quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
1673 The Rolling Stones Lady Jane
UIT

De originele Skinny Love dan weer nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Skinny Love en Isn't It Time staan er in!

Jaaaaquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
1670 The Beatles Yellow Submarine
UIT

We gaan hard richting een nieuwe hofleverancier dit jaar. Coldplay denk ik?quote:

Beatles krijgen er ook wel nummers bij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We gaan hard richting een nieuwe hofleverancier dit jaar. Coldplay denk ik?

Daarover gesproken: Feels Like I'm Falling in Love en We Pray allebei NIETquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]

Queen is al een paar jaar hofleverancier volgens mij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]

Nu Obla di nog, maar dat is wederom niet gelukt.quote:

Maar die verliezen er weer een aantal (One Vision en MiH sowieso). Coldplay verliest daarentegen ook Politik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Queen is al een paar jaar hofleverancier volgens mij.

Heel voorzichtig danquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik de voorzichtige balans opmaken dat we er per saldo op vooruit gaan dit jaar?

1851-1900 is de belangrijkste die ik nog mis qua bestaand.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waar moet er nog gecontroleerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |