Vorig jaar nog 1224quote:I'll Be There For You van The Rembrandts
STAAT ER NIET IN
1700-1800 is al gechecktquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
In the Army Now
't Roeie Klied
Father and Friend
IN
Dank, deze DAB was ik vergetenquote:
Goed nieuws, ik herhaal goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:28 schreef Cassa95 het volgende:
Geen Hermes House Band, ik herhaal geen Hermes House Band
1850-1900 en 1951-1990 (zie lijst welke nog moeten)quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
1850-1700 gecontroleerd.
Wat moet nog?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: Yay erinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nah eruitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga van onder controleren bij deze wie weet lijstSPOILER: Nog te checkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pak 1951-1989 wel even, wat er nog van over is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nu al last van rode pukkeltjes?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:29 schreef S9H het volgende:
[..]
Ik ga van onder controleren bij deze wie weet lijstWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1693 The Weeknd ft. Daft Punk I Feel It Coming
UIT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1989 Bruce Springsteen Secret Garden IN
1986 Counting Crows Accidentally In Love UIT
1984 Henk Wijngaard Met De Vlam In De Pijp IN
1983 Paul Simon Late In The Evening IN
1982 J.J. Cale Cocaine UIT
1980 Shirley Bassey This Is My Life UIT
1979 Thomas Acda, Kraantje Pappie & Rolf Sanchez Missen Zou UIT
1977 Joe Cocker & Jennifer Warnes Up Where We Belong IN
1975 Womack & Womack Teardrops IN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh mooi, die zijn we kwijt hahaha!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
U.S.A for Africa - We Are The World al genoemd als re-entry?Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
1693 The Weeknd ft. Daft Punk I Feel It Coming
UIT
Die gaat wel gemist worden hier.![]()
Niet in:
The Indien - Dancing on My Feelings
Teddy Swims - Bad Dreams
Tate McRae - Greedy
Suzan en Freek - Slapeloosheid
Suzan en Freek - Nooit Meer Regen
Stephen Sanchez - Until I Find You
Soundgarden - Fell on Black Days
Son Mieux - Tell Me More
Skotwal - Te werk
Simon - Vakkevuller
Shaboozey - A Bar Song (Tipsy)![]()
1673 The Rolling Stones Lady Jane
UIT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Inruilen voor Magnolia?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:33 schreef FlyingEagle het volgende:
J.J. Cale Cocaïne
J.J. Cale After midnight
J.J. Cale Call me the breeze
UITHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1672 Ed Sheeran Overpass Graffiti
UIT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |