Rond de 100quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
97 nieuw en zo rond de 150 uitvallers? Hier gaat iets mis.
Godverdomme.quote:
Die had een beetje het probleem dat er 3 bij de laatste 50 stonden, dat is echt een hele ongunstige situatie, want reddingsstemmen worden dan ook nog eens gespreid.quote:
Ah, het ligt aan mij, ik kan niet lezen. Ik als vijftigtal.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rond de 100Ik denk zelfs iets minder, er zijn er nu 94.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier mist Chris Stapleton - White Horse nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 87 mogen we in ieder geval verwelkomen. Ik verwacht nog zo'n 10 nieuwe binnenkomers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, maar ik verwacht hier eigenlijk nauwelijks uitvallers. Misschien is het interessanter om de KKD te controleren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga 2100-2150 controleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Grow old with me had ik vorige topic al gemeld als niuewkomer. Van Tom Odell dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ja, ik had er vorig jaar toen ik de lijst zag al rekening mee gehouden. Ach, het is niet anders.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had een beetje het probleem dat er 3 bij de laatste 50 stonden, dat is echt een hele ongunstige situatie, want reddingsstemmen worden dan ook nog eens gespreid.
Gelukkig staat Sex met die Cale er ook niet in.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik had er vorig jaar toen ik de lijst zag al rekening mee gehouden. Ach, het is niet anders.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twee random entries:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 87 mogen we in ieder geval verwelkomen. Ik verwacht nog zo'n 10 nieuwe binnenkomers.
U2 - Elevation
Bruce Springsteen - Bobby JeanMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
George Michael - Older WELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uit de KKD heb ik nog niemand over gehoord.
Earth, Wind & Fire - In the Stone NIET
Beyoncé - Cuff It NIET
Bobby Jean stond wel (vrij laag) in de KKD, maar daarvan hebben mensen wellicht ontdekt dat ie kans heeftquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Twee random entries:
U2 - Elevation
Bruce Springsteen - Bobby Jean
Wel weer totaal onnodige entries van acts die er al veel hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Twee random entries:
U2 - Elevation
Bruce Springsteen - Bobby Jean
Ja gvd deze vreesde ik al een beetje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
2115 Volbeat ft. Sarah Blackwood Lonesome Rider
IN
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We wachten op @:Pino112 voor de duiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |