en dan heb je een smakeloze pittige hap!![]()
![]()
Ja dat is niet de manier iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Papaya salad is, mits goed bereid, ook errug lekker!
De helft van de keren dat ik het heb gehad was het super, de andere helft van de keren was het smakeloos als witte kool of zo.
"Maar dit hoort pittig te zijn!"
Komen ze met een fles chilisaus, squirten ze er ff in en dan heb je een smakeloze pittige hap!![]()
![]()
Same shit trouwens met kinilaw in De FIlipijnen.quote:
Kan echt verdomd lekker zijn; een gerecht van rauwe vis.
Maar 1x was het ook erg smakeloos en gingen ze er ook chili in squirten vanuit een gewoon supermarkt-flesje, en een andere keer was het van rubberachtige blokjes gemaakt.
Ja.....dat was dus rauwe kwal wat ik naar binnen zat te werken!
inb4 Gordon-grapjes.![]()
![]()
Gord...quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit trouwens met kinilaw in De FIlipijnen.
Kan echt verdomd lekker zijn; een gerecht van rauwe vis.
Maar 1x was het ook erg smakeloos en gingen ze er ook chili in squirten vanuit een gewoon supermarkt-flesje, en een andere keer was het van rubberachtige blokjes gemaakt.
Ja.....dat was dus rauwe kwal wat ik naar binnen zat te werken!
inb4 Gordon-grapjes.![]()
![]()
Top TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinilaw is 1 van de weinige echt lekkere gerechten in De Filipijnen.
Sizzling sisig was ook erg lekker voor een erg basale maaltijd.
Na het diverse keren gegeten te hebben kwam ik er achter dat het varkenshersenen waren!
Crispy pata (gefrituurde varkenspoot) is echt niet te vreten!![]()
![]()
varkenshersenenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Na het diverse keren gegeten te hebben kwam ik er achter dat het varkenshersenen waren!
Crispy pata (gefrituurde varkenspoot) is echt niet te vreten!![]()
![]()
Surinamers doen die laatste op zuur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Crispy pata (gefrituurde varkenspoot) is echt niet te vreten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1x was die sizzling sisig echt zo smerig (was in een landelijke restaurantketen) dat ik echt alleen de witte rijst heb opgegeten.![]()
![]()
Jij hebt echt wel de meest rare dingen in je mondje gestopt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:11 schreef ToT het volgende:
1x was die sizzling sisig echt zo smerig (was in een landelijke restaurantketen) dat ik echt alleen de witte rijst heb opgegeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar ook qua eten!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel de meest rare dingen in je mondje gestopt.![]()
![]()
Zeekomkommer!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel de meest rare dingen in je mondje gestopt.
Balut heb ik me niet aan gewaagd.No way!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: