SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Papaya salad is, mits goed bereid, ook errug lekker!quote:
De helft van de keren dat ik het heb gehad was het super, de andere helft van de keren was het smakeloos als witte kool of zo.
"Maar dit hoort pittig te zijn!"
Komen ze met een fles chilisaus, squirten ze er ff in en dan heb je een smakeloze pittige hap!![]()
![]()
Ja dat is niet de manier iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Papaya salad is, mits goed bereid, ook errug lekker!
De helft van de keren dat ik het heb gehad was het super, de andere helft van de keren was het smakeloos als witte kool of zo.
"Maar dit hoort pittig te zijn!"
Komen ze met een fles chilisaus, squirten ze er ff in en dan heb je een smakeloze pittige hap!![]()
![]()
Same shit trouwens met kinilaw in De FIlipijnen.quote:
Kan echt verdomd lekker zijn; een gerecht van rauwe vis.
Maar 1x was het ook erg smakeloos en gingen ze er ook chili in squirten vanuit een gewoon supermarkt-flesje, en een andere keer was het van rubberachtige blokjes gemaakt.
Ja.....dat was dus rauwe kwal wat ik naar binnen zat te werken!
inb4 Gordon-grapjes.![]()
![]()
Gord...quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit trouwens met kinilaw in De FIlipijnen.
Kan echt verdomd lekker zijn; een gerecht van rauwe vis.
Maar 1x was het ook erg smakeloos en gingen ze er ook chili in squirten vanuit een gewoon supermarkt-flesje, en een andere keer was het van rubberachtige blokjes gemaakt.
Ja.....dat was dus rauwe kwal wat ik naar binnen zat te werken!
inb4 Gordon-grapjes.![]()
![]()
Top TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinilaw is 1 van de weinige echt lekkere gerechten in De Filipijnen.
Sizzling sisig was ook erg lekker voor een erg basale maaltijd.
Na het diverse keren gegeten te hebben kwam ik er achter dat het varkenshersenen waren!
Crispy pata (gefrituurde varkenspoot) is echt niet te vreten!![]()
![]()
varkenshersenenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Na het diverse keren gegeten te hebben kwam ik er achter dat het varkenshersenen waren!
![]()
Surinamers doen die laatste op zuur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Crispy pata (gefrituurde varkenspoot) is echt niet te vreten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1x was die sizzling sisig echt zo smerig (was in een landelijke restaurantketen) dat ik echt alleen de witte rijst heb opgegeten.![]()
![]()
Jij hebt echt wel de meest rare dingen in je mondje gestopt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:11 schreef ToT het volgende:
1x was die sizzling sisig echt zo smerig (was in een landelijke restaurantketen) dat ik echt alleen de witte rijst heb opgegeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar ook qua eten!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel de meest rare dingen in je mondje gestopt.![]()
![]()
Zeekomkommer!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel de meest rare dingen in je mondje gestopt.
Balut heb ik me niet aan gewaagd.No way!
![]()
Oh ja, en de whisky met de cobra en zwarte schorpioen er in die ik hier in huis heb staan, heb ik ook nooit durven te proberen. Die heb ik inmiddels ook bijna 20 jaar.![]()
Dit weekend maar eens opentrekken danquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:14 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en de whisky met de cobra en zwarte schorpioen er in die ik hier in huis heb staan, heb ik ook nooit durven te proberen. Die heb ik inmiddels ook bijna 20 jaar.![]()
![]()
Dat is meer mijn ding.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:14 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en de whisky met de cobra en zwarte schorpioen er in die ik hier in huis heb staan, heb ik ook nooit durven te proberen. Die heb ik inmiddels ook bijna 20 jaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whehehe!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit weekend maar eens opentrekken dan
Hij schijnt vrij kruidig te smaken.![]()
Ooit mescal gedronken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar drijft ook iets onderin de fles.Smaakte prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow een worm?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar drijft ook iets onderin de fles.Smaakte prima.![]()
Soort van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ik nooit weer ga drinken is Goldstrike.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Larve.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te hard van over je nek gegaan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wat ik nooit weer ga drinken is Goldstrike.![]()
In De Filipijnen zijn gigantische houtwormen ook een delicatesse......rauw dus. Ik neem aan ook levend.quote:
Ik ken iemand die dat gegeten heeft en die zei dat het nog veel ranziger is dan dat het lijkt!![]()
Hey hallo,ik ben een alco. Nee,te raar dronken en weer een jas kwijt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je echt zoveel gezopen hebt dat je ontzettend moet kotsen, dan moet je bij het kotsen opletten dat je geen bruin rond ringetje ziet. Dan is het echt foute boel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe okee dan!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey hallo,ik ben een alco. Nee,te raar dronken en weer een jas kwijt.![]()
![]()
Dat heb ik laatst gezien,die beesten zijn vuistdik maar ze bakken ze tot sliertjes.En dan lekker smikkelen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In De Filipijnen zijn gigantische houtwormen ook een delicatesse......rauw dus. Ik neem aan ook levend.
Ik ken iemand die dat gegeten heeft en die zei dat het nog veel ranziger is dan dat het lijkt!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ze worden dus ook rauw gegeten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst gezien,die beesten zijn vuistdik maar ze bakken ze tot sliertjes.En dan lekker smikkelen.
Ik heb gehoord dat ze dan tussen je tanden uit elkaar spatten en dat die smaak echt intens goor is.![]()
Mss heeft Danny tips voor Mario?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit welk vies boekje komt deze?
Ow, de Frontpage.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze is heel knap gedaan want daar zat niemand.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
Als je toch pr0n wil hebben: tong80 gaat hier gesandwiched worden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is heel knap gedaan want daar zat niemand.![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb je je in gezichtboek geschrevenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss heeft Danny tips voor Mario?![]()
Kom/kwam je niet binnen als voyeur.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
Misschien kan Danny [KEL] weer nieuw leven in blazen voor mario?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom/kwam je niet binnen als voyeur.Ik moet me beheersen.
![]()
![]()
Zo, wijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die kunnen we een apart topic gevenquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
Volgens mij kunnen mario en kree wel flink met elkaar kletsen over dit soort onderwerpen!![]()
![]()
Ik ben er wel een beetje klaar mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die kunnen we een apart topic gevenDat zou nog sneller lopen dan DTS!
![]()
![]()
Filipijnen is een beetje wannabe-Indoquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
Ja de bewoners komen daar ook vandaan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Filipijnen is een beetje wannabe-Indo(Inmiddels flink gemixt met Spanjolen.
)
![]()
Die Spanjaarden hebben flink lol gemaakt daarquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de bewoners komen daar ook vandaan.(Inmiddels flink gemixt met Spanjolen.
)
![]()
![]()
Mini-ToT heeft dan ook wat Spaans DNA in zich daardoor!quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die Spanjaarden hebben flink lol gemaakt daar(oma.)
![]()
Hoop niet te veel filipinoquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft dan ook wat Spaans DNA in zich daardoor!(oma.)
![]()
![]()
Oef, moet ik uitrekenen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoop niet te veel filipino![]()
![]()
FiliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
50% is van jou al.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, en 12,5% Filipijns.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En al minimaal 12,5% Spaans![]()
Dat tikt mooi aan zo.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En al minimaal 12,5% Spaans“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: